Ieuw geen vieze dingen hier bespreken hequote:Op dinsdag 26 december 2006 21:00 schreef Jelief het volgende:
Weer twee mooie meisjes erbij! Welkom op de wereld Dewi en Julia.
Iksje gefeli met je zwangerschap, ik wens je een gezonde en onbezorgde tijd toe.
ET en popples, succes met de pijnen.
Oyo, als het vruchtwater is herken je daar een sperma-achtig geurtje in.
zo vies is het toch nietquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:02 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Ieuw geen vieze dingen hier bespreken he![]()
Ik zou het geneens weten hoe vruchtwater ruikt
Ik ook van jouquote:Op woensdag 27 december 2006 00:19 schreef Popples het volgende:
ik word soms zo radeloos van me zelf.
Doe er maar flink veelquote:Op woensdag 27 december 2006 09:20 schreef Andrea001 het volgende:
Hoeveel beebies zijn erbij gekomen??![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:46 schreef Lois het volgende:
Ik heb de topictitel even gewijzigd anders wordt BE weer historisch eh hysterisch![]()
Hier nog een nachtdwaler *vinger opsteekt*quote:Op woensdag 27 december 2006 08:50 schreef nikky het volgende:
Ik ken het popples. Ik ben ook na drie á vier uur slaap klaarwakker en kan ik niet meer slapen.
Het is bij mij nu ook al een week aan de gang dat ik echt te weinig slaap.
Ik ben moe en heb nergens zin meer in.
Vrijdag moet ik naar het ziekenhuis. Zal daar eens gaan vragen hoe en wat er aan te doen is. Dit kan ook niet langer zo ik ben kapot.
Oh, kijken of ie goed ligt met z'n koppie naar beneden enzo, al was dat verleden keer al zo, maar nu kan ie niet meer draaien en toen nog wel.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Wat gaan ze echo-en dan Vivi?
Pfff, en dan weet je echt niks beters te zeggen dat dit?quote:Op woensdag 27 december 2006 11:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
even een tvp'tje ...
ik zeg maar zo, als je niks te zeggen hebt doe dat dan niet hier....quote:Op woensdag 27 december 2006 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Pfff, en dan weet je echt niks beters te zeggen dat dit?![]()
Ik vind dat altijd zo stom staan...
quote:Op woensdag 27 december 2006 10:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, kijken of ie goed ligt met z'n koppie naar beneden enzo, al was dat verleden keer al zo, maar nu kan ie niet meer draaien en toen nog wel.
Maar het zit wel goed aangezien ik steeds bijna 2 voeten door mijn slokdarm naar buiten voel komen![]()
Maar nog ff gluren is altijd leuk he
Lief dat je het vraagtquote:Op woensdag 27 december 2006 00:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hey Slaapmeisje, jouw uitgerekende datum komt ook al mooi in de buurt! Nog maar een maandje te gaan!!! Alles nog oke?
ik lees ook op bed altijd in de hoop dat ik in slaap val maar het wil nooit lukken ik heb nog een stapeltijdschriften die ik moet in halen van dit jaar maar ben er bijna door heen.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:00 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Kun je niet gaan mediteren... Poppels, ja het is makkelijker neergetypt dan gedaan hoor, maar op die mannier rust je ook wel uit.
Wat ik ook nog wel es doe als ik moet rusten, dan is lekker op mijn bed een boek lezen
Om nog even off-topic door te gaan ....quote:Op woensdag 27 december 2006 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
Maar als je niks te zeggen hebt kan je net zo goed ook niet tvp-en.
Post dan nog iets van 'nog geen verse babietjes' of 'sterkte aan de LLM's' of weet ik veel wat.
Mss dan niet gemeend, maar dan lijkt het nog wat.
En ja, ik ga vreselijk off topic op deze manier.
ja ben ik wel van plan, maar ja......ons kindje heeft misschien wel andere plannen!quote:Op woensdag 27 december 2006 17:30 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat je op een gegeven moment droge lenzen krijgt. Tenzij je van plan bent om binnen een paar uur klaar te zijn...![]()
OT: maar zou het dan niet sowieso handig zijn om een bril te hebben voor reserve...?quote:Op woensdag 27 december 2006 17:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb geen bril en ik zie geen hand voor ogen zonder lenzen
op zich wel handig, ik word alleen zo misselijk van een bril!!quote:Op woensdag 27 december 2006 17:55 schreef Nijna het volgende:
[..]
OT: maar zou het dan niet sowieso handig zijn om een bril te hebben voor reserve...?
Maar geen idee waarom je ze niet zou mogen dragen tijdens de bevalling...
Hier ook zo eentje!!! Dacht dat mijn schoonmoeder vast wel een schopje zou kunnen voelen tijdens eerste kerstdag...maar mooi niet dusquote:Op woensdag 27 december 2006 18:05 schreef appelsap het volgende:
Ons kindje schopt alleen als mijn vriend of ik onze handen op de buik leggen.
Bij andere mensen weigert hij.![]()
![]()
Net of je daar wat aan kunt doen.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Hier ook zo eentje!!! Dacht dat mijn schoonmoeder vast wel een schopje zou kunnen voelen tijdens eerste kerstdag...maar mooi niet dus
Eenmaal thuis ging kleintje weer helemaal los!!![]()
(schoonmama denkt nu dat ik niet wil dat zij het voelt....grrrr)
tsja....ik heb ook wel gezegd dat het gewoon niet schopt als zij er is....quote:Op woensdag 27 december 2006 18:47 schreef appelsap het volgende:
[..]
Net of je daar wat aan kunt doen.![]()
Volgende keer ff een buikspier aanspannenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier ook zo eentje!!! Dacht dat mijn schoonmoeder vast wel een schopje zou kunnen voelen tijdens eerste kerstdag...maar mooi niet dus
Eenmaal thuis ging kleintje weer helemaal los!!![]()
(schoonmama denkt nu dat ik niet wil dat zij het voelt....grrrr)
Dank je wel, maar Susanna heeft er ook een dochter bij!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:58 schreef chacama het volgende:
Jeetje al weer nieuwe kindjes en nieuwe op komst.
Welkom op de wereld Dewi.
ja web!! Je hebt ons nog meer foto's van je nieuwste aanwinst beloofd!!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 19:18 schreef S_oepstengel het volgende:
Webcrowler wanneer krijgen we weer foto's te zien van je mooie meisje?![]()
Succes LLM's!![]()
Ik vond het in de cursus heel logisch, K zeggen.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik vraag me zowiezo af of je de dingen die je tijdens een cursus leert ook echt toepast tijdens de bevalling. Ik kan me ook voorstellen dat als het eenmaal zover is je het allemaal over je heen laat komen, en probeert te doen wat een vk/gyn tegen je zegt
Maar ik hoef gelukkig ook nog niet te bevallen....... nog 2 maand te gaan!
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het toch wel erg handig is om een bril te hebben als je kindje er eenmaal isquote:Op woensdag 27 december 2006 17:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heeft er wel eens iemand hier gehoord (of meegemaakt) dat je geen contactlenzen in mag hebben tijdens de bevalling???? Dat zou een disaster zijn zeg. Ik heb geen bril en ik zie geen hand voor ogen zonder lenzen
Karin, ik kan me zo voorstellen dat dat mss iets te maken heeft met een evt. spoedkeizersnede onder volledige narcose, dat het dan niet prettig is of zo. Maar dat zou je dan eens na moeten vragen waar dat om zou zijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hehe we kunnen weer Fok!ken!!! Gelukkig, want waar zijn we zonder Fok!
Heeft er wel eens iemand hier gehoord (of meegemaakt) dat je geen contactlenzen in mag hebben tijdens de bevalling???? Dat zou een disaster zijn zeg. Ik heb geen bril en ik zie geen hand voor ogen zonder lenzen
Enne Razor! Gefeli
Ohja! Door alle drukte helemaal vergeten.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:18 schreef S_oepstengel het volgende:
Webcrowler wanneer krijgen we weer foto's te zien van je mooie meisje?![]()
Succes LLM's!![]()
Ik wil wel even wijzen hoor.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:55 schreef E.T. het volgende:
maar nog niks wat in die richting wijst..
om die reden, zodra er spoed bij komt en je onder volledige narcose zou moeten kan het gevaarlijk/beschadigend zijn voor de ogen.. ik moets ze ook uit, maar me bril bij de hand ( zuster had bril) ik moest zelfs gebit uitquote:Op woensdag 27 december 2006 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Karin, ik kan me zo voorstellen dat dat mss iets te maken heeft met een evt. spoedkeizersnede onder volledige narcose, dat het dan niet prettig is of zo. Maar dat zou je dan eens na moeten vragen waar dat om zou zijn.
Mooie meid hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Ohja! Door alle drukte helemaal vergeten.
Bij deze dus!
Tijd van de bevalling +1 minuut (Mijn moeder was iets te laat met de foto maken)
[afbeelding]
1 uurtje oud, al die vlekken zijn nu wel weg inmiddels
[afbeelding]
Iets meer dan een dag oud
[afbeelding]
Samen met Naomi, mijn nichtje van 7 maanden, op de foto
[afbeelding]
Slaap je al?quote:
Je bedoelt dat er nóg een downtime aan zit te komen?quote:Op donderdag 28 december 2006 09:57 schreef E.T. het volgende:
probeer eens een kussentje onder je buik, Andrea. Als ik nl. op die plek pijn heb is het meestal een soort bandenpijn; door het hangen van m'n buik.
Rustig nachtje hier. Volgens mij mag ik bijslapen voor de bevallingEn dan maar hopen dat die er idd snel aankomt
hier wil het niet lukken. alleen misschien net als ET al zei eerst goed slapen en dan bevallen. nou dan wil ik weer slapen zoals vannacht.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:08 schreef S_oepstengel het volgende:
Webcrowler wat een supermooi meisje is Dewi!![]()
Waar blijven die verse beebjes?![]()
![]()
Nee, dat doen ze alleen als je een pretecho (meestal 3D) laat maken en dat kost dan rond de 80 a 90 euro.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:48 schreef Razor21 het volgende:
Ik kan pas eind januari denk wat meer info geven als mijn vriendin 13 weken is...ze moet dan voor een vruchtwaterpunctie omdat mijn vriendin al wat ouder is dan ik.
Dan krijgen we ook de echo te zien...![]()
Klopt het dat je die foto's van de echo op cd mee naar huis krijgt of op een band?
Razor, krijgt ze dan niet een vlokkentest?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:48 schreef Razor21 het volgende:
Ik kan pas eind januari denk wat meer info geven als mijn vriendin 13 weken is...ze moet dan voor een vruchtwaterpunctie omdat mijn vriendin al wat ouder is dan ik.
O nou ja, dat is wat mij verleden keer werd verteld, weet ik veel. Mijn beep ligt al weken met z'n koppie "down under" trouwens dus wrs vind ie dat wel het lekkerst liggen.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:15 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]dat denk jij? hier is madam een jara terug in stuit gedraaid, 26 decemebr kwam de verlos is ze uit de bekken gegaan( ze was niet compleet in gedaald) deze dag kregen we een echo omdat ik zolang niets geslapen had en dood en dan ook dood op was voor eventuele slaap medicatie, zekerheids echo en mevrouw lach in stuit
![]()
met 40,1 week dus zeg niet dat het niet kan![]()
Ja maar jij loopt bij de Gyn he..bij een verloskundige is het wel anders denk ik hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Bij onze eerste echo vroegen ze ook of we een DVD wilden. Ik durfde niet zo goed, eerst maar eens kijken of alles ok was.....kostte 5 euro (in Rijswijk). Achteraf gezien wel jammer, omdat er dus 2 komen...Maar goed, inmiddels alweer 3 controles verder en er staan er tot begin Maart 3 gepland. Voorafgaand aan de gyn altijd een 30-45min durende echo, dus echo technisch gezien heb ik niets te klagen..
![]()
Vivi, vooral alles stil bij vriendinlief. Strippen levert alleen zo nu en dan een harde buik op, that's it.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:14 schreef Vivi het volgende:
OyO....het is behoorlijk stil van jouw kant
Die pillen bestaan wel, maar die krijg je, geloof ik, niet zomaar mee.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:42 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Suus, leuk dat je je even komt melden ! Hoop dat je snel weer een beetje mobiel bent.
hoe zit dat eigenlijk met borstvoeding ? Als het niet lukt, moet je dan net zolang blijven kolven totdat je geen borst mee over hebtof krijg je een soort wonder "stop de productie pil "?
Ja vlokkentest is het ben er nog helemaal niet in thuis in die termenquote:Op donderdag 28 december 2006 16:11 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Razor, krijgt ze dan niet een vlokkentest?
Een vruchtwaterpunctie kan doorgaans pas na 14 weken namelijk?
Dat is mss wel een goed idee ja. Ga ik zometeen uitproberenquote:Op donderdag 28 december 2006 09:57 schreef E.T. het volgende:
probeer eens een kussentje onder je buik, Andrea. Als ik nl. op die plek pijn heb is het meestal een soort bandenpijn; door het hangen van m'n buik.
Rustig gaan liggen, iets anders werkt niet bij mij.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:50 schreef minoes_ het volgende:
Ik heb vanavond mijn 2 eerste harde buiken gehaddat doet gewoon zeer,klopt dat
Ik voel het vooral bovenin en rechts,oef.......deze 2e duurt nu al zo'n 5 minuten.Heb net met de hond rustig een klein blokje gelopen,daar is toch niks mis mee?Oef,dit voelt niet fijn,iemand tips om ze weg te krijgen?
Groetjes,Minoes![]()
Is je ondertitel toevallig afkomstig uit "de 48 wetten van de macht"?quote:
Nee, van een heel leuk boekje dat ik heb gekregen van een vriendin.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Is je ondertitel toevallig afkomstig uit "de 48 wetten van de macht"?
Ben blij dat ik niet de enige ben met kwaaltjes, ik voel me soms echt een zeur als ik verhalen hoor van mensen in mijn omgeving .. "IK zat met 8 maanden nog in de disco hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 23:03 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee, van een heel leuk boekje dat ik heb gekregen van een vriendin.
[afbeelding]
Staan leuke uitspraken in.
Ik zwel weer helemaal op hier. Dikke vingers dikke enkels mijn schoenen knellen.. En ik heb al de halve dag + avond op de bank gelegen met de voeten omhoog.
Ik drink minstens twee lieter per dag. En ja veel plassen. en snachts drink ik ook veel. Het voel me alleen op dat ik de laatste twee dagen weer veel last van vocht heb.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:04 schreef minoes_ het volgende:
Dat ademen helpt wel een beetje,haalt het scherpe ervan af.Maar een kruik lijkt me niks,ik word al beroerd als ik er aan denk,kan nooit iets warms op mijn buik hebbenNou ja,duik mijn mandje maar in,kussen eronder,anders trekt het helemaal zo.Bedankt voor de tips,weltrusten
![]()
Nikky,natte lappen met citroen erin een idee?en blijven drinken helpt ook,ook al moet je daar natuurlijk wel weer veel van naar de wc![]()
Groetjes,Minoes![]()
Ow maar ik ben met 8 maanden ook nog wezen dansen en doen en in de kroeg. Disco vind ik weer te meer voor de herrie en het gedreun voor de kleine. Maar elk weekend niet.quote:Op donderdag 28 december 2006 23:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet de enige ben met kwaaltjes, ik voel me soms echt een zeur als ik verhalen hoor van mensen in mijn omgeving .. "IK zat met 8 maanden nog in de disco hoor, néééérgens last van! "
Grrrr.........![]()
Ik heb momenteel snerpende beenkrampen, alsof er een mes in m'n spieren wordt gestopt, volgens de vlos knelt de beep mijn zenuw afen tja..olifantenpootjes..nou ja, nog even he
Hoor hier niet thuis, kids zijn al ruim 10 en 8, maar vindt het leuk om te lezenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:11 schreef Suzanna het volgende:
Dat van het kolven neem ik nu terug... de Medela Symphony die we gehuurd hebben werkt niet... ik ga vannacht gewoon borstvoeden tot ze niet meer goed drinkt (zo gaat dat, de eerste paar minuten drinkt ze goed en daarna valt ze in slaap en drinkt bijna niet meer, geen kracht meer over) en dan voed ik haar bij met de kunstvoeding. Morgen zien we wel weer verder...
(dit hoort eigenlijk in het bv-topic, daar zal ik het ook even zetten voor de deskundigen, misschien heeft iemand hetzelfde gehad met de Medela...)
Zoalng ik geen sterretjes zie en geen hoofdpijn krijg maak ik me geen zorgen. Anders bel ik gelijk ziekenhuisquote:Op donderdag 28 december 2006 23:33 schreef E.T. het volgende:
nikky, bloeddruk??
Wel in de gaten houden hoor!
Ik ben trouwens ook geen turbo-zwangere hoor.. Van Saskia had ik een stuk minder kwalen dan nu, maar ook toen wasik niet zo iemand die tot het laatst 'alles' deed.
Ik geloof pas dat het doorzet als ik persweeen heb..quote:Op donderdag 28 december 2006 23:34 schreef jessie het volgende:
Et als jij zo laat hier post denk ik, we kunnen gaan jompelen
wel doen hoor!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Zoalng ik geen sterretjes zie en geen hoofdpijn krijg maak ik me geen zorgen. Anders bel ik gelijk ziekenhuis.
nou hup, persen danquote:Op donderdag 28 december 2006 23:41 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik geloof pas dat het doorzet als ik persweeen heb..
tot die tijd heb ik zoiets van 'ik zie het wel'
Maar 't rommelt.. het rommelen is vanavond wel heviger dan voorgaande dagen, maar nog steeds 'eerst zien, dan geloven'
ET, toch nog een 2006-je? Het is weer eens wat anders, met knallend vuurwerk geboren worden!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:41 schreef E.T. het volgende:
[..]
Maar 't rommelt.. het rommelen is vanavond wel heviger dan voorgaande dagen, maar nog steeds 'eerst zien, dan geloven'
in mijn geval mag 't iets minder rustig zeg maarquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:51 schreef Prowl het volgende:
Zwangere vrouwen die snurken!
Ik ga vannacht wel weer fok!ken
Wat een prachtig dametje!!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:32 schreef marit1978 het volgende:
goedemorgen dames!
Jammer ET dat de nacht 'zomaar' voorbij gegaan is !
Hier volgen (als het goed is) twee prachtige foto's van Julia die ik namens Suus even plaats .. :
[afbeelding]
[afbeelding]
* Vivi meldt zichquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:51 schreef Popples het volgende:
ow suzanna wat is ze mooi![]()
![]()
![]()
prowlwacht maar vannacht
![]()
heb dus heerlijk geslapen want prowl kon dus niet slapen![]()
wie weet heb je toch gelijk et dat het door de natuur zo geregeld is.
Ja! In zo'n heel klein romantisch juwelier-achtig doosje!quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:04 schreef Popples het volgende:
ohhhhh vivi wat een leuke man heb jij zeg.
heb je hem echt oordoppjes gegeven voor kerst?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik heb er wel twee in mijn kraampakket zitten. OMG wat een wangedrochten zijn dat zeg
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
Badjas! Ja, dat is een goed ideeTjonge, ik denk dat ik een koffer nodig heb voor al die zooi
Heb geen naweeën gehad en je vloeit gewoon via de gewone uitgang.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:16 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
JuliaWat een moppie!
Hoe zit dat eigenlijk met een ks? De baby is er dan uit en vloei je dan verder wel door de 'normale' uitgang? Heb je dan ook niet veel meer naweeën?
Er is inderdaad een kans dat ik zelf ook een spoedje wordt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:11 schreef reese.com het volgende:
Nikky dat is gewoon flink klote zeg! Ik hoop voor je dat er toch een plekje vrij komt de 10e.
Maar is er trouwens ook geen kans dat jouw bevalling eerder op gang komt en je zelf dus een spoedje wordt? Of is dat nu een gekke vraag?
Sterkte Nikky!quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:19 schreef nikky het volgende:
[..]
Er is inderdaad een kans dat ik zelf ook een spoedje wordt..
Aangezien ik maar 1 dag voor mijn uitgerekende datum zit.
ENaan iedereen
.
Noa vindt Julia erg lief en noemt haar 'Lila'. Soms komt er iets uit wat meer op Julia lijkt maar over het algemeen is het Lila... (zo lief klinkt datquote:Suzanna eindelijk is jullie meisje er dan! Late felicitatie maar daarom niet minder waard!
Geniet lekker van elkaar, hoe vinden de grote zussen de kleine zus?
Bedoel je hiermee wat te zeggen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik zit dan steeds te lezen over oefenweeën en ik kan me er niets bij voorstellen... Bij mij is het geen één keer vals alarm geweest, plots was het zover. Het voorwerk en de weeën, ze kwamen allemaal binnen 24 uur. Het ging zo snel... Ik vraag me af hoe het bij de volgende zal gaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |