Ronaldo, Saha en Rooney, wie andersquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Goal door Ronaldo
Prachtige competitie dit jaar.Wint United ligt de druk weer bij jullie, over een uurtje.En zo is het de volgende keer andersom.Blijft spannend!quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:17 schreef mcyodogg het volgende:
crap
Dat wel. Tis sowieso qua spanning al een veel beter seizoen dan vorig jaar. Goed voor het aanzien van de competitie, slecht voor m'n zenuwenquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:19 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Prachtige competitie dit jaar.Wint United ligt de druk weer bij jullie, over een uurtje.En zo is het de volgende keer andersom.Blijft spannend!
Ja die van Scholes ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:22 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Godverdomme wat een goal!Mooiste dit jaar!
Nee.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:22 schreef Gunner het volgende:
Wordt Manchester niet uitgezonden op Sport 1??
Mooier dan die van Matty?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:22 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Godverdomme wat een goal!Mooiste dit jaar!
Ja, die was wel van verder, maar deze was zo knap, technisch moeilijk.quote:
Vanaf waarquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ja, die was wel van verder, maar deze was zo knap, technisch moeilijk.
Vreemd. Is AFC ook eens overkomen. Terwijl er gewoon een kanaal over is.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee.
Waarom weet ik ook niet..
quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zonder subjectief te zijn, United was indrukwekkend vandaag, en met name Ronaldo.Ronaldo is samen met Lampard de 2 beste spelers in de PL.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ronaldo is samen met Lampard de 2 beste spelers in de PL.
Cantona_no7 heeft wat te veel gedronken denk ik. Dit is niet subjectief te noemenquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Dan kennen ze wel scoren he
graf arsenal![]()
quote:
en daar zijn wij heel blij mee.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ben er gelukkig geen fan van
feyenoord fans moeten we nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ben er gelukkig geen fan van
Dat geeft de werkelijk goed weer!!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Vandaag heb ik maar voor de wedstrijd Aston Villa-Manchester United gekozen, omdat dit op papier de mooiste wedstrijd is. Ik moet zeggen dat Aston Villa het in de eerste helft het goed deed, het spel ging gelijk op. In de tweede helft kwam de kracht van Manchester United boven en had Aston Villa maar weinig in te brengen. Manchester combineerde er lustig op los en dat resulteerde in 3 doelpunten. Met 2 goals van Ronaldo heeft hij het hele vak van Aston Villa stil gekregenHet blijft soms een irritante jongen, maar dat neemt niet weg dat hij fantastisch kan voetballen. Ik denk dan ook dat het spel van Manchester aantrekkelijk is mede dankzij zijn creativiteit. Prachtig om naar te kijken
Maar goed genoeg geslijm, mijn cluppie heeft eindelijk weer eens gewonnen. Go Arsenal!![]()
en dan kiezen voor een wedstrijd van manure?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Vandaag heb ik maar voor de wedstrijd Aston Villa-Manchester United gekozen
...
Maar goed genoeg geslijm, mijn cluppie heeft eindelijk weer eens gewonnen. Go Arsenal!![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Vandaag heb ik maar voor de wedstrijd Aston Villa-Manchester United gekozen, omdat dit op papier de mooiste wedstrijd is.
quote:mijn cluppie heeft eindelijk weer eens gewonnen. Go Arsenal!![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:58 schreef fanneke het volgende:
[..]
en dan kiezen voor een wedstrijd van manurede trotse koploper?
![]()
Wat had je verwacht? Dat PSV eroveer zou gaan lopen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:01 schreef hello_moto1992 het volgende:
Maar Arsenal gaat echt een opstakel worden voor PSV![]()
Nee, had wel verwacht, maar PSV is nog niet kansloosquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat had je verwacht? Dat PSV eroveer zou gaan lopen?
Niemand is kansloos tegen wie dan ook vind alleen zowat alle PSV-ers veel te optimistisch.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:03 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nee, had wel verwacht, maar PSV is nog niet kansloos![]()
Ja sorry fanneke ik kan er ook niets aan doen dat het spel van Arsenal de laatste weken zorgwekkend is. Telkens spelen ze de sterren van hemel, maar weten ze niet te scoren. Je moet dit seizoen niet zo snel rekenen op misstapjes van Chelsea en al helemaal van Manchester niet. Als je ze in de spoor wilt blijven dan moet je de wedstrijden winnen, maar dat gaat de laatste gewoon niet zoals het hoort. Manchester weet wekelijks gewoon te imponeren en is erg moeilijk te kloppen. Ik ben dan een fan van Arsenal, maar als supporter moet je objectief blijven. Aan je reacties te merken heb je vaak hier moeite meequote:Op zaterdag 23 december 2006 17:58 schreef fanneke het volgende:
[..]
en dan kiezen voor een wedstrijd van manure?
![]()
Een supporter is juist totaal NIET objectief.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben dan een fan van Arsenal, maar als supporter moet je objectief blijven.
Ik ben denk ik één van de minder optimistische PSV-supporters wat betreft de loting van de tweede rondequote:Op zaterdag 23 december 2006 18:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niemand is kansloos tegen wie dan ook vind alleen zowat alle PSV-ers veel te optimistisch.
Als je realistisch bent moet je gewoon toegeven dat het nu allemaal stroef loopt bij Arsenal. Ze spelen prachtig, maar effectiviteit is 0,0000 Vandaag scoren ze er eindelijk weer lustig op los, hetgene wat ze meer moeten doenquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een supporter is juist totaal NIET objectief.
En bedanktquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:08 schreef mcyodogg het volgende:
40 Hilario
5 Michael Essien
9 Khalid Boulahrouz
6 Ricardo Carvalho
3 Ashley Cole
13 Michael Ballack
4 Claude Makelele
8 Frank Lampard (c)
21 Salomon Kalou
11 Didier Drogba
16 Arjen Robben
zie laatste post van DG hierboven.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
maar als supporter moet je objectief blijven. Aan je reacties te merken heb je vaak hier moeite mee
Leeft hij nog ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En bedankt
Hoppelijk gaat Robben een keer scoren
Ze spelen helemaal niet prachtig, het gaat gewoon allemaal moeilijk over het algemeen maar dat wil niet zeggen dat je dan ze dan moet gaan negeren, een supporter SUPPORT, ook als het anders loopt dan gewenst.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je realistisch bent moet je gewoon toegeven dat het nu allemaal stroef loopt bij Arsenal. Ze spelen prachtig, maar effectiviteit is 0,0000
en dus kijk jij naar manure?quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je realistisch bent moet je gewoon toegeven dat het nu allemaal stroef loopt bij Arsenal. Ze spelen prachtig, maar effectiviteit is 0,0000 Vandaag scoren ze er eindelijk weer lustig op los, hetgene wat ze meer moeten doen
Een van de betere Chelsea spelers de laatste weken.quote:
Het schijnt zelfs tegenwoordig dat ie ietsjes meer op zijn poten blijft staanquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Een van de betere Chelsea spelers de laatste weken.
Alleen het wil niet lukkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Een van de betere Chelsea spelers de laatste weken.
En dus ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:13 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een kutsupporters die van Chelsea, WEER geen sell out in een PL wedstrijd
Wordt weer bevestigd dat ze niet serieus kunnen worden genomen door mij en andere supportersgroepen in Engeland wat dat betrefd.quote:
Tis niet in Londen, tochquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:13 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een kutsupporters die van Chelsea, WEER geen sell out in een PL wedstrijd
Ja wat jij wil joh, dan ben ik maar een nep-supporter. Maar ik volg bijna elke wedstrijd van hun en als jullie dat niet geloven so be it. Vandaag keek ik minder aandachtig naar de wedstrijd van Arsenal en keek ik gewoon meer naar de wedstrijd van Manchester. Zij lezen vele clubs een les in effectiviteit en als je dat niet onder de ogen wilt zien dan is dat jouw probleem. Genoeg gebitch voor nuquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:11 schreef fanneke het volgende:
[..]
en dus kijk jij naar manure?
wat een nepsupporter.![]()
Wigan is vrij goedkoop, zo niet de goedkoopste voor away supporters dus dat staat er helemaal los van in deze.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ze moeten daar die belachelijk hoge prijzen eens verlagen.
Wat zijn de prijzen eigenlijk voor kaartjes bij Chelsea?quote:
Ja hoor, ik ben geen loek trouwensquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wordt weer bevestigd dat ze niet serieus kunnen worden genomen door mij en andere supportersgroepen in Engeland wat dat betrefd.
Tevreden over mijn antwoord Loek?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Wat zijn de prijzen eigenlijk voor kaartjes bij Chelsea?
Minimaal wel zo'n 35 pond.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Wat zijn de prijzen eigenlijk voor kaartjes bij Chelsea?
Ik dacht dat je hem sarcastisch bedoelde.quote:
Dus omdat ze niet winnen kijk je niet? Nou lekker fan ben je dan. Ze speelden vandaag prima, aantal mooie combinaties gezien, ik heb weer genotenquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja sorry fanneke ik kan er ook niets aan doen dat het spel van Arsenal de laatste weken zorgwekkend is. Telkens spelen ze de sterren van hemel, maar weten ze niet te scoren. Je moet dit seizoen niet zo snel rekenen op misstapjes van Chelsea en al helemaal van Manchester niet. Als je ze in de spoor wilt blijven dan moet je de wedstrijden winnen, maar dat gaat de laatste gewoon niet zoals het hoort. Manchester weet wekelijks gewoon te imponeren en is erg moeilijk te kloppen. Ik ben dan een fan van Arsenal, maar als supporter moet je objectief blijven. Aan je reacties te merken heb je vaak hier moeite mee
Nee was een serieuze vraagquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem sarcastisch bedoelde.
Bij Wigan betaal je 25 pond als away supporter en dat is bij mijn weten de goedkoopste club wat dat betrefd.
Als jij een heel seizoen Chelsea @ home kan betalen welke de duurste is in de PL moeten die 25 pond toch niet al te veel gevraagd zijn voor de away followers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |