Nee, dat zijn krokodilletjes en kikkertjes en slangen en die blauwe zijn hippo'tjes..die laatste mochten eigenlijk niet van mijn vriend want dat vond ie niet realistisch..maar ik zei dat het dan gewoon genetisch gemanipuleerde mini-hippo'tjes warenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:16 schreef jessie het volgende:
O ik dacht dat er vogeltjes opzaten en dat die erbij hoorde!
Die gedichten zijn idd ook erg leukquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:34 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Op die site hebben ze een sticker met de lullaby sleep baby sleep. Die had pepijn op zijn muur alleen dan door William geheel met de hand geschilderd. Hadden we dat geweten...
Jah...Heule dikke mussen......quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:36 schreef jessie het volgende:
Lol, Van een afstand lijkenhet toch net vogeltjes moet je dan maar zeggen
Hee dat is onze kinderkamer... Leuk zeg. Onze jongste slaapt nog heerlijk in het bedje. Ik had het nog nooit ergens gezien..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:53 schreef appelsap het volgende:
Foto's!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dankquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Appelsap, wat een lief kamertje! Mooi geworden hoor!!
Vivi, je hebt hier echt een ware Ikea explosie opgewekt
Ik zou bij Ikea vragen of je niet wat ik-lok-mensen-naar-jullie-winkel- geld kunt fixen.
Nu hebben ze door jou een goudmijntje in de stickerhandel!
Maar over je kamertje.....GEWELDIG!!! Echt heel erg leuk!!
Wat leuk!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:33 schreef Vivi het volgende:
Oke, hier zijn mijn foto's dan
De muur waar je tegenaan kijkt bij het binnenlopen..mét bamboe-effect:
[afbeelding]
[afbeelding]
Close-upje:
[afbeelding]
Bedje..matras moet nog komen
[afbeelding]
Het "hemelding"
[afbeelding]
Balkon-view..
[afbeelding]
Deze 2 lampjes hangen boven het bedje, ze flakkeren een beetje net als kaarsen
[afbeelding]
Vloerbedekking met water-effect(
had crea-bea aanval)
[afbeelding]
De kast:
[afbeelding]
[afbeelding]
last but not least....De schoenencollectie
[afbeelding]
Verder komt er nog een vliegende (knuffel)draak aan het plafond, en wordt de zooi op het balkon nog verwijderd
Ik vind het zelf erg leuk geworden
Boeiequote:Op woensdag 10 januari 2007 17:28 schreef Beaker het volgende:
Ik wilde die bamboe kopen, vind Crook die niet leuk![]()
Misschien kan je er van dat doorzichtige waterafstotende plastic overheen plakken?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:23 schreef pronkjewail het volgende:
BE, dankjewel voor je antwoord. Niet geschikt voor de keukenkastjes dus.. Jammer, ze zijn erg leuk!
Ow, dat doe ik nu nog steeds hoor, op m'n 32equote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:50 schreef Jelief het volgende:
Leuke kamertjes weer. Vivi kijk je uit met die schoenen, Emma had voor haar geboorte ook al een paar paar schoenen. Nu wordt ze helemaal enthousiast als we een schoenenwinkel in gaan. DIE DIE DIE!
Ze zijn nog te koop hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:30 schreef Oblivion het volgende:
Oh, leuke kinderkamer is dat geworden, Miss-take!
Staat hier een klein manneke, MAMA! Die kamer wil ik!![]()
quote:
Hier een tip van een Gamma-medewerkerquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:53 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Bij de Gamma hebben ze ook van die stickers tegenwoordig![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ow, dat doe ik nu nog steeds hoor, op m'n 32e![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:21 schreef Beaker het volgende:
[..]ben je 32! dat had ik dus echt niet verwacht!
![]()
Mooie kleuren behang of geverfd....waar heb jij je Simba vandaan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:41 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alles is geverfd, Simba is mbv een diaprojector erop geschilderd met Acrylverf. Dit is niet door onzelf gedaan hoor ...ben écht geen crea bea.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:18 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Mooie kleuren behang of geverfd....waar heb jij je Simba vandaan?
Missss-Taaaake die kamer wil ik ooooooook <33jr>
Nee joh! Je ziet er gewoon jonger uitquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
![]()
Dank je
Of had je het over m'n schrijfstijl?![]()
Sorry, ben een beetje té blond tegenwoordig. Het is mbv een beamer gedaan. Zeg ik het dan wel goed...?? Z'on ding met een lichtbak met een soort van vergrootglas op een statiefje erboven daar leg je de tekening op en dan komt het in het groot op de muur tevoorschijnquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:51 schreef desiredbard het volgende:
Ik heb een diaprojector.... en ik heb nog 7 maanden om te oefenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |