abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf donderdag 28 december 2006 @ 05:38:58 #126
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44785908
En nog slaap ik niet
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_44786207
quote:
Op donderdag 28 december 2006 05:38 schreef nikky het volgende:
En nog slaap ik niet
Slaap je al?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 28 december 2006 @ 09:30:42 #128
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_44786705
wat een rotnacht weer...

had het rijk voor me alleen, manlief de nacht, dochterlief logeren. Zat om 20:00 uur al in te dutten. Ging vervolgens om 23:00 naar bed ongeveer, omdat ik dacht dat ik dan beter zou slapen. Niet dus... Ik heb 's nachts toch zo'n pijn in mijn zij! Linkerkant net onder m'n rib, naar rug toe. Iemand enig idee wat het kan zijn en of ik daarvoor moet bellen?
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
  donderdag 28 december 2006 @ 09:57:18 #129
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44786969
probeer eens een kussentje onder je buik, Andrea. Als ik nl. op die plek pijn heb is het meestal een soort bandenpijn; door het hangen van m'n buik.

Rustig nachtje hier. Volgens mij mag ik bijslapen voor de bevalling En dan maar hopen dat die er idd snel aankomt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 28 december 2006 @ 10:24:54 #130
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_44787224
spuit 11

Webcrowler en vriendin van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter Dewi.

Suzanna, man, Noa en Emma, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Julia.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_44787719
quote:
Op donderdag 28 december 2006 09:57 schreef E.T. het volgende:
probeer eens een kussentje onder je buik, Andrea. Als ik nl. op die plek pijn heb is het meestal een soort bandenpijn; door het hangen van m'n buik.

Rustig nachtje hier. Volgens mij mag ik bijslapen voor de bevalling En dan maar hopen dat die er idd snel aankomt
Je bedoelt dat er nóg een downtime aan zit te komen?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_44787762
Webcrowler wat een supermooi meisje is Dewi!

Waar blijven die verse beebjes?
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_44787847
Susanna, nog gefeliciteerd met Julia en Webcrowler met Dewi
  donderdag 28 december 2006 @ 11:55:35 #134
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44788658
Wat een mooie baby! Webcrowler, van harte proficiat met dat wonderschone kersknutseltje
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_44789564
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:08 schreef S_oepstengel het volgende:
Webcrowler wat een supermooi meisje is Dewi!

Waar blijven die verse beebjes?
hier wil het niet lukken. alleen misschien net als ET al zei eerst goed slapen en dan bevallen. nou dan wil ik weer slapen zoals vannacht.

nikky ververlend die rot nachten.
mama van 3 kids!
pi_44789764
Webcrowler, wat een heerlijk mooie meisje en daar beginnen ze weer te rammelen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44790304
Webcrowler wat een mooi kindje.

Razor gefeliciteerd en welkom!

Vandaag naar de verloskundige geweest.
Suiker en ijzergehalte waren goed.
De baby is al groot, ze schatte het tussen de 43 en 48 cm en qua gewicht tussen de 2 en 2,5 kilo.
  donderdag 28 december 2006 @ 13:19:26 #138
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44790697
Wat leuk, weer meisjes Meisjes zijn zoooo leuk
Suzanne en familie gefleiciteerd met Julia (mooi naam!)
Webcrowler, gefeliciteerd met Dewi
Vanaf nu zijn bij jullie de kerstdagen nog feestelijker.

Ik moest gisteren ook erg rammelen, op mijn werk was een babietje geboren (niet bij mij, maar de OK naast de mijne) en ik liep net naar buiten toen hij wegging in de couveuse. Zo lieffffff
Lekker douchen!
pi_44790962
Ik ruik verse beebjes!!!!

Suzanna, suusman, noa en emma gefeliciteerd met zusje en dochter Julia

Webcrowler en vrouw, gefeliciteerd met Dewi
Syllables govern the world
pi_44793913
oYo, spannend hoor en sterkte!!!
Webcrowler, wat een lief dochtertje hebben jullie.
Nikky, vervelend hoor dat je niet goed kunt slapen.
Appelsap, fijn dat alles goed was bij de verloskundige

Gisteren bij de verloskundige geweest. Baby ligt nu wel met het hoofdje naar beneden, gelukkig want op een keizesnee zat ik nu echt niet te wachten, Temeer omdat je dan in het zkhs moet blijven. Verder was ze wat ongerust over m'n bloeddruk, ikzelf had zoiets van: dat valt nog wel mee. Nu moet ik morgen een bloedsuikercurve laten maken, dit omdat m'n moeder tijdens haar zwangerschappen last heeft gehad van zwangerschapssuiker en nu ook suiker heeft. Dit is m'n vierde zwangerschap en bij de andere heb ik daar geen last van gehad, we zien wel. Volgende week dinsdag moet ik alweer terug komen en dan wil ze ook nog m'n urine op eiwitten controleren, dit omdat ik al op leeftijd ben Verder voel ik me wel goed, de baby beweegt lekker wat wil ik nog meer!!!

Alle LLM'ers sterkte!!!!
pi_44794792
Hallo,allemaal.Weer terug uit de Ardennen,gisteren al.Was een beetje tegengevallen,koud,enorme steile paadjes en een raar huisje....of tewel,2 dagen eerder naar huis Ons bed was ook geweldig,wel 10 cm van de grond af..... Heerlijk als je 4x achter elkaar kramp krijgt midden in de nacht en je er op 1 of andere manier uit moet zien te rollen
Affijn,volgend jaar maar een hotel in maastricht,had ik besloten bij het zien van die leuke markt en ijsbaan op tv

Webcrowler en vriendin,van harte met jullie dochter Dewi

Suus,eindelijk je meissie Van harte met Julia

Hier heb ik zoiets van :je zou niet langer zwanger mogen zijn dan 30 weken Da's lang zat,maar goed,we zeulen nog maar even door.Heb op vakantie enorm last van obstpatie gehad en de boel er zelfs uit moeten peuteren(solly voor de praat )Men,wat deed dat zeer en natuurlijk een enorme aambei erbij,auw........
Er had laatst iemand een hele lijst met tips,iemand die al uitgeprobeerd?Er stond iets bij van ijsklontjes en sudo creme geloof ik,helpt dat of niet?
9 januari weer naar de vlos.Ben wel een kilo afgevallen sinds vorige week hebben die klimpaadjes misschien nog iets goeds gedaan op vakantie,tjee........je zou zelfs een ezel zo'n pad niet wensen

Groetjes,Minoes

[ Bericht 2% gewijzigd door minoes_ op 28-12-2006 15:25:52 ]
  donderdag 28 december 2006 @ 15:48:32 #142
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_44795729
Ik kan pas eind januari denk wat meer info geven als mijn vriendin 13 weken is...ze moet dan voor een vruchtwaterpunctie omdat mijn vriendin al wat ouder is dan ik.

Dan krijgen we ook de echo te zien...
Klopt het dat je die foto's van de echo op cd mee naar huis krijgt of op een band?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 28 december 2006 @ 15:58:29 #143
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44796073
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:48 schreef Razor21 het volgende:
Ik kan pas eind januari denk wat meer info geven als mijn vriendin 13 weken is...ze moet dan voor een vruchtwaterpunctie omdat mijn vriendin al wat ouder is dan ik.

Dan krijgen we ook de echo te zien...
Klopt het dat je die foto's van de echo op cd mee naar huis krijgt of op een band?
Nee, dat doen ze alleen als je een pretecho (meestal 3D) laat maken en dat kost dan rond de 80 a 90 euro.
Van gewone echo's krijg je als je mazzel hebt een printje mee.

Dit is trouwens misschien ook wel een leuke site voor jou, aangezien hier toch meer vrouwen zitten: www.vaderschap.org
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 28 december 2006 @ 16:11:14 #144
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44796524
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:48 schreef Razor21 het volgende:
Razor, krijgt ze dan niet een vlokkentest?
Een vruchtwaterpunctie kan doorgaans pas na 14 weken namelijk?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 28 december 2006 @ 16:12:02 #145
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44796555
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:15 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

dat denk jij? hier is madam een jara terug in stuit gedraaid, 26 decemebr kwam de verlos is ze uit de bekken gegaan( ze was niet compleet in gedaald) deze dag kregen we een echo omdat ik zolang niets geslapen had en dood en dan ook dood op was voor eventuele slaap medicatie, zekerheids echo en mevrouw lach in stuit
met 40,1 week dus zeg niet dat het niet kan
O nou ja, dat is wat mij verleden keer werd verteld, weet ik veel. Mijn beep ligt al weken met z'n koppie "down under" trouwens dus wrs vind ie dat wel het lekkerst liggen.
pi_44796612
Bij onze eerste echo vroegen ze ook of we een DVD wilden. Ik durfde niet zo goed, eerst maar eens kijken of alles ok was.....kostte 5 euro (in Rijswijk). Achteraf gezien wel jammer, omdat er dus 2 komen... Maar goed, inmiddels alweer 3 controles verder en er staan er tot begin Maart 3 gepland. Voorafgaand aan de gyn altijd een 30-45min durende echo, dus echo technisch gezien heb ik niets te klagen..
  donderdag 28 december 2006 @ 16:13:46 #147
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44796631
Webcrowler, wat een lief poppetje hebben jullie daar zeg!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 28 december 2006 @ 16:14:02 #148
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44796640
OyO....het is behoorlijk stil van jouw kant
  donderdag 28 december 2006 @ 16:14:55 #149
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44796670
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:13 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Bij onze eerste echo vroegen ze ook of we een DVD wilden. Ik durfde niet zo goed, eerst maar eens kijken of alles ok was.....kostte 5 euro (in Rijswijk). Achteraf gezien wel jammer, omdat er dus 2 komen... Maar goed, inmiddels alweer 3 controles verder en er staan er tot begin Maart 3 gepland. Voorafgaand aan de gyn altijd een 30-45min durende echo, dus echo technisch gezien heb ik niets te klagen..
Ja maar jij loopt bij de Gyn he..bij een verloskundige is het wel anders denk ik hoor.
pi_44796761
klopt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')