Slaap je al?quote:
Je bedoelt dat er nóg een downtime aan zit te komen?quote:Op donderdag 28 december 2006 09:57 schreef E.T. het volgende:
probeer eens een kussentje onder je buik, Andrea. Als ik nl. op die plek pijn heb is het meestal een soort bandenpijn; door het hangen van m'n buik.
Rustig nachtje hier. Volgens mij mag ik bijslapen voor de bevallingEn dan maar hopen dat die er idd snel aankomt
hier wil het niet lukken. alleen misschien net als ET al zei eerst goed slapen en dan bevallen. nou dan wil ik weer slapen zoals vannacht.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:08 schreef S_oepstengel het volgende:
Webcrowler wat een supermooi meisje is Dewi!![]()
Waar blijven die verse beebjes?![]()
![]()
Nee, dat doen ze alleen als je een pretecho (meestal 3D) laat maken en dat kost dan rond de 80 a 90 euro.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:48 schreef Razor21 het volgende:
Ik kan pas eind januari denk wat meer info geven als mijn vriendin 13 weken is...ze moet dan voor een vruchtwaterpunctie omdat mijn vriendin al wat ouder is dan ik.
Dan krijgen we ook de echo te zien...![]()
Klopt het dat je die foto's van de echo op cd mee naar huis krijgt of op een band?
Razor, krijgt ze dan niet een vlokkentest?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:48 schreef Razor21 het volgende:
Ik kan pas eind januari denk wat meer info geven als mijn vriendin 13 weken is...ze moet dan voor een vruchtwaterpunctie omdat mijn vriendin al wat ouder is dan ik.
O nou ja, dat is wat mij verleden keer werd verteld, weet ik veel. Mijn beep ligt al weken met z'n koppie "down under" trouwens dus wrs vind ie dat wel het lekkerst liggen.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:15 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]dat denk jij? hier is madam een jara terug in stuit gedraaid, 26 decemebr kwam de verlos is ze uit de bekken gegaan( ze was niet compleet in gedaald) deze dag kregen we een echo omdat ik zolang niets geslapen had en dood en dan ook dood op was voor eventuele slaap medicatie, zekerheids echo en mevrouw lach in stuit
![]()
met 40,1 week dus zeg niet dat het niet kan![]()
Ja maar jij loopt bij de Gyn he..bij een verloskundige is het wel anders denk ik hoor.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Bij onze eerste echo vroegen ze ook of we een DVD wilden. Ik durfde niet zo goed, eerst maar eens kijken of alles ok was.....kostte 5 euro (in Rijswijk). Achteraf gezien wel jammer, omdat er dus 2 komen...Maar goed, inmiddels alweer 3 controles verder en er staan er tot begin Maart 3 gepland. Voorafgaand aan de gyn altijd een 30-45min durende echo, dus echo technisch gezien heb ik niets te klagen..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |