abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44747919
Langs de Lijn komt vanmiddag zeker niet? Kan ik het nog ergens anders via de radio volgen?
pi_44748027
Misschien radio rijnmond....
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_44748093
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 12:27 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Langs de Lijn komt vanmiddag zeker niet? Kan ik het nog ergens anders via de radio volgen?
Wel dus
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44748097
Langs de Lijn is dus toch op de radio
  dinsdag 26 december 2006 @ 13:11:03 #155
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_44748483
1-1, kut zeg
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_44748491
Geen record Gomes dus ..:(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 26 december 2006 @ 13:19:43 #157
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44748579
dag record, nou vanaf de 38e minuut is de teller weer opnieuw gaan lopen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44748602
Mooi kut. De feyenoorders kunnen aan het zuurstof tijdens de rust, als ik de samenvatting goed gehoord heb.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_44748603
2 jaar geleden werd dat record van Gomes/Zoetebier ook in de Kuip verbroken he
pi_44748703
Onstoer maar niet geheel onverwachts
Patat Friet
pi_44749549
1-1 tegen Feyenoord in de Kuip is opzich geen schande. Feyenoord speelde gewoon een goeie wedstrijd.

Maar waarom Tardelli voor Affelay en geen Aisatti?
pi_44749677
maximale wat erin zat vandaag, dus een prima resultaat

record is natuurlijk bijzaak
  dinsdag 26 december 2006 @ 14:46:48 #163
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_44749756
1-1 is een redelijke uitslag voor Feyenoord uit, jammer van het record, maarja, het gaat er natuurlijk om dat we kampioen zijn aan het einde van het seizoen..
pi_44749798
Beetje jammer dat we hebben verloren, maar inderdaad geen schande. Hoe deden Kluivert en Tardelli het als invallers?
pi_44749817
Ligt het aan mij of zit PSV toch al wel een tijdje in een dip. Het swingt al tijden niet meer, Gomes die te vaak geroemd moet worden om zijn keeperskwaliteiten. Het spel is beneden pijl op paar fases in de afgelopen wedstrijden na. Gelukkig zijn de resultaten nog steeds goed te noemen. Althans 1-1 in de Kuip is toch een punt meer als een jaar geleden, wat dat betreft prima resultaat.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_44749836
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 14:51 schreef Leso_Varen het volgende:
Beetje jammer dat we hebben verloren, maar inderdaad geen schande.
weet jij meer dan ik ?
pi_44749838
PSV weer is op de been gehouden door Gomes. Wel jammer dat Bossen Reiziger een lichte overtreding -van beide kanten- zwaar aanrekende, waarna werd gescoord. Aan de andere kant stuurde hij Afellay niet weg. En ik wil de goal van Feyenoord ook nog even zien, De Guzman kwam uit buitenspel terug. Punt was wel het maximale, okee dus
pi_44749992
Tevreden over het punt. Ontevreden over het spel. In de tweede helft kon PSV gewoon geen vuist maken. Farfan de hele wedstrijd niet gezien, en dat is niet voor eerst in een grote wedstrijd. Maar goed, we nemen het punt en tegen ADO moet er gewoon weer gewonnen worden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44750053
Niks aan de hand, geen man overboord door dit puntverlies. Farfan viel me vies tegen, zal wel door een gebrek aan spelritme komen.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_44750056
In de toppers dit seizoen is het spel trouwens toch nog niet vaak iets geweest om over naar huis te schrijven, de resultaten mochten weliswaar goed wezen, het spel niet. Toch wel iets waar ik me zorgen over maak. Vooral Farfan raakt geen bal in toppers.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_44750535
In Nederland niet, maar in de CL vind ik Farfan nog heel aardig ballen al die tijd
  dinsdag 26 december 2006 @ 17:01:13 #172
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_44750608
Ik denk dat dit toch wel iets zegt over psv, meer dan over Feyenoord. Het is niet zozeer dat Feyenoord onderschat is, ik denk dat PSV heel erg overschat is. Ze hebben een heel strak systeem waarbij iedereen zich precies aan zijn taken houdt en bepaalde kwaliteiten optimaal benut. Hierdoor wordt heel makkelijk gewonnen van kleine clubs, maar wanneer een club als Feyenoord zorgt dat dit spel niet gespeeld kan worden vallen jullie zo door de mand. Feyenoord had hier moeten winnen, en begin dit jaar toen Feyenoord nog veel veel veel slechter was hebben jullie eigenlijk ook, ondanks dat jullie beter waren, met geluk gewonnen (onterecht afgekeurd doelpunt vlak voor tijd). Dit is misschien nog wel het beste duidelijk in de verdediging; pas 7 doelpunten tegen maar wel 2 van Feyenoord en dus eigenlijk zelfs 3...
pi_44750722
En als Bossen Reiziger de vrije trap toewijst, wint PSV toch weer met 0-1. Einde verhaal.

PSV hoefde vandaag ook weer niet zo nodig, er werd slecht begonnen. Bij Feyenoord draaiden Charisteas en Drenthe prima en Lucius en Kolkka zetten een stapje harder tegen PSV. In de Kuip is dit voor de Rotterdammers bovendien pas het derde puntverlies. Bij PSV is Gomes super en zijn Farfán plus Koné wat minder in vorm. Toch is PSV niet serieus in problemen gekomen. Kortom suprematie.
  dinsdag 26 december 2006 @ 17:13:26 #174
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_44750820
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 17:08 schreef okee6 het volgende:
En als Bossen Reiziger de vrije trap toewijst, wint PSV toch weer met 0-1.
ja en als hij affelay rood geeft....
en als m'n oom geen piel had was het me tante

Ik blijf er bij dat psv overschat is.
pi_44750928
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 17:01 schreef Steve_I. het volgende:
Ik denk dat dit toch wel iets zegt over psv, meer dan over Feyenoord. Het is niet zozeer dat Feyenoord onderschat is, ik denk dat PSV heel erg overschat is. Ze hebben een heel strak systeem waarbij iedereen zich precies aan zijn taken houdt en bepaalde kwaliteiten optimaal benut. Hierdoor wordt heel makkelijk gewonnen van kleine clubs, maar wanneer een club als Feyenoord zorgt dat dit spel niet gespeeld kan worden vallen jullie zo door de mand. Feyenoord had hier moeten winnen, en begin dit jaar toen Feyenoord nog veel veel veel slechter was hebben jullie eigenlijk ook, ondanks dat jullie beter waren, met geluk gewonnen (onterecht afgekeurd doelpunt vlak voor tijd). Dit is misschien nog wel het beste duidelijk in de verdediging; pas 7 doelpunten tegen maar wel 2 van Feyenoord en dus eigenlijk zelfs 3...
ik denk dat jij niet echt veel voetbal inzicht hebt. PSV speelt uit juist wat voorzichtiger tegen de grotere ploegen, hierdoor kunnen ze bijna niet scoren tegen PSV. Als PSV volop de aanval speelt kunnen er de volgende dingen gebeuren: 1 het kost elke week mega veel energie 2 ze spelen de tegenstander kapot maar incasseren zelf ook 1,2 tegendoelpunten 3 geen controle over de hele wedstrijd.

PSV valt nog steeds gecontroleerd en gedoseerd aan, als ze 90min vol zouden aanvallen was het vandaag 40-0 voor psv geweest
Nothing to see here, carry on
pi_44751202
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 17:01 schreef Steve_I. het volgende:
en begin dit jaar toen Feyenoord nog veel veel veel slechter was hebben jullie eigenlijk ook, ondanks dat jullie beter waren, met geluk gewonnen (onterecht afgekeurd doelpunt vlak voor tijd).
En dat van PSV kant ook een goal onterecht is afgekeurd hoor je van de feyenoord kant niemand meer
De drie punten waren toen dik verdiend alleen raakte PSV hevig in paniek van die goal de Guzman die uit de lucht kwam vallen.

Toch jammer dat PSV tegen Feyenoord in de Kuip nooit helemaal uit de verf komt, zal wel met de speelstijl van feyenoord te maken hebben.
Patat Friet
  dinsdag 26 december 2006 @ 18:21:39 #177
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_44751233
Uit deze wedstrijd bleek de zwakte van PSV weer eens, dat is gewoon niet te ontkennen.
pi_44751277
PSV overschat
  dinsdag 26 december 2006 @ 18:29:25 #179
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_44751361
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:24 schreef pascalheister het volgende:
PSV overschat
Dat bleek wel tegen Liverpool en Bordeaux.
pi_44751369
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:24 schreef pascalheister het volgende:
PSV overschat
Qua Europees voetbal wel een beetje vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')