uiteraard goed gedaan, inderdaad het verste van nederland, terechte kampioen, maar zoals ik al zei; tegen ajax lucky, tegen Feyenoord niet echt zo veel beter over 2 wedstrijden, az tel ik niet als topclub.quote:
PSV wint in 20 jaar twee keer ofzo in de Kuip. En enkel omdat je nu actief buitenspel moet staan, en er onderdoor koppen dat niet is, speelt PSV gelijk. PSV kwam voor een punt en kreeg dat ook. Waarom zou PSV bij Feyenoord moeten winnen? Aanvallend opereren, dat is Feyenoord in het zadel helpen. Het zou toch wel gek zijn als jij een betere tactiek weet dan PSV coach Ronald Koeman zelf.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:13 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook de beste van Nederland, meer door te winnen van de kleintjes, maar wat mij betreft zeker geen wereld-top, met topics als kan psv de CL winnen maak je je wat mij betreft belachelijk.
AZ vind ik geen topclub, Feyenoord en ajax hadden jullie toch het nodige geluk nodig.
En dat is het exact natuurlijk. De juiste tactiek op het juiste moment. En discipline hebben. AZ laat op details punten aan PSV en NEC. Ajax heeft al tweemaal zoveel gele kaarten als PSV, terwijl Huntelaar er dan nog zelden één krijgt. Op dat soort facetten mag je ook afgerekend worden. PSV heeft het professioneel beter voor elkaar.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik denk dat je juist een topclub bent als je ook van de kleintjes wint, je aandacht niet verslapt bij een wedstrijd tegen iemand die onderaan staat...
Juist daar zijn de punten te halen...
Ajax heeft niet weten te scoren tegen PSV, hoezo lucky? Tegen Feyenoord werd een PSV-treffer geannuleerd.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:16 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
uiteraard goed gedaan, inderdaad het verste van nederland, terechte kampioen, maar zoals ik al zei; tegen ajax lucky, tegen Feyenoord niet echt zo veel beter over 2 wedstrijden, az tel ik niet als topclub.
maar je wilt toch niet beweren dat ajax en feyenoord beter zijn op dit moment?quote:Op woensdag 27 december 2006 02:16 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
uiteraard goed gedaan, inderdaad het verste van nederland, terechte kampioen, maar zoals ik al zei; tegen ajax lucky, tegen Feyenoord niet echt zo veel beter over 2 wedstrijden, az tel ik niet als topclub.
Haha was jij die mafkees met die boys from Rotterdam vlag?quote:Op woensdag 27 december 2006 00:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Me and my flag![]()
Op jullie forum van psv netwerk stond dat er veel sfeer was in het uitvak, heb echt maar 1x iets van het uitvak gehoord ofzo, maarja
Was wel een mooie match om te zien
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom? Ik geef even met een voorbeeldje aan dat tegenstanders die makkelijk lijken nog voor problemen genoeg kunnen zorgen. Je kan roepen dat het allemaal zo makkelijk is geweest in de poule van PSV maar je moet het wel nog even doen, die 2e ronde halen!quote:
Ik stond links van de vlag voor jouw gezichtsveld, was niet de gene met die vrouw er bijquote:Op woensdag 27 december 2006 11:53 schreef knep het volgende:
[..]
Haha was jij die mafkees met die boys from Rotterdam vlag?
Was zeker wel veel sfeer in het uitvak, vond het legioen maar matig, wedstrijd ook trouwens.
PSV is gewoon moe en dan vooral aanvallend, de verdediging staat wel.
Alleen stond Alex af en toe te slapen.
Wat stond daar nog op het spel?quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat bleek wel tegen Liverpool en Bordeaux.
Klopt helemaal. Die wedstrijd tegen Bordeaux had niets met kwaliteit te maken.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Wat stond daar nog op het spel?
Je kunt als trainer wel zeggen dat je nog iets wil laten zien of eerste in de poule wil worden, maar de scherpte was duidelijk minder dan in de voorgaande wedstrijden waarin het nog wel echt ergens om ging.![]()
Ajax niet.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:51 schreef ganzenherder het volgende:
Verspelen we eens wat punten doet de concurrentie vrolijk mee![]()
Ik reken de vorige competitieronde ook maar effetjes mee voor de makkelijkheidquote:Op donderdag 28 december 2006 00:19 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ajax niet.
Maar ach, nu is Ajax onze meest naaste concurrent, en 9 punten vind ik een vorstelijke voorsprong. We zijn er nog lang niet, en het is nog even afwachten wat er gebeurd in de winterstop, maar het ziet er nu in elk geval wel goed uit![]()
Ado in eigen huis even pakken zaterdag, en dan met minstens 9 punten de winterstop in.
Alex -> Da Costa / Reizigerquote:Op donderdag 28 december 2006 11:46 schreef koningdavid het volgende:
Het grote mankement van PSV is de breedte van de selectie. Als er een basisspeler wegvalt is de vervanger vaak een stuk minder.
Alex -> Addo
Salcido -> Reiziger
Mendes -> Culina
Farfan -> Tardelli
Dat zijn wel behoorlijke verschillen qua kwaliteit.
Bron?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:49 schreef rubbereend het volgende:
Alcides vrijwel zeker naar PSV in de winterstop. Dan is het achterin wel op orde. Kan Lamey of Balle er lekker vandoor in de winter
te langquote:Op donderdag 28 december 2006 13:46 schreef jpg97 het volgende:
Hoe lang duurt de winterstop eigenlijk?
Thanks! dat wilde ik ff wetenquote:
Prima analysequote:Op donderdag 28 december 2006 11:46 schreef koningdavid het volgende:
Het grote mankement van PSV is de breedte van de selectie. Als er een basisspeler wegvalt is de vervanger vaak een stuk minder.
Alex -> Addo
Salcido -> Reiziger
Mendes -> Culina
Farfan -> Tardelli
Dat zijn wel behoorlijke verschillen qua kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |