en alleen daarom hou ik al niet van streepjesquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:18 schreef Oblivion het volgende:
Ppffff, streepjes zijn niet makkelijk...![]()
[afbeelding]
En heb besloten dat er ook een radiator bekleding komt met dat behang...![]()
Een tijger die niet van streepjes houdt...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:33 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
en alleen daarom hou ik al niet van streepjes![]()
Als t niet 100% recht zit valt het meteen op
Ja, zat ik ook aan te denken....quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:46 schreef Dromer het volgende:
[..]
Een tijger die niet van streepjes houdt...
Dank je wel!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:20 schreef Marsepein het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het is niet mijn smaak, maar voor de manier van uitwerken krijg je echt mijn complimenten. Het ziet er geweldig mooi uit. En zonder dat de hele kamer op een verbouwingskamer lijkt ben je toch even aan het behangen!
100 % hier.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:33 schreef kroegtijger het volgende:
en alleen daarom hou ik al niet van streepjes![]()
Als t niet 100% recht zit valt het meteen op
da's mooiquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
100 % hier.![]()
Al heb ik wel wat blaasjes....![]()
Het is nog niet droog dus ik duim verder.
Doe tip wist ik en wilde dat ook gaan doen, wist alleen niet waar dat ding te halen was....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:13 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
da's mooi(die 100% dus
)
wat betreft blaasjes: ga even naar de apotheek, en haal daar een injectie-naald. Die vul je met lijm en prik je in het blaasje (pas als het droog is natuurlijk en er zitten nog steeds blaasjes.) dan kan je zo het blaasje weg vegen en met de lijm plakt het meteen weer vast
Dan moet je eens wat vaker in UVT komen; daar kun je dat soort tips met regelmaat voorbij zien komenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:15 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Doe tip wist ik en wilde dat ook gaan doen, wist alleen niet waar dat ding te halen was....![]()
Thank U...![]()
Euhm, nee dank je...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:18 schreef kroegtijger het volgende:
Dan moet je eens wat vaker in UVT komen; daar kun je dat soort tips met regelmaat voorbij zien komen
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Euhm, nee dank je...![]()
Ik steek het naaldje wel in de blaasjes van het behang.![]()
-rolmaatquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:04 schreef Oblivion het volgende:
Zo, en dan nu de ombouw van de radiator.
Als ik mijn centimeterdingus kan vinden....![]()
Het is al gelukt, maar vrees dat ik het mdf niet naar binnen krijg....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
-rolmaat
-duimstuk
-liniaal
-meetlint
-anders, namelijk...
Wat heb je voor pluimpje aan je deurkruk hangen? Dat soort spul noem ik dus kitsch.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:28 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Zo is het nog erg kaal, en erg tuttig.![]()
Dus vanaf nu begint het aankleden en onttutten!
Gordijnen en ik mis nog een latje boven aan de muur.
Nog latjes op de lambrisering.
[afbeelding]
Eigenlijk moet ik ook nog de vloer handmatig schuren en aflakken, maar dat doe ik een andere keer wel, geen zin an nu nog...![]()
Eerst weekend vieren!
Das een kwastje, en die hangt als je goed kijkt ook aan de kast...Das stoer man!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:28 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat heb je voor pluimpje aan je deurkruk hangen? Dat soort spul noem ik dus kitsch.
"quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:25 schreef Oblivion het volgende:
Zo, toch maar MDF laten halen...![]()
En dan heb je dus losse stukken, die je moet zagen:
[afbeelding]
En nog meer zagen:
[afbeelding]
En dan frezen....Wat een
werk...
[afbeelding]
En boren om te schroeven:
[afbeelding]
Dan zit ie dus in elkaar, maar dan kom je er achter dat je 'm te laag gemaakt hebt...
Dus volgende keer ietsjes anders doen...![]()
[afbeelding]
En dan de afwerking, behangetje!![]()
[afbeelding]
Nu alleen de webbing nog...en dan issie klaar.![]()
Vind 'm best geinig geworden.
Dank je wel!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
Doe je goed Obli
Ik vind het leuk worden
Ik moet ook wennen aan de strepen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 08:29 schreef Tan het volgende:
Het is niet mijn smaak maar wel heel stijlvol, ik zou me wel op mijn gemak voelen in zo'n kamer hoor!
Goed gedaan allemaal!
quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wat een apart interieur.
Ik vind het niet lelijk, maar het is wel wennen.
De kamer is wel verbeterd alhoewel ik de oude stijl (ondanks de zogenaamde lekkage-vieuws en rode kleur waar je op uitgekeken was) iets meer bij elkaar passen.
Dank je.quote:Succes verder nog!
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ben ook nog niet klaar, want het is nu eenmaal anders dus moet ik ook andere dingen kopen en verzinnen.![]()
Duurt even.
[..]
Dank je.![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:26 schreef melanie_the_miss het volgende:ik vind het niet zo mooi.
Die streepjes net te
Thank U!quote:
Maar het houtwerk is puik!
quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb pas ook een bovenfrees gekocht..., maar heb hem nog niet gebruikt
quote:
Anders ik wel!quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.![]()
quote:
Ik heb nog een optie met die kast en dat is 'm ouder maken.quote:
Dat wit met die muur is gewoon nog ff wennen joh
Ik denk dat ik het maar doe...quote:
Wheheh.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:07 schreef Oblivion het volgende:
En mijn kitsche kwastjes zijn weer terug...![]()
Ik kan ze niet missen, skiczukie.![]()
Niet teveel heh.quote:frutsels
quote:
Hmmm, dat kan ik niet beloven.quote:
Niet teveel heh.![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 09:41 schreef Brighteyes het volgende:Dit topic had ik helemaal nog niet gezien.
Ik zou ook wel van strak houden, maar ja....ik neig toch naar klassiek.quote:
Weet je wat ik het mooiste aan de kamer vind? Dat het 'klopt'. Het is mijn smaak niet, en een paar dan de spullen die jij hebt in een ander interieur zouden zelfs kunnen vloeken, maar juist omdat het zo consequent doorgevoerd is, wordt het wel heel mooi!
Knap dat je dat kan. Ik kan me nooit zo aan 1 iets binden, vind altijd van alles maar een beetje leuk.
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:18 schreef hugo2406 het volgende:
Vrouwen met een bovenfrees en decoupeerzaag![]()
quote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:18 schreef hugo2406 het volgende:
Vrouwen met een bovenfrees en decoupeerzaag![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |