abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44667352
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:51 schreef Solingjan het volgende:

Heel smaakvol ingericht Oblivion.
Dank je!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_44667410
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:42 schreef truttebosje het volgende:
hahaha te laat...het behang is er alweer af.
vandaag een groot deel verhuisd pfffff 2x op en neer geweest.
het verhuizen was nog wel te doen, alleen dat heen en weer rijden.
ruim 6 uur in de auto gezeten vandaag..morgen de rest.
Je moet dus NOOIT buschauffeur/Taxidriver worden.
Ga nou is lekker uitpuffen en loop eens rustig door je nieuwe kasteel.

Wil je het anders zien?
Doe je benen uit elkaar> Buk je en kijk door je benen. Dan zie het vanuit een heel ander perspectief.
Doe je weer ideen op.
pi_44668664
Echt nog steeds verbazend mooi huis hebben jullie zeg, supergaaf
Jammer van het behang zeg....
Verder mooie kleuren gebruikt, mooie combinatie
Banzai
Ben er zo blij mee echt waar, eerlijk, ben er zo blij mee ....(BertVisscher)
pi_44924923
zo daar ben ik weer.
afgelopen week was een waardeloze niet zo productieve week.

vorige week zaterdag de laatste spullen verhuisd.
toen we bij ons vorige huis de spullen aan het inladen waren is er peut over mn broek heen gegaan.
dit had ik niet echt door dacht dat het alleen een beetje op mn jas was gekomen want ik rook het natuurlijk wel.
nadat we een half uur in de auto zaten begon mn been vreselijk te branden en dat werd erger en erger en toen we na anderhalf uur uiteindelijk aankwamen waren mn bovenbenen allebei aardig verbrand.
hier heb ik precies een week vreselijke last van gehad, wat een troep is dat, de vellen hangen er nu aan auwie.
nou ja dat was ons eerste ongelukje...
zondags hebben we ons grotendeels vermaakt met de zooi opruimen en dozen uitpakken.
maandag en dinsdag heel de dag weggeweest voor de kerstdagen.
woensdag een beetje geverfd en nog meer dozen uitgepakt, vriend overal alvast wat provesorisch de elektra aangelegd omdat het toch maar tijdelijk is totdat we alles gaan vervangen.
lampjes opgehangen dat soort dingen.
donderdag moesten we weer naar nederland om ons uit te schrijven bij de gemeente en het halve land door gecrossed om overal de geboorteaktes op te halen, dus verder ook niet zoveel gedaan.
oh ja ook nog het een en ander voor in ons huisje geshopt.
vrijdags eerst onszelf hier bij de gemeente weer ingeschreven, en toen woest aan de klus gegaan.
vriend nog met verven bezig geweest en nog meer electra, ik heb behangen op de kleine kamer.
heb een soort van balustrade gemaakt uitgeknipt uit behang dus was wel veel werk.
s avonds gordijnen genaaid.
afgelopen zaterdag nog wat verfwerk gedaan veel geshopt(ook voor de oud en nieuw natuurlijk en voor het huisje, wat plantjes gehaald enzo)
s avonds ben ik verder gegaan met gordijnen naaien en toen ik daar om een uur of 1 mee klaar was heb ik mn vriend wakker gemaakt die op de bank in slaap was gevallen.
ik ruimde wat spulletjes op naar de keuken mn vriend liep achter me aan en zegt halverwege ik voel me niet zo lekker en gaat op de stoel in de eetkamer zitten.
ik zeg nog zoiets al "ja dat kan" hij zegt nog ik voel me echt niet lekker en gelijk daar achter aan hoor ik een doffe dreun.
hij lag languit op de vloer en was out kreeg geen lucht meer en ik dacht dat hij doodbleef.
paar minuten later kwam hij weer bij zweet loop van hem af, hij was bloedheet maar uiteindelijk ging het wel weer.
ik ging even wat te drinken voor hem pakken en ik hoor hem nog zeggen dat het wel weer gaat en dat ie snel naar bed toe gaat.
hij liep richting de slaapkamer ik kwam snel achter hem aan en zie hem halverwege steeds verder in elkaar zakken en voor ik bij hem was stort hij weer in valt met zn hoofd keihard tegen de kast daarna met zn hoofd op de plavuizen hij begon te kwijlen en raar te schokken zn ogen draaiden weg en ondertussen wist ik geen alarmnummer, dokter of iets te vinden uiteindelijk kwam hij weer een beetje bij maar de schrik zat er goed in.
toch nog een dokter gevonden en toen werd er geconcludeerd dat hij een epileptische aanval had gehad.(dacht zelf ook al zoiets maar wist niet dat je dat opeens op je 37e nog kan krijgen, dacht dat je dat dan van kleins af aan had)
in ieder geval die nacht heb ik geen oog meer dicht gedaan kids waren vreemdgenoeg ook al om half 5 klaarwakker dus toen ik eindelijk in slaap dreigde te vallen hielden zij me wel weer wakker.
voor oud en nieuw zouden er vrienden komen logeren met hun 2 kiddo`s dus zondag overdag ook niks gedaan.
verder een hele gezellige dag gehad...tot een uur of 11 s avonds.
de kids waren met zn allen boven aan het spelen en ineens horen we die kleine van ons van 3 heel hard gillen en ik schiet de gang in..hij komt huilend de trap af en ik til hem op, door het gehuil hoor ik niet wat er is gebeurd maar zie wel mn hand helemaal onder het bloed te zitten en een heel spoor erachteraan...hij had met zn voet tussen de deur gezeten, ik trek zn sok uit en toen was er een heel stuk van zn teen af (zeker 1 a anderhalvecm, het stuk zat los in de sok en heel zn nagel is weg)ik kon zo zn bot zien.
ik snel met mn vriendin en die kleine naar het ziekenhuis gelukkig was zn bot zelf net niet geraakt, maar die schat moet nu wel met een kleinere teen door het leven.
we waren net na twaalven thuis met een dik ingepakte voet heel wat pijnstillers en een gek genoeg heel vrolijk kind die het wel grappig vind om 2 kleine teentjes aan 1 voet te hebben.
ik weet dat het verder niks met klussen te maken heeft en dat ook niet iedereen hierop zit te wachten maar ik moest het effe kwijt, sorry.
in ieder geval hebben we dus in een week 3 ongelukjes gehad, ik hoop dat het nu in het nieuwe jaar iets beter gaat.
vandaag ook niet zoveel gedaan ben ook effe helemaal op.
morgen wordt ook al niks dan moet ik voor een afspraak weer in nederland zijn mn vriend en die kleine hebben een afspraak bij de dokter dus zal wel niks meer worden maar dan hoop ik ttoch eindelijk een woensdag weer wat te doen en dan hoop ik ook dat ik het kabeltje van mn fototoestel heb gevonden want dan kan ik nog wat fotootjes posten van hoe het er nu uitziet, want daar gaat het tenslotte om.
  maandag 1 januari 2007 @ 21:28:23 #65
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_44925080
Och lieve truttebosje toch, wat een narigheid allemaal. Zo wil je een frisse start in een nieuwe stulp helemaal niet beginnen natuurlijk! Doe rustig aan met zijn allen
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_44925105
Tjemig truttebosje, wat een verhaal zeg....

Sterkte met alles hoop dat het met je kleine goed komt, en dat je vriend niet nog een epileptische aanval krijgt. Misschien van de spanning om de verhuizing en hurry hurry dat dat de "trigger"was?

Doe nu maar ff rustig aan, we wachten wel hoor Eigen goed gaat voor !
pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
pi_44925440
ja als je dan ineens zo ver bij iedereen die je kent vandaan zit voel je je best alleen.
die kleine liep vanmiddag zelfs alweer enigzins te huppelen is echt een bikkeltje alleen toen het net gebeurd was moest hij huilen en daarna niet meer gehoord, oh ja nog even toen we zeiden dat we naar het ziekenhuis toe gingen...want dan moest hij het vuurwerk misen dacht hij ( zn teen kon hem op dat moment effe niks meer verschelen, maar dat vuurwerk ohlala dat was wel heel erg...uiteindelijk hebben we het meeste vuurwerk nog gezien)
en van mn vriend...ik zou het niet weten, hoop morgen van de dokter meer te horen, hij moet zich sowieso even in het ziekenhuis na laten kijken, hij voelt zich nu wel weer goed gelukkig.
ach..komt allemaal weer goed was alleen even een beetje veel van het goede in een te korte tijd.
en dat geklus komt ook echt nog wel, is alleen zo frustrerend elke keer dat je niet verder kan.
maar ja gezondheid ed gaat zeker voor dus we laten ons niet gekmaken.
  † In Memoriam † maandag 1 januari 2007 @ 21:41:27 #68
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44925590
Na dit soort dingen lijkt het mij verstandig dat je letterlijk *de boel de boel laat* en even een maandje adempauze neemt...nix doen en je vooral niet ergeren aan de dingen die nog gedaan moeten worden, gezondheid gaat boven een lik verf op de muren
Succes allen..
pi_44927625
Tjempie wat een week heb je gehad! Doe vooral even rustig aan het stulpje wacht nog wel even op fullie om afgemaakt te worden. En je moet maar zo denken je hebt nu al het ongeluk voor een tijdje gehad in 1 keer.
pi_44928925
ppfff TB wat een start : vanaf nu kan het alleen maar beter gaan !
pi_44955060
Zo, dat begint niet echt goed.
Hoe is het nu met je vriendje?? DE kleine is er al overheen zo te horen.
Even een paar daagjes rust en dan kunnen julli er weer tegenaan.
Sterkte. Zet um op. Dat lukt jullie vast en zeker.
pi_44960294
bedankt voor de lieve reacties allemaal.
het gaat weer goed hier.
die kleine doet net alsof er niks aan de hand is en mn grote vriendje...daar gaat het eigenlijk ook wel weer goed mee.
vandaag zijn mn mannen samen naar de dokter geweest.
mn vriend moet morgen nog even een scan laten maken voor de zekerheid, maar de dokter dacht dat het kwam omdat hij te snel opgestaan was nadat hij op de bank had liggen slapen, dat zn hersens daardoor even zuurstof tekort hebben gehad en dat ie toen raar ging doen...laten we maar hopen dat dat het is.
in ieder geval voelt ie zich nu weer prima.

ik wilde gelijk even wat foto`s van de inrichting enzo laten zien, maar ik krijg ze niet op de computer vandaag.
morgen meer geluk misschien en hopelijk een snellere verbinding.
de eerste 5 foto`s zijn in ieder geval wel gelukt, dus die zet ik er alvast op.

het zeil in de grote slaapkamer

het zeil op de kleine slaapkamer...met het behang er nog op, dat is er inmiddels vanaf en helaas is de nieuwe nog niet binnen omdat er iets mis is gegaan met de bestelling grrrrr

de reling die ik uit het behang geknipt heb en alvast een laagje verf over de plinten, verwarming, de deurpost en het raam.

woensdag 3 januari 2007 @ 00:13:08 #73
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_44960423
Wat weten jullie er snel wat moois van te maken! Hartstikke voortvarend!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_44960515
Pukkel van een radiator valt zo en stuk minder op ! Goede actie ! 10 voor t idee truttebosje
pi_44960736
dank u dank u vond het zelf ook wel goed gelukt.
de kids mochten zelf kiezen wat voor een kamer ze wilden...piraten thema was ik wel erg blij mee.
heb veel leuke prulletjes weten te bemachtigen dus heb al helemaal zin om het straks op te leuken.
nu maar hopen dat het deze keer wel lukt met mn behangetje.
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:31:15 #76
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_44960865
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:25 schreef truttebosje het volgende:
dank u dank u vond het zelf ook wel goed gelukt.
de kids mochten zelf kiezen wat voor een kamer ze wilden...piraten thema was ik wel erg blij mee.
heb veel leuke prulletjes weten te bemachtigen dus heb al helemaal zin om het straks op te leuken.
nu maar hopen dat het deze keer wel lukt met mn behangetje.
Al enig idee wat je anders gaat doen met dat behang. Wat de oorzaak dus was?

Of lees ik nu ergens overheen
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_44960918
ik ga eerst de muur voorstrijken een dag van tevoren, en dan denk ik toch gewoon het behangplaksel verdunnen en op het behang zelf smeren.
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:34:21 #78
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_44960947
Aha! Klinkt heel zinnig. Veel succes al vast
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_44961587
hahaha kon het niet uitstaan..ben toch net zolang bezig geweest tot ik mn foto`s kon uploaden.
hier wat foto`s van de eetkamer, er moeten nog effen groene gordijnen overheen en alle kabels enzo die uit de muur steken moeten ook weg en er moet eigenlijk nog heel veel gebeuren maar voorlopig nog even niet.
andere dingen gaan voor.
we hebben het voor nu in ieder geval geprobeerd een beetje gezellie te maken (alhoewel ik verwacht dat de meeste mensen het vreselijk vinden hehehe)

mn varkentjes

stukje van de woonkamer, hier staat nog niet alles op zn plek enzo, en de stoelen die je nog net op de foto ziet moet ik nog opnieuw bekleden en verven zoals de bank, ben nog bezig met vitrage, etc etc. oh ja en ben ook bezig met een mooie tafel voor in de kamer verven en in elkaar zetten.

ik zal morgen bij daglicht nog wat foto`s van de kamer maken omdat er nu nog geen stroom uit t plafond komt hangt er ook nog geen lamp dus was eigenlijk een beetje te donker en met de rolluiken open is het ook alweer een heel ander gezicht.
pi_44961623
ik vind hem al zo: Mooie leuke kamer toch al ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')