Twente vanwege rutten en eikelkamp , en bij sc heerenveen kunnen ze nog wel een crea middenvelder voor achter de spitsen gebruiken. Ok we hebben Pranjic maar die is onmisbaar op linksquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En waarom dan ?
Beide teams doen 't nu ook al goed, daar is dan toch geen basis-plaats voor Aissati ?
Maar we zullen zien, ik hoop iig dat ie een half seizoentje thuis komt.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:08 schreef endr0me het volgende:
Aissati mag van mij wel naar Nijmegen komen
.. en hij mag Beerens ook meenemen!
Snap ik ook werkelijk niks van. Die zou zogenaamd aanvallend ingesteld moeten zijn. Ik zie hem echt alleen pasjes over de breedte geven.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:46 schreef twi het volgende:
Heb je Aissati ben je inderdaad gelijk een stuk sterker. Maar ik denk dat PSV er verstandiger aan zou doen om gewoon hem en Afellay op te blijven stellen. Laatst zag ik ook Culina weer spelen. Waarom er voor hem wel plaats is in het elftal van PSV is mij een raadsel.
Ja die is getest door zowel PSV als Ajaxquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die Jonathan was eerst getest bij Ajax toch?
Hoe ging zijn test bij Ajax?quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:51 schreef XAVI het volgende:
[..]
Ja die is getest door zowel PSV als Ajax
Ik denk dat hij wel bij betere clubs in de basis aan de slag kan....quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me reuze verstandig, nu maakt hij maar amper stappen. Van een half jaar bij RKC bijvoorbeeld zou hij een hoop leren.
Oh wacht dat heb ik zeker nog nooit gezegdquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:43 schreef cultheld het volgende:
Ik vind het achterlijk dat Mendéz (aankoop he) en Culina geschikter dan Aissati Vayrynen worden geacht.
Zeker wel, maar waar leert hij het meeste is de vraag.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel bij betere clubs in de basis aan de slag kan....![]()
Ik snap ook niet dat Culina meer minuten maakt dan Aisatti.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat hij op het moment zo weinig aan bod komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |