abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:33:58 #226
108648 cattie
lieve moeder
pi_44820279
En de extra batterijen, zoals Githa al zegt! Bij ons begaven de batterijen het namelijk op het moment supreme. Er zijn daarom geen foto's van mijn man die de navelstreng doorknipt. Gelukkig hadden we de reservebatterijen wel bij ons, zodat een minuut later er weer foto's gemaakt konden worden. Maar die navelstreng, dat kon niet opnieuw...
  † In Memoriam † vrijdag 29 december 2006 @ 11:34:52 #227
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44820297
Cattie Ik zal wat extra's inpakken. Normaal gesproken heb ik alleen strings en ik heb al speciaal voor deze gelegenheid "gewone" onderbroeken gekocht. Nou ja, wel leuke hipsters want ik ga echt niet met van die tenten lopen. Als die kraammatrassen er maar inpassen toch?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_44820340
Ja trap niet in die rollade broekjes hoor Slaapmeisje. Die hoef je echt niet aan ook al smeren ze je aan en liggen ze op elke hoek in het ziekenhuis je aan te gapen en te "verleiden"
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 29 december 2006 @ 11:37:58 #229
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44820371
Ik heb er wel twee in mijn kraampakket zitten. OMG wat een wangedrochten zijn dat zeg
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_44820386
Ja vreselijk he, weggooien nu het nog kan. Anders achtervolgen die dingen je, echt waar
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44820415
Ik vind dat van die broekies voor mensen die hun onderbroeken vergeten zijn. Vergeet ze dus echt niet
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:40:00 #232
24188 Belana
kloon van belana
pi_44820418
Ik vond die dingen juist lekker zitten vlak na de bevalling
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:40:08 #233
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44820422
een wegwerpcameraatje!
Mocht idd een batterij het begeven, of misschien wel de hele camera, of weetikveelwat.. Dan heb je iig een back-up. Iedereen kan er mee overweg en ze doen 't altijd (ik zag icicle een keer die tip geven en vond 't wel een hele goede).

Kijk even hoeveel van die netbroekjes er in je kraampakket zitten, handig om er 1 of 2 in je tas te doen. (scheelt weer onderbroeken kopen die je later toch nooit meer draagt )

Verder heb ik ook geen suggesties meer.
Ik heb twee flesjes spa in m'n tas, druivensuiker en een pak muesli-repen.. (hoewel ik dat vorige keer allemaal weer ongeopend mee naar huis heb genomen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44820439
Slaapmeisje,ik lag aan precies hetzelfde te denken vannacht
Want van wie krijg je die lijst eigenlijk Als ik moet wachten op de kraamzorg,die komt pas 4 tot 6 weken van tevoren en dan wil ik wel de boel al klaar hebben hoor.
Maar ik denk dat ik de helft er niet in gooi.Zoals boekjes en muziek enzo,daar heb ik helemaaaaaaaaaaaal geen behoefte aan gehad bij de meiden,ik was al enorm aan het puffen in de gangen en was blij dat ik op het bed mocht liggen Gewoon schone kleding voor mezelf,1 stel voor de baby,camera en klaar.Maar goed,misschien denk ik wel te nuchter

Groetjes,Minoes
pi_44820445
Belana dat kwam vast door dat stofje wat je dan aanmaakt. Endorfine ofzo

Et jij ook al
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 29 december 2006 @ 11:44:43 #236
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44820506
O jee, de netbroekjesmaffia

Waarschijnlijk neem ik straks veel te veel mee naar het ziekenhuis, maar (zoals mijn moeder altijd zegt) beter mee verlegen dan om verlegen. minoes dat lijstje heb ik niet gekregen van de kraamzorg hoor. Gewoon bijelkaar gesprokkeld van verschillende internetbabysites en aangevuld met eigen wensen.
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:51:45 #237
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44820657
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 11:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik heb er wel twee in mijn kraampakket zitten. OMG wat een wangedrochten zijn dat zeg
ik heb ze gedragen....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_44820817
Oh,ok,er stond me iets van bij dat ik dat 13 jaar geleden volgens mij van de kraamzorg kreeg toen,maar kon het me niet meer herinneren.En die netbroekjes,die vond ik ook niks,je kan ze niet lekker opsjorren en je krijgt er idd.van die rollade billen van Dan maar een paar tenten bij de zeeman vandaan,strings komen hier de deur niet in hoor
En dat van die wegwerpcamera's.......bij de oudste waren we de camera vergeten en kocht mijn ex er 1 in de zhwinkel.....mooi dat ie over datum was en ik nu dus hele donker grijze foto's heb Dus daar vertrouw ik al helemaal niet meer in.
Oh ja,nog even over die harde buiken.Is dat nou een teken van dat je teveel doet,of noemen ze dat nou oefenweeën Ben het ff kwijt

Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † vrijdag 29 december 2006 @ 11:59:39 #239
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44820861
Geen idee van die harde buiken minoes. Ik heb er (volgens mij) nog geen last van gehad. Al heb ik nu wel enorme steken in mijn maag sinds 2 dagen, maar dat zal wel wat anders zijn.
pi_44820918
minoes ik heb het toen ik 15 weken was al in de bus gekregen van de kraamzorg. stond ik een van de boekjes die ik kreeg.
owja slaapmeisje bij mij stond er ook in dat ik een kruik mee moest nemen ik weet niet of je dat in elk ziekenhuis moet.
mama van 3 kids!
pi_44821104
Een kruik in het ziekenhuis? Wij hebben een oud aftands ziekenhuis, maar daar hadden ze zat kruikjes voor de babietjes hoor. Electrische zelfs (4 minuten opladen, weet het nog precies - de nachtbroeder uit Tukkerland vond het altijd zooooo lang duur'n )

Sloffen/pantoffels/slippers en een badjas vond ik ook wel handig, voor als je rond wilt lopen, of naar het toilet moet.
Eva
  † In Memoriam † vrijdag 29 december 2006 @ 12:12:04 #242
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44821156
Badjas! Ja, dat is een goed idee Tjonge, ik denk dat ik een koffer nodig heb voor al die zooi
  vrijdag 29 december 2006 @ 12:14:49 #243
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44821227
Julia! Wat een klein

mooi...
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_44821644
linda het staat hier in het boekje maar goed ik neem hem maar voor de zekerheid mee. mijn moeder zei ook een kruik mee naar het ziekenhuis die hebben ze daar toch.
mama van 3 kids!
pi_44821973
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 12:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
Badjas! Ja, dat is een goed idee Tjonge, ik denk dat ik een koffer nodig heb voor al die zooi

Ik heb 4 dagen in het ziekenhuis gelegen, maar de nog niet de helft van de spullen gebruikt. Ik had mijzelf nog een I-pod nano cadeau gedaan, voor al die tijd in het ziekenhuis... niet gebruikt. Telefoon +tv gehuurd, die TV heb ik niet bekeken. 15 (! ) tijdschriften (nou ja, die had ik eigenlijk gekocht omdat ik dacht dat ik nog wel een week zou moeten wachten op de bevalling) niet gelezen. Ik was veel te druk met naar Eva kijken, Eva voeden, kaartjes lezen, telefoontjes aannemen en bezoek ontvangen.
Waar ik wel tekort aan had: pyjama/shirtjes voor in bed. Het was daar zo warm, en ik zweette me rot!
Eva
  vrijdag 29 december 2006 @ 12:45:00 #246
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44822119
Julia wat ben je mooi

Slaapmeisje tenten als onderbroek vond ik geweldig zitten met plots zo'n flubberbuik had ik toch het gevoel dat het wat op zijn plaats bleef flubberen. Hoe achterlijk het er ook uit zag het zat heerlijk.
pi_44822219
Ik draag altijd microfibre ondergoed met pijpjes, en had ze een maat groter voor de zwangerschap. Die werkten prima . hoewel ik de eerste dag niet eens zo'n ding aankreeg, gewoon met de blote bips op een kraamverbandje - maar ik had ook een litteken van de ks...
Eva
pi_44822449
Wat een mooi moppie is Julia
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 29 december 2006 @ 12:56:42 #249
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44822460
Badjas is wel handig denk ik als je wat langer moet blijven.
bij een 'normale' bevalling mag je na het douchen toch naar huis, dus heb toen m'n joggingbroek aangetrokken. Badjas niet gemist dus.

(en als je moet blijven, kan slaapvriendje die wel meenemen als hij even naar huis gaat)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44822594
Suus wat een pracht van een dochter heb je Die haartjes En wat kijkt ze al wijs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')