Ja ik!quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:08 schreef Brighteyes het volgende:Niemand die denkt 'Nou, da's best aardig opgelost zo.'?
Hand???quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
Het voegen heb ik met een hele hand voegsel al rondjesdraaiend gedaan.![]()
Maar thanks for the tip! Ik zal er met het afnemen op letten!
Klopt... heb ik liggen maar daar kon ik niet meer overweg.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:19 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Hand???
[afbeelding]
Deze zijn ook in klein formaat van ongeveer 10 cm
Ben blij dat het gelukt is.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Klopt... heb ik liggen maar daar kon ik niet meer overweg.
Sowieso was schuin al lastig omdat het echt maar hele kleine stukjes zijn en dat voegspul was veel te droog om er op die manier tussen te gaan. En zomaar aanlengen doe ik niet als dat niet op de verpakking staat.Veel te bang dat het er weer af komt druipen.
Maar goed, het is wel gelukt hoor!
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:08 schreef Brighteyes het volgende:Niemand die denkt 'Nou, da's best aardig opgelost zo.'?
ik had 'm er niet in herkend!quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:17 schreef Brighteyes het volgende:
En dan nog even een eervolle vermelding voor Shark.Bait hier in het topic.
Het heeft even geduurd, maar zijn foto hangt eindeljik!
Ik (her)ken het probleemquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:17 schreef Brighteyes het volgende:
Dat hadden we nu al willen doen maar het ontbreekt even aan fondsen. Dat gaat dus hopelijk in het voorjaar gebeuren.
Ik had ze al bij Knorretje op het toilet gespot en nu bij Vivi in d'r woonkamer en toen wist ik het zeker. Hebben!!!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:25 schreef Duderinnetje het volgende:
BE wat gaaf![]()
Ik vond je zelfgemaakte bloem op je vorige slaapkamer ook al zo mooi trouwens. Dit is weer heel anders, maar staat ook prachtig.
Zit trouwens ook heeeeeeeeel erg te kicken op die muurdingen op die site die je PM'de. 2007, het jaar van de muurdingen![]()
Hier wonen ook een BE en een Stinkiequote:Op woensdag 3 januari 2007 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
Ja je hebt haar nu een vinger gegeven! Zeg maar dag met je handje![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |