Wat een prachtig dametje!!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:32 schreef marit1978 het volgende:
goedemorgen dames!
Jammer ET dat de nacht 'zomaar' voorbij gegaan is !
Hier volgen (als het goed is) twee prachtige foto's van Julia die ik namens Suus even plaats .. :
[afbeelding]
[afbeelding]
* Vivi meldt zichquote:Op vrijdag 29 december 2006 10:51 schreef Popples het volgende:
ow suzanna wat is ze mooi![]()
![]()
![]()
prowlwacht maar vannacht
![]()
heb dus heerlijk geslapen want prowl kon dus niet slapen![]()
wie weet heb je toch gelijk et dat het door de natuur zo geregeld is.
Ja! In zo'n heel klein romantisch juwelier-achtig doosje!quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:04 schreef Popples het volgende:
ohhhhh vivi wat een leuke man heb jij zeg.
heb je hem echt oordoppjes gegeven voor kerst?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik heb er wel twee in mijn kraampakket zitten. OMG wat een wangedrochten zijn dat zeg
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
Badjas! Ja, dat is een goed ideeTjonge, ik denk dat ik een koffer nodig heb voor al die zooi
Heb geen naweeën gehad en je vloeit gewoon via de gewone uitgang.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:16 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
JuliaWat een moppie!
Hoe zit dat eigenlijk met een ks? De baby is er dan uit en vloei je dan verder wel door de 'normale' uitgang? Heb je dan ook niet veel meer naweeën?
Er is inderdaad een kans dat ik zelf ook een spoedje wordt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:11 schreef reese.com het volgende:
Nikky dat is gewoon flink klote zeg! Ik hoop voor je dat er toch een plekje vrij komt de 10e.
Maar is er trouwens ook geen kans dat jouw bevalling eerder op gang komt en je zelf dus een spoedje wordt? Of is dat nu een gekke vraag?
Sterkte Nikky!quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:19 schreef nikky het volgende:
[..]
Er is inderdaad een kans dat ik zelf ook een spoedje wordt..
Aangezien ik maar 1 dag voor mijn uitgerekende datum zit.
ENaan iedereen
.
Noa vindt Julia erg lief en noemt haar 'Lila'. Soms komt er iets uit wat meer op Julia lijkt maar over het algemeen is het Lila... (zo lief klinkt datquote:Suzanna eindelijk is jullie meisje er dan! Late felicitatie maar daarom niet minder waard!
Geniet lekker van elkaar, hoe vinden de grote zussen de kleine zus?
Bedoel je hiermee wat te zeggen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik zit dan steeds te lezen over oefenweeën en ik kan me er niets bij voorstellen... Bij mij is het geen één keer vals alarm geweest, plots was het zover. Het voorwerk en de weeën, ze kwamen allemaal binnen 24 uur. Het ging zo snel... Ik vraag me af hoe het bij de volgende zal gaan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |