Niet iedereen is zo... maar het is toch ook logisch als je een goede reeks neerzet dat je het gevoel krijgt dat we ver kunnen komen...quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd.ik oordeelde over het feit dat PSV opgehemeld wordt, waar het blijkbaar nog lang niet zover is als we dachten.
Dat opgehemel tja dat gebeurt nu eenmaal. BIj PSV en bij de meerendeel van de supporters is echt wel het besef dat het echt nog veel beter moet en kan.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd.ik oordeelde over het feit dat PSV opgehemeld wordt, waar het blijkbaar nog lang niet zover is als we dachten.
Nummers 2 en 3 lijkt me zoquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Feyenoord heeft het vandaag zeer goed gedaan en het had misschien wel meer recht op de overwinning, maar als je 16 van de 19 wedstrijden wint en zowel bij de nummer 1 als 2 wint, doe je het gewoon goed. Kortom: overschat maar wel gewoon een stuk verder dan de rest.
Maar wel veel. Niets ten nadele van PSV voor, meest degelijke ploeg van Nederland. Het wordt tijd voor een mindere periode.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo... maar het is toch ook logisch als je een goede reeks neerzet dat je het gevoel krijgt dat we ver kunnen komen...
Natuurlijk loopt alles niet goed binnen PSV... maar goed wat niet is kan nog komen
Vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nummers 2 en 3 lijkt me zo
PSV kan niet van zichzelf winnen
uiteraard goed gedaan, inderdaad het verste van nederland, terechte kampioen, maar zoals ik al zei; tegen ajax lucky, tegen Feyenoord niet echt zo veel beter over 2 wedstrijden, az tel ik niet als topclub.quote:
PSV wint in 20 jaar twee keer ofzo in de Kuip. En enkel omdat je nu actief buitenspel moet staan, en er onderdoor koppen dat niet is, speelt PSV gelijk. PSV kwam voor een punt en kreeg dat ook. Waarom zou PSV bij Feyenoord moeten winnen? Aanvallend opereren, dat is Feyenoord in het zadel helpen. Het zou toch wel gek zijn als jij een betere tactiek weet dan PSV coach Ronald Koeman zelf.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:13 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook de beste van Nederland, meer door te winnen van de kleintjes, maar wat mij betreft zeker geen wereld-top, met topics als kan psv de CL winnen maak je je wat mij betreft belachelijk.
AZ vind ik geen topclub, Feyenoord en ajax hadden jullie toch het nodige geluk nodig.
En dat is het exact natuurlijk. De juiste tactiek op het juiste moment. En discipline hebben. AZ laat op details punten aan PSV en NEC. Ajax heeft al tweemaal zoveel gele kaarten als PSV, terwijl Huntelaar er dan nog zelden één krijgt. Op dat soort facetten mag je ook afgerekend worden. PSV heeft het professioneel beter voor elkaar.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat je juist een topclub bent als je ook van de kleintjes wint, je aandacht niet verslapt bij een wedstrijd tegen iemand die onderaan staat...
Juist daar zijn de punten te halen...
Ajax heeft niet weten te scoren tegen PSV, hoezo lucky? Tegen Feyenoord werd een PSV-treffer geannuleerd.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:16 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
uiteraard goed gedaan, inderdaad het verste van nederland, terechte kampioen, maar zoals ik al zei; tegen ajax lucky, tegen Feyenoord niet echt zo veel beter over 2 wedstrijden, az tel ik niet als topclub.
maar je wilt toch niet beweren dat ajax en feyenoord beter zijn op dit moment?quote:Op woensdag 27 december 2006 02:16 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
uiteraard goed gedaan, inderdaad het verste van nederland, terechte kampioen, maar zoals ik al zei; tegen ajax lucky, tegen Feyenoord niet echt zo veel beter over 2 wedstrijden, az tel ik niet als topclub.
Haha was jij die mafkees met die boys from Rotterdam vlag?quote:Op woensdag 27 december 2006 00:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Me and my flag![]()
Op jullie forum van psv netwerk stond dat er veel sfeer was in het uitvak, heb echt maar 1x iets van het uitvak gehoord ofzo, maarja
Was wel een mooie match om te zien
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom? Ik geef even met een voorbeeldje aan dat tegenstanders die makkelijk lijken nog voor problemen genoeg kunnen zorgen. Je kan roepen dat het allemaal zo makkelijk is geweest in de poule van PSV maar je moet het wel nog even doen, die 2e ronde halen!quote:
Ik stond links van de vlag voor jouw gezichtsveld, was niet de gene met die vrouw er bijquote:Op woensdag 27 december 2006 11:53 schreef knep het volgende:
[..]
Haha was jij die mafkees met die boys from Rotterdam vlag?
Was zeker wel veel sfeer in het uitvak, vond het legioen maar matig, wedstrijd ook trouwens.
PSV is gewoon moe en dan vooral aanvallend, de verdediging staat wel.
Alleen stond Alex af en toe te slapen.
Wat stond daar nog op het spel?quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat bleek wel tegen Liverpool en Bordeaux.
Klopt helemaal. Die wedstrijd tegen Bordeaux had niets met kwaliteit te maken.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wat stond daar nog op het spel?
Je kunt als trainer wel zeggen dat je nog iets wil laten zien of eerste in de poule wil worden, maar de scherpte was duidelijk minder dan in de voorgaande wedstrijden waarin het nog wel echt ergens om ging.![]()
Ajax niet.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:51 schreef ganzenherder het volgende:
Verspelen we eens wat punten doet de concurrentie vrolijk mee![]()
Ik reken de vorige competitieronde ook maar effetjes mee voor de makkelijkheidquote:Op donderdag 28 december 2006 00:19 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ajax niet.
Maar ach, nu is Ajax onze meest naaste concurrent, en 9 punten vind ik een vorstelijke voorsprong. We zijn er nog lang niet, en het is nog even afwachten wat er gebeurd in de winterstop, maar het ziet er nu in elk geval wel goed uit![]()
Ado in eigen huis even pakken zaterdag, en dan met minstens 9 punten de winterstop in.
Alex -> Da Costa / Reizigerquote:Op donderdag 28 december 2006 11:46 schreef koningdavid het volgende:
Het grote mankement van PSV is de breedte van de selectie. Als er een basisspeler wegvalt is de vervanger vaak een stuk minder.
Alex -> Addo
Salcido -> Reiziger
Mendes -> Culina
Farfan -> Tardelli
Dat zijn wel behoorlijke verschillen qua kwaliteit.
Bron?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:49 schreef rubbereend het volgende:
Alcides vrijwel zeker naar PSV in de winterstop. Dan is het achterin wel op orde. Kan Lamey of Balle er lekker vandoor in de winter
te langquote:Op donderdag 28 december 2006 13:46 schreef jpg97 het volgende:
Hoe lang duurt de winterstop eigenlijk?
Thanks! dat wilde ik ff wetenquote:
Prima analysequote:Op donderdag 28 december 2006 11:46 schreef koningdavid het volgende:
Het grote mankement van PSV is de breedte van de selectie. Als er een basisspeler wegvalt is de vervanger vaak een stuk minder.
Alex -> Addo
Salcido -> Reiziger
Mendes -> Culina
Farfan -> Tardelli
Dat zijn wel behoorlijke verschillen qua kwaliteit.
Weinig verrassingen, maar zo open heb ik Hiddink nog nooit gehoord.quote:PSV MEDIA - Ronald Koeman sprak op het laatste persgesprek van het jaar zeer openlijk over de transfercarrousel die gaat draaien. Aissati en Beerens worden verhuurd, Alcides is bijna rond en Salas en Belhadj zijn geen versterking.
© PSV Media - PSV gaat Ismail Aissati de tweede seizoenshelft verhuren.
Beerens, De Bock, Nguyen
Volgens Koeman wordt er een aantal spelers verhuurd. Het gaat om Ismail Aissati, Roy Beerens en Jelle de Bock. Lee Nguyen gaat weg bij de A-selectie. De Amerikaan wordt verhuurd of hij gaat naar de selectie van Jong PSV. Het verhuren van Aissati gebeurt in samenspraak met hemzelf en zijn zaakwaarnemers. “Om hem toekomstgericht dichter bij het eerste elftal te krijgen denken wij dat we de stap zelf kunnen maken als hij wedstrijden kan spelen bij een andere club. Het zal een positie zijn waar wij hem zien, op het middenveld dus. We hebben interesse altijd tegengehouden, maar misschien nu het bekend worden komen er clubs op af. Het wordt in elk geval geen AZ, Ajax of Feyenoord”, voegde Koeman er nog aan toe.
Ball, Smit, Lamey, Addo, Reiziger
Koeman liet ook weten dat hij een aantal spelers heeft medegedeeld dat er geen toekomst meer voor hen is in Eindhoven. Het gaat om Michael Ball, Michael Lamey en Arvid Smit. Wel wil Koeman Csaba Fehér bij de groep houden. “Vanaf januari willen we een groep van 23, maximaal 24 man overhouden. Het liefst met twee aanvallers erbij en een linksback.” Van alle aflopende contracten vindt Koeman het nog te vroeg om duidelijkheid te scheppen. Het gaat om Eric Addo en Michael Reiziger. "Reiziger heeft het altijd prima gedaan en altijd een voldoende gescoord. Hij is positief, ervaren. Ik neem daar rustig de tijd voor. Dat geldt ook voor Addo."
© Pics United - De komst van Alcides is zo goed als rond.
Salas en Belhadj niet, Alcides wel
De technische staf heeft besloten om Franklin Salas niet mee te nemen naar het trainingskamp in La Manga. De linksbuiten uit Ecuador wordt niet direct als een versterking gezien. "Hij moet eerst honderd procent fit worden en dat moet hij maar bij zijn club doen, niet hier." De komst van Alcides is wel zo goed als rond, maar nog niet helemaal. "Hij is een extra versterking in verdedigend opzicht, ook voor de verdere toekomst mocht Alex vertrekken. We streven naar minimaal anderhalf jaar. Je moet het zien als een constructie zoals met Alex, tussen Chelsea en PSV. Hij kan op meerdere posities in de verdediging spelen. Het is een speler met lengte, heel slank en verschrikkelijk snel. De snelste die ik ooit meegemaakt heb. Onder mij heeft hij bij Benfica rechtsback gespeeld. Ik ben tevreden over het verdedigende blok bij PSV, maar dit zijn kansen die je moet pakken. Alcides is een prima verdediger en heeft ervaring opgedaan in Duitsland. Als het rond komt, gaat hij mee naar La Manga.” Dat geldt niet voor linksback Nadir Belhadj van Sedan. De technische staf ziet in de Franse Algerijn toch geen versterking.
quote:Leonardo begint bij Ajax met blessure
Leonardo dos Santos Silva is met de nodige pech begonnen aan zijn verblijf bij Ajax. Tijdens zijn eerste training maakte Leonardo een mooie schijnbeweging. Maar tijdens zijn hoogstandje blesseerde de Braziliaan zich al meteen. Na enig onderzoek in het Amsterdams Academisch ziekenhuis werd duidelijk dat Leonardo dos Santos een klein scheurtje heeft opgelopen in zijn linkerhamstring, een blessure waar maximaal drie à vier weken voor staan.
"Natuurlijk is dit een tegenvaller voor me. Maar de mensen bij Ajax hoeven niet te wanhopen. Ik herstel altijd al snel van blessures, dus ik verwacht sneller terug te zijn dan die maand die er maximaal voor staat."
quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:34 schreef jpg97 het volgende:
Lamey weg, Addo niet
Oh ja trouwens:![]()
[..]
Addo is altijd handig om erbij te hebben. Een reserve die je nooit hoort klagen. OK, je ziet hem liever niet altijd spelen. Maar er zijn maar weinig voetballers die een dergelijke rol willen vervullen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:34 schreef jpg97 het volgende:
Lamey weg, Addo niet
Oh ja trouwens:![]()
[..]
quote:PSV probeert Jonathan Reis te halen
29 december 2006 13:30
Aan het einde van het persgesprek, waarin Ronald Koeman al veel nieuws en namen uit de doeken deed, legde de hoofdcoach ook uit dat PSV probeert om de Braziliaanse aanvaller Jonathan Reis (17) te halen. "Voor de toekomst."
PSV Atletico Mineiro
Reis is afkomstig van Atletico Mineiro en was eind oktober al eens voor een stage op De Herdgang. De Braziliaan liep toen een blessure op aan zijn knie, maar Koeman liet vrijdag weten dat PSV hem dus wil halen. "Hij heeft voldoende laten zien op zijn leeftijd om overtuigd te zijn van wat-ie kan. Het zou een aankoop voor de toekomst zijn", aldus Koeman, die volop inging op namen en nieuwsfeiten. Met de mogelijke komst van Reis wordt het Latijnse contingent in Eindhoven nog groter.
Uit mijn duimquote:
fixed.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, hoe het nu gaat is fijn voor de jongen, hij speelt nooit.![]()
Hup, naar FC Utrecht ermee!
Aissati heeft jaren bij ons op de tribune gezeten, en FCU mist op dit moment ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:34 schreef twi het volgende:
FC Utrecht? Lijkt me nou niet echt de ideale club voor 'm. Laat 'm lekker naar Twente gaan.
/edit: PBateman had me fooledVoortaan mezelf maar herinneren dat ik de originele posts moet lezen, i.p.v. de quotes
Met van Dijk en de Jong in zijn rug hoeft ie nergens bang voor te zijnquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:37 schreef twi het volgende:
Die jongen is redelijk blessuregevoelig, fysiek niet zo sterk. En ik ken Utrecht toch met name van het fysieke spel. Wat gaan ploegen doen die daarvan onder de indruk raken? Die proberen Utrecht een koekje van eigen deeg te geven.
En waarom dan ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:53 schreef michiel_merk het volgende:
Ik denk dat Aissati naar twente of sc heerenveen gaat
Ik zie het ook niet zitten, zo'n beetje de enige bankzitter die de potentie heeft om te concureren met de vaste elf....quote:
Nu nog wel, maar als Väyrynen dadelijk weer fit is en PSV ook drie versterkingen kan halen...quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet zitten, zo'n beetje de enige bankzitter die de potentie heeft om te concureren met de vaste elf....![]()
Aissati verhuren aan Utrecht lijkt mij ook vrij logisch. Hij woont daar natuurlijk en Utrecht is verre van een concurrent van PSV (waar Twente nog wel een beetje in de buurt komt).quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Aissati heeft jaren bij ons op de tribune gezeten, en FCU mist op dit moment ?
Juist, een creatieve middenvelder.
Oppleuren met die versterkingen en Isi in de basis! Waarom moeten er nieuwe spelers gekocht worden als we al genoeg goede spelers hebben? Waarom Bruins erbij halen als we Ibi en Isi hebben die de potentie hebben om uit te groeien tot fantastische spelers? We kunnen toch niet alle talenten van Nederland halen?!quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar als Väyrynen dadelijk weer fit is en PSV ook drie versterkingen kan halen...
Hij hoeft van mij niet weg maar zoals het nu gaat speelt ie gewoon té weinig. Dan heb je meer aan speeltijd dan bankzittijd. Kijk eens naar Bakkal, die ontwikkelt zich geweldig.
Twente vanwege rutten en eikelkamp , en bij sc heerenveen kunnen ze nog wel een crea middenvelder voor achter de spitsen gebruiken. Ok we hebben Pranjic maar die is onmisbaar op linksquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En waarom dan ?
Beide teams doen 't nu ook al goed, daar is dan toch geen basis-plaats voor Aissati ?
Maar we zullen zien, ik hoop iig dat ie een half seizoentje thuis komt.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:08 schreef endr0me het volgende:
Aissati mag van mij wel naar Nijmegen komen
.. en hij mag Beerens ook meenemen!
Snap ik ook werkelijk niks van. Die zou zogenaamd aanvallend ingesteld moeten zijn. Ik zie hem echt alleen pasjes over de breedte geven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:46 schreef twi het volgende:
Heb je Aissati ben je inderdaad gelijk een stuk sterker. Maar ik denk dat PSV er verstandiger aan zou doen om gewoon hem en Afellay op te blijven stellen. Laatst zag ik ook Culina weer spelen. Waarom er voor hem wel plaats is in het elftal van PSV is mij een raadsel.
Ja die is getest door zowel PSV als Ajaxquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die Jonathan was eerst getest bij Ajax toch?
Hoe ging zijn test bij Ajax?quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:51 schreef XAVI het volgende:
[..]
Ja die is getest door zowel PSV als Ajax
Ik denk dat hij wel bij betere clubs in de basis aan de slag kan....quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me reuze verstandig, nu maakt hij maar amper stappen. Van een half jaar bij RKC bijvoorbeeld zou hij een hoop leren.
Oh wacht dat heb ik zeker nog nooit gezegdquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:43 schreef cultheld het volgende:
Ik vind het achterlijk dat Mendéz (aankoop he) en Culina geschikter dan Aissati Vayrynen worden geacht.
Zeker wel, maar waar leert hij het meeste is de vraag.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel bij betere clubs in de basis aan de slag kan....![]()
Ik snap ook niet dat Culina meer minuten maakt dan Aisatti.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat hij op het moment zo weinig aan bod komt.
Ik eigenlijk ook meer speelminuten voor hem verwacht. Een kans bij een andere club op huurbasis zou dus wel een goede stap kunnen zijn voor hemquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat hij op het moment zo weinig aan bod komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |