abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44787920
PSV is niet overschat, PSV speelt gewoon het beste naar zijn mogelijkheden. Ze weten dat ze niet de beste van Europa zijn, maar dat hoeft ook niet natuurlijk. Er zijn een paar spelers op cruciale positie's die Europese top zijn en weinig tot geen offdays hebben. Dan speel je dus heel constant op een redelijk hoog niveau.

Het beste is er nu wel een beetje af, maar dat kan ook niet anders, het is ook redelijk druk geweest het afgelopen jaar.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_44788409
Het grote mankement van PSV is de breedte van de selectie. Als er een basisspeler wegvalt is de vervanger vaak een stuk minder.

Alex -> Addo
Salcido -> Reiziger
Mendes -> Culina
Farfan -> Tardelli

Dat zijn wel behoorlijke verschillen qua kwaliteit.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 28 december 2006 @ 12:05:13 #228
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_44788885
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:46 schreef koningdavid het volgende:
Het grote mankement van PSV is de breedte van de selectie. Als er een basisspeler wegvalt is de vervanger vaak een stuk minder.

Alex -> Addo
Salcido -> Reiziger
Mendes -> Culina
Farfan -> Tardelli

Alex -> Da Costa / Reiziger
Mendez --> Aissati / Vayrinnen
Farfan --> Kluivert
Gr.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 28 december 2006 @ 12:49:17 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44789874
Alcides vrijwel zeker naar PSV in de winterstop. Dan is het achterin wel op orde. Kan Lamey of Balle er lekker vandoor in de winter
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 28 december 2006 @ 12:52:21 #230
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_44789949
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:49 schreef rubbereend het volgende:
Alcides vrijwel zeker naar PSV in de winterstop. Dan is het achterin wel op orde. Kan Lamey of Balle er lekker vandoor in de winter
Bron?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 28 december 2006 @ 12:54:27 #231
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44790009
AD van vandaag
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 28 december 2006 @ 12:56:33 #232
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_44790062
Ok
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 28 december 2006 @ 13:46:38 #233
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44791513
Hoe lang duurt de winterstop eigenlijk?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_44792170
quote:
Op donderdag 28 december 2006 13:46 schreef jpg97 het volgende:
Hoe lang duurt de winterstop eigenlijk?
te lang
  donderdag 28 december 2006 @ 14:44:12 #235
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44793726
quote:
Op donderdag 28 december 2006 14:07 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

te lang
Thanks! dat wilde ik ff weten

PieAir
  donderdag 28 december 2006 @ 14:47:28 #236
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44793826
tot weeekend van 21-1 dan zijn er weer matches
pi_44794598
Eduardo Alcides is in ieder geval een bekende voor Koeman. Lijkt me een leuke versterking voor in de breedte.

Het VBL-columnhoekje deel 10 gaat over PSV trouwens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44794676
quote:
Op donderdag 28 december 2006 11:46 schreef koningdavid het volgende:

Alex -> Addo
Salcido -> Reiziger
Mendes -> Culina
Farfan -> Tardelli

Prima analyse . Als we in de winterstop geen belangrijke spelers verliezen en een paar spelers aan kunnen trekken die ook echt mee kunnen doen voor een plaats bij de eerste 11 gaat het heel moeilijk worden PSV van het kampioenschap af te houden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 28 december 2006 @ 15:24:47 #239
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44794947
Ja maar ajax heeft Ten Cate

PieAir
pi_44795091
Laat Alcides maar komen . Hopelijk is er ook nog ergens een potje voor Lucas.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44798801
quote:
Op donderdag 28 december 2006 15:24 schreef jpg97 het volgende:
Ja maar ajax heeft Ten Cate

Zwaar overschat ja
pi_44801962
Maar waarom speelt Alcides nooit bij Benfica? Dat zal toch ook wel een reden hebben..
Bij hun laatste CL wedstrijd zat ie niet eens op de bank zag ik.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_44805219
Er moet trouwens alles aan gedaan worden om Vayrynen te behouden in de winterstop, Aissatti verhuren lijkt me ook zeker geen slecht idee als er toch 'teveel' middenvelders zijn.

Vind hem nog altijd beter dan Mendez en wat mij betreft vervangt hij hem in de basisopstelling, maarja Koeman heeft een andere mening blijkt het.....

En als Alcides komt mogen Lamey en Ball wel weg natuurlijk (als iemand die spelers maar wilt... )
Patat Friet
pi_44818877
Celta begint weer naar Vayrynen te kijken, straks raken we hem nog echt kwijt. Tis wel jammer dat hij nooit echt een kans heeft gekregen, vooral invalbeurten...
  vrijdag 29 december 2006 @ 10:40:45 #245
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44819006
Die Vayrynen is meer geblesseerd geweest dan dat ie heeft gespeeld helaas. Zelfde geldt voor John de Jong.

Zulke blessuregevoelige spelers kosten meer dan dat ze opbrengen. Als Mika in vorm is speelt hij echt goed hoor, maar hoe vaak is dat geweest in de laatste 2 jaar?

Rendement van 0 dus.

Wat dat betreft heb je meer aan Aissati en, in mindere mate, aan Culina.
PieAir
pi_44823099
quote:
PSV MEDIA - Ronald Koeman sprak op het laatste persgesprek van het jaar zeer openlijk over de transfercarrousel die gaat draaien. Aissati en Beerens worden verhuurd, Alcides is bijna rond en Salas en Belhadj zijn geen versterking.

© PSV Media - PSV gaat Ismail Aissati de tweede seizoenshelft verhuren.

Beerens, De Bock, Nguyen
Volgens Koeman wordt er een aantal spelers verhuurd. Het gaat om Ismail Aissati, Roy Beerens en Jelle de Bock. Lee Nguyen gaat weg bij de A-selectie. De Amerikaan wordt verhuurd of hij gaat naar de selectie van Jong PSV. Het verhuren van Aissati gebeurt in samenspraak met hemzelf en zijn zaakwaarnemers. “Om hem toekomstgericht dichter bij het eerste elftal te krijgen denken wij dat we de stap zelf kunnen maken als hij wedstrijden kan spelen bij een andere club. Het zal een positie zijn waar wij hem zien, op het middenveld dus. We hebben interesse altijd tegengehouden, maar misschien nu het bekend worden komen er clubs op af. Het wordt in elk geval geen AZ, Ajax of Feyenoord”, voegde Koeman er nog aan toe.

Ball, Smit, Lamey, Addo, Reiziger
Koeman liet ook weten dat hij een aantal spelers heeft medegedeeld dat er geen toekomst meer voor hen is in Eindhoven. Het gaat om Michael Ball, Michael Lamey en Arvid Smit. Wel wil Koeman Csaba Fehér bij de groep houden. “Vanaf januari willen we een groep van 23, maximaal 24 man overhouden. Het liefst met twee aanvallers erbij en een linksback.” Van alle aflopende contracten vindt Koeman het nog te vroeg om duidelijkheid te scheppen. Het gaat om Eric Addo en Michael Reiziger. "Reiziger heeft het altijd prima gedaan en altijd een voldoende gescoord. Hij is positief, ervaren. Ik neem daar rustig de tijd voor. Dat geldt ook voor Addo."

© Pics United - De komst van Alcides is zo goed als rond.

Salas en Belhadj niet, Alcides wel
De technische staf heeft besloten om Franklin Salas niet mee te nemen naar het trainingskamp in La Manga. De linksbuiten uit Ecuador wordt niet direct als een versterking gezien. "Hij moet eerst honderd procent fit worden en dat moet hij maar bij zijn club doen, niet hier." De komst van Alcides is wel zo goed als rond, maar nog niet helemaal. "Hij is een extra versterking in verdedigend opzicht, ook voor de verdere toekomst mocht Alex vertrekken. We streven naar minimaal anderhalf jaar. Je moet het zien als een constructie zoals met Alex, tussen Chelsea en PSV. Hij kan op meerdere posities in de verdediging spelen. Het is een speler met lengte, heel slank en verschrikkelijk snel. De snelste die ik ooit meegemaakt heb. Onder mij heeft hij bij Benfica rechtsback gespeeld. Ik ben tevreden over het verdedigende blok bij PSV, maar dit zijn kansen die je moet pakken. Alcides is een prima verdediger en heeft ervaring opgedaan in Duitsland. Als het rond komt, gaat hij mee naar La Manga.” Dat geldt niet voor linksback Nadir Belhadj van Sedan. De technische staf ziet in de Franse Algerijn toch geen versterking.
Weinig verrassingen, maar zo open heb ik Hiddink nog nooit gehoord.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 december 2006 @ 13:31:10 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44823471
dat scheelt iig een hoop speculeren hier

en goed nieuws de Jong traint weer voorzichtig mee met de groep
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:34:05 #248
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44823579
Lamey weg, Addo niet

Oh ja trouwens:
quote:
Leonardo begint bij Ajax met blessure

Leonardo dos Santos Silva is met de nodige pech begonnen aan zijn verblijf bij Ajax. Tijdens zijn eerste training maakte Leonardo een mooie schijnbeweging. Maar tijdens zijn hoogstandje blesseerde de Braziliaan zich al meteen. Na enig onderzoek in het Amsterdams Academisch ziekenhuis werd duidelijk dat Leonardo dos Santos een klein scheurtje heeft opgelopen in zijn linkerhamstring, een blessure waar maximaal drie à vier weken voor staan.

"Natuurlijk is dit een tegenvaller voor me. Maar de mensen bij Ajax hoeven niet te wanhopen. Ik herstel altijd al snel van blessures, dus ik verwacht sneller terug te zijn dan die maand die er maximaal voor staat."
PieAir
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 december 2006 @ 13:36:09 #249
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44823647
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:34 schreef jpg97 het volgende:
Lamey weg, Addo niet

Oh ja trouwens:
[..]

de ajax medische staf heeft weer toegeslagen
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:40:27 #250
11102 knep
Mountainfreak
pi_44823788
Leonardo lijkt me uitstekend in het rijtje grote ego's passen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')