abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46330230
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:51 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

En wat voor eentje!!

Een topkamertje bij een topvrouw!!!!
(ik wilde msn al aangooien, maar krijg hem niet online! )
  donderdag 15 februari 2007 @ 13:53:43 #277
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_46330280
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:52 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Een topkamertje bij een topvrouw!!!!
(ik wilde msn al aangooien, maar krijg hem niet online! )
doe ook maar niet, ik heb het een beetje te druk
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_46332422
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee.
Het is ook geen echte commode maar een kastje..een commode hadden ze niet van die serie, erg vreemd! Hij is ook lager dan een echte commode...dus niet zo fijn voor je rug.

En Desiredbard..ik zou die kat ff afleren om in de wieg te liggen.
Wel mooi rustig kamertje.
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 13:27 schreef Stiekemurd het volgende:

[..]

Idd!!!
ja dat moet idd.... de eerste keer was wel een leuke foto opportunity....maar dit geval (de kat) is dozen en mandjes gek ...en wat erger is ....weet hoe een deur te openen.

Nou maak ik me niet ongerust of de katten lief zijn voor de baby..... dat gaat wel goed het zijn alledrie schatten ....maar deze is te aanhalig, en zal heel onschuldig naast ofd erger op de baby kunnen gaan liggen.

Ik heb 3 dagen geleden het hout ingevreven met van die reuk olie..... sinasappel...dit lijkt te werken.

Als puntje bij paaltje komt zal ze echter uit huis moeten...helaas...

Oh en dat is Suus d'r kleurtje ....
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_46332543
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:03 schreef desiredbard het volgende:

[..]

[..]

Nou maak ik me niet ongerust of de katten lief zijn voor de baby..... dat gaat wel goed het zijn alledrie schatten ....maar deze is te aanhalig, en zal heel onschuldig naast ofd erger op de baby kunnen gaan liggen.
Ik zou me maaar druk maken of ze wel leuf zullen zijn voor jou straks Onze poes, echt de grootste truttebol die je je kan bedenken, ging mij vlak na de geboorte van de oudste helemaal ondersproeien Ze voelde zich vast verraden

Tegen de baby was ze wél lief btw
  donderdag 15 februari 2007 @ 15:17:45 #280
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_46332862
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:06 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ik zou me maaar druk maken of ze wel leuf zullen zijn voor jou straks Onze poes, echt de grootste truttebol die je je kan bedenken, ging mij vlak na de geboorte van de oudste helemaal ondersproeien Ze voelde zich vast verraden

Tegen de baby was ze wél lief btw
mijn kat ging uit jaloezie plassen in de maxi cosi die in de hal stond en in het wipstoeltje (slaapkamertje kon ze niet in)
ik werd helemaal gek van dat beest en van het wassen van de hoezen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_46334884
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 15:17 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

mijn kat ging uit jaloezie plassen in de maxi cosi die in de hal stond en in het wipstoeltje (slaapkamertje kon ze niet in)
ik werd helemaal gek van dat beest en van het wassen van de hoezen
die spullen ergens anders parkeren dan was geen optie?

kattenharen in de wieg is niet fris, maar het meest onfrisse vond ik de rookwalm die op me afkwam toen ik eens buurbaby wilde bewonderen en voorover boog om in de kinderwagen te gluren

on topic, ik zag een Pooh fan, leuk!
Pooh
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46337966
quote:

[..]

[..]

ja dat moet idd.... de eerste keer was wel een leuke foto opportunity....maar dit geval (de kat) is dozen en mandjes gek ...en wat erger is ....weet hoe een deur te openen.

Ik heb 3 dagen geleden het hout ingevreven met van die reuk olie..... sinasappel...dit lijkt te werken.

Als puntje bij paaltje komt zal ze echter uit huis moeten...helaas...

Mijn kat weet ook hoe een deur te openen. Heeft zelfs een keer m'n voordeur (van binnenuit) opengemaakt en zat zich trots op de stoep te wassen toen ik . Ook de koelkastdeur kan hij open maken.

Maar hier is de kinderkamer verboden terrein voor de katten. Het ledikantje ook. Dus wij hebben de deurklink omlaag gezet, omhoog weet hij ze namelijk ook soms open te maken. Werkt prima.

Ik heb 3 katten en ze reageren alledrie heel verschillend op de kleine. Maar wel zoals ik van tevoren had ingeschat.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_46339178
Goed idee die deurklink...ik zat al te denken aan zo'n veer ..... Zodat de kat niet genoeg gewicht heeft om hem te openen.
Over sproeien maak ik me niet zo ongerust...alle drie de DAMES zijn heel zindelijk....
De laatste keer dat een van ze bijna 20 uur opgesloten heeft gezeten in een kamer vonden we de decoraties van een sierbord terug op de grond en had ze haar nummer 1 en 2 op het bord gedaan...en niet op het tapijt of op de bank.
de derde kat gaat echt naar het toilet..ik ben verdorie ieder keer te laat met mijn camera...maar het is geen gezicht.

Nee ik maak me echt alleen zorgen over het op de baby liggen....
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_46339375
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:14 schreef desiredbard het volgende:
Over sproeien maak ik me niet zo ongerust...alle drie de DAMES zijn heel zindelijk....
De kat waar ik het over had is ook een dame en ook heel erg zindelijk. het was ook niet plassen, maar sproeien
Gelukkig maar bij 1x gebleven
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:47:22 #285
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_46340234
quote:
Das gewoon geel behang van 3 euro per rol (of je moet dat groen op de kozijnen bedoelen? Geen idee meer welke kleur dat was, zat in het standaard gamma kleurenpakket. )

Overigens komen de katten hier ook niet in de slaapkamer van Suus. Niet voor de veiligheid van Suus, maar voor de veiligheid van de katten. Wel eens een kat op het deurkozijn zien springen omdat 2 dreumeshandjes vast hadden en niet meer los wilden laten 's Nachts liggen ze bij ons op bed te slapen.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_46341297

"ja, we doen de baby weg, want de katten en haar, dat gaat niet samen"
  zaterdag 17 februari 2007 @ 10:36:08 #287
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46392527
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 17:31 schreef Igraine het volgende:
Maar hier is de kinderkamer verboden terrein voor de katten. Het ledikantje ook. Dus wij hebben de deurklink omlaag gezet, omhoog weet hij ze namelijk ook soms open te maken. Werkt prima.
Goh, de klink omlaag zetten.. nooit over nagedacht Dat ga ik ook maar eens proberen - een van onze 2 katten krijgt de deuren namelijk ook open als de klink omhoog zit. (ik ben zelfs een keer op m'n werk door de buurvrouw gebeld omdat onze voordeur open stond.. die was ik vergeten op slot te draaien en onze grote avonturier wilde blijkbaar door de voordeur naar buiten )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46396862
dat heb ik ook een keer gehad Jelly, kwam ik thuis (woonde nog in een flat) komt mijn kat me op de galerij tegemoet! Oeps...

Inmiddels hebben wij de box opgezet, vol met ballonnen zodat de kat er niet in gaat. Tot nu toe negeert ze de hele boel. Ligt lekker op haar eigen kleedje te maffen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_46397805
Waarom is een hoofdbeschermer gevaarlijk? Dat de baby erin verdwijnt met het gezichtje en zo geen lucht meer krijgt?
pi_46411318
ja precies daarom heaven7. Er is volgens mij ook iets over te weinig luchtcirculatie maar dat kan best een klok en klepel verhaal zijn van mijn kant.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_46413609
Best logisch dat dat gevaarlijk kan zijn inderdaad.
En een bescherming alleen aan de bovenkant van het hoofdeinde?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2007 23:33:14 ]
pi_46425596
Het heeft inderdaad een stuk met de luchtcirculatie te maken.
Helemaal als er ook nog een luifeltje boven hangt...
pi_46425952
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:05 schreef Jelief het volgende:
ja precies daarom heaven7. Er is volgens mij ook iets over te weinig luchtcirculatie maar dat kan best een klok en klepel verhaal zijn van mijn kant.
dat is in een 'dichtwandig' wiegje dan toch ook het geval, niet alles wiegjes hebben spijlen tenslotte.
lijkt me dus een beetje onzin.

en wb het losrukken , dat is in de eerste weken nog helemaal geen issue, kind kan niet eens zelf op de zij draaien.
pi_46550461
Nog lang niet af, maar toch al een leuke vordering en die wilde ik toch wel graag showen.

Voor het raam komt denk ik een limekleurig rolgordijn en dan komen er iets van zilverkleurige overgordijnen.
Verwarming moet nog geschilderd worden. Hadden hier geen tijd meer voor, voordat de behanger (lees 'de trotse oma') kwam behangen. Hebben nog geen idee welke kleur de verwarming krijgt.

De drukke muur. Mooie bloemen!
De deur krijgt nog een kleurtje, hier komt schoolbordverf op, zilverkleurig!

Meubeltjes gaan we in april ophalen. Dus eind april tot begin mei komt er wel een update!
pi_46550670
Oh Kleintje wat een leuk kamertje wordt dat zeg! Ziet er echt heel lief uit dat behang en die lekkere frisse kleurtjes
  donderdag 22 februari 2007 @ 09:54:59 #296
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_46550897
Wat een lekkere frisse kleurtjes Kleintje, dat gaat heel mooi staan bij het (lichte melk)glas in de deurtjes enzo

behang is ook erg tof! Ik wist niet dat er zilverkleurig schoolbordverf bestond?
pi_46550944
Ze kunnen het in alle kleuren mengen vertelde de meneer van de formido tegen mij. Alleen moet je gelijk een halve liter terwijl een klein blikje al genoeg is. Maar goed...

Tnx voor de complimenten!
pi_46551353
als je de hele deur gaat doen heb je het hele blikje wel nodig hoor...er wordt aangeraden 2 of 3 lagen te smeren.
pi_46553169
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 10:17 schreef mariekje1984 het volgende:
als je de hele deur gaat doen heb je het hele blikje wel nodig hoor...er wordt aangeraden 2 of 3 lagen te smeren.
Yep, en dan HEEL lang laten drogen (als in een week ofzo).. anders blijft het krijt voor altijd op je deur zitten (zoals wij hebben gemerkt bij de wc deur)

Ik vind jouw kleur lime trouwens wel heel fris en fruitig Kleintje, wat minder pastel dan de meeste lime kleurtjes die je tegenwoordig overal ziet - ook speciaal laten mengen?
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46553237
Het gaat iets meer naar het appeltjesgroen idd.
En ja, speciaal laten mengen.
Het is net wat 'donkerder' dan het kleurtje in het behang.
Thanks voor de tips over schoolbordverf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')