Arme oYo en vriendin... sterkte met jullie laatste loodjes, ik weet hoe frustrerend het is!!
Popples ook veeel sterkte, ik snap goed dat je niet weet wat je met jezelf aanmoet nu...
En verder iedereen héél hartelijk bedankt voor de leuke en lieve reacties!! Echt heel leuk om te lezen. Foto's komen vanavond nog even niet, ik heb dagen op bed moeten liggen voor mijn bekken, ben nauwelijks van bed gekomen en had het vooral erg druk met Julia voeden.
Helaas gaat het helemaal niet goed met de borstvoeding...het leek heel goed te gaan in het begin maar ze bleef honger houden en sliep daardoor ook niet goed... nu heeft ze te weinig zuigkracht om effectief te zuigen en krijgt ze er dus niet eens alles meer uit.
![]()
Dacht ik dat ik alles gehad had qua borstvoedingsperikelen, krijg ik nu dit weer! Maar goed, elk kindje is weer een nieuwe uitdaging he...
Nu hebben we met de kraamverzorgster en vk overlegd en wordt Julia bijgevoed na de voeding, eerst voed ik haar (beide borsten), daarna ga ik kolven en geef ik wat ik gekolfd heb, als ze dan nóg honger heeft geef ik haar hypo-allergene voeding bij (tot 40 ml bij het gekolfde). Wat een gedoe... maar hopelijk 'redt' het de borstvoeding want ik wil absoluut niet dat Julia honger heeft (wat is dat zielig zeg
![]()
) en natuurlijk ook niet dat het hierdoor mislukt.
Misschien een beetje offtopic hier, maar ik wou het graag even delen.