quote:
Ja, totaal plaatjes komen nog, maar heeft nu geen zin nog.quote:
Ik vind hetgeen ik al kan zien wel deftig, alleen mss een totaalplaatje dat je kan zien hoe de kamer eruit ziet (eventueel voor en na).
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:09 schreef Burbo het volgende:
Tsja, na de topics van Mmach maakt dit geen indruk meer.
Ja!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:45 schreef kroegtijger het volgende:
t is behoorlijk opgeknapt dacht ik zo
Ik neem voor het gemak dan maar aan dat je 2 broers hebt, en niet 4??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik dacht dat ik het lang niet slecht deed voor een dame.
Mijn broers hebben 4 linkerhanden...![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:07 schreef Tan het volgende:
Vooral dat bureautje onder de trap vind ik geweldig, leuk afgewerkt. En de rode muur
Ik heb inderdaad 2 broers...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:04 schreef kroegtijger het volgende:
Ik neem voor het gemak dan maar aan dat je 2 broers hebt, en niet 4??
Bedankt A_R!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ziet er leuk uit Obli!!
Nee, is dezelfde verf als de rest van het hout werk in huis, dus zoals de deur enzo.quote:Maar wat ik me afvroeg; is je bureautje + computer nu niet erg zwart+wit geworden. Of is het vooral de foto die dat zo doet lijken??
Er zijn natuurlijk mensen die daar juist van houden, maar het leek me niet zo bij jou passen
Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:55 schreef Oblivion het volgende:
Nee, is dezelfde verf als de rest van het hout werk in huis, dus zoals de deur enzo.![]()
Is geen wit!
Als je goed kijkt heeft het bureautje een goud randje...![]()
Thank U!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:58 schreef Gurb het volgende:
Netjes geworden!
quote:
[quote]Op dinsdag 22 augustus 2006 14:07 schreef Tan het volgende:
Vooral dat bureautje onder de trap vind ik geweldig, leuk afgewerkt.
Kroegtijger schreef het al, het rood is weg daarvoor dus nu victoriaans blauw.quote:En de rode muur
Ja, met lijstjes....quote:
Ik snap wat je bedoeld, maar naast de open deur en naast de andere open deur zitten ze allemaal op dezelfde hoogte, namelijk 12 centimeter van de kanten af. Zo ook bij de deur.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:48 schreef Gompy58 het volgende:
Ik vindt die paneeltjes een beetj euit de toon vallen tov de deur. Of andersom natuurlijk. De onderste omranding van de deur is "laag" en als je daarnaast de de paneeltjes voor de vieze handjes ziet, match dat niet...
Een zeer politiek correcte opmerking..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:23 schreef Dromer het volgende:
Ehm.. als je het zelf maar mooi vindt allemaal..![]()
Oeh! Dat stofje is leuuuuuukquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, met lijstjes....![]()
[afbeelding]
it's a requiered tastequote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:23 schreef Dromer het volgende:
Ehm.. als je het zelf maar mooi vindt allemaal..![]()
Tja, is dan wel belangrijk genoeg om het te melden?quote:
Thank U.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
Leuk gedaan Obli
Ben wel blij dat het niet in mijn huis is...![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:28 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tja, is dan wel belangrijk genoeg om het te melden?![]()
Kut he, dat deze topic in je AT staat...![]()
Dank je!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:35 schreef foksuk1981 het volgende:
Ziet er leuk uit !!!!
Vooral met het nieuwe behang (wat er veeeeel beter uitzag dan het oude)
quote:
Dank je.quote:ach, ik volg graag knutsel-werkjes, dus zo kut is het nou ook weer niet
T is wel allemaal netjes gedaan enzo moet ik zeggen![]()
niet mijn smaak, maar wel netjes en verzorgd
Oude behang was zeker leuk....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik vond het oude behang wel erg leuk eigenlijk.. Maar dit nieuwe zal wel beter bij de nieuwe inrichting passen denk ik
Mijn huis? Kitscherig?quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mijn huis? Kitscherig?![]()
Okay...
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:45 schreef Oblivion het volgende:
Kijk dan! :
[afbeelding]
Mensen die binnen kwamen vroegen of we ergens een lek hadden...![]()
Zeg nou zelf, daar wil niemand toch tegen aan kijken?![]()
EEeuh.... goed... waar zat de lekkage?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:45 schreef Oblivion het volgende:
Kijk dan! :
[afbeelding]
Mensen die binnen kwamen vroegen of we ergens een lek hadden...![]()
Zeg nou zelf, daar wil niemand toch tegen aan kijken?![]()
Is niks kitch aan...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:47 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Jij zit toch in die stoel toch?
Uit de schoonmaakspuit...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:48 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
EEeuh.... goed... waar zat de lekkage?![]()
Blinde...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik zie het probleem niet![]()
Ik noem het gewoon oud-wt met rode ruit
Dat slot is een kwastje wat aan de klink hangt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:55 schreef broodje_poep het volgende:
met welk spul heb je die deur aangepast (dat slot dichtgemaakt)?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |