quote:
Op dinsdag 26 december 2006 17:01 schreef Steve_I. het volgende:Ik denk dat dit toch wel iets zegt over psv, meer dan over Feyenoord. Het is niet zozeer dat Feyenoord onderschat is, ik denk dat PSV heel erg overschat is. Ze hebben een heel strak systeem waarbij iedereen zich precies aan zijn taken houdt en bepaalde kwaliteiten optimaal benut. Hierdoor wordt heel makkelijk gewonnen van kleine clubs, maar wanneer een club als Feyenoord zorgt dat dit spel niet gespeeld kan worden vallen jullie zo door de mand. Feyenoord had hier moeten winnen, en begin dit jaar toen Feyenoord nog veel veel veel slechter was hebben jullie eigenlijk ook, ondanks dat jullie beter waren, met geluk gewonnen (onterecht afgekeurd doelpunt vlak voor tijd). Dit is misschien nog wel het beste duidelijk in de verdediging; pas 7 doelpunten tegen maar wel 2 van Feyenoord en dus eigenlijk zelfs 3...
ik denk dat jij niet echt veel voetbal inzicht hebt. PSV speelt uit juist wat voorzichtiger tegen de grotere ploegen, hierdoor kunnen ze bijna niet scoren tegen PSV. Als PSV volop de aanval speelt kunnen er de volgende dingen gebeuren: 1 het kost elke week mega veel energie 2 ze spelen de tegenstander kapot maar incasseren zelf ook 1,2 tegendoelpunten 3 geen controle over de hele wedstrijd.
PSV valt nog steeds gecontroleerd en gedoseerd aan, als ze 90min vol zouden aanvallen was het vandaag 40-0 voor psv geweest