abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44787567
Ik erger mij aan mensen die denken dat ze de halve wereld hebben. Toen straks kwam ik aanfietsen met een tas vol boodschappen in mijn hand, behoorlijk zwaar. Gaat er zo'n auto midden op de weg stil staan omdat ie volgens mij niet goed wist waar ie heen moest en zo voor mij de weg versperde. Als je dan een zware tas bij je hebt en ineens op de rem moet gaan hangen, flikker je zelf zowat van de fiets.

Mensen die totaal geen inzicht hebben dat ze andere mensen belemmeren.. Daar kan ik dus niet zo goed tegen. Maja, sommige mensen zijn nou eenmaal niet wijzer.
pi_44787811
Mensen die lege blikjes, peuken, flesjes, enz na gebruik maar van zich af smijten terwijl er 5 meter verderop een prullenbak staat.

Slome mensen die op de roltrap lopen te slakken.

Mensen die in tram/metro/trein al proberen in te stappen voordat er mensen zijn uitgestapt / of die instappen bij de 1e klasse en dan snel doorlopen naar de 2e klasse .

Mensen met kinderwagens die bij voorkeur middenin de straat blijven staan en de weg versperren (erg populair op de markt!)

Irritante bejaarden die in de supermarkt met hun kar tegen je kont staan aan te duwen.

Mensen die niet even de moeite nemen om te vragen of ze er langs mogen, maar dan maar dwars door je heen proberen te lopen.

Rochelende / neusophalende mensen in het OV (erg fijn tijdens een 7 uur durende treinreis vanuit Berlijn naar Rotterdam )

Mensen die niet kijken als ze een fietspad oversteken omdat ze aan het smssen/bellen/whatever zijn en ik dus vol in de ankers moet op mn fietsje.

Nationale "plaats obstakels op fietspaden"-ochtenden waarin werkelijk iedereen denkt dat fietspaden bedoeld zijn om kranen / busjes / hekken / auto's / wegwerkzaamheden / borden / enz op te plaatsen en ik dus constant moet afstappen of moet zigzaggen.

Bumperklevers en mensen die met 1 km per uur verschil inhalen.

Automobilisten met verkeerd afgestelde koplampen zodat ik compleet verblind word als ze achter me rijden of me inhalen.

Mensen die in de trein hun schoenen uittrekken en dan teennagels / eeltstukjes van hun voeten gaan zitten peuteren .

Vrouwen die zich gaan zitten opmaken in de trein (doe dat thuis!!).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_44789839
Ik erger me aan het feit dat er meer mensen zijn die van het OV gebruik maken, kutvolk.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_44789894
Mensen in de winkel die de winkel-wagen midden op het pad laten staan als ze producten uitzoeken ergens anders, mensen die in de weg lopen. Mensen die spullen niet wegzetten waar ze thuis horen zoals winkelmandjes en nog meer.

Mensen die rotzooi op straat gooien en vieze graffiti gedaan door amateuren die de hele straten volkalken met domme leuzen.

Mensen die op straat kotsen midden op het voetgangerspad. Zelfs vaak voor deuren van bewoners van een huis zie je kots liggen. Dat ze even in de goot kotsen of zijn ze daar te bezopen voor?

En nog meer dat ik nu even vergeten ben.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_44789910
Mensen die tijdens de film op een kritiek moment (vaak stil) hun zakje chips moeten opmaken
pi_44789931
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:50 schreef Marruk het volgende:
Mensen die tijdens de film op een kritiek moment (vaak stil) hun zakje chips moeten opmaken

Mensen die tijdens een film vertellen hoe een scene afloopt.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  donderdag 28 december 2006 @ 13:12:26 #75
81237 releaze
best of both worlds
pi_44790483
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:51 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Mensen die tijdens een film vertellen hoe een scene afloopt.
broertjes die vragen hoe de film afloopt/wat er nou eigenlijk gebeurd is en hoe ze bepaalde scenes maken
broertjes die 10x tijdens de film vragen wie er NU je lievelingsacteur is
broertjes die maar door blijven kleppen waardoor je de helft van de film mist
  Moderator donderdag 28 december 2006 @ 13:17:01 #76
155227 crew  Guppy
dus
pi_44790627
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:12 schreef releaze het volgende:

[..]

broertjes die vragen hoe de film afloopt/wat er nou eigenlijk gebeurd is en hoe ze bepaalde scenes maken
broertjes die 10x tijdens de film vragen wie er NU je lievelingsacteur is
broertjes die maar door blijven kleppen waardoor je de helft van de film mist
en waardoor zij elke 3 min. moeten vragen waarom er iets gebeurd
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_44790695
Mensen die teveel zeiken en daardoor een verhoogde kans op stressgerelateerde hart- en vaatziekten krijgen
  donderdag 28 december 2006 @ 13:24:14 #78
81237 releaze
best of both worlds
pi_44790848
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:17 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

en waardoor zij elke 3 min. moeten vragen waarom er iets gebeurd
daarop aansluitend, broertjes die na iedere 3 minuten de dvd ff op pauze willen zetten omdat ze ECHT EVEN over deze scene willen praten.

ach, ik lok het zelf uit, ik neem hem zelf mee naar de bios/videotheek
  Donald Duck held donderdag 28 december 2006 @ 13:26:02 #79
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_44790908
treinergenissen:
oude mensen die traag doen
mensen die in de trein op een 2-zits zitten en niet ruimte maken
onverstaanbare omroepberichten
het geluid van die metalen prullenbakken die hard dichtklappen.
mensen die anderen niet eerst laten uitstappen

[ Bericht 4% gewijzigd door __Saviour__ op 28-12-2006 13:31:14 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_44790989
Mensen die in hun neus zitten te peuteren...
  Donald Duck held donderdag 28 december 2006 @ 13:30:42 #81
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_44791075
ook zeer irritant: frietje speciaal (met curry) in de trein
als je het zelf eet is het heerlijk, maar als je het zelf niet hebt, vind ik die geur vreselijk doordringend.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Moderator donderdag 28 december 2006 @ 13:31:48 #82
155227 crew  Guppy
dus
pi_44791114
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:30 schreef __Saviour__ het volgende:
ook zeer irritant: frietje speciaal (met curry) in de trein
als je het zelf eet is het heerlijk, maar als je het zelf niet hebt, vind ik die geur vreselijk doordringend.
ik weet t, ik maak me hier ook wel eens schuldig aan... maar dan met een frietje met!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_44791235
Knoflook etende benedenburen die een raam opendoen !
pi_44791324
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die in de trein hun schoenen uittrekken en dan teennagels / eeltstukjes van hun voeten gaan zitten peuteren .
Gatverdamme Ik blij dat ik de komende paar jaar nog niet van het OV gebruik hoef te maken
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Mensen die teveel zeiken en daardoor een verhoogde kans op stressgerelateerde hart- en vaatziekten krijgen
Inderdaad
Ignorance is bliss.....
pi_44795687
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:51 schreef flucy het volgende:
Ik ben benieuwd naar dingen waar jullie je aan irriteren in het openbaar.
Mensen die regelmatig spugen op straat

En aansluitingen vh OV op een paar minuten missen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_44796084
Mensen die patat eten in de trein
pi_44796608
Ach ende wee, daar gaan we weer
Lekker klagen met zijn allen! Ik erger me aan het volgende onopgevoede gedrag in het openbaar:

-Overal ''muzak'' muziek in de supermarkt, in het restaurant en weetikwaar nog meer. Stilte kan ook heel prettig zijn hoor
-Mensen die luid zitten te kleppen in hun mobieltje/tegen hun partner in de STILTE coupé van de trein, van mij mag je best bellen en/of kletsen maar doe dat dan in de ruimtes die daarvoor bestemd zijn
-Mensen die vijf tassen met twéé personen meenemen tijdens het spitsuur en daarmee in de trein twee bankjes bezetten
-Mensen die bij het in en uitstappen uit de trein gaan duwen en trekken
-Krijsende kinderen in de supermarkt, het OV en op straat. Ouders, voed je kinderen toch op!
-Mensen die hun stereo meenemen in de trein en die vervolgens vol aanzetten
-Mensen die patat/kroketten/alles wat warm is in de trein eten, ik hoef je frituurwalm niet in de trein. Een broodje vind ik oké, maar geen snacks. Dat stinkt gewoon.
-Het geslenter door winkelstraten, waarom moet dat zo langzaam? Ik loop altijd op normaal tempo, maar kennelijk ben ik één van de weinigen.
-Mensen die hun hand niet uitsteken, hun richting niet aangeven, niet voor rood licht stoppen, tegen het verkeer in rijden en keihard scheuren
-Auto's met hun muziek op discovolume
-Mensen in de bioscoop die door de film heen praten
-Bouwvakkers die íedere passerende vrouw seksistische opmerkingen moeten naroepen
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
  donderdag 28 december 2006 @ 16:13:31 #88
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44796617
mensen die roken
Mensen die patat eten in de trein
Mensen die in de trein zo hard aan het bellen zijn dat de hele coupe mee kan genieten
Mensen die over straat schreeuwen
Mensen die dronken zijn en als een klein kind op de grond gaan liggen
Mensen die regelmatig lopen te spugen op straat
Mensen die kauwgom kauwen en als je een gesprek met ze hebt precies kan zien waar ze die kauwgom hebben zitten.

Moet ik doorgaan?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_44796987
Wel veel dezelfde ergernissen bij mensen die veel met de trein reizen.
pi_44798614
- Kinderen die in de supermarkt achter zo'n miniwinkelwagentje lopen, en dan heel hard rond gaan racen. Het kan haast niets anders, of er zijn mensen die zo een gebroken enkel hebben opgelopen - zijn daar geen statistieken van?

- Ouders die klagende kinderen volproppen met snoep, zodat de koters maar stil zijn. De Pavlovreactie is er niets bij: na twee minuten begint kindlief weer te krijsen, want dat levert immers een snoepje op. Dat vind ik werkelijk absurd.

- Ouders die ALLES accepteren van hun kinderen ' omdat het nu eenmaal kinderen zijn, en dan hoort dat erbij'. Tuurlijk. Pasgeleden vertelde een kennis van me dat ze het normaal vond dat haar zoon drugs gebruikte en hij haar sloeg 'Want ach, het is een puber, hij weet niet wat ie doet!' Ik op mijn beurt wist niet wat ik hoorde.

- Mensen die in een restaurant alles gaan ontleden, of bij voorbaar al zeggen dat de hoeveelheid eten veel te veel is. Of mensen die beweren iets niet te lusten, omdat ze het nooit eerder gegeten hebben. Hoe weet je dan dat je het niet lust?!

- Mensen die op dieet zijn, en dan op verjaardagen na een half gebakje al zeggen dat ze, in tegenstelling tot vroeger, zo'n enorm stuk taart niet eens meer wegkrijgen. Dat ze niet begrijpen dat ze ooit zo'n walgelijke hoeveelheid voedsel tot zich hebben kunnen nemen. Ze willen volgens mij alleen maar horen hoe geweldig het is dat ze minder eten dan eerst.

- Mensen die overal ongevraagd hun hond mee naar binnen nemen. Ik ben best wel hondengek, maar sommige mensen overdrijven het. Vorige week was ik jarig. Ik stond koffie in te schenken voor iedereen en gebak te snijden (was al voorgesneden, maar iedereen wilde dus maar een halve punt). En toen kwam mijn tante binnen met haar viervoeter. Eerste wat ze zegt" Oh, Laura, heb jij nu meteen water voor Puk? Die hond heeft zo'n dorst, dat kan echt niet wachten." Ze wilde dus serieus dat ik EERST water gaf aan die stinkhond van haar, en me daarna pas om de rest van de visite bekommerde.

AAAAAAAAAAARGH!!!
pi_44798764
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:26 schreef __Saviour__ het volgende:
treinergenissen:
oude mensen die traag doen
Hoe kun je je daar nou aan ergeren, die mensen kunnen toch niet anders. Die worden al weggejaagd uit het station.
pi_44808687
Dit topic is helaas een feest van bittere herkenning.
pi_44810161
- Als je de streekbus moet hebben, mensen achterin stappen zodat ze kunnen zitten, en de mensen die braaf in de rij wachten kunnen gaan staan
- In de trein, mensen die via de ingang van 1e klas naar de 2e klas lopen zodat ze weer lekker voordringen
- Mensen die voordringen en niet wachten op hun beurt
  donderdag 28 december 2006 @ 23:19:20 #94
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_44811165
Trage oude dikke kortharige brildragende toppers, bauer, janes-vrouwen...

Ik vind het niet leuk als een vrouw naast me in de trein/bus gaat zitten in plaats van een man...

[ Bericht 15% gewijzigd door Ivatje op 28-12-2006 23:48:11 ]
ha ha ha ha ha
  donderdag 28 december 2006 @ 23:48:55 #95
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_44812204
quote:
Op woensdag 27 december 2006 19:08 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

fier zijn
trots dan
pi_44812553
ik erger me aan alles wat er hier in dit topic genoemd word
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_44812554
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:54 schreef DuranK het volgende:
- Als je de streekbus moet hebben, mensen achterin stappen zodat ze kunnen zitten, en de mensen die braaf in de rij wachten kunnen gaan staan
Ja, dat heb ik ook vaak. Ik moet toegeven dat ik zelf ook weleens de neiging heb om achterin te stappen, maar ik durf het risico niet te nemen. Als je wordt teruggeroepen zou ik me best wel schamen.
Tok.
pi_44812561
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:44 schreef JediMindTricks het volgende:
Er zijn eigenlijk maar twee dingen die ik haat in het openbaar:

Discriminatie, en turken
ik vraag het me nu al dagen af, die avatar van jou, waar is die ook alweer van. Van zo'n afleidingsspel toch linkje ofzo?
pi_44812575
- ''Stinkers''
- ''Stoners''
- Breezer sletten
- ''Mocro''s''
- ''Frans Bauer vrouwen''
- OV onderzoek schorem

Stoer en ruig maar net geen tuig
pi_44812613
quote:
Op donderdag 28 december 2006 23:19 schreef Ivatje het volgende:
Ik vind het niet leuk als een vrouw naast me in de trein/bus gaat zitten in plaats van een man...
Ik erger me er aan als er een man naast me komt zitten.
Tok.
  vrijdag 29 december 2006 @ 00:07:21 #101
57506 TiMmS
The Core Supremacy !
pi_44812755
mijn pas gewassen trui aantrekken, naar een cafe gaan en opnieuw moeten wassen omdat er een ontiegelijke niet te verwijderen rooklucht in hangt. En vervolgens beseffen dat dit de 3e keer is deze week!

ja, ik heb maar 1 trui, en ja ik kom vaak in het cafe de laatste tijd!
"Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
  vrijdag 29 december 2006 @ 00:33:48 #102
140245 base3ball
State Of Mind
pi_44813621
Ik herken veel van de irritaties.
Nog een toevoeging: mensen die op een drukke plek persé net even voor je moeten duiken en vervolgens heel langzaam gaan lopen of stil gaan staan. Als je dan zo nodig me half omver loopt omdat je voor me wil gaan lopen, loop dan door. Dan hebben ze eerst haast en daarna opeens niet

Mensen die met zijn twaalven naast elkaar gaan fietsen en dat blijven doen.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')