Ieuw geen vieze dingen hier bespreken hequote:Op dinsdag 26 december 2006 21:00 schreef Jelief het volgende:
Weer twee mooie meisjes erbij! Welkom op de wereld Dewi en Julia.
Iksje gefeli met je zwangerschap, ik wens je een gezonde en onbezorgde tijd toe.
ET en popples, succes met de pijnen.
Oyo, als het vruchtwater is herken je daar een sperma-achtig geurtje in.
zo vies is het toch nietquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:02 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Ieuw geen vieze dingen hier bespreken he![]()
Ik zou het geneens weten hoe vruchtwater ruikt
Ik ook van jouquote:Op woensdag 27 december 2006 00:19 schreef Popples het volgende:
ik word soms zo radeloos van me zelf.
Doe er maar flink veelquote:Op woensdag 27 december 2006 09:20 schreef Andrea001 het volgende:
Hoeveel beebies zijn erbij gekomen??![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:46 schreef Lois het volgende:
Ik heb de topictitel even gewijzigd anders wordt BE weer historisch eh hysterisch![]()
Hier nog een nachtdwaler *vinger opsteekt*quote:Op woensdag 27 december 2006 08:50 schreef nikky het volgende:
Ik ken het popples. Ik ben ook na drie á vier uur slaap klaarwakker en kan ik niet meer slapen.
Het is bij mij nu ook al een week aan de gang dat ik echt te weinig slaap.
Ik ben moe en heb nergens zin meer in.
Vrijdag moet ik naar het ziekenhuis. Zal daar eens gaan vragen hoe en wat er aan te doen is. Dit kan ook niet langer zo ik ben kapot.
Oh, kijken of ie goed ligt met z'n koppie naar beneden enzo, al was dat verleden keer al zo, maar nu kan ie niet meer draaien en toen nog wel.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:36 schreef Brighteyes het volgende:
Wat gaan ze echo-en dan Vivi?
Pfff, en dan weet je echt niks beters te zeggen dat dit?quote:Op woensdag 27 december 2006 11:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
even een tvp'tje ...
ik zeg maar zo, als je niks te zeggen hebt doe dat dan niet hier....quote:Op woensdag 27 december 2006 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Pfff, en dan weet je echt niks beters te zeggen dat dit?![]()
Ik vind dat altijd zo stom staan...
quote:Op woensdag 27 december 2006 10:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, kijken of ie goed ligt met z'n koppie naar beneden enzo, al was dat verleden keer al zo, maar nu kan ie niet meer draaien en toen nog wel.
Maar het zit wel goed aangezien ik steeds bijna 2 voeten door mijn slokdarm naar buiten voel komen![]()
Maar nog ff gluren is altijd leuk he
Lief dat je het vraagtquote:Op woensdag 27 december 2006 00:27 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hey Slaapmeisje, jouw uitgerekende datum komt ook al mooi in de buurt! Nog maar een maandje te gaan!!! Alles nog oke?
ik lees ook op bed altijd in de hoop dat ik in slaap val maar het wil nooit lukken ik heb nog een stapeltijdschriften die ik moet in halen van dit jaar maar ben er bijna door heen.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:00 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Kun je niet gaan mediteren... Poppels, ja het is makkelijker neergetypt dan gedaan hoor, maar op die mannier rust je ook wel uit.
Wat ik ook nog wel es doe als ik moet rusten, dan is lekker op mijn bed een boek lezen
Om nog even off-topic door te gaan ....quote:Op woensdag 27 december 2006 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
Maar als je niks te zeggen hebt kan je net zo goed ook niet tvp-en.
Post dan nog iets van 'nog geen verse babietjes' of 'sterkte aan de LLM's' of weet ik veel wat.
Mss dan niet gemeend, maar dan lijkt het nog wat.
En ja, ik ga vreselijk off topic op deze manier.
ja ben ik wel van plan, maar ja......ons kindje heeft misschien wel andere plannen!quote:Op woensdag 27 december 2006 17:30 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat je op een gegeven moment droge lenzen krijgt. Tenzij je van plan bent om binnen een paar uur klaar te zijn...![]()
OT: maar zou het dan niet sowieso handig zijn om een bril te hebben voor reserve...?quote:Op woensdag 27 december 2006 17:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb geen bril en ik zie geen hand voor ogen zonder lenzen
op zich wel handig, ik word alleen zo misselijk van een bril!!quote:Op woensdag 27 december 2006 17:55 schreef Nijna het volgende:
[..]
OT: maar zou het dan niet sowieso handig zijn om een bril te hebben voor reserve...?
Maar geen idee waarom je ze niet zou mogen dragen tijdens de bevalling...
Hier ook zo eentje!!! Dacht dat mijn schoonmoeder vast wel een schopje zou kunnen voelen tijdens eerste kerstdag...maar mooi niet dusquote:Op woensdag 27 december 2006 18:05 schreef appelsap het volgende:
Ons kindje schopt alleen als mijn vriend of ik onze handen op de buik leggen.
Bij andere mensen weigert hij.![]()
![]()
Net of je daar wat aan kunt doen.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Hier ook zo eentje!!! Dacht dat mijn schoonmoeder vast wel een schopje zou kunnen voelen tijdens eerste kerstdag...maar mooi niet dus
Eenmaal thuis ging kleintje weer helemaal los!!![]()
(schoonmama denkt nu dat ik niet wil dat zij het voelt....grrrr)
tsja....ik heb ook wel gezegd dat het gewoon niet schopt als zij er is....quote:Op woensdag 27 december 2006 18:47 schreef appelsap het volgende:
[..]
Net of je daar wat aan kunt doen.![]()
Volgende keer ff een buikspier aanspannenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier ook zo eentje!!! Dacht dat mijn schoonmoeder vast wel een schopje zou kunnen voelen tijdens eerste kerstdag...maar mooi niet dus
Eenmaal thuis ging kleintje weer helemaal los!!![]()
(schoonmama denkt nu dat ik niet wil dat zij het voelt....grrrr)
Dank je wel, maar Susanna heeft er ook een dochter bij!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:58 schreef chacama het volgende:
Jeetje al weer nieuwe kindjes en nieuwe op komst.
Welkom op de wereld Dewi.
ja web!! Je hebt ons nog meer foto's van je nieuwste aanwinst beloofd!!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 19:18 schreef S_oepstengel het volgende:
Webcrowler wanneer krijgen we weer foto's te zien van je mooie meisje?![]()
Succes LLM's!![]()
Ik vond het in de cursus heel logisch, K zeggen.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik vraag me zowiezo af of je de dingen die je tijdens een cursus leert ook echt toepast tijdens de bevalling. Ik kan me ook voorstellen dat als het eenmaal zover is je het allemaal over je heen laat komen, en probeert te doen wat een vk/gyn tegen je zegt
Maar ik hoef gelukkig ook nog niet te bevallen....... nog 2 maand te gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |