Als je fan bent kijk je al het meezit maar ook als het tegenzit. Doe je dit niet ben je in mijn optiek geen fan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben dan een fan van Arsenal, maar als supporter moet je objectief blijven. Aan je reacties te merken heb je vaak hier moeite mee
Is het niet makkelijker om gewoon Chelsea te schrijvenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kalou had niet voor 't geld moeten kiezen maar 't kleine stapje hogerop (lees: PSV). Verder jammer dat Ch¤lski gewonnen heeft, had die marge graag weer gehad
vandaag was het toch niet mistig???quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:54 schreef stevengerrard het volgende:
LFC op halve kracht na de overwinning in een zeer slechte wedstrijd. Watford speelde goed mee maar mistte gewoon stootkracht en dat beetje geluk.
op heathrow verwacht men morgen weer normaal te kunnen vliegenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:12 schreef DeVinger het volgende:
Geniaal trouwens, de dag dat wij vertrokken uit London (vorige week weekendje london en West Ham - Manchester meegepikt), begon het mistig te worden. Wij waren een van de laatste vluchten, zelfs tijdens het landen op schiphol maandag zagen we al mist. Sindsdien pot en pot dicht rondom London.
Wie is beter dan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:54 schreef stevengerrard het volgende:
P.s Cantona Ronaldo beste voetballer in de PL![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
vandaag was het toch niet mistig???
![]()
Henry, Gerrard, Lampard, Nolan, Fabregas moet ik doorgaan!quote:
Henry presteert lekker dit seizoen, Lampard en Gerrard zijn niet dominant genoeg, Fabregas is niet in vorm en Nolan is een grapquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:13 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Henry, Gerrard, Lampard, Nolan, Fabregas moet ik doorgaan!
Tquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:13 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Oh ja echt Ronaldo is lekker dominant aanwezig!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Henry presteert lekker dit seizoen, Lampard en Gerrard zijn niet dominant genoeg, Fabregas is niet in vorm en Nolan is een grap
Niet dat ik C. Ronaldo slecht vind, maar vooral dat laatste is een heel goed puntquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer je een rijtje van de 10 beste maakt zit C.Ronaldo daar wel tussen. Wie exact de beste is, kan je toch niet bepalen, heeft te maken met persoonlijke voorkeur voor speelstijl.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
Lekker van Scholes hoor!
Koppen kan die welquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:28 schreef Ludacriss het volgende:
Tja Kalou heeft ook gewoon pech.
NOS zo. Het staat pas 0-2 bij mijquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stop ik met kijken en dan scoort Robben!! (Stream had geen beeld meer)
Filmpje ?
Persie, Drogba...quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:13 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
1-2 alweer:pquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:30 schreef AminBen het volgende:
[..]
NOS zo. Het staat pas 0-2 bij mij![]()
Ow ik dacht dat ik te laat wasquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:30 schreef AminBen het volgende:
[..]
NOS zo. Het staat pas 0-2 bij mij![]()
Drogba wou nog een goaltje meepikken iddquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die ene schopte bijna Robben's schot weg
Crespo 1e speeldagquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:34 schreef Ludacriss het volgende:
Scoorde Chelsea ook niet vorig jaar in de laatste minuut tegen Wigan?
Klopt en jawel, zeker een keer of 5 dit seizoenquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:33 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Oh ja echt Ronaldo is lekker dominant aanwezig!!
Daarbij is Nolan zeker geen grap, maar ja je zou hem nog wel niet 90 minuten live hebben zien spelen!
Tuesday 26th December 2006quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zijn de wedstrijden voor dinsdag?
haha hier hoef je natuurlijk geen waarzegger voor te zijnquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:54 schreef Dos37 het volgende:
agh als ik nog geld had op betfair zette ik alles wel in op chelsea die scoren natuurlijk nog wel in de 90ste minuut.
Ben het er wel mee eens hoor, maar mag ik hier een paar kanttekeningen bij zetten?quote:Op zondag 24 december 2006 00:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Prachtige doelpunt van Robben diep in de blessuretijd, al is het meer de ontlading dat het doelpunt zo mooi maakte.
En wat speelde Arsenal toch prachtig, diep respect.![]()
Haha niet normaal hoe ze zoek werden gespeeld.quote:Op zondag 24 december 2006 00:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ben het er wel mee eens hoor, maar mag ik hier een paar kanttekeningen bij zetten?
2. Verdediging van Blackburn was echt brandhout op 't eind.
Misschien een keer de PL volgen, misschien dat je dan eens serieus wordt genomenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:54 schreef stevengerrard het volgende:
LFC op halve kracht na de overwinning in een zeer slechte wedstrijd. Watford speelde goed mee maar mistte gewoon stootkracht en dat beetje geluk. Bellamy was de beste man aan de kant van LFC, waarbij het spel erg choatisch was. Kuyt speelde als de laatste weken en dat is gewoon K*t met de hoofdletter K!
P.s Cantona Ronaldo beste voetballer in de PL![]()
![]()
Dat word dus voetbal dagquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:59 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tuesday 26th December 2006
Blackburn v Liverpool 16.00
Chelsea v Reading 14.00
Watford v Arsenal 18.30
Tijden zijn Nederlandse tijden
Kerel ik zit om de week in Engeland. Dus wie moet er hier nu serieus worden genomen??quote:Op zondag 24 december 2006 01:56 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Misschien een keer de PL volgen, misschien dat je dan eens serieus wordt genomen![]()
Jij iig niet, want dat je om de week in Engeland zit zegt natuurlijk niks.quote:Op zondag 24 december 2006 09:59 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Kerel ik zit om de week in Engeland. Dus wie moet er hier nu serieus worden genomen??
quote:Op zondag 24 december 2006 10:04 schreef stevengerrard het volgende:
oh ja sorry ik zou het ff op jouw niveau zeggen. Ik bezoek om de week een engelse wedstrijd in de PL. Snap je het nu wel
Uitgeluld.quote:Op zondag 24 december 2006 10:20 schreef stevengerrard het volgende:
nee gelukkig niet, anders hadden de mensen veel kots op te ruimen......Maar goed jij hebt helemaal gelijk, einde discussie
Leugenaar.quote:Op zondag 24 december 2006 09:59 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Kerel ik zit om de week in Engeland. Dus wie moet er hier nu serieus worden genomen??
Was al gepostquote:Op zondag 24 december 2006 11:57 schreef dndiek het volgende:
je had ook het programma hier neer kunnen zetten
en tot zover dndiek's subtiele TVPquote:Op zondag 24 december 2006 11:57 schreef dndiek het volgende:
je had ook het programma hier neer kunnen zetten
ik was al voorzienquote:Op zondag 24 december 2006 11:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en tot zover dndiek's subtiele TVP
quote:Op zondag 24 december 2006 11:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en tot zover dndiek's subtiele TVP
quote:Drogba: ‘Ik ben Speler v/h Jaar’
Chelsea’s Didier Drogba vindt dat hij de titel Speler van het Jaar in de Premier League verdient. De Ivoriaan maakt een uitstekend seizoen door, waarin hij al tien keer het net wist te vinden voor zijn club.
Hij is dan ook van mening dat er niemand anders is dan hij die deze prijs verdient. “Ik mag het niet bepalen, maar als ik de prijs voor beste speler van het Premiership niet win, zou dat een grote teleurstelling voor mij zijn,” aldus Drogba.
“Dit zeg ik niet om op te scheppen, maar het is gewoon de realiteit,” gaat de 28-jarige international van Ivoorkust verder tegenover SkySports. “Ik ben op dit moment gewoon de beste speler in de League.”
”Ik speel op dit moment het beste voetbal van mijn leven. Het is raar, maar alles lukt me op dit moment. Het voelt gewoon fantastisch,” vervolgt hij. “De beste speler van de wereld? Dat zeg ik niet, maar alles is mogelijk.”
Goede zaakquote:Op zondag 24 december 2006 12:01 schreef DutchGooner het volgende:
We will cut spending - Abramovich
Billionaire owner Roman Abramovich ....
Nee gaat ook niet daarom. Vind dat je als speler je zoiets gewoon niet moet zeggen. Is niet gepast en je moet gewoon je voeten laten spreken, dan heb je dit soort uitspraken gewoon niet nodig.quote:Op zondag 24 december 2006 13:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan een spits die zich iedere week helemaal kapot loopt moeijk een egoist noemen
Kansloze opmerkingquote:Op zondag 24 december 2006 01:56 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Misschien een keer de PL volgen, misschien dat je dan eens serieus wordt genomen![]()
En hoe vaak zie die nare pisnicht tterwijl jij wel in the theatre of prawns zit?quote:
Dus 3 ploeggenoten van pisnicht die boven hem staan ...quote:Op zondag 24 december 2006 13:29 schreef Dos37 het volgende:
1 didier drogba Chelsea 336
2 frank lampard Chelsea 315
3 gareth barry Aston Villa 306
4 wayne rooney Manchester United 305
5 louis saha Manchester United 299
6 el-hadji diouf Bolton Wanderers 298
7 matthew taylor Portsmouth 291
8 rio ferdinand Manchester United 283
9 kanu Portsmouth 278
10 kevin doyle Reading 269
top 10 speler van de eerste seizoens helft.
Waar is die lijst eigenlijk van?quote:Op zondag 24 december 2006 15:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Dus 3 ploeggenoten van pisnicht die boven hem staan ...
Hij is in iieder geval beter dan die kut-Portugees van SCUMquote:
Goeie vraag. Het zou misschien van de "PL Fantasy league" kunnen zijn....quote:
Ik wil helemaal geen ruzie maken, maar als hij elke week kijkt bij een andere club dan ManU dan kan hij toch ook niet serieus zeggen hoe goed Ronaldo is?quote:
Eensch, maar hij hoeft natuurlijk niet aan te komen met dat hij Ronaldo beter kan beoordelen omdat hij naar bolton of portsmouth gaat.Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 24 december 2006 17:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Beetje trieste bedoeling hier zoIedereen heeft zijn/haar eigen cluppie, laat elkaar in waarde. Dat lijkt me wel zo gezellig.
Feit blijft natuurlijk dat Man Utd op dit moment de beste club van Engeland is, ze staan niet voor nix bovenaan
Het is net Jenner. Eerst zevenenvijftig schijnbewegingen, die op gegeven moment iedereen wel kent. Dan gaat ie eens denken of hij een voorzet moet gaan geven en tegen die tijd is de hele defensie weer op orde.quote:Op zondag 24 december 2006 17:46 schreef DutchGooner het volgende:
Ach, iedereen die een beetje de PL volgt kan zijn oordeel wel trekken over dat mietje die eigenlijk nooooooooit meer voor manyoo wilde spelen van de zomer.
Feit is dat ie op dit moment aardig balt, kan met een paar weken weer afgelopen zijn.
Wat snap je hiet niet aan?quote:Op zondag 24 december 2006 17:53 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Jammer dat jullie zo over hem denken, vooralomdat ie al weken het publiek van de tegenstander stilkrijgt.Gisteren MOTM.Trouwens Scholes heeft de goal van het jaar al gemaakt.
En die van Scholes was idd aardig en zal ongetwijfeld wel in de top 5 komen.quote:[b]Op zondag 24 december 2006 17:46 schreef
Feit is dat ie op dit moment aardig balt, kan met een paar weken weer afgelopen zijn.
Waaraan?quote:Op zondag 24 december 2006 17:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat snap je hiet niet aan?
[..]
En die van Scholes was idd aardig en zal ongetwijfeld wel in de top 5 komen.
Ozo, uhm dat kun je over elke speler zeggen dat het met een aantal weken voorbij is.quote:Op zondag 24 december 2006 17:58 schreef methodmich het volgende:
Dat ie goed speelt, maar dat dat volgens DG binnen een paar weken weer voorbij kan zijn.
Dat is toch zo, voorbeelden zat lijkt mij.quote:Op zondag 24 december 2006 17:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ozo, uhm dat kun je over elke speler zeggen dat het met een aantal weken voorbij is.
Idd, maar ik bevestigde jouw uitspraak ook, want elke speler kan wegzakken.quote:Op zondag 24 december 2006 18:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is toch zo, voorbeelden zat lijkt mij.
Zeg ik ook niet, ik vroeg dat omdat ik je vraag niet snaptequote:Op zondag 24 december 2006 18:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ontken dat ie goed speelt.
Je bedoelt Ljungberg?quote:Op zondag 24 december 2006 18:09 schreef fanneke het volgende:
C. R. is en blijft een kutvoetballer.
Type (en niet qua voetbalkwaliteiten) Maradona, Figo, Leonardo en 10-tallen andere portugezen en Italianen etc.
Altijd maar janken, zeuren, schwalbes, tegenstanders kaarten aannaaien etc.
Ik walg van dat soort spelers
![]()
Eindelijk iemand die het ziet hoe die jongen is verandert.quote:Op zondag 24 december 2006 18:12 schreef Erwtensoep het volgende:
C. Ronaldo is van een redementloze pingeldoos gegroeid tot een van de beste spelers van de PL. Ondanks dat het een jankerd is zie ik hem graag spelen.
Frank Lampardquote:Op zondag 24 december 2006 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wacht nog op een speler die heel het jaar goed speelt
Die speelt ook niet heel het jaar goed en is een stuk minder dwingend sinds dat Ballack er is.quote:
Diouf is de slechtste speler in de PL ooit.quote:
Misschien idd door Ballack wat je al zei.quote:Op zondag 24 december 2006 18:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lampard is minder dan de laatste 2 seizoenen
Hij is al weken foutloosquote:Op zondag 24 december 2006 18:28 schreef stefmans het volgende:
Cech is ook eigenlijk altijd wel goed.
2 zelfde soort spelersquote:Op zondag 24 december 2006 18:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Misschien idd door Ballack wat je al zei.
Lampard zit nu ongeveer weer op het niveau waar hij twee jaar gelden in zat hoor. Hij is dwingender dan aan het begin van het seizoen. Ballack is degene die minder vaak op komt. Lampard doet dat nu veel vaker. Bovendien geeft hij veel lijn in het spel. Als je de eerste helft zag tegen Newcastle in de Carling Cup waar hij gespaard werd. Het was een zooitje en het liep voor geen meter bij Chelsea. Toen hij er in de tweede helft in kwam, betekende dat veel meer rust aan de bal, Chelsea werd de bovenliggende partij, en Newcastle moest uiteindelijk op de knieen door een doelpunt van Drogba.quote:Op zondag 24 december 2006 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die speelt ook niet heel het jaar goed en is een stuk minder dwingend sinds dat Ballack er is.
Terry komt bij Chelsea het dichtst in de buurt en verder wil ik zeggen dat als je 60-70 wedstrijden per jaar moet spelen je niet iedere wedstrijd goed kan spelen. Misschien zou dat kunnen als je 45 wedstrijden per jaar speelt. Nu moet je gewoon een aantal wedstrijden op de automatische piloot spelen
Ik mis hemquote:Op zondag 24 december 2006 18:28 schreef stefmans het volgende:
Cech is ook eigenlijk altijd wel goed.
Lampard is dit jaar weer gewoon goed maar de vorm die die 2 jaar geleden had heeft ie echt nog lang niet. Toen was ie zelfs nog topscoorder en dat als middenvelder.quote:Op zondag 24 december 2006 18:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Lampard zit nu ongeveer weer op het niveau waar hij twee jaar gelden in zat hoor. Hij is dwingender dan aan het begin van het seizoen. Ballack is degene die minder vaak op komt. Lampard doet dat nu veel vaker. Bovendien geeft hij veel lijn in het spel. Als je de eerste helft zag tegen Newcastle in de Carling Cup waar hij gespaard werd. Het was een zooitje en het liep voor geen meter bij Chelsea. Toen hij er in de tweede helft in kwam, betekende dat veel meer rust aan de bal, Chelsea werd de bovenliggende partij, en Newcastle moest uiteindelijk op de knieen door een doelpunt van Drogba.
De vorm die Lampard de laatste weken etaleert, maakt hem voor mij de beste in de PL op het moment. Dat van de automatische piloot is ook bij Lampard soms van toepassing, maar die man heeft zo'n hoge ondergrens. Hij scoort altijd wel minimaal een ruim voldoende.
[..]
Ik mis hem![]()
quote:Pardew replaces Reed at Charlton
New Charlton boss Alan Pardew
Alan Pardew guided West Ham to the FA Cup final
Charlton head coach Les Reed has left the club by mutual consent to be replaced by recently sacked West Ham United manager Alan Pardew.
Pardew has signed a three-and-a-half year deal at the Valley and becomes the team's third manager this season.
Reed was originally drafted in to replace Iain Dowie but has failed to turn the club's fortunes around.
He managed just one victory at the helm and lost to League Two side Wycombe in the Carling Cup quarter-finals.
Saturday's 2-0 defeat at Middlesbrough left Charlton seven points adrift of Premiership safety and in increasing danger of losing their top-flight status for the first time in seven years.
Reed was promoted from his job as assistant manager after Charlton parted company with Dowie 12 games into the Premiership season in the middle of November.
Former Charlton boss Les Reed
Reed was previously the FA's youth development director
Reed lasted just 41 days in charge - one of the shortest ever Premiership reigns - even though chief executive Peter Varney said his job was not under threat last week.
Dowie himself had only been appointed in the close-season to replace the long-serving Alan Curbishley, who ironically has now taken over from Pardew at Upton Park.
The news was announced at 1900 GMT on Christmas Eve and Charlton say they will make no further comment until holding a press conference at 1330 GMT on Boxing Day.
Their next match is not until Wednesday night when they entertain Fulham.
Curbishley had been in charge at The Valley for 15 years.
Pardew was sacked by West Ham two weeks ago, after just over three years in charge, less than a month after Eggert Magnusson's £85m takeover of the club.
In that time he led them into the Premiership via the play-offs and then last season took them to the FA Cup final where they were seconds away from lifting the trophy against Liverpool.
Steven Gerrard punctured their dream by hammering in a spectacular last-minute equaliser to make the score 3-3 and force a penalty shoot-out which the Hammers lost 3-1.
However, their efforts earned them a place in this season's Uefa Cup but they went out at the first hurdle to Palermo.
Pardew was previously in charge at Reading and, while there, led them into the League's second tier in 2001/02. They reached the play-offs for promotion to the Premiership the following season but failed to go up and early on in the next campaign he moved to Upton Park.
Maar met de opmerking die je eerder maakt ( The FA Premier League Part 14: Mét titelstrijd ) sla je dan wel de plank volledig mis ...quote:Op zondag 24 december 2006 17:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Eensch, maar hij hoeft natuurlijk niet aan te komen met dat hij Ronaldo beter kan beoordelen omdat hij naar bolton of portsmouth gaat.Dat slaat natuurlijk nergens op.
Jij moet gewoon niet zo dom doen door tegen mensen die regelmatig naar PL wedstrijden gaan - en daarnaast de volle portie aan wedstrijden via een abo zien - zeggen dat ze eens de PL moeten gaaan volgen. Leuk dat je af en toe een wedstrijdje van SCUM ziet en onngetwiijfeld een trouw MottD kijker bent - maar dat maakt je niet de persoon om tegen mensen die WEL meer zien zo'n grote muil te hebben.quote:Op zondag 24 december 2006 17:09 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Doc wat ben jij een kneus, ik hoef niet in het Theatre of Dreams te zitten, ik kan het op tv goed volgen.Of wou jij zeggen dat als hij de ene week bij Portsmouth zit en de andere week bij Bolton, en ik kijk dan naar Man Utd, dat hij beter kan beoordelen hoe goed Ronaldo is?Jij bent lekker serieus te nemen![]()
![]()
Dat is ook niet zo moeilijk..quote:Op zondag 24 december 2006 15:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Hij is in iieder geval beter dan die kut-Portugees van SCUM
En jij wil serieus genomen worden? Ik vind Diouf een onaangemane voetballer, maar de slechtste speler ooit in de PL, dat is razende kolder. Zeker dit seizoen doet-ie het vooralsnog best aardig.quote:Op zondag 24 december 2006 18:23 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Diouf is de slechtste speler in de PL ooit.
quote:Op maandag 25 december 2006 13:22 schreef Fakir het volgende:
Het is weer duidelijk. Cantona heeft gewoon even de drang om het publiek in te springen om iemand te schoppen
We hebben allemaal gewoon wat vooroordelen. Zo vindt mcyodogg Lampard een geweldige speler. Zijn goed recht. Zo hebben we allemaal wat, met dien verschil dat SG, Doc en ik gelijk hebben
Live and let live.
Het is wel de smerigste hond ooitquote:Op maandag 25 december 2006 13:15 schreef Doc het volgende:
[..]
En jij wil serieus genomen worden? Ik vind Diouf een onaangemane voetballer, maar de slechtste speler ooit in de PL, dat is razende kolder. Zeker dit seizoen doet-ie het vooralsnog best aardig.
Symphatiek dat jullie Fabregas ook zo geweldig vindenquote:Op maandag 25 december 2006 13:22 schreef Fakir het volgende:
met dien verschil dat SG, Doc en ik gelijk hebben
Smerigste lama ooit. Diouf vind ik ook een kotsopwekkende voetballer. Jammer dat hij het dit jaar, zoals dat hele schijt-Bolton, goed doet.quote:Op maandag 25 december 2006 13:27 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het is wel de smerigste hond ooit
Nou DG, na die pot van afgelopen zaterdag, sta ik niet zo te springen om die 2 cup-ties. Maar goed we merken het wel. Jullie zijn bijna net zo wisselvallig als ons.quote:Op maandag 25 december 2006 17:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Symphatiek dat jullie Fabregas ook zo geweldig vinden
Of het de smerigste is durf ik niet te zeggen. Maar een vuillak is het zeker. Dat maakt hem echter niet de slechtste voetballer in de PL.quote:Op maandag 25 december 2006 13:27 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het is wel de smerigste hond ooit
Zonder twiijfelquote:
Dat was Khalilou Fadiga inderdaad. Ook wel in de PL gespeeld, al is het niet veel.quote:Op maandag 25 december 2006 13:32 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij een andere Senegalees. Jammer dat het geen gouden ring was©m_p
quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:30 schreef Dos37 het volgende:
Chelsea zal wel winnen in de 80ste 92ste minuut
ach gut, het zit jullie wel tegen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:13 schreef mcyodogg het volgende:
Veel lulliger kan je geen punten verspelen met een buitenspeldoelpunt(alweer), en een eigengoal.
Het zit diep he?quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:23 schreef M0NTANA het volgende:
Spurs eindigen dit seizoen tóch nog boven AFC.

Ja ongelofelijk hoe kun je ze allemaal missen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:52 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zie net de kansen van Liverpool
Bellamy![]()
Crouch![]()
Maar het overkomt wel altijd Liverpool. In eigen land al jaren geen titelkandidaat meer...quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:07 schreef stevengerrard het volgende:
Deze wedstrijden mag je gewoonweg niet verliezen en zeker niet als je na 35 min gewoon met 0-3 voor moet staan.
Die scoort er aardig op los de laatste tijd.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:52 schreef popolon het volgende:
1-0 Arsenal, Gilberto.
daar heb je volledig gelijk in en het is veelste lang geleden dat LFC de titel won, laat staan tot de laatste speelrondes meedeed. Houllier was een periode waar LFC haar eigen identiteit verloor en alleen de Cups heeft gewonnen. Met Benitez aan het roer zie je daadwerkelijk een andere stijl van management, scouting en tactiek. Daarbij blijf ik erbij dat Benitez zeker dit seizoen nog de hand boven het hoofd gehouden dient te worden. Echter mocht hij niet bij de 1e 4 eindigen en CL mislopen dan ben ik bang dat er bovenin gemopperd gaat worden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:49 schreef DeVinger het volgende:
Jawel, CL is natuurlijk fantastisch (helemaal manier waarop), FA is ook hartstikke mooi, maar uiteindelijk wil je toch de beste van je eigen land zijn over langere tijd.
Leuk elftal hoor die Liverpool, maar de laatste maanden maken ze op mij een matige indruk. Het team is naar mijn mening té kwetsend en dan met name de verdediging. Verder laten ze het ook vaak afweten tegen de grote clubs als Arsenal en Chelsea. Verder gun ik Benitez het beste, want het is een hele goede coach. Maar of Liverpool dit seizoen weer hoge ogen gaat gooien ? Neh voorlopig zeker niet of ze moeten dit keer wél goed gaan inkopen en dan heb ik het over echte versterkingen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:57 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
daar heb je volledig gelijk in en het is veelste lang geleden dat LFC de titel won, laat staan tot de laatste speelrondes meedeed. Houllier was een periode waar LFC haar eigen identiteit verloor en alleen de Cups heeft gewonnen. Met Benitez aan het roer zie je daadwerkelijk een andere stijl van management, scouting en tactiek. Daarbij blijf ik erbij dat Benitez zeker dit seizoen nog de hand boven het hoofd gehouden dient te worden. Echter mocht hij niet bij de 1e 4 eindigen en CL mislopen dan ben ik bang dat er bovenin gemopperd gaat worden.
Ik heb het al meerder malen gezegt, Ronaldo is een rattekop maar hij kan fantastisch voetballenquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:14 schreef RayMania het volgende:
Chelsea eindelijk punten verloren, yes. Nu Arsenal ook nog even winnen, gaat de Gunners vast lukken. Man United ook nog steeds goed bezig, en wat doet Ronaldo het super de laatste tijd zeg.
Nou, dat moet ik nog zien eerlijk gezegd.!quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:14 schreef RayMania het volgende:
Chelsea eindelijk punten verloren, yes. Nu Arsenal ook nog even winnen, gaat de Gunners vast lukken.
ach echt zon net niet team de laatste jarenquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is de laatste weken sowieso hopeloos bij Arsenal![]()
Serieus een paar versterkingen straks in januari kan absoluut geen kwaad
![]()
zegt een roma en ajax supporter...quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:31 schreef ASroma het volgende:
[..]
ach echt zon net niet team de laatste jaren![]()
quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
zegt een roma en ajax supporter...
![]()
Die zal wel achter de tv zitten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:20 schreef venomsnake het volgende:
Moet je bij mcyodogg zijn, die maakt gifjes van de PL zag ik..![]()
ook wel wat naief verdedigd, je weet dat Robin naar z'n linkerbeen kapt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit was typisch een van Persie goal, met rechts naar binnen kappen en prachtig met links de goal in
Is ook zo, helemaal vergeten, Chelsea speelde vanmiddag nog gelijk tegen Readingquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die zal wel achter de tv zitten.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:17 schreef Bananenman het volgende:
YES YES YES YES
moet je niet naar manure kijkenquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
He leef jij ook weer ?![]()
Vraag maar niet naar het spel van Arsenal
![]()
Hij heeft geld ingezet op Arsenal volgens mij..quote:
Tegen de hekkensluiter zo spelen is toch schaamteloos hoorquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
moet je niet naar manure kijken![]()
het interesseert me niet hoe ze spelen. als ze maar winnen.
met de resources die arsenal ter beschikking heeft is het echt lachwekkend hoor, maar goed daar kun je over discusieren .quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
zegt een roma en ajax supporter...
![]()
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5963539quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand enig idee hoelaat de samenvattingen vanavond te zien zijn op BBC ? Gewoon weer om 23.30 uur ?
quote:Nederland 1, 22:05 uur
Aandacht voor Engels voetbal. Wie komt na deze volledige speelronde in de Engelse Premier League aan kop? Chelsea dat het thuis opneemt tegen de verrassend goed presterende promovendus Reading of komt Manchester United langszij door te winnen van Wigan Athletic. En hoe doen de Nederlanders het op Boxing Day? Er zijn samenvattingen van de wedstrijden Chelsea - Reading, Tottenham Hotspur - Aston Villa, West Ham United - Portsmouth, Blackburn Rovers - Liverpool, Bolton Wanderers - Newcastle United, Everton - Middlesbrough en Manchester United - Wigan Athletic.
BBC zei ikquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5963539
[..]
Durf op de BBC website te kijken hequote:Op dinsdag 26 december 2006 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand enig idee hoelaat de samenvattingen vanavond te zien zijn op BBC ? Gewoon weer om 23.30 uur ?
1 uur verschil? 12 uur dus ?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
Durf op de BBC website te kijken he
http://www.bbc.co.uk/bbcone/listings/index.shtml?service_id=4223
Ik had niet de intensie om je boos te maken hoorquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
Durf op de BBC website te kijken he
http://www.bbc.co.uk/bbcone/listings/index.shtml?service_id=4223
De samenvattingen zijn een stuk langer en het geluid is een stuk aangenamerquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dat zoveel verschillend dan?
De verdediging is echter de laatste weken weer in vorm waarbij ze maximaal 2 kansen weggeven. Terwijl dit in het begin van het seizoen dozijn kansen waren.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Leuk elftal hoor die Liverpool, maar de laatste maanden maken ze op mij een matige indruk. Het team is naar mijn mening té kwetsend en dan met name de verdediging. Verder laten ze het ook vaak afweten tegen de grote clubs als Arsenal en Chelsea. Verder gun ik Benitez het beste, want het is een hele goede coach. Maar of Liverpool dit seizoen weer hoge ogen gaat gooien ? Neh voorlopig zeker niet of ze moeten dit keer wél goed gaan inkopen en dan heb ik het over echte versterkingen.
Dat was erg jaquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
John Perry? Joe Coal
? (Bij Nederland 1)
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:07 schreef Fakir het volgende:
[..]
Ja ongelofelijk hoe kun je ze allemaal missen.
Maar goed ik blijf positief: Een bezoekje aan blackburn en niemand heeft een been gebroken.![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 02:49 schreef Fakir het volgende:
En ach liever iemand die er voor werkt en mist, dan tegen een arrogante smerige portugees moeten aankijken. Zou mijn wedstrijdplezier toch bederven. Het zou maar bij je club spelen. Bah.
Als je ziet hoeveel kansen LFC creert in die uit-wedstrijden dan kom je gewoon tot de conclusie dat als er een (zoals Fakir ook zegt) Owen, Rush, Barnes etc had gestaan dat er genoeg punten waren meegesleept. Daarbij mag het smoesje van een lang seizoen nu niet meer gebruikt worden, zelfde als het We've won it 5 times maar dat terzijde, elke topclub heeft internationals gehad die moe zijn terug gekomen. Ik ben het roerend eens dat LFC er het meeste last van heeft gehad maar je ziet toch de laatste weken al dat niemand meer moe oogt en de spelers geven zelf ook aan dat ze de moe heid weg hebben.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:30 schreef DeVinger het volgende:
Maar dat ligt niet alleen aan een goalgetter toch? Ik ben gewoon geen voorstander van dat woeste wisselen van de basis11. Je noemde het zelf al als voorbeeld bij Peter Crouch. Ik geloof zeker dat dat zijn gevolgen heeft voor vorm en vertrouwen.
RvN, Trezequet, Shevchenko, etc. Dat zijn goalgettersquote:Op woensdag 27 december 2006 12:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Saha is inderdaad wel een goalgetter. En hij kan ook nog goed meevoetballen.
quote:Robben mist komende wedstrijden Chelsea
27/12/2006 9 :39
Chelsea moet de komende dagen een handvol spelers missen. Een van hen is Arjen Robben, die dinsdag al vanaf de tribune had toegekeken hoe zijn club met 2-2 gelijkspeelde tegen Reading.
Robben raakte geblesseerd aan een hamstring tijdens een training voorafgaand aan het duel met Reading. Volgens zijn club zal hij de nog resterende holiday games missen. Daarnaast kan coach José Mourinho ook al niet beschikken over John Terry, Joe Cole, Petr Cech en Carlo Cudicini. Bovendien speelt Ricardo Carvalho al enige tijd met een blessure.
'Normaal gesproken is het zo dat als je Joe Cole even kwijt bent, je nog altijd Robben hebt. Als je allebei de spelers verliest, dan heb je een ander probleem', verklaarde een gefrustreerde Mourinho op de website van Chelsea.
Komende zaterdag staat voor de Londense ploeg een thuisduel met Fulham op het programma, drie dagen later wacht een uitwedstrijd tegen Aston Villa. Beide duels gaan aan Robben voorbij.
Wat een praatjes weer, jij bent aan het eind van het seizoen gewoon degene die zijn weddenschap gaat verliezenquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:23 schreef M0NTANA het volgende:
Spurs eindigen dit seizoen tóch nog boven AFC.
Moet jij niet manyoo gaan "supporteren"?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tegen de hekkensluiter zo spelen is toch schaamteloos hoorMaar goed wel fijn dat ze de 3 punten zullen pakken, alhoewel ik nooit te vroeg moet juich met dit Arsenal......
Daar ga ik vanaf het begin van het seizoen eigenlijk al vanuit, maar hopen mag toch?quote:Op woensdag 27 december 2006 13:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat een praatjes weer, jij bent aan het eind van het seizoen gewoon degene die zijn weddenschap gaat verliezen
Absoluut, eerlijkheid siert de mens.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar ga ik vanaf het begin van het seizoen eigenlijk al vanuit, maar hopen mag toch?
Die fouten maakte hij wel op een positie die hem gewoon niet ligt.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:25 schreef mcyodogg het volgende:
Boulahrouz heeft te veel fouten gemaakt om nu dingen te gaan eisen. Carvalho is wat dat betreft veel betrouwbaarder. 6 tegengoals in de laatste 3 wedstrijden is overigens wel kut. Tis dat Chelsea veel scoort anders was er nog veel meer misgegaan. Terry en Cech moeten maar snel terug zijn.
Ik dacht dat hij gewoon rechtsback kon spelen. En dat kan ie ook, dat bewees is wel tegen Barcelona. Maar dan is het bij Boulahrouz weer zo dat ie een week later gedold wordt door Robbie Keane.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die fouten maakte hij wel op een positie die hem gewoon niet ligt.
Ook bij Oranje is dat zo.
En 6 tegengoals in 3 wedstrijden.. dus geef anders Boulahrouz nou eens de kans !
Alex, Boulahrouz..Nog meer wensen wat bij Chelsea onder contract staatquote:Op donderdag 28 december 2006 17:40 schreef AminBen het volgende:
Boulahrouz mag anders best naar Madrid komen, we hebben nog een verdediger nodig![]()
Klaag niet zo.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:25 schreef mcyodogg het volgende:
. Terry en Cech moeten maar snel terug zijn.
Kopen ze wel weer een nieuwe, upson bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klaag niet zo.
Chelsea heeft helemaal niets te klagen gehad de laatste 2 jaar mbt blessures in vergelijking met bv. Arsenal en Liverpool.
Boeien? Dan mag je nog wel willen dat ze snel terugkomen. Het is duidelijk dat ze 'onmisbaar' zijn tot nu toe.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klaag niet zo.
Chelsea heeft helemaal niets te klagen gehad de laatste 2 jaar mbt blessures in vergelijking met bv. Arsenal en Liverpool.
Opdaampen Ronaldo is van ons.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:28 schreef Grimm het volgende:
Chelsea
Essien mag anders wel naar man.utd komen, ow en jullie hebben vast nog wel een zak met geld voor die jankerd van een Ronaldo, shevchenko mag ook wel
Ja en SG mag z'n jack weer aanquote:Op woensdag 27 december 2006 14:38 schreef Doc het volgende:
Mijn naasten vonden het wel fijn dat nu mijn Carragher shirt in de was mag
Je weet hoeveel uitspraken als deze waard zijn in de voetballerijquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:55 schreef AminBen het volgende:
[..]
'I want to play for Real Madrid and dream of doing so'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |