abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44827546
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En waarom dan ?

Beide teams doen 't nu ook al goed, daar is dan toch geen basis-plaats voor Aissati ?

Maar we zullen zien, ik hoop iig dat ie een half seizoentje thuis komt.
Twente vanwege rutten en eikelkamp , en bij sc heerenveen kunnen ze nog wel een crea middenvelder voor achter de spitsen gebruiken. Ok we hebben Pranjic maar die is onmisbaar op links

[ Bericht 1% gewijzigd door michiel_merk op 29-12-2006 15:34:01 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 december 2006 @ 16:12:14 #277
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44828854
goeie zet om Ismael te verhuren. Hij viel de afgelopen tijd vooral in voor Ibi. Die lijkt nu dan toch eindelijk wat sterker geworden te zijn. De extra trainingen werpen hun vruchten af! Dan kan hij gewoon hele wedstrijden gaan spelen. Bovendoen moet er wel ruimte zijn om de Jong straks minuten te geven
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44830273
Ik hoop dat PSV leuke clubs vind voor Aisatti, Beerens en ook voor de Bock en Nguyen. Liever bij een wat lager geclasseerde club, als ze maar speelminuten krijgen
pi_44830309
FC Utrecht lijkt me wel een mooie voor Aissati inderdaad.

Net als Roda JC, die zijn niet blij met Agustien en Aissati kan ook op die plaats uit de voeten.

Het moet wel een club zijn waar hij vooral lekker kan voetballen, lijkt me. Geen degradatieteam. FC Twente zit al vrij vol op het middenveld.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44830695
Aissati mag van mij wel naar Nijmegen komen

.. en hij mag Beerens ook meenemen!
Brett Holman
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 29 december 2006 @ 17:09:55 #281
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44830739
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:08 schreef endr0me het volgende:
Aissati mag van mij wel naar Nijmegen komen

.. en hij mag Beerens ook meenemen!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44830969
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:46 schreef twi het volgende:
Heb je Aissati ben je inderdaad gelijk een stuk sterker. Maar ik denk dat PSV er verstandiger aan zou doen om gewoon hem en Afellay op te blijven stellen. Laatst zag ik ook Culina weer spelen. Waarom er voor hem wel plaats is in het elftal van PSV is mij een raadsel.
Snap ik ook werkelijk niks van. Die zou zogenaamd aanvallend ingesteld moeten zijn. Ik zie hem echt alleen pasjes over de breedte geven.
pi_44830980
Ik vind het allemaal vrij logische zetten. Maar dat hoop ik wel dat we Väyrynen kunnen behouden voor op het middenveld.

PSV is wel enorm druk bezig zeg. Ik hoop dat het allemaal goed uitpakt. Ik houd er m'n hart een beetje voor vast. Maar aan de andere kant is het aankoop- en verkoopbeleid van PSV nu net de grote kracht (Feijenoord heeft de ellende ook in laten leiden door het aankoopgedrag van één coach: Gullit. Ik hoop niet dat Koeman hem achterna gaat). Ik ga er eigenlijk ook wel vanuit dat het goed komt.

Maar wat houden de andere clubs zich opvallend rustig op de transfermarkt.
pi_44831402
Viel mij ook al op ja.. misschien dat er dalijk toch ineens veel opvallende transfers komen..
Brett Holman
pi_44831674
Ik hoop, en verwacht eigenlijk ook, dat er geen bepalende spelers zullen vertrekken.
Ben benieuwd wat er bij gaat komen na Alcides.
pi_44833345
Die Jonathan was eerst getest bij Ajax toch?
pi_44833804
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die Jonathan was eerst getest bij Ajax toch?
Ja die is getest door zowel PSV als Ajax
pi_44834394
Alcides is toch rechtsbenig?
pi_44834846
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 18:51 schreef XAVI het volgende:

[..]

Ja die is getest door zowel PSV als Ajax
Hoe ging zijn test bij Ajax?
pi_44835018
Hij beviel wel en ze wilden hem nog eens zien testen, maar van die test is het niet gekomen omdat PSV concretere interesse had en z'n voorkeur daar meer ligt.
That's all folks!
pi_44835336
Aissati verhuren .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44835384
Lijkt me reuze verstandig, nu maakt hij maar amper stappen. Van een half jaar bij RKC bijvoorbeeld zou hij een hoop leren.
That's all folks!
pi_44835468
Ik vind het achterlijk dat Mendéz (aankoop he) en Culina geschikter dan Aissati worden geacht.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44835971
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me reuze verstandig, nu maakt hij maar amper stappen. Van een half jaar bij RKC bijvoorbeeld zou hij een hoop leren.
Ik denk dat hij wel bij betere clubs in de basis aan de slag kan....
Patat Friet
pi_44835989
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:43 schreef cultheld het volgende:
Ik vind het achterlijk dat Mendéz (aankoop he) en Culina geschikter dan Aissati Vayrynen worden geacht.
Oh wacht dat heb ik zeker nog nooit gezegd
Patat Friet
pi_44836039
Voor Aissati is het zelf goed dat hij dan aan spelen toekomt, maar als PSV het echt doet is het belachelijk. Misschien wel het grootste Nederlandse talent (of Marokkaanse ), die hoort gewoon te spelen en dingen te leren van o.a. Cocu.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_44838156
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:00 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ik denk dat hij wel bij betere clubs in de basis aan de slag kan....
Zeker wel, maar waar leert hij het meeste is de vraag.
pi_44838194
Hij gaat niet naar Mark Wotte he
pi_44838204
Ik vind het wel opvallend dat hij op het moment zo weinig aan bod komt.
That's all folks!
pi_44838350
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat hij op het moment zo weinig aan bod komt.
Ik snap ook niet dat Culina meer minuten maakt dan Aisatti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')