quote:Op donderdag 28 december 2006 12:50 schreef Marruk het volgende:
Mensen die tijdens de film op een kritiek moment (vaak stil) hun zakje chips moeten opmaken
broertjes die vragen hoe de film afloopt/wat er nou eigenlijk gebeurd is en hoe ze bepaalde scenes makenquote:Op donderdag 28 december 2006 12:51 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Mensen die tijdens een film vertellen hoe een scene afloopt.
en waardoor zij elke 3 min. moeten vragen waarom er iets gebeurdquote:Op donderdag 28 december 2006 13:12 schreef releaze het volgende:
[..]
broertjes die vragen hoe de film afloopt/wat er nou eigenlijk gebeurd is en hoe ze bepaalde scenes maken
broertjes die 10x tijdens de film vragen wie er NU je lievelingsacteur is
broertjes die maar door blijven kleppen waardoor je de helft van de film mist
daarop aansluitend, broertjes die na iedere 3 minuten de dvd ff op pauze willen zetten omdat ze ECHT EVEN over deze scene willen praten.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
en waardoor zij elke 3 min. moeten vragen waarom er iets gebeurd![]()
ik weet t, ik maak me hier ook wel eens schuldig aan... maar dan met een frietje met!quote:Op donderdag 28 december 2006 13:30 schreef __Saviour__ het volgende:
ook zeer irritant: frietje speciaal (met curry) in de trein
als je het zelf eet is het heerlijk, maar als je het zelf niet hebt, vind ik die geur vreselijk doordringend.
Gatverdammequote:Op donderdag 28 december 2006 11:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die in de trein hun schoenen uittrekken en dan teennagels / eeltstukjes van hun voeten gaan zitten peuteren.
Inderdaadquote:Op donderdag 28 december 2006 13:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Mensen die teveel zeiken en daardoor een verhoogde kans op stressgerelateerde hart- en vaatziekten krijgen
Mensen die regelmatig spugen op straatquote:Op woensdag 27 december 2006 11:51 schreef flucy het volgende:
Ik ben benieuwd naar dingen waar jullie je aan irriteren in het openbaar.
Hoe kun je je daar nou aan ergeren, die mensen kunnen toch niet anders. Die worden al weggejaagd uit het station.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:
treinergenissen:
oude mensen die traag doen
Ja, dat heb ik ook vaak. Ik moet toegeven dat ik zelf ook weleens de neiging heb om achterin te stappen, maar ik durf het risico niet te nemen. Als je wordt teruggeroepen zou ik me best wel schamen.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:54 schreef DuranK het volgende:
- Als je de streekbus moet hebben, mensen achterin stappen zodat ze kunnen zitten, en de mensen die braaf in de rij wachten kunnen gaan staan![]()
ik vraag het me nu al dagen af, die avatar van jou, waar is die ook alweer van. Van zo'n afleidingsspel tochquote:Op woensdag 27 december 2006 18:44 schreef JediMindTricks het volgende:
Er zijn eigenlijk maar twee dingen die ik haat in het openbaar:
Discriminatie, en turken
Ik erger me er aan als er een man naast me komt zitten.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:19 schreef Ivatje het volgende:
Ik vind het niet leuk als een vrouw naast me in de trein/bus gaat zitten in plaats van een man...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |