Werk jij bij de Gamma?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hier een tip van een Gamma-medewerkerplak ze op een uberplatte en vlakke muur. Bij gestuucte muren doen ze soms ook moeilijk, heb al stickers retour mogen ontvangen.
Krijg ook al vragen of ze op korrelpleister of op muren met een andere gekke structuur kunnen, nee dus.
Verder zien ze er erg tof uit in het groot, leuk spul!
Bij de action. Ze hebben kleintjes tot hele groot en alles wat ertussen zit. Ik heb naalden in het behang gezet en daarop bevestigd. Er zitten clips aan de vlinders.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:07 schreef m@x het volgende:
Heel gezellig, vooral met dat zonnetje wat naar binnen schijnt. En die vlindertjes zijn. Waar heb je die vandaan?
Vandaar mijnquote:Op zondag 14 januari 2007 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
Nikky, heel leuk geworden zo!En doordat de rest heel rustig is zijn die kleuren helemaal niet storend of druk!
En die box staat toch prima zo in de woonkamer?![]()
'Dat zeg ik!'quote:
Ja, we hebben alleen klachten ontvangen van mensen met een structuurmuur. Op glad behang moeten ze goed plakken. Althans de heren van de verfafdeling vertelden me dat, dus dan zit het wel goedquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:36 schreef Smoezie het volgende:
Skaai, plakken ze ook op glad behang?
Morgen fotootjes... vandaag vloertje afgeschuurd, muren en plafond gewit, en morgen ga ik oefenen op een bambi "a la miss take"quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:18 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Mooie kleuren behang of geverfd....waar heb jij je Simba vandaan?
Missss-Taaaake die kamer wil ik ooooooook <33jr>
Komt uit deel 9 maar hij is zo gaaf dat ie een dubbelpostje verdientquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:34 schreef sjak het volgende:
Overzichtje linkerkant:
De wieg, deze komt uit Schanul zijn familie, daar heeft hij nog ingelegen, zijn vader en zelfs zijn oma:
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:05 schreef mouschy het volgende:
Ik heb nu een Snoopy kamer, maar die gaan we dus veranderen![]()
dat was Girly volgens mij, kamertje voor Joey.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
Was er hier niet iemand met een Nemo kamer met een hoop visjes enzo?
Oh ja die is zeker stoer!quote:
Thanks Milagroquote:Op zondag 14 januari 2007 20:38 schreef milagro het volgende:
Erg leuk , al die kamertjes
die van Nikky en Vivi zijn mijn favorieten, vrolijke kleurtjes en gezellig
Die vlindertjes, heel erg leuk(alleen oppassen tzt dat die kleine er niet bij kan ivm de naalden, maar goed, daar had je vast zelf ook wel aan gedacht
)
Vivi, je hebt mijn favo Ikea meubettjes, zie ik, kabouterbedje + de rest
Nog effe dames, en dan is het gedaan, nooit meer alleen, slapeloze nachten, verantwoordelijkheid![]()
mama's![]()
http://www.wallpaperstogo.com/rooms/children/room513.htmquote:Op maandag 15 januari 2007 17:42 schreef Vivi het volgende:
Die muur met die haai...hoe zou dat gedaan zijn?
Ik wist nou niet zeker of ze de mijne wel bedoelde aangezien zij ze in een ander deel had gezienquote:Op maandag 15 januari 2007 17:42 schreef Vivi het volgende:
Wow Snakelady! Jouw kamertje is ook werkelijk prachtig!!!!
Die muur met die haai...hoe zou dat gedaan zijn?
En Desiredbard...als je nu gewoon een paar posts omhoog scrollt..
Desiredbard is een mannetjequote:Op maandag 15 januari 2007 17:49 schreef nikky. het volgende:
[..]
Ik wist nou niet zeker of ze de mijne wel bedoelde aangezien zij ze in een ander deel had gezienOf bedoelde je mijnkamer niet?
leen bakker heeft zeil met watermotiefquote:Op maandag 15 januari 2007 12:57 schreef mouschy het volgende:
Nijn is lief!!! hahaha![]()
Ik heb ook een vraagje; wij willen graag een onderwater kamer maken. Dus met allemaal zee figuren er op en zo.... heeft iemand leuke ideeen?
Ik gruwel van spongebob......quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
leen bakker heeft zeil met watermotief
spongebob? kleine zeemeermin? nemo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |