quote:Op maandag 25 december 2006 15:12 schreef Beaker het volgende:
Wij hebben vandaag de spulletjes die we hebben neergezet in de babykamer
Er moet nog een andere vloer in, we hebben vloerbedekking in de donkere kleur van de muur, maar nu wil Crook liever laminaat! De kast en comode moeten nog een een keer geverfd worden, wit / creme maar wel zodat je de structuur van het hout blijft zien.
We moeten nog op zoek naar een nieuwe lamp en andere gordijnen
Het begin is er![]()
Het is een L-vormige kamer dus ik krijg hem niet helemaal op de foto ......
Mijn laatste post:quote:Op maandag 25 december 2006 19:04 schreef Beaker het volgende:
Bedankt allemaalbedje is tweedehands van internet! Zit geen krasje op
kast en comode heb ik ook al jaren, lekker goedkoop kamertje dus
Er moeten overigens nog zilveren handgreepjes op de kast en comode!
Lois speciaal voor jou
quote:Op dinsdag 26 december 2006 07:45 schreef m@x het volgende:
Beaker, wat een supermooi kamertje zeg!
nou bij mijn schoonouders is het precies het zelfde met schapen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:04 schreef Beaker het volgende:
Die schaapjes...... het is ooit begonnen met een Texelsschaap dat ik kado kreeg van mijn vader en moeder
overal in huis zie je schapen
het begint al bij de voordeur
en zelfs de baby moet er aan geloven
Heb eventueel ook nog een licht vlinder slinger... mocht je intresse hebbenquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:58 schreef nikky het volgende:
Ik ben dus gek op vlinders. Ze hangen alleen nog niet in de babykamer aangezien de gordijnen dan eerst moeten hangen. Daar komen ze aan.
.
Nou ja..je snapt wat ik bedoel tochquote:Op woensdag 27 december 2006 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Jouw kamertje?![]()
Ben wel benieuwd hoor Viev!
Ik zei toch "binnenkort"quote:Op woensdag 27 december 2006 23:26 schreef Brighteyes het volgende:
Jah...Zit ik me daarvoor een down-time te F5-en?
Ik zal niet meer posten hier voordat ik foto's heb. Of moet ik dit onder een kloon posten?quote:Op woensdag 27 december 2006 23:43 schreef E.T. het volgende:
Steeds als ik vivi zie posten in dit topic denk/hoop ik op foto's
Jij bent bevooroordeeld en ten tweede...als iedereen zo hysterisch doet plaats ik ze niet meer hoor want dan kan het alleen maar tegenvallenquote:Op donderdag 28 december 2006 17:28 schreef zagreb het volgende:
ja vivi het wordt nu echt tijd, ik wil die foto's ook zien!!!!! Vanuit elke hoek....Het is echt onvoorstelbaar mooi toen ik het van de week zag!!!!
Smul foto's
quote:Op donderdag 28 december 2006 19:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als iedereen zo hysterisch doet plaats ik ze niet meer hoor want dan kan het alleen maar tegenvallen
dan gooi je dr toch nog een paar foto's van de kamers van jouw dames in?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:56 schreef Lois het volgende:
Best weinig foto's hier voor een fototopic.....![]()
Keimooi!!!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:53 schreef appelsap het volgende:
Foto's!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het bedje! (en mijn bed). Zoals je kunt zien slaapt de baby bij mij op de kamer. De indeling van de kamer klopt nog niet helemaal.
Tussen mijn bed en het babybedje staat nu even de tv. Die komt later op een andere plek te staan, maar omdat nu ook de kinderwagen op mijn kamer staat moet de tv even daar staan.
[afbeelding]
De kast! Hier staan even wat spullen op wegens gebrek aan ruimte.
Rechts naast de kast staat nu de kinderwagen maar daar komt later de tv dus.
[afbeelding]
De commode, bij de groene muur moet nog een gordijn opgehangen worden.
[afbeelding]
Nog een overzicht.
Ik kon met de camera niet uitzoomen dus heb geen hele duidelijke foto's kunnen maken.
Het lijkt nu wat rommelig en alsof alles dicht op elkaar staat maar dat is in het echt helemaal niet.
Ja Ikea!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk Vivi!Die bamboe is gaaf! Waar heb je dat vandaan? Ook Ikea?
En die vloerbedekking vind ik idd ook heel leuk verzonnen.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en die schoenencollectie is echt waanzinnig! Heb je nu echt Ugjes voor dat kleine wurm gekocht!
'T staat heel "zonnig"quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:10 schreef appelsap het volgende:
Dankjewel allemaal.(nu weet ook meteen iedereen waar ik al mijn spullen vandaan heb
)
Ik had eerst een andere kamer, dus de kamer is inderdaad helemaal veranderd.
Ik had als eerst het babybedje en de kast gekocht dus daar heb ik de kleuren (geel oranje) aan aangepast. Daarna kwam ik het streepjesbehang tegen en daar zat ook groen bij. Dus toen is het geel-groen-oranje geworden.
Oh eh..ik heb ze in Utrecht gehaald, gewoon bij de schilderijtjes en muurdecoratiesquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:10 schreef lady-wrb het volgende:
echt heel leuk vivi
ik heb die klaprozen nog nooit gezien bij ikea, op welke afdeling is dat te vinden?
Ja dat klopt, ze hadden van die meubeltjes niet een echte commode zeg maar ( beetje raar maar ja), alleen vind ik het niet echt staan om een commode van een andere "lijn" er neer te zetten omdat dit echt van die tekenfilm/ Flintstone-achtige meubeltjes zijn die niet echt mooi combineren met iets anders.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:33 schreef Oblivion het volgende:
Beeldschoon, vief!![]()
Alleen die plank boven de commode...zit die niet wat hoog?
Ja, het zijn gewoon stickers, super simpel en haske goedkoopquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:30 schreef jessie het volgende:
Vivi wat een super de super de super kamertje zeg. Lekker fris en supergezellig. Zijn dat stickers ofzo dat bamboe en die klaprozen? Ook ik heb het nog nooit gezien. Staan ze op de ikea site? En plakt het makkelijk?
Ja klopt, dat gaat mijn vriend allemaal nog doen, hij heeft binnenkort vrijgenomen om de puntjes ff op de i te zetten...gordijntjes moeten bijvoorbeeld ook nog worden opgehangen en nog wat kleine dingetjesquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:40 schreef _evenstar_ het volgende:
leuke kamertjesappelsap en vivi
vivi ik zou wel die stekkers van die lampjes wat wegwerken![]()
Ja! ik wil die madelieven ook! Die had ik toen nog niet gezienquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef Brighteyes het volgende:Die Madeliefjes ook!
Ok... vanavond naar Ikea gaat!
Zou ik ze wel vast halen voordat BE de hele voorraad opkooptquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:03 schreef bixister het volgende:
leuk zeg! gaat hier ook onthouden worden, misschien is het wel iets voor anna's kamer over een tijdje.
leuk die stickers op de muur, ik heb een tiojdje geleden nog met die bamboe in mijn handen gestaan, voor in de huiskamer, omdat ik twijfelde heb ik he tniet gedaan, maar die link die heeft superleuke dingen. Die ga ik onthouden!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zou ik ze wel vast halen voordat BE de hele voorraad opkoopt
Npg meer kewle interieurstickers: http://www.cutitout.nl/
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:16 schreef m@x het volgende:
Die link is afschuwelijk. Nu wil ik gelijk mijn hele huis gaan beplakken. Er staan teveel leuke dingen tussen
Oh die beestjes, dat zijn spaanplaten figuurtjes, die heb ik ooit nog bij de Zeeman gekocht voor 30 centquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:01 schreef KRS het volgende:
Vivi, wat een geweldige kamer heb je daar voor je kleine!
Die bamboestickers ga ik binnenkort ook maar halen denk ik![]()
Maar hoe kom je nou aan die beestjes die op die bamboeblaadjes zitten??
Heb je die zelf geschilderd of zijn dat ook stickers??
Nee, dat zijn krokodilletjes en kikkertjes en slangen en die blauwe zijn hippo'tjes..die laatste mochten eigenlijk niet van mijn vriend want dat vond ie niet realistisch..maar ik zei dat het dan gewoon genetisch gemanipuleerde mini-hippo'tjes warenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:16 schreef jessie het volgende:
O ik dacht dat er vogeltjes opzaten en dat die erbij hoorde!
Die gedichten zijn idd ook erg leukquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:34 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Op die site hebben ze een sticker met de lullaby sleep baby sleep. Die had pepijn op zijn muur alleen dan door William geheel met de hand geschilderd. Hadden we dat geweten...
Jah...Heule dikke mussen......quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:36 schreef jessie het volgende:
Lol, Van een afstand lijkenhet toch net vogeltjes moet je dan maar zeggen
Hee dat is onze kinderkamer... Leuk zeg. Onze jongste slaapt nog heerlijk in het bedje. Ik had het nog nooit ergens gezien..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:53 schreef appelsap het volgende:
Foto's!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dankquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Appelsap, wat een lief kamertje! Mooi geworden hoor!!
Vivi, je hebt hier echt een ware Ikea explosie opgewekt
Ik zou bij Ikea vragen of je niet wat ik-lok-mensen-naar-jullie-winkel- geld kunt fixen.
Nu hebben ze door jou een goudmijntje in de stickerhandel!
Maar over je kamertje.....GEWELDIG!!! Echt heel erg leuk!!
Wat leuk!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:33 schreef Vivi het volgende:
Oke, hier zijn mijn foto's dan
De muur waar je tegenaan kijkt bij het binnenlopen..mét bamboe-effect:
[afbeelding]
[afbeelding]
Close-upje:
[afbeelding]
Bedje..matras moet nog komen
[afbeelding]
Het "hemelding"
[afbeelding]
Balkon-view..
[afbeelding]
Deze 2 lampjes hangen boven het bedje, ze flakkeren een beetje net als kaarsen
[afbeelding]
Vloerbedekking met water-effect(
had crea-bea aanval)
[afbeelding]
De kast:
[afbeelding]
[afbeelding]
last but not least....De schoenencollectie
[afbeelding]
Verder komt er nog een vliegende (knuffel)draak aan het plafond, en wordt de zooi op het balkon nog verwijderd
Ik vind het zelf erg leuk geworden
Boeiequote:Op woensdag 10 januari 2007 17:28 schreef Beaker het volgende:
Ik wilde die bamboe kopen, vind Crook die niet leuk![]()
Misschien kan je er van dat doorzichtige waterafstotende plastic overheen plakken?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:23 schreef pronkjewail het volgende:
BE, dankjewel voor je antwoord. Niet geschikt voor de keukenkastjes dus.. Jammer, ze zijn erg leuk!
Ow, dat doe ik nu nog steeds hoor, op m'n 32equote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:50 schreef Jelief het volgende:
Leuke kamertjes weer. Vivi kijk je uit met die schoenen, Emma had voor haar geboorte ook al een paar paar schoenen. Nu wordt ze helemaal enthousiast als we een schoenenwinkel in gaan. DIE DIE DIE!
Ze zijn nog te koop hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:30 schreef Oblivion het volgende:
Oh, leuke kinderkamer is dat geworden, Miss-take!
Staat hier een klein manneke, MAMA! Die kamer wil ik!![]()
quote:
Hier een tip van een Gamma-medewerkerquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:53 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Bij de Gamma hebben ze ook van die stickers tegenwoordig![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ow, dat doe ik nu nog steeds hoor, op m'n 32e![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:21 schreef Beaker het volgende:
[..]ben je 32! dat had ik dus echt niet verwacht!
![]()
Mooie kleuren behang of geverfd....waar heb jij je Simba vandaan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:41 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alles is geverfd, Simba is mbv een diaprojector erop geschilderd met Acrylverf. Dit is niet door onzelf gedaan hoor ...ben écht geen crea bea.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:18 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Mooie kleuren behang of geverfd....waar heb jij je Simba vandaan?
Missss-Taaaake die kamer wil ik ooooooook <33jr>
Nee joh! Je ziet er gewoon jonger uitquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
![]()
Dank je
Of had je het over m'n schrijfstijl?![]()
Sorry, ben een beetje té blond tegenwoordig. Het is mbv een beamer gedaan. Zeg ik het dan wel goed...?? Z'on ding met een lichtbak met een soort van vergrootglas op een statiefje erboven daar leg je de tekening op en dan komt het in het groot op de muur tevoorschijnquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:51 schreef desiredbard het volgende:
Ik heb een diaprojector.... en ik heb nog 7 maanden om te oefenen
Werk jij bij de Gamma?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hier een tip van een Gamma-medewerkerplak ze op een uberplatte en vlakke muur. Bij gestuucte muren doen ze soms ook moeilijk, heb al stickers retour mogen ontvangen.
Krijg ook al vragen of ze op korrelpleister of op muren met een andere gekke structuur kunnen, nee dus.
Verder zien ze er erg tof uit in het groot, leuk spul!
Bij de action. Ze hebben kleintjes tot hele groot en alles wat ertussen zit. Ik heb naalden in het behang gezet en daarop bevestigd. Er zitten clips aan de vlinders.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:07 schreef m@x het volgende:
Heel gezellig, vooral met dat zonnetje wat naar binnen schijnt. En die vlindertjes zijn. Waar heb je die vandaan?
Vandaar mijnquote:Op zondag 14 januari 2007 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
Nikky, heel leuk geworden zo!En doordat de rest heel rustig is zijn die kleuren helemaal niet storend of druk!
En die box staat toch prima zo in de woonkamer?![]()
'Dat zeg ik!'quote:
Ja, we hebben alleen klachten ontvangen van mensen met een structuurmuur. Op glad behang moeten ze goed plakken. Althans de heren van de verfafdeling vertelden me dat, dus dan zit het wel goedquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:36 schreef Smoezie het volgende:
Skaai, plakken ze ook op glad behang?
Morgen fotootjes... vandaag vloertje afgeschuurd, muren en plafond gewit, en morgen ga ik oefenen op een bambi "a la miss take"quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:18 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Mooie kleuren behang of geverfd....waar heb jij je Simba vandaan?
Missss-Taaaake die kamer wil ik ooooooook <33jr>
Komt uit deel 9 maar hij is zo gaaf dat ie een dubbelpostje verdientquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:34 schreef sjak het volgende:
Overzichtje linkerkant:
De wieg, deze komt uit Schanul zijn familie, daar heeft hij nog ingelegen, zijn vader en zelfs zijn oma:
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:05 schreef mouschy het volgende:
Ik heb nu een Snoopy kamer, maar die gaan we dus veranderen![]()
dat was Girly volgens mij, kamertje voor Joey.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
Was er hier niet iemand met een Nemo kamer met een hoop visjes enzo?
Oh ja die is zeker stoer!quote:
Thanks Milagroquote:Op zondag 14 januari 2007 20:38 schreef milagro het volgende:
Erg leuk , al die kamertjes
die van Nikky en Vivi zijn mijn favorieten, vrolijke kleurtjes en gezellig
Die vlindertjes, heel erg leuk(alleen oppassen tzt dat die kleine er niet bij kan ivm de naalden, maar goed, daar had je vast zelf ook wel aan gedacht
)
Vivi, je hebt mijn favo Ikea meubettjes, zie ik, kabouterbedje + de rest
Nog effe dames, en dan is het gedaan, nooit meer alleen, slapeloze nachten, verantwoordelijkheid![]()
mama's![]()
http://www.wallpaperstogo.com/rooms/children/room513.htmquote:Op maandag 15 januari 2007 17:42 schreef Vivi het volgende:
Die muur met die haai...hoe zou dat gedaan zijn?
Ik wist nou niet zeker of ze de mijne wel bedoelde aangezien zij ze in een ander deel had gezienquote:Op maandag 15 januari 2007 17:42 schreef Vivi het volgende:
Wow Snakelady! Jouw kamertje is ook werkelijk prachtig!!!!
Die muur met die haai...hoe zou dat gedaan zijn?
En Desiredbard...als je nu gewoon een paar posts omhoog scrollt..
Desiredbard is een mannetjequote:Op maandag 15 januari 2007 17:49 schreef nikky. het volgende:
[..]
Ik wist nou niet zeker of ze de mijne wel bedoelde aangezien zij ze in een ander deel had gezienOf bedoelde je mijnkamer niet?
leen bakker heeft zeil met watermotiefquote:Op maandag 15 januari 2007 12:57 schreef mouschy het volgende:
Nijn is lief!!! hahaha![]()
Ik heb ook een vraagje; wij willen graag een onderwater kamer maken. Dus met allemaal zee figuren er op en zo.... heeft iemand leuke ideeen?
Ik gruwel van spongebob......quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
leen bakker heeft zeil met watermotief
spongebob? kleine zeemeermin? nemo?
gewoon bij de Prénatalquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:23 schreef jellyrose het volgende:
Ohhhh Vivi, die slaapzak (of hoe het ook heet): wat gaaf!!!!! Waar heb je die vandaan, als ik vragen mag?![]()
Thanksquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:04 schreef nikky. het volgende:
Je kamertje is geweldig geworden Vivi!
als die vrolijke en frisse kleurenO+
Als mijn dochter straks ouder is en naar de peuterkamer gaat wil ik ook heel erg graag de ikea lijn.Vind hem geweldig
@slaapmeisje, dank je wel.
Doe jij nog es je kamertje dan, hoe het nu is..ik kan me alleen herinneren dat je nog aan het schuiven wasquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:48 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nikky het kamertje is prachtig geworden. Nog maar heel eventjes en dan mag je kleine meid erin slapen
Snakelady wat een warm en sfeervol kamertje heeft Demi zeg. Echt heel erg mooi en fantasievol
Die onderwaterkamertjes zijn trouwens ook erg leuk en goed om te onthouden voor als Bompie wat ouder is.
En als klap op de vuurpijl nog die prachtige frisse kamer van ViviHet is echt helemaal af en zo mooi op elkaar afgestemd!
Ja, die met die girafquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
gewoon bij de Prénatal
edit: Je bedoelt toch die over de rand hangt? Of bedoel je die blauwe in het bedje? Dat is een fleece-dekentje nml! (IKEA)
WAUW!! Jambo, wat een gaaf behang!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:15 schreef Jambo het volgende:
Voor Melvin ga ik ook een onderwaterkamer maken. Ik heb dit behang inmiddels in huis:
[afbeelding].
Daarnaast heb ik bij Ikea heel veel accessoires met/van vissen gekocht.
Ook de dekbedovertrekken zijn met vissen erop.
Ik hoop dat m'n vader binnenkort tijd heeft, ben zo benieuwd hoe het wordt. Als het klaar is zal ik de foto's hier neerzetten. Dat zal waarschijnlijk medio februari/maart zijn.
Diemoet ik even onthoudenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:27 schreef milagro het volgende:
http://www.kleurmijninterieur.nl/webwinkel/index.php?c=105
dan moet je een beroep doen op je eigen creativiteitquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:57 schreef KRS het volgende:
oke, die site had ik al onder mijn favorieten staan, dat ik dat behang nog niet eerder gezien heb!![]()
Maar niet goedkoop zeg zo'n muurtje behangen...
En is dat dan zo'n behang dat je er een baan extra bij kunt bestelllen ofzo?
Want er staat dat de breedte 325cm is, maar stel dat de muur die je wil behangen 360cm is ofzo.... Wat dan??
Nou jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:19 schreef Troel het volgende:
Google is your friend:
http://www.aanbodpagina.n(...)veertien_engelen.asp
Dan zou je eventueel met van die plintjes een soortement van lijst kunnen maken zodat het net lijkt of je uit een groot raam kijkt? Eventueel indien mogelijk ook boven en onderkant iets inkorten en er omheen/erachter een hele andere contrasterende kleur?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:57 schreef KRS het volgende:
oke, die site had ik al onder mijn favorieten staan, dat ik dat behang nog niet eerder gezien heb!![]()
Maar niet goedkoop zeg zo'n muurtje behangen...
En is dat dan zo'n behang dat je er een baan extra bij kunt bestelllen ofzo?
Want er staat dat de breedte 325cm is, maar stel dat de muur die je wil behangen 360cm is ofzo.... Wat dan??
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:32 schreef KRS het volgende:
[..]
Nee ik had het over de breedte...... niet over de hoogte!!![]()
kan je dat niet beter vragen ik k&w?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:04 schreef desiredbard het volgende:
Aangezien er hier zoveel enthousiaste DIY-ers zijn mischien maar eens hier vragen of ik dit goed doe:
Zoals al eerder beschreven zijn mijn muren voor 90% gipspllaat, 4 cm steenwol en dn stenen muur. Iets aan de muur hangen is al een kunst op zich. Nu is de babykamer in progres, voormalige studeerkamer een bouwsite sinds zaterdag. Vloertje geschuurd muurtjes gegromd etc en het schiet lekker op totdat ik op het volgende idee kwam.
De kamer ligt boven de trap naar de eerste verdieping, en een of ander figuur vond het dus leuk een de vloer in deze kamer (3.5x2) omhoog te laten komen zodat je bij het de trap oplopen je harses niet stoot.
________________1_______
{[ ][ ][ ][ ][ ] |
R { ? | 2
R { |
R D
_______________________D
Zoiets dus: Ik had een foto moeten maken (R=Raam D=Deur en { is waar het schuin omhoog begint te lopen tot de muur naast de deur)
Ik wil boven mijn schuine zijde een inbouw kast maken
Ik heb de twee makkelijkste stutten al fijn waterpas tegen mijn muur zitten"1 2 3"
De afmeteingen zijn wat kleiner ivm een lichtschakelaar en een 2m bed dat er ooit in gaat komen.
Het probleem is ?
De 3e (of 4e) hoek van mijn kast.
De schuine zijde is ook van gips en ik heb geen stutbalk in de buurt van dat punt in mijn plafond.
Hoe kan ik dit het best bevestigen?
Ik heb al gedacht om een extra balk dwars tussen twee stutbalken te plaatsen op de zolder om zo een stevig ophangpunt te krijgen en een platte plank liggend op de schuine zijde aan te brengen tussen 1 en ? zodat de druk wat gelijkmatiger verdeeld wordt.
Heeft iemand hier wel eens zoiets gedaan?
Hoe hebben jullie dit opgelost? En is er nog eenDIY subforum waar ik dit zou kunnen kruisposten
Oh de latten worden met gipsplaat bekleed en geverfd zodat het een nette inbouwkast lijkt
Doe us een paint....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:12 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Als je een onderwaterkamer maakt, dan is het misschien ook leuk om de vloerbedekking ook waterig te maken. Dus bijv. met witte golvende stukken in het blauw (als in golven, dus..) Of euh...denk denk....waterplanten vanaf de plint verven, iets met hengels, dobbers etc ??
ik heb zeil gezien dat er hetzelfde uitzag als het water uit jambo's icoon.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:12 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Als je een onderwaterkamer maakt, dan is het misschien ook leuk om de vloerbedekking ook waterig te maken. Dus bijv. met witte golvende stukken in het blauw (als in golven, dus..) Of euh...denk denk....waterplanten vanaf de plint verven, iets met hengels, dobbers etc ??
Volgens mij bij LeenBakkerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb zeil gezien dat er hetzelfde uitzag als het water uit jambo's icoon.
noem je dat vroeg? was er om half 5 al uitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:29 schreef minoes_ het volgende:
ps:Martineke,ben je uit bed gevallen,zo vroeg er al uit?![]()
dan is dat zeker een oude fotoquote:Op maandag 12 februari 2007 10:18 schreef desiredbard het volgende:
Omdat ik kink fm wil luisteren terwijl ik aan het klussen ben;
Dat lapjes snoesje is de dikste en vetste in huis...met haar 7 kilo
Ik zie bij jou een hoofdbeschermer. Die wordt hier in Nederland behoorlijk afgeraden.quote:Op maandag 12 februari 2007 01:37 schreef desiredbard het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][[url=http://http://www.dcu.ie/~deriddeb/DSC02846.JPG]afbeelding[/url]][[url=
afbeelding][[url=http]http://www.dcu.ie/~deriddeb/DSC02847.JPG]afbeelding[/url]][[url=http[/url]://http://www.dcu.ie/~deriddeb/DSC02848.JPG]afbeelding[/url]]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Voor Betere qualiteit Foto's Kik Hier
Nee.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:23 schreef Kleintje het volgende:
vivi, ik heb een vraagje over jouw commode. Wij vinden die ook erg gaaf voor ons kamertje, alleen hebben wij het idee dat ie wel erg smal is gezien er net een aankleedkussen op past.
Is ie wel een beetje handig in het gebruik...
Idd!!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
En Desiredbard..ik zou die kat ff afleren om in de wieg te liggen.![]()
Mijn gevoel zei dit al.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee.![]()
Het is ook geen echte commode maar een kastje..een commode hadden ze niet van die serie, erg vreemd! Hij is ook lager dan een echte commode...dus niet zo fijn voor je rug.
Je wilt niet weten hoeveel er al weggesluisd zijn naar zolder in vuilniszakken! Als het aan madam zou liggen, ligt het hele zwikkie bij haar in bedquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:03 schreef Lishe het volgende:
Jeeeetje Suus! Wat heb jij een knuffels!!!!!!!
welke en waar en van wie?quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:24 schreef desiredbard het volgende:
Dat is een mooie kleur op de muur.... wat is dat...
U bent welkomquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Mijn gevoel zei dit al.
Dus we hebben idd. een ander kamertje besteld.
Maar in ieder geval nog bedankt voor je reactie!
En wat voor eentje!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Mijn gevoel zei dit al.
Dus we hebben idd. een ander kamertje besteld.
Maar in ieder geval nog bedankt voor je reactie!
Een topkamertje bij een topvrouw!!!!quote:
doe ook maar niet, ik heb het een beetje te drukquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Een topkamertje bij een topvrouw!!!!
(ik wilde msn al aangooien, maar krijg hem niet online!)
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee.![]()
Het is ook geen echte commode maar een kastje..een commode hadden ze niet van die serie, erg vreemd! Hij is ook lager dan een echte commode...dus niet zo fijn voor je rug.
En Desiredbard..ik zou die kat ff afleren om in de wieg te liggen.![]()
Wel mooi rustig kamertje.
ja dat moet idd.... de eerste keer was wel een leuke foto opportunity....maar dit geval (de kat) is dozen en mandjes gek ...en wat erger is ....weet hoe een deur te openen.quote:
Ik zou me maaar druk maken of ze wel leuf zullen zijn voor jou straksquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:03 schreef desiredbard het volgende:
[..]
[..]
Nou maak ik me niet ongerust of de katten lief zijn voor de baby..... dat gaat wel goed het zijn alledrie schatten ....maar deze is te aanhalig, en zal heel onschuldig naast ofd erger op de baby kunnen gaan liggen.
mijn kat ging uit jaloezie plassen in de maxi cosi die in de hal stond en in het wipstoeltje (slaapkamertje kon ze niet in)quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:06 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik zou me maaar druk maken of ze wel leuf zullen zijn voor jou straksOnze poes, echt de grootste truttebol die je je kan bedenken, ging mij vlak na de geboorte van de oudste helemaal ondersproeien
Ze voelde zich vast verraden
Tegen de baby was ze wél lief btw
die spullen ergens anders parkeren dan was geen optie?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mijn kat ging uit jaloezie plassen in de maxi cosi die in de hal stond en in het wipstoeltje (slaapkamertje kon ze niet in)
ik werd helemaal gek van dat beest en van het wassen van de hoezen
Mijn kat weet ook hoe een deur te openen. Heeft zelfs een keer m'n voordeur (van binnenuit) opengemaakt en zat zich trots op de stoep te wassen toen ik . Ook de koelkastdeur kan hij open maken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:03 schreef desiredbard het volgende:
[..]
[..]
ja dat moet idd.... de eerste keer was wel een leuke foto opportunity....maar dit geval (de kat) is dozen en mandjes gek ...en wat erger is ....weet hoe een deur te openen.
Nou maak ik me niet ongerust of de katten lief zijn voor de baby..... dat gaat wel goed het zijn alledrie schatten ....maar deze is te aanhalig, en zal heel onschuldig naast ofd erger op de baby kunnen gaan liggen.
Ik heb 3 dagen geleden het hout ingevreven met van die reuk olie..... sinasappel...dit lijkt te werken.
Als puntje bij paaltje komt zal ze echter uit huis moeten...helaas...
Oh en dat is Suus d'r kleurtje ....
De kat waar ik het over had is ook een dame en ook heel erg zindelijk. het was ook niet plassen, maar sproeienquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:14 schreef desiredbard het volgende:
Over sproeien maak ik me niet zo ongerust...alle drie de DAMES zijn heel zindelijk....
Das gewoon geel behang van 3 euro per rolquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:03 schreef desiredbard het volgende:
Oh en dat is Suus d'r kleurtje ....
Goh, de klink omlaag zetten.. nooit over nagedachtquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:31 schreef Igraine het volgende:
Maar hier is de kinderkamer verboden terrein voor de katten. Het ledikantje ook. Dus wij hebben de deurklink omlaag gezet, omhoog weet hij ze namelijk ook soms open te maken. Werkt prima.
dat is in een 'dichtwandig' wiegje dan toch ook het geval, niet alles wiegjes hebben spijlen tenslotte.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:05 schreef Jelief het volgende:
ja precies daarom heaven7. Er is volgens mij ook iets over te weinig luchtcirculatie maar dat kan best een klok en klepel verhaal zijn van mijn kant.
Yep, en dan HEEL lang laten drogen (als in een week ofzo).. anders blijft het krijt voor altijd op je deur zitten (zoals wij hebben gemerkt bij de wc deur)quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:17 schreef mariekje1984 het volgende:
als je de hele deur gaat doen heb je het hele blikje wel nodig hoor...er wordt aangeraden 2 of 3 lagen te smeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |