Ik kan je uit ervaring vertellen dat het toch wel erg handig is om een bril te hebben als je kindje er eenmaal isquote:Op woensdag 27 december 2006 17:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heeft er wel eens iemand hier gehoord (of meegemaakt) dat je geen contactlenzen in mag hebben tijdens de bevalling???? Dat zou een disaster zijn zeg. Ik heb geen bril en ik zie geen hand voor ogen zonder lenzen
Karin, ik kan me zo voorstellen dat dat mss iets te maken heeft met een evt. spoedkeizersnede onder volledige narcose, dat het dan niet prettig is of zo. Maar dat zou je dan eens na moeten vragen waar dat om zou zijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hehe we kunnen weer Fok!ken!!! Gelukkig, want waar zijn we zonder Fok!
Heeft er wel eens iemand hier gehoord (of meegemaakt) dat je geen contactlenzen in mag hebben tijdens de bevalling???? Dat zou een disaster zijn zeg. Ik heb geen bril en ik zie geen hand voor ogen zonder lenzen
Enne Razor! Gefeli
Ohja! Door alle drukte helemaal vergeten.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:18 schreef S_oepstengel het volgende:
Webcrowler wanneer krijgen we weer foto's te zien van je mooie meisje?![]()
Succes LLM's!![]()
Ik wil wel even wijzen hoor.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:55 schreef E.T. het volgende:
maar nog niks wat in die richting wijst..
om die reden, zodra er spoed bij komt en je onder volledige narcose zou moeten kan het gevaarlijk/beschadigend zijn voor de ogen.. ik moets ze ook uit, maar me bril bij de hand ( zuster had bril) ik moest zelfs gebit uitquote:Op woensdag 27 december 2006 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Karin, ik kan me zo voorstellen dat dat mss iets te maken heeft met een evt. spoedkeizersnede onder volledige narcose, dat het dan niet prettig is of zo. Maar dat zou je dan eens na moeten vragen waar dat om zou zijn.
Mooie meid hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Ohja! Door alle drukte helemaal vergeten.
Bij deze dus!
Tijd van de bevalling +1 minuut (Mijn moeder was iets te laat met de foto maken)
[afbeelding]
1 uurtje oud, al die vlekken zijn nu wel weg inmiddels
[afbeelding]
Iets meer dan een dag oud
[afbeelding]
Samen met Naomi, mijn nichtje van 7 maanden, op de foto
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |