abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf vrijdag 29 december 2006 @ 13:06:22 #251
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44822745
Lekker helder koppie ook al
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_44822863
Wat is Julia een prachtig meisje
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:16:39 #253
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44823028
Julia Wat een moppie!

Hoe zit dat eigenlijk met een ks? De baby is er dan uit en vloei je dan verder wel door de 'normale' uitgang? Heb je dan ook niet veel meer naweeën?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:27:16 #254
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44823356
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:16 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Julia Wat een moppie!

Hoe zit dat eigenlijk met een ks? De baby is er dan uit en vloei je dan verder wel door de 'normale' uitgang? Heb je dan ook niet veel meer naweeën?
Heb geen naweeën gehad en je vloeit gewoon via de gewone uitgang.
  Milf vrijdag 29 december 2006 @ 13:28:17 #255
16000 nikky
pi_44823381
Moest nog even wachten op het telefoontje van het ziekenhuis wanneer ik voor een keizersnede zou kunnen komen. Vanmorgen controle was goed. Bloedruk was 130/75.

Maar nu ben ik net gebeld voor de afspraak. En ik heb gesmeekt om 10-01 en ook uitgelegd waarom. Mijn vriendin is 17-01 niet in NL en kan dan ook niet hier zijn. En dat is mijn bevalmaatje. En nog wat issues ( die ik niet uit de doeken ga doen btw ) hoe en wat waarom zij meegaat.
De Gyn zou een plekje proberen te regelen.
Maar helaas. Het wordt dus 17-01. Dus 1 dag voor mijn uitgerekende datum. En toen ze al probeerde te bellen vanmorgen ( de assistent ) zeiden ze dat ze al vol zaten omdat er al twee waren geplanned. Vol? Twee stuks? Dat is niet VOL!

Voor mij is dit echt klotenieuws. Vind dit gewoon echt niet leuk.Als je normaal zou bevallen tja dan weet je niet hoe en wat. Maar het wordt nu geplanned. Ik sta wel bovenaan de lijst mocht er iemand dus toch met spoed eerder een KS krijgen.

Maar toch .
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:32:29 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44823516
He shit... wat balen joh!
pi_44824499
Suzanna, wat een liefie

Nikky balen zeg

Ging vanmorgen naar het lab om te prikken voor m'n bloedsuikercurve, zijn ze vanmiddag gesloten. Moet nu volgende week terug komen. Heb ik daarvoor manlief vanmorgen vroeg z'n bed uitgeschupt
pi_44824575
Nikky wat balen!
pi_44824605
Balen Nikky
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44824607
Suzanna!!! Wat een droppie zeg!! En wat een bos haar al inderdaad!!

Nikky, dat is inderdaad vervelend nieuws, ik hoop voor je dat er toch nog een plekkie vrij komt op de 10e!
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:03:59 #261
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44824672
Nikky dat is vervelend zeg! Maar kan je vriend dan niet mee? Hopelijk komt er nog een spoedje tussen door dan ( o-oh..)
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_44824719
nou balen hoor nikky.
mama van 3 kids!
pi_44824921
Nikky dat is gewoon flink klote zeg! Ik hoop voor je dat er toch een plekje vrij komt de 10e.
Maar is er trouwens ook geen kans dat jouw bevalling eerder op gang komt en je zelf dus een spoedje wordt? Of is dat nu een gekke vraag?
Syllables govern the world
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 29 december 2006 @ 14:13:13 #264
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44825005
Nikky, wat klote! Is er evt. wel iemand anders die met je mee kan gaan enzo? Ik snap dat het niet hét 'bevalmaatje' is, maar alleen lijkt me helemaal niets!

Hele dikke knuf! Zondag een echte
pi_44825387
Suus, wat een mooi meisje! Ze heeft best veel haar en een mooi tintje!
Prachtig!!!

Hier weer een paar fijne dagen gehad. Meld het nu maar achteraf.....anders staan jullie allemaal weer op de achterste poten haha (vond ik wel heel lief van jullie hoor, knuf )
Maar gisteren dus weer sterretjes gezien (dacht dat kerst nu voorbij was...) hoofdpijn, tintelingen enz
Ongeveer hetzelfde verhaal als vorige week, maar nu met een extraatje in de vorm van hoofdpijn....

Nu maar niet afgewacht, en de VK gebeld, die was natuurlijk net bezig met een bevalling..... Zul je net zien (daar was ik al zo bang voor als ik zou bellen) maar goed, inmiddels waren de klachten weer verdwenen. Ze zou in de loop van de avond langskomen om mijn bloeddruk ed te checken. Tegen 17.00 uur was ze er, bloeddruk wel normaal voor mijn doen (onderdruk 85) geen eiwit in de urine, harttonen oke, dus verder niks meer aan de knikker.
Ze vond het wel heel goed dat ik belde overigens, omdat het een week ervoor ook al gebeurde, en een zwangerschapsvergiftiging kan er ook langzaam in sluimeren.
Ze zou nog ff met het zkh overleggen of ik nog moest langskomen. De gyn wou me nog wel even zien vandaag, dus vanmo weer langs de gyn geweest (inmiddels de 3e gyn die ik zie.....)Onderdruk 87.....aanvaardbaar, maar wel in de gaten houden. Bloed geprikt (straks uitslag) urine weer afgeleverd.... en het advies mee gekregen om niet meer zoveel te doen, veel rusten, en echt niet meer werken.... ik vind het wel jammer, maar het kindje is nu het belangrijkste!

Woensdag terug komen in het zkh.....het houdt je van de straat he

Daarna maar ff naar prenatal, kon nog een doos ophalen en nog wat kleertjes gekocht.....ubercute!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_44825511
Nikky
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:39:51 #267
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44825947
Suzanna!!!! Wat een mooooooooooooooooooi meisje heb je!

Karin, goed dat je gebeld hebt!
En Nikky.. lullig voor je.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_44826083
Karin !
Ik ben trots op je
Je hebt zomaar de vk gebeld !!!
Met gelukkig verder goed nieuws.. hoe vervelend de klachten ook zijn

Ik kom net terug van een 2uur durende schoonheiddsbeh. bij de persoon die me over 2 (TWEE !! ) weken beetje gaat fatsoeneren voor de bruiloft!
Heerlijk zeg.. voel me als herboren

*jullie zijn zeker wel benieuwd naar wat ik aan doe? ... ***
pi_44826279
O je gaat trouwen!! Leuk leuk leuk

En ja tuurlijk zijn we benieuwd naar wat je aandoet, en je kunt ons niet in spanning laten wachten.....dat is niet goed voor onze bloeddruk! Dus kom maar op!!
pi_44826313
Suzanna eindelijk is jullie meisje er dan! Late felicitatie maar daarom niet minder waard!
Geniet lekker van elkaar, hoe vinden de grote zussen de kleine zus?

Webcrowler en dinnetje, ook van harte met de geboorte van jullie kleintje!

Ben weer lurken!
♥ Love is Love ♥
pi_44827045
haha Karin

Pas op .. als je mijn charmante gezichtsuitdrukking ziet, schiet je bloeddruk misschien alsnog omhoog !!

pi_44827097
Sjiek marit!!!!!!!!!!!!!!

En dan op de dag zelf idd nog wat blijer kijken en dan komt het allemaal goed!!
pi_44827297
ziet er leuk uit marit.

karin goed dat je meteen gebeld hebt.
mama van 3 kids!
  vrijdag 29 december 2006 @ 16:36:46 #274
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44829610
nikky, balen
Karin, goed dat je gebeld hebt!

Leuk Marit! Over twee weken al

Ben vandaag maar begonnen te lezen in 'duik in je weeen'.. wie weet helpt dat (was vergeten dat ik die had, maar kwam 'm gister opeens tegen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 29 december 2006 @ 16:46:35 #275
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44829924
Mooi rood zeg. Ga je je haar ook die kleur doen, Marit?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_44830869
ET duik in je weeën jij !!!

mijn haar wordt wel wat roder ja.. maar niet ZO rood hoor !
  Milf vrijdag 29 december 2006 @ 18:19:37 #277
16000 nikky
pi_44832927
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:11 schreef reese.com het volgende:
Nikky dat is gewoon flink klote zeg! Ik hoop voor je dat er toch een plekje vrij komt de 10e.
Maar is er trouwens ook geen kans dat jouw bevalling eerder op gang komt en je zelf dus een spoedje wordt? Of is dat nu een gekke vraag?
Er is inderdaad een kans dat ik zelf ook een spoedje wordt. .
Aangezien ik maar 1 dag voor mijn uitgerekende datum zit.

EN aan iedereen .
  vrijdag 29 december 2006 @ 18:22:51 #278
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_44833019
Hee waar blijven al die nieuwe baby's?
sterkte voor de llm ers!
  vrijdag 29 december 2006 @ 18:23:01 #279
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44833024
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:19 schreef nikky het volgende:

[..]

Er is inderdaad een kans dat ik zelf ook een spoedje wordt. .
Aangezien ik maar 1 dag voor mijn uitgerekende datum zit.

EN aan iedereen .
Sterkte Nikky!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 29 december 2006 @ 18:38:25 #280
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_44833449
JULIA, YOU MAKE MY DAY!!!
pi_44834089
oooh een paar dagen, (oke iets langer ) niet geweest, en ik zie ineens een kleine dewi en een prachtige julia!!! wauw, wat een mooie meid!!!

van harte gefeliciteerd met de meiden!!!

karin, bah wat eng, super dat je gebeld hebt... en nikky, ik ga echt voor je duimen dat er iemand eerder moet voor een ks, dat jouw voorkeur toch gaat lukken!

hier gaat het allemaal goed, wel wat kleine kwaaltjes, maar ik geniet steeds meer!!! heb vandaag contact gehad met mvm. vrijdag komt er iemand langs...

liefs Gwennert
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:15:22 #282
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44836503
Van harte gefeliciteerd Gwennert en goed initiatief MvM
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 29 december 2006 @ 21:03:45 #283
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44838439
Wat een leuke reacties op de foto's van Julia! het lukte me zelf even niet om ze te plaatsen, dank aan Marit!!
quote:
Suzanna eindelijk is jullie meisje er dan! Late felicitatie maar daarom niet minder waard!
Geniet lekker van elkaar, hoe vinden de grote zussen de kleine zus?
Noa vindt Julia erg lief en noemt haar 'Lila'. Soms komt er iets uit wat meer op Julia lijkt maar over het algemeen is het Lila... (zo lief klinkt dat ) en ze vindt het leuk om over haar hoofdje te aaien... 'Aaah...aaai' en doet het ook heel lief en zachtjes. Vanavond ging ze Julia zelfs omhelzen ... (met kussen en al waarop ze bij mij op schoot lag)
Emma trekt zich nergens wat van aan en komt af en toe even kijken, komt niet aan Julia eigenlijk en wandelt dan weer vrolijk verder. Op onze kamer ging ze wel aan de wieg hangen en heel enthousiast doen, maar zodra ze in de buurt komt is de interesse een beetje weg ... wel grappig.

Ik moet zeggen dat het wel heel druk is met drie kleintjes. Wat komt er een hoop op je af zeg in zo'n kraamweek... en dan ook op de kinderen, die dan veeeel onrustiger dan normaal zijn. Dus huileriger en zeurderig... (vooral Noa, die ook nog eens in de beroemde peuterpuberteit aan het komen is)
Maar ik verwacht dat het wel een beetje rustiger wordt de komende week als we weer 'alleen' zijn zonder kraamverzorgster en drukte. Hopelijk.

Ik moet nu naar bed van m'n man (ben doodmoe dus dat is wel terecht) dus ik kijk morgen weer even verder of ik op de pc kan en of ik nog even kan reageren. Dag allemaal!
pi_44840373
ochh wat een schatje julia gefeliciteerd hoor
en iederen trouwens die inmiddels hun kindje hebben gekregen.
als ik dit zo zie gaat het toch wel kriebelen ik wil ook en wel nu
maar er zit nog geen vooruit gang in al gaat het hier wel super hoor.
zelf mijn bloeddruk is super vandaag bij vk geweest en hij was 120/55.
een beetje laag dus.
maar zelfs mijn man smolt bij de foto van julia
lief he zijn er eigenlijk nog andere dames die ook al overtijd lopen
ik wil niet de enige zijn al is het beter van wel natuurlijk want overtijd is niet zo leuk vooral als je zo nieuwsgierig ben als ik
Charlie
Robbin
i might bring u some off my bad luck~>
pi_44841073
Karin,goed dat je hebt gebeld (Leuk is die doos van prenatal hé?)Jammer dat je niet meer mag werken,ik zit hier enorm te twijfelen om af te zeggen voor morgen.Eigenlijk durf ik dat niet,omdat ze 3 mensen tekort kwamen en zelfs de leidinggevende de nachtdienst in moet Dus ik ga maar,maar ik zit er al dagen tegenaan te hikken.Dan zondag nog 4 uurtjes in de middag en dan denk ik dat ik maandag de handdoek in de ring gooi Ik voel me niet fijn en baby zit enorm hoog en in de weg,voel me een watje om mijn werk af te moeten zeggen Pfff......wat een gedoe.
Eerst maar een nachtje slapen,hopenlijk zonder tussenpoze,afgelopen nacht ruim 2 uur tv zitten kijken
Hubbie moet er om 6 uur uit,om iemand naar schiphol te brengen,dus dan ben ik ook meteen wakker en eruit 'S middags maar een tukkie doen dan Voor nu weltrusten

Groetjes,Minoes
pi_44841167
hihi wat lief suzanna. nou rust goed uit en laat je lekker verwennen.
pinkelmeisje wat is je bloeddruk laag maar beter laag dan hoog.
ik loop nu 6 dagen overtijd en wat je zelf al zegt leuk is het niet.
mama van 3 kids!
pi_44841291
Julia
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_44841301
nee idd wachten is zo moeilijk en dan zeggen ze dat je er niet aan moet denken maar lukt me gewoon niet.
ik wil zo graag en dan vooral die voorweën en krampen en gerommel dat je denkt zou het dit keer maar helaas tot nu toe een hoop valse alarmen
Charlie
Robbin
pi_44841484
ja hier precies het zelfde. leuk is het niet, maar is het je eerste kindje?

minoes als jij het te veel vind worden moet je dat gewoon aan geven jij en je beeb zijn het belangrijkste.
mama van 3 kids!
pi_44841643
ja dit is de eerste
Charlie
Robbin
pi_44841660
word als het goed is een kleine meid
Charlie
Robbin
  † In Memoriam † vrijdag 29 december 2006 @ 22:43:29 #292
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_44841729
Dewi en Julia
Wat een mooie moppies zijn er toch weer bijgekomen!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_44841891
hihi wat leuk volgens mij is december echt een meiden maand.
mama van 3 kids!
  vrijdag 29 december 2006 @ 22:51:05 #294
105888 renzell
pi_44841971
Suus, ik vind je een megastoere vrouw! Hopelijk vinden jullie snel je draai een beetje met z'n allen.
  vrijdag 29 december 2006 @ 22:51:17 #295
105888 renzell
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:06:12 #296
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_44842486
Ooh, ik kwijl even mee in de rij der aanbiddenden van Julia. Mooi zeg!

Slaapmeisje, ik las jouw reaktie op muziek tijdens de bevalling, waar jij op reageerde met dat je dat liever niet zou doen omdat je anders die muziek zou associëren met die gebeurtenis. Het klinkt heel naar, wat je verwacht. Is dat ook zo?
Het lijkt mij juist heel mooi om een speciaal lied(jes) te hebben welke ik met de bevalling zou kunnen associëren. En ik heb daar echt niet gelukzalig en rozig als een hippie liggen baren. Het deed gewoon verrekt zeer, maar het gaat ook weer over.
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:25:07 #297
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44843106
Ik zit dan steeds te lezen over oefenweeën en ik kan me er niets bij voorstellen... Bij mij is het geen één keer vals alarm geweest, plots was het zover. Het voorwerk en de weeën, ze kwamen allemaal binnen 24 uur. Het ging zo snel... Ik vraag me af hoe het bij de volgende zal gaan....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:29:48 #298
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44843268
popples.... popje van me, dit schiet niet op zo he?

POP NOW WOMAN!
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:31:04 #299
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44843319
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik zit dan steeds te lezen over oefenweeën en ik kan me er niets bij voorstellen... Bij mij is het geen één keer vals alarm geweest, plots was het zover. Het voorwerk en de weeën, ze kwamen allemaal binnen 24 uur. Het ging zo snel... Ik vraag me af hoe het bij de volgende zal gaan....
Bedoel je hiermee wat te zeggen? of ben ik nu te voorbarig?
Iedere golf van de zee,
pi_44843391
deel het aantal uren eens door 2 PV

Julia is mooi Suzanna!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')