Een topkamertje bij een topvrouw!!!!quote:
doe ook maar niet, ik heb het een beetje te drukquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Een topkamertje bij een topvrouw!!!!
(ik wilde msn al aangooien, maar krijg hem niet online!)
quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee.![]()
Het is ook geen echte commode maar een kastje..een commode hadden ze niet van die serie, erg vreemd! Hij is ook lager dan een echte commode...dus niet zo fijn voor je rug.
En Desiredbard..ik zou die kat ff afleren om in de wieg te liggen.![]()
Wel mooi rustig kamertje.
ja dat moet idd.... de eerste keer was wel een leuke foto opportunity....maar dit geval (de kat) is dozen en mandjes gek ...en wat erger is ....weet hoe een deur te openen.quote:
Ik zou me maaar druk maken of ze wel leuf zullen zijn voor jou straksquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:03 schreef desiredbard het volgende:
[..]
[..]
Nou maak ik me niet ongerust of de katten lief zijn voor de baby..... dat gaat wel goed het zijn alledrie schatten ....maar deze is te aanhalig, en zal heel onschuldig naast ofd erger op de baby kunnen gaan liggen.
mijn kat ging uit jaloezie plassen in de maxi cosi die in de hal stond en in het wipstoeltje (slaapkamertje kon ze niet in)quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:06 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik zou me maaar druk maken of ze wel leuf zullen zijn voor jou straksOnze poes, echt de grootste truttebol die je je kan bedenken, ging mij vlak na de geboorte van de oudste helemaal ondersproeien
Ze voelde zich vast verraden
Tegen de baby was ze wél lief btw
die spullen ergens anders parkeren dan was geen optie?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mijn kat ging uit jaloezie plassen in de maxi cosi die in de hal stond en in het wipstoeltje (slaapkamertje kon ze niet in)
ik werd helemaal gek van dat beest en van het wassen van de hoezen
Mijn kat weet ook hoe een deur te openen. Heeft zelfs een keer m'n voordeur (van binnenuit) opengemaakt en zat zich trots op de stoep te wassen toen ik . Ook de koelkastdeur kan hij open maken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:03 schreef desiredbard het volgende:
[..]
[..]
ja dat moet idd.... de eerste keer was wel een leuke foto opportunity....maar dit geval (de kat) is dozen en mandjes gek ...en wat erger is ....weet hoe een deur te openen.
Nou maak ik me niet ongerust of de katten lief zijn voor de baby..... dat gaat wel goed het zijn alledrie schatten ....maar deze is te aanhalig, en zal heel onschuldig naast ofd erger op de baby kunnen gaan liggen.
Ik heb 3 dagen geleden het hout ingevreven met van die reuk olie..... sinasappel...dit lijkt te werken.
Als puntje bij paaltje komt zal ze echter uit huis moeten...helaas...
Oh en dat is Suus d'r kleurtje ....
De kat waar ik het over had is ook een dame en ook heel erg zindelijk. het was ook niet plassen, maar sproeienquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:14 schreef desiredbard het volgende:
Over sproeien maak ik me niet zo ongerust...alle drie de DAMES zijn heel zindelijk....
Das gewoon geel behang van 3 euro per rolquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:03 schreef desiredbard het volgende:
Oh en dat is Suus d'r kleurtje ....
Goh, de klink omlaag zetten.. nooit over nagedachtquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:31 schreef Igraine het volgende:
Maar hier is de kinderkamer verboden terrein voor de katten. Het ledikantje ook. Dus wij hebben de deurklink omlaag gezet, omhoog weet hij ze namelijk ook soms open te maken. Werkt prima.
dat is in een 'dichtwandig' wiegje dan toch ook het geval, niet alles wiegjes hebben spijlen tenslotte.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:05 schreef Jelief het volgende:
ja precies daarom heaven7. Er is volgens mij ook iets over te weinig luchtcirculatie maar dat kan best een klok en klepel verhaal zijn van mijn kant.
Yep, en dan HEEL lang laten drogen (als in een week ofzo).. anders blijft het krijt voor altijd op je deur zitten (zoals wij hebben gemerkt bij de wc deur)quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:17 schreef mariekje1984 het volgende:
als je de hele deur gaat doen heb je het hele blikje wel nodig hoor...er wordt aangeraden 2 of 3 lagen te smeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |