Nee, geef het een paar dagen de tijd!quote:Op woensdag 20 december 2006 23:32 schreef truttebosje het volgende:
nee we hebben er al rekening mee gehouden dat het niet achter het behang hoeft.
een beetje latex zit er natuurlijk zo weer op.
(ivm die sleuven dus)
tja en die bobbels....we wachten morgen af en anders proberen we even een stukje met insnijden,
maar ik ben bang dat het echt te erg is, als het niet lukt bestel ik nieuwe.
dan halen we deze er weer af en probeer ik het met verdunde lijm op de muur en op het behang.
Zeg het af! Wacht nog een paar daagjes...quote:Op donderdag 21 december 2006 16:58 schreef truttebosje het volgende:
nee blazen zijn niet weg.
ik ben er nu niet maar het vriendje kon mij vanochtend het slechte nieuws brengen.
ik heb toch nieuwe besteld, ik kan het gewoon niet uitstaan.
alleen moet ik nu weer wachten tot eind volgende week voor het binnen is.
Heel smaakvol ingericht Oblivion.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, geef het een paar dagen de tijd!
Ik heb behang van Ralph lauren, en echt een bubbels erin...![]()
Zag dat pas 's ochtends... flink balen...
Ik kon wel janken, heeft een paar dagen geduurd en is echt weg getrokken!![]()
Godezijdank...![]()
Helemaal strak!
Kamer make-over!
Kreeg ook nog een goede tip van kroegtijger.![]()
Dank je!quote:
Je moet dus NOOIT buschauffeur/Taxidriver worden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:42 schreef truttebosje het volgende:
hahaha te laat...het behang is er alweer af.
vandaag een groot deel verhuisd pfffff 2x op en neer geweest.
het verhuizen was nog wel te doen, alleen dat heen en weer rijden.
ruim 6 uur in de auto gezeten vandaag..morgen de rest.
Al enig idee wat je anders gaat doen met dat behang. Wat de oorzaak dus was?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:25 schreef truttebosje het volgende:
dank u dank u![]()
vond het zelf ook wel goed gelukt.
de kids mochten zelf kiezen wat voor een kamer ze wilden...piraten thema was ik wel erg blij mee.
heb veel leuke prulletjes weten te bemachtigen dus heb al helemaal zin om het straks op te leuken.
nu maar hopen dat het deze keer wel lukt met mn behangetje.
hehehe ja als ik iets leuks zie vind ik 1 vaak niet genoeg, ik ben soms zelfs in staat om het in drieen te doenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het er al heel bewoonbaar uitzien hoor
Jullie gaan hard! En je hebt gelijk dat je het zo gezellig mogelijk voor jezelf maakt in grote lijnen, de kleine resten komen vanzelf
Wat staat er t/o die leuke zw/w bank? Die is echt gaaf joh!
Oh en ik zie bij jou ook mijn tik terug
Alles in 2-en.
golfer krijgt wat van die tik van me
ah weer wat geleerd, dacht trouwens al dat de kast daarom zo heet, die vertico heb ik nog nooit van gehoord...waarschijnlijk weleens gezien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:16 schreef tnimble het volgende:
Zet er al hardstikke leuk uit TB!
En die kast heet inderdaad een kussenkast. Die naam heeft het vanwege de vorm van de panelen in de deuren. Dat zijn een soort houten kussentjes. Zo heb je ook b.v. vertico kasten Die hebben allemaal verticale houtsnijwerkjes naast de deuren.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:39 schreef truttebosje het volgende:
[..]
ah weer wat geleerd, dacht trouwens al dat de kast daarom zo heet, die vertico heb ik nog nooit van gehoord...waarschijnlijk weleens gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |