Suus, wat een mooi meisje! Ze heeft best veel haar en een mooi tintje!
Prachtig!!!
Hier weer een paar fijne
![]()
dagen gehad. Meld het nu maar achteraf.....anders staan jullie allemaal weer op de achterste poten haha (vond ik wel heel lief van jullie hoor, knuf
![]()
)
Maar gisteren dus weer sterretjes gezien (dacht dat kerst nu voorbij was...) hoofdpijn, tintelingen enz
Ongeveer hetzelfde verhaal als vorige week, maar nu met een extraatje in de vorm van hoofdpijn....
Nu maar niet afgewacht, en de VK gebeld, die was natuurlijk net bezig met een bevalling.....
![]()
Zul je net zien (daar was ik al zo bang voor als ik zou bellen) maar goed, inmiddels waren de klachten weer verdwenen. Ze zou in de loop van de avond langskomen om mijn bloeddruk ed te checken. Tegen 17.00 uur was ze er, bloeddruk wel normaal voor mijn doen (onderdruk 85) geen eiwit in de urine, harttonen oke, dus verder niks meer aan de knikker.
Ze vond het wel heel goed dat ik belde overigens, omdat het een week ervoor ook al gebeurde, en een zwangerschapsvergiftiging kan er ook langzaam in sluimeren.
Ze zou nog ff met het zkh overleggen of ik nog moest langskomen. De gyn wou me nog wel even zien vandaag, dus vanmo weer langs de gyn geweest (inmiddels de 3e gyn die ik zie.....)Onderdruk 87.....aanvaardbaar, maar wel in de gaten houden. Bloed geprikt (straks uitslag) urine weer afgeleverd.... en het advies mee gekregen om niet meer zoveel te doen, veel rusten, en echt niet meer werken....
![]()
ik vind het wel jammer, maar het kindje is nu het belangrijkste!
Woensdag terug komen in het zkh.....het houdt je van de straat he
Daarna maar ff naar prenatal, kon nog een doos ophalen en nog wat kleertjes gekocht.....ubercute!!