Nee maar ik vond het wel leuk voor hem.quote:Op zondag 24 december 2006 15:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb je ook voor hem gejuichd gister?
minstens!quote:Op zondag 24 december 2006 20:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dus wij gaan ook zoen 6 maal achter elkaar kampioen worden
Ik sta 17de, dus onder een Ajaciedquote:Op zondag 24 december 2006 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
014. 1153 Djekko
015. 1069 Grrrrrrrr
016. 1055 twi
Net boven een ajacied, schande!
Of de rest is bagger...quote:Op maandag 25 december 2006 00:43 schreef LudoSanders het volgende:
Dat doelsaldo van PSV 50-6, we zijn echt goed!
24 nuquote:
dinsdag/woensdag hetzelfde nog een keerquote:Op maandag 25 december 2006 13:58 schreef Leso_Varen het volgende:
Geweldig weekend, dat puntverlies van de concurrenten ex-concurrenten is helemaal goed, 9 en 11 punten los, wat wil je nog meer?
Ach, Ajax zie ik niet verliezen, AZ kan het nog lastig krijgen in Enschede. Maar je weet nooit, misschien kan Roda stunten. En Feyenoord zal in elk geval wel puntverlies lijdenquote:Op maandag 25 december 2006 14:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dinsdag/woensdag hetzelfde nog een keer
Kan ik me voorstellen. Feyenoord in eigen huis is altijd een lastig opstakel geweest voor PSV. Of Feyenoord nu laag staat of bovenaan. Ze hebben het er 99 van de 100 keer erg lastig.quote:Op maandag 25 december 2006 15:44 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ach, Ajax zie ik niet verliezen, AZ kan het nog lastig krijgen in Enschede. Maar je weet nooit, misschien kan Roda stunten. En Feyenoord zal in elk geval wel puntverlies lijden(hoop ik dan, ik ben er niet helemaal zeker van, beetje gemengd voorgevoel over die wedstrijd.)
Dat wordt ieder jaar gezegdquote:Op maandag 25 december 2006 16:50 schreef RayMania het volgende:
Volgend jaar misschien, als Gomes en Farfán weggaan, en als Cocu stopt.
Eerder niet.
Schoen opeten #2 Wie durft?quote:Op maandag 25 december 2006 16:59 schreef RayMania het volgende:
Vijf keer is nog nooit gebeurd, gebeurt nu ook niet hoor.
Ik lees net dat jij dus al een half jaar geband was. Maar welkom terug.quote:Op maandag 25 december 2006 16:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou er wel gerust op zijn, wie kan dit PSV wat maken in Nederland.
Altijd handig, mensen die in de toekomst kunnen kijkenquote:Op maandag 25 december 2006 16:59 schreef RayMania het volgende:
Vijf keer is nog nooit gebeurd, gebeurt nu ook niet hoor.
Ik ben even aan het zoeken geslagen:quote:Op zondag 24 december 2006 21:03 schreef AminBen het volgende:
Volgens mij heeft PSV minder verliespunten dan Lyon, ik dacht zelfs de minste van de grote/middelgrote competities in Europa
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Roemenie D. Boekarest19 52 5 Nederland PSV 18 49 5 Portugal Porto 14 37 5 Italie Inter 18 48 6 Oekraine Dinamo Kiev 16 42 6 Griekenland Olympiakos 15 39 6 Frankrijk Lyon 19 50 7 Schotland Celtic 20 51 9 Engeland Man. U 19 47 10 Belgie Genk 17 40 11 Spanje Sevilla 16 37 11 Turkije Fenerbahce 17 37 14 Duitsland Werder 17 36 15 |
Ik vind winnen belangrijker dan de nul houden. (hoewel wel natuurlijk wel wat speling hebben) Maar het beste zou gewoon dik winnen zonder tegengoals zijnquote:Op dinsdag 26 december 2006 10:24 schreef Neoktheone het volgende:
Ik verwacht een gelijkspel, maar ik hoop natuurlijk op een sluwe overwinning (als we de nul maar houden!)
quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:10 schreef dndiek het volgende:
Vermoedelijke opstelling PSV:
Gomes; Kromkamp, Alex, Salcido, Reiziger; Méndez, Culina Simons, Cocu, Afellay; Koné en Farfan
Wel dusquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:27 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Langs de Lijn komt vanmiddag zeker niet? Kan ik het nog ergens anders via de radio volgen?
weet jij meer dan ik ?quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:51 schreef Leso_Varen het volgende:
Beetje jammer dat we hebben verloren, maar inderdaad geen schande.
ja en als hij affelay rood geeft....quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:08 schreef okee6 het volgende:
En als Bossen Reiziger de vrije trap toewijst, wint PSV toch weer met 0-1.
ik denk dat jij niet echt veel voetbal inzicht hebt. PSV speelt uit juist wat voorzichtiger tegen de grotere ploegen, hierdoor kunnen ze bijna niet scoren tegen PSV. Als PSV volop de aanval speelt kunnen er de volgende dingen gebeuren: 1 het kost elke week mega veel energie 2 ze spelen de tegenstander kapot maar incasseren zelf ook 1,2 tegendoelpunten 3 geen controle over de hele wedstrijd.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:01 schreef Steve_I. het volgende:
Ik denk dat dit toch wel iets zegt over psv, meer dan over Feyenoord. Het is niet zozeer dat Feyenoord onderschat is, ik denk dat PSV heel erg overschat is. Ze hebben een heel strak systeem waarbij iedereen zich precies aan zijn taken houdt en bepaalde kwaliteiten optimaal benut. Hierdoor wordt heel makkelijk gewonnen van kleine clubs, maar wanneer een club als Feyenoord zorgt dat dit spel niet gespeeld kan worden vallen jullie zo door de mand. Feyenoord had hier moeten winnen, en begin dit jaar toen Feyenoord nog veel veel veel slechter was hebben jullie eigenlijk ook, ondanks dat jullie beter waren, met geluk gewonnen (onterecht afgekeurd doelpunt vlak voor tijd). Dit is misschien nog wel het beste duidelijk in de verdediging; pas 7 doelpunten tegen maar wel 2 van Feyenoord en dus eigenlijk zelfs 3...
En dat van PSV kant ook een goal onterecht is afgekeurd hoor je van de feyenoord kant niemand meerquote:Op dinsdag 26 december 2006 17:01 schreef Steve_I. het volgende:
en begin dit jaar toen Feyenoord nog veel veel veel slechter was hebben jullie eigenlijk ook, ondanks dat jullie beter waren, met geluk gewonnen (onterecht afgekeurd doelpunt vlak voor tijd).
Arsenal wordt wat dat betreft de grote test....quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Qua Europees voetbal wel een beetje vind ik.
daarom haal je de 2e ronde ook natuurlijkquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat bleek wel tegen Liverpool en Bordeaux.
Zwaar overschat. Nederland al jaren domineren, 7 punten voorsprong, en 2e ronde CL. Kutclub is het, die niets presteertquote:Op dinsdag 26 december 2006 17:13 schreef Steve_I. het volgende:
Ik blijf er bij dat psv overschat is.
'beetje' kan je wel weglaten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Qua Europees voetbal wel een beetje vind ik.
Kwatsch!!!quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:20 schreef ganzenherder het volgende:
Toch jammer dat PSV tegen Feyenoord in de Kuip nooit helemaal uit de verf komt, zal wel met de speelstijl van feyenoord te maken hebben.
Ach,. Koeman zei zelf dat hij er wou staan in die wedstrijden, dat is niet gelukt. Daarnaast is het relatief gezien gewoon een simpele poule, veel slechter kon je het niet treffen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daarom haal je de 2e ronde ook natuurlijk![]()
Kopenhagen was ook een relatief simpele tegenstander, dat zegt dus niet zoveelquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ach,. Koeman zei zelf dat hij er wou staan in die wedstrijden, dat is niet gelukt. Daarnaast is het relatief gezien gewoon een simpele poule, veel slechter kon je het niet treffen.
Gaat het hier over Ajax dan?quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kopenhagen was ook een relatief simpele tegenstander, dat zegt dus niet zoveel.
Nee, over het feit dat relatief simpele tegenstanders blijkbaar niet zoveel zeggen. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen?quote:
Die speelt mij in vergelijking met eerdere seizoenen inderdaad te weinig.quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:22 schreef kollie het volgende:
Niks aan de hand, geen man overboord door dit puntverlies. Farfan viel me vies tegen, zal wel door een gebrek aan spelritme komen.
De zwakte van de tegenstanders vooral; wat ik al zeg, tegen makkelijke tegenstanders winnen jullie vanuit een strak systeem waarin iedereen perfect zijn taak uitvoert goed, als dat systeem niet werkt of wordt verstoord valt het tegen. Ze domineren omdat Feyenoord/020 punten verliezen tegen de matige tegenstanders, maar in een onderling treffen heeft PSV het vaak genoeg moeilijk. Dat zegt toch iets over de kwaliteit. In de CL hadden jullie zowat de makkelijkst mogelijke poule, en ook Arsenal vind ik een van de betere lotingen (ondanks CL-finale vorig jaar). Overigens denk ik dat er nog wel wat meer te halen valt uit dit psv hoor...quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:19 schreef kollie het volgende:
[..]
Zwaar overschat. Nederland al jaren domineren, 7 punten voorsprong, en 2e ronde CL. Kutclub is het, die niets presteertLeg mij eens uit hoe PSV overschat kan zijn
![]()
Ja, dat is precies wat hij zegt natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:19 schreef kollie het volgende:
[..]
Zwaar overschat. Nederland al jaren domineren, 7 punten voorsprong, en 2e ronde CL. Kutclub is het, die niets presteertLeg mij eens uit hoe PSV overschat kan zijn
![]()
4 topwedstrijden in de NL competitie, 10 punten. Het is toch logisch dat je het in de topwedstrijden het moeilijkst hebt, dat zijn toch je beste tegenstandersquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:46 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
De zwakte van de tegenstanders vooral; wat ik al zeg, tegen makkelijke tegenstanders winnen jullie vanuit een strak systeem waarin iedereen perfect zijn taak uitvoert goed, als dat systeem niet werkt of wordt verstoord valt het tegen. Ze domineren omdat Feyenoord/020 punten verliezen tegen de matige tegenstanders, maar in een onderling treffen heeft PSV het vaak genoeg moeilijk. Dat zegt toch iets over de kwaliteit. In de CL hadden jullie zowat de makkelijkst mogelijke poule, en ook Arsenal vind ik een van de betere lotingen (ondanks CL-finale vorig jaar). Overigens denk ik dat er nog wel wat meer te halen valt uit dit psv hoor...
Niet makkelijk om te zeggen, gewoon een constatering. Als een ploeg het strakke PSV-systeem kan doorbreken krijgt PSV het erg moeilijk. Zoals vandaag, waar Feyenoord eigenlijk gewoon 3 punten had moeten pakken...quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:54 schreef kollie het volgende:
[..]
4 topwedstrijden in de NL competitie, 10 punten. Het is toch logisch dat je het in de topwedstrijden het moeilijkst hebt, dat zijn toch je beste tegenstandersWel makkelijk om te zeggen dat PSV domineert omdat de rest punten laat liggen.
Maar dat lukt maar weinig ploegen. In Nederland is het nog niemand gelukt, iig niet de laatste tijd. Ook in deze mindere fase wint PSV vrij makkelijk, zonder echt in de problemen te komen. En ach, dat gelijkspel van vanmiddag is een mooi resultaat en was mijns inziens terecht. PSV heeft het traditiegetrouw verschrikkelijk moeilijk tegen Feyenoord en ik ben er blij mee. Hopelijk morgen puntverlies voor AZquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet makkelijk om te zeggen, gewoon een constatering. Als een ploeg het strakke PSV-systeem kan doorbreken krijgt PSV het erg moeilijk. Zoals vandaag, waar Feyenoord eigenlijk gewoon 3 punten had moeten pakken...
Ze zijn dan ook de beste van Nederland, meer door te winnen van de kleintjes, maar wat mij betreft zeker geen wereld-top, met topics als kan psv de CL winnen maak je je wat mij betreft belachelijk.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:54 schreef kollie het volgende:
[..]
4 topwedstrijden in de NL competitie, 10 punten. Het is toch logisch dat je het in de topwedstrijden het moeilijkst hebt, dat zijn toch je beste tegenstandersWel makkelijk om te zeggen dat PSV domineert omdat de rest punten laat liggen.
Kijk, de euforie die er een beetje was over de prestaties in de CL was misplaatst. Maar om nou te zeggen dat PSV overschat is op basis van de prestaties in de NL competitie, dat snap ik niet.
Geluk dwing je afquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:13 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook de beste van Nederland, meer door te winnen van de kleintjes, maar wat mij betreft zeker geen wereld-top, met topics als kan psv de CL winnen maak je je wat mij betreft belachelijk.
AZ vind ik geen topclub, Feyenoord en ajax hadden jullie toch het nodige geluk nodig.
PSV is toch zo goed?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, over het feit dat relatief simpele tegenstanders blijkbaar niet zoveel zeggen. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen?![]()
Ik denk dat je juist een topclub bent als je ook van de kleintjes wint, je aandacht niet verslapt bij een wedstrijd tegen iemand die onderaan staat...quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:46 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
De zwakte van de tegenstanders vooral; wat ik al zeg, tegen makkelijke tegenstanders winnen jullie vanuit een strak systeem waarin iedereen perfect zijn taak uitvoert goed, als dat systeem niet werkt of wordt verstoord valt het tegen. Ze domineren omdat Feyenoord/020 punten verliezen tegen de matige tegenstanders, maar in een onderling treffen heeft PSV het vaak genoeg moeilijk. Dat zegt toch iets over de kwaliteit. In de CL hadden jullie zowat de makkelijkst mogelijke poule, en ook Arsenal vind ik een van de betere lotingen (ondanks CL-finale vorig jaar). Overigens denk ik dat er nog wel wat meer te halen valt uit dit psv hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |