Ja Ikea!quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk Vivi!Die bamboe is gaaf! Waar heb je dat vandaan? Ook Ikea?
En die vloerbedekking vind ik idd ook heel leuk verzonnen.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en die schoenencollectie is echt waanzinnig! Heb je nu echt Ugjes voor dat kleine wurm gekocht!
'T staat heel "zonnig"quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:10 schreef appelsap het volgende:
Dankjewel allemaal.(nu weet ook meteen iedereen waar ik al mijn spullen vandaan heb
)
Ik had eerst een andere kamer, dus de kamer is inderdaad helemaal veranderd.
Ik had als eerst het babybedje en de kast gekocht dus daar heb ik de kleuren (geel oranje) aan aangepast. Daarna kwam ik het streepjesbehang tegen en daar zat ook groen bij. Dus toen is het geel-groen-oranje geworden.
Oh eh..ik heb ze in Utrecht gehaald, gewoon bij de schilderijtjes en muurdecoratiesquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:10 schreef lady-wrb het volgende:
echt heel leuk vivi
ik heb die klaprozen nog nooit gezien bij ikea, op welke afdeling is dat te vinden?
Ja dat klopt, ze hadden van die meubeltjes niet een echte commode zeg maar ( beetje raar maar ja), alleen vind ik het niet echt staan om een commode van een andere "lijn" er neer te zetten omdat dit echt van die tekenfilm/ Flintstone-achtige meubeltjes zijn die niet echt mooi combineren met iets anders.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:33 schreef Oblivion het volgende:
Beeldschoon, vief!![]()
Alleen die plank boven de commode...zit die niet wat hoog?
Ja, het zijn gewoon stickers, super simpel en haske goedkoopquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:30 schreef jessie het volgende:
Vivi wat een super de super de super kamertje zeg. Lekker fris en supergezellig. Zijn dat stickers ofzo dat bamboe en die klaprozen? Ook ik heb het nog nooit gezien. Staan ze op de ikea site? En plakt het makkelijk?
Ja klopt, dat gaat mijn vriend allemaal nog doen, hij heeft binnenkort vrijgenomen om de puntjes ff op de i te zetten...gordijntjes moeten bijvoorbeeld ook nog worden opgehangen en nog wat kleine dingetjesquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:40 schreef _evenstar_ het volgende:
leuke kamertjesappelsap en vivi
vivi ik zou wel die stekkers van die lampjes wat wegwerken![]()
Ja! ik wil die madelieven ook! Die had ik toen nog niet gezienquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef Brighteyes het volgende:Die Madeliefjes ook!
Ok... vanavond naar Ikea gaat!
Zou ik ze wel vast halen voordat BE de hele voorraad opkooptquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:03 schreef bixister het volgende:
leuk zeg! gaat hier ook onthouden worden, misschien is het wel iets voor anna's kamer over een tijdje.
leuk die stickers op de muur, ik heb een tiojdje geleden nog met die bamboe in mijn handen gestaan, voor in de huiskamer, omdat ik twijfelde heb ik he tniet gedaan, maar die link die heeft superleuke dingen. Die ga ik onthouden!quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zou ik ze wel vast halen voordat BE de hele voorraad opkoopt
Npg meer kewle interieurstickers: http://www.cutitout.nl/
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:16 schreef m@x het volgende:
Die link is afschuwelijk. Nu wil ik gelijk mijn hele huis gaan beplakken. Er staan teveel leuke dingen tussen
Oh die beestjes, dat zijn spaanplaten figuurtjes, die heb ik ooit nog bij de Zeeman gekocht voor 30 centquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:01 schreef KRS het volgende:
Vivi, wat een geweldige kamer heb je daar voor je kleine!
Die bamboestickers ga ik binnenkort ook maar halen denk ik![]()
Maar hoe kom je nou aan die beestjes die op die bamboeblaadjes zitten??
Heb je die zelf geschilderd of zijn dat ook stickers??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |