Addo is altijd handig om erbij te hebben. Een reserve die je nooit hoort klagen. OK, je ziet hem liever niet altijd spelen. Maar er zijn maar weinig voetballers die een dergelijke rol willen vervullen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:34 schreef jpg97 het volgende:
Lamey weg, Addo niet
Oh ja trouwens:![]()
[..]
quote:PSV probeert Jonathan Reis te halen
29 december 2006 13:30
Aan het einde van het persgesprek, waarin Ronald Koeman al veel nieuws en namen uit de doeken deed, legde de hoofdcoach ook uit dat PSV probeert om de Braziliaanse aanvaller Jonathan Reis (17) te halen. "Voor de toekomst."
PSV Atletico Mineiro
Reis is afkomstig van Atletico Mineiro en was eind oktober al eens voor een stage op De Herdgang. De Braziliaan liep toen een blessure op aan zijn knie, maar Koeman liet vrijdag weten dat PSV hem dus wil halen. "Hij heeft voldoende laten zien op zijn leeftijd om overtuigd te zijn van wat-ie kan. Het zou een aankoop voor de toekomst zijn", aldus Koeman, die volop inging op namen en nieuwsfeiten. Met de mogelijke komst van Reis wordt het Latijnse contingent in Eindhoven nog groter.
Uit mijn duimquote:
fixed.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, hoe het nu gaat is fijn voor de jongen, hij speelt nooit.![]()
Hup, naar FC Utrecht ermee!
Aissati heeft jaren bij ons op de tribune gezeten, en FCU mist op dit moment ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:34 schreef twi het volgende:
FC Utrecht? Lijkt me nou niet echt de ideale club voor 'm. Laat 'm lekker naar Twente gaan.
/edit: PBateman had me fooledVoortaan mezelf maar herinneren dat ik de originele posts moet lezen, i.p.v. de quotes
Met van Dijk en de Jong in zijn rug hoeft ie nergens bang voor te zijnquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:37 schreef twi het volgende:
Die jongen is redelijk blessuregevoelig, fysiek niet zo sterk. En ik ken Utrecht toch met name van het fysieke spel. Wat gaan ploegen doen die daarvan onder de indruk raken? Die proberen Utrecht een koekje van eigen deeg te geven.
En waarom dan ?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:53 schreef michiel_merk het volgende:
Ik denk dat Aissati naar twente of sc heerenveen gaat
Ik zie het ook niet zitten, zo'n beetje de enige bankzitter die de potentie heeft om te concureren met de vaste elf....quote:
Nu nog wel, maar als Väyrynen dadelijk weer fit is en PSV ook drie versterkingen kan halen...quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet zitten, zo'n beetje de enige bankzitter die de potentie heeft om te concureren met de vaste elf....![]()
Aissati verhuren aan Utrecht lijkt mij ook vrij logisch. Hij woont daar natuurlijk en Utrecht is verre van een concurrent van PSV (waar Twente nog wel een beetje in de buurt komt).quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Aissati heeft jaren bij ons op de tribune gezeten, en FCU mist op dit moment ?
Juist, een creatieve middenvelder.
Oppleuren met die versterkingen en Isi in de basis! Waarom moeten er nieuwe spelers gekocht worden als we al genoeg goede spelers hebben? Waarom Bruins erbij halen als we Ibi en Isi hebben die de potentie hebben om uit te groeien tot fantastische spelers? We kunnen toch niet alle talenten van Nederland halen?!quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar als Väyrynen dadelijk weer fit is en PSV ook drie versterkingen kan halen...
Hij hoeft van mij niet weg maar zoals het nu gaat speelt ie gewoon té weinig. Dan heb je meer aan speeltijd dan bankzittijd. Kijk eens naar Bakkal, die ontwikkelt zich geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |