gewoon bij de Prénatalquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:23 schreef jellyrose het volgende:
Ohhhh Vivi, die slaapzak (of hoe het ook heet): wat gaaf!!!!! Waar heb je die vandaan, als ik vragen mag?![]()
Thanksquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:04 schreef nikky. het volgende:
Je kamertje is geweldig geworden Vivi!
als die vrolijke en frisse kleurenO+
Als mijn dochter straks ouder is en naar de peuterkamer gaat wil ik ook heel erg graag de ikea lijn.Vind hem geweldig
@slaapmeisje, dank je wel.
Doe jij nog es je kamertje dan, hoe het nu is..ik kan me alleen herinneren dat je nog aan het schuiven wasquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:48 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nikky het kamertje is prachtig geworden. Nog maar heel eventjes en dan mag je kleine meid erin slapen
Snakelady wat een warm en sfeervol kamertje heeft Demi zeg. Echt heel erg mooi en fantasievol
Die onderwaterkamertjes zijn trouwens ook erg leuk en goed om te onthouden voor als Bompie wat ouder is.
En als klap op de vuurpijl nog die prachtige frisse kamer van ViviHet is echt helemaal af en zo mooi op elkaar afgestemd!
Ja, die met die girafquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
gewoon bij de Prénatal
edit: Je bedoelt toch die over de rand hangt? Of bedoel je die blauwe in het bedje? Dat is een fleece-dekentje nml! (IKEA)
WAUW!! Jambo, wat een gaaf behang!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:15 schreef Jambo het volgende:
Voor Melvin ga ik ook een onderwaterkamer maken. Ik heb dit behang inmiddels in huis:
[afbeelding].
Daarnaast heb ik bij Ikea heel veel accessoires met/van vissen gekocht.
Ook de dekbedovertrekken zijn met vissen erop.
Ik hoop dat m'n vader binnenkort tijd heeft, ben zo benieuwd hoe het wordt. Als het klaar is zal ik de foto's hier neerzetten. Dat zal waarschijnlijk medio februari/maart zijn.
Diemoet ik even onthoudenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:27 schreef milagro het volgende:
http://www.kleurmijninterieur.nl/webwinkel/index.php?c=105
dan moet je een beroep doen op je eigen creativiteitquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:57 schreef KRS het volgende:
oke, die site had ik al onder mijn favorieten staan, dat ik dat behang nog niet eerder gezien heb!![]()
Maar niet goedkoop zeg zo'n muurtje behangen...
En is dat dan zo'n behang dat je er een baan extra bij kunt bestelllen ofzo?
Want er staat dat de breedte 325cm is, maar stel dat de muur die je wil behangen 360cm is ofzo.... Wat dan??
Nou jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:19 schreef Troel het volgende:
Google is your friend:
http://www.aanbodpagina.n(...)veertien_engelen.asp
Dan zou je eventueel met van die plintjes een soortement van lijst kunnen maken zodat het net lijkt of je uit een groot raam kijkt? Eventueel indien mogelijk ook boven en onderkant iets inkorten en er omheen/erachter een hele andere contrasterende kleur?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:57 schreef KRS het volgende:
oke, die site had ik al onder mijn favorieten staan, dat ik dat behang nog niet eerder gezien heb!![]()
Maar niet goedkoop zeg zo'n muurtje behangen...
En is dat dan zo'n behang dat je er een baan extra bij kunt bestelllen ofzo?
Want er staat dat de breedte 325cm is, maar stel dat de muur die je wil behangen 360cm is ofzo.... Wat dan??
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:32 schreef KRS het volgende:
[..]
Nee ik had het over de breedte...... niet over de hoogte!!![]()
kan je dat niet beter vragen ik k&w?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:04 schreef desiredbard het volgende:
Aangezien er hier zoveel enthousiaste DIY-ers zijn mischien maar eens hier vragen of ik dit goed doe:
Zoals al eerder beschreven zijn mijn muren voor 90% gipspllaat, 4 cm steenwol en dn stenen muur. Iets aan de muur hangen is al een kunst op zich. Nu is de babykamer in progres, voormalige studeerkamer een bouwsite sinds zaterdag. Vloertje geschuurd muurtjes gegromd etc en het schiet lekker op totdat ik op het volgende idee kwam.
De kamer ligt boven de trap naar de eerste verdieping, en een of ander figuur vond het dus leuk een de vloer in deze kamer (3.5x2) omhoog te laten komen zodat je bij het de trap oplopen je harses niet stoot.
________________1_______
{[ ][ ][ ][ ][ ] |
R { ? | 2
R { |
R D
_______________________D
Zoiets dus: Ik had een foto moeten maken (R=Raam D=Deur en { is waar het schuin omhoog begint te lopen tot de muur naast de deur)
Ik wil boven mijn schuine zijde een inbouw kast maken
Ik heb de twee makkelijkste stutten al fijn waterpas tegen mijn muur zitten"1 2 3"
De afmeteingen zijn wat kleiner ivm een lichtschakelaar en een 2m bed dat er ooit in gaat komen.
Het probleem is ?
De 3e (of 4e) hoek van mijn kast.
De schuine zijde is ook van gips en ik heb geen stutbalk in de buurt van dat punt in mijn plafond.
Hoe kan ik dit het best bevestigen?
Ik heb al gedacht om een extra balk dwars tussen twee stutbalken te plaatsen op de zolder om zo een stevig ophangpunt te krijgen en een platte plank liggend op de schuine zijde aan te brengen tussen 1 en ? zodat de druk wat gelijkmatiger verdeeld wordt.
Heeft iemand hier wel eens zoiets gedaan?
Hoe hebben jullie dit opgelost? En is er nog eenDIY subforum waar ik dit zou kunnen kruisposten
Oh de latten worden met gipsplaat bekleed en geverfd zodat het een nette inbouwkast lijkt
Doe us een paint....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:12 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Als je een onderwaterkamer maakt, dan is het misschien ook leuk om de vloerbedekking ook waterig te maken. Dus bijv. met witte golvende stukken in het blauw (als in golven, dus..) Of euh...denk denk....waterplanten vanaf de plint verven, iets met hengels, dobbers etc ??
ik heb zeil gezien dat er hetzelfde uitzag als het water uit jambo's icoon.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:12 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Als je een onderwaterkamer maakt, dan is het misschien ook leuk om de vloerbedekking ook waterig te maken. Dus bijv. met witte golvende stukken in het blauw (als in golven, dus..) Of euh...denk denk....waterplanten vanaf de plint verven, iets met hengels, dobbers etc ??
Volgens mij bij LeenBakkerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb zeil gezien dat er hetzelfde uitzag als het water uit jambo's icoon.
noem je dat vroeg? was er om half 5 al uitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:29 schreef minoes_ het volgende:
ps:Martineke,ben je uit bed gevallen,zo vroeg er al uit?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |