Durf op de BBC website te kijken hequote:Op dinsdag 26 december 2006 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand enig idee hoelaat de samenvattingen vanavond te zien zijn op BBC ? Gewoon weer om 23.30 uur ?
1 uur verschil? 12 uur dus ?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
Durf op de BBC website te kijken he
http://www.bbc.co.uk/bbcone/listings/index.shtml?service_id=4223
Ik had niet de intensie om je boos te maken hoorquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
Durf op de BBC website te kijken he
http://www.bbc.co.uk/bbcone/listings/index.shtml?service_id=4223
De samenvattingen zijn een stuk langer en het geluid is een stuk aangenamerquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is dat zoveel verschillend dan?
De verdediging is echter de laatste weken weer in vorm waarbij ze maximaal 2 kansen weggeven. Terwijl dit in het begin van het seizoen dozijn kansen waren.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Leuk elftal hoor die Liverpool, maar de laatste maanden maken ze op mij een matige indruk. Het team is naar mijn mening té kwetsend en dan met name de verdediging. Verder laten ze het ook vaak afweten tegen de grote clubs als Arsenal en Chelsea. Verder gun ik Benitez het beste, want het is een hele goede coach. Maar of Liverpool dit seizoen weer hoge ogen gaat gooien ? Neh voorlopig zeker niet of ze moeten dit keer wél goed gaan inkopen en dan heb ik het over echte versterkingen.
Dat was erg jaquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
John Perry? Joe Coal
? (Bij Nederland 1)
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:07 schreef Fakir het volgende:
[..]
Ja ongelofelijk hoe kun je ze allemaal missen.
Maar goed ik blijf positief: Een bezoekje aan blackburn en niemand heeft een been gebroken.![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 02:49 schreef Fakir het volgende:
En ach liever iemand die er voor werkt en mist, dan tegen een arrogante smerige portugees moeten aankijken. Zou mijn wedstrijdplezier toch bederven. Het zou maar bij je club spelen. Bah.
Als je ziet hoeveel kansen LFC creert in die uit-wedstrijden dan kom je gewoon tot de conclusie dat als er een (zoals Fakir ook zegt) Owen, Rush, Barnes etc had gestaan dat er genoeg punten waren meegesleept. Daarbij mag het smoesje van een lang seizoen nu niet meer gebruikt worden, zelfde als het We've won it 5 times maar dat terzijde, elke topclub heeft internationals gehad die moe zijn terug gekomen. Ik ben het roerend eens dat LFC er het meeste last van heeft gehad maar je ziet toch de laatste weken al dat niemand meer moe oogt en de spelers geven zelf ook aan dat ze de moe heid weg hebben.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:30 schreef DeVinger het volgende:
Maar dat ligt niet alleen aan een goalgetter toch? Ik ben gewoon geen voorstander van dat woeste wisselen van de basis11. Je noemde het zelf al als voorbeeld bij Peter Crouch. Ik geloof zeker dat dat zijn gevolgen heeft voor vorm en vertrouwen.
RvN, Trezequet, Shevchenko, etc. Dat zijn goalgettersquote:Op woensdag 27 december 2006 12:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Saha is inderdaad wel een goalgetter. En hij kan ook nog goed meevoetballen.
quote:Robben mist komende wedstrijden Chelsea
27/12/2006 9 :39
Chelsea moet de komende dagen een handvol spelers missen. Een van hen is Arjen Robben, die dinsdag al vanaf de tribune had toegekeken hoe zijn club met 2-2 gelijkspeelde tegen Reading.
Robben raakte geblesseerd aan een hamstring tijdens een training voorafgaand aan het duel met Reading. Volgens zijn club zal hij de nog resterende holiday games missen. Daarnaast kan coach José Mourinho ook al niet beschikken over John Terry, Joe Cole, Petr Cech en Carlo Cudicini. Bovendien speelt Ricardo Carvalho al enige tijd met een blessure.
'Normaal gesproken is het zo dat als je Joe Cole even kwijt bent, je nog altijd Robben hebt. Als je allebei de spelers verliest, dan heb je een ander probleem', verklaarde een gefrustreerde Mourinho op de website van Chelsea.
Komende zaterdag staat voor de Londense ploeg een thuisduel met Fulham op het programma, drie dagen later wacht een uitwedstrijd tegen Aston Villa. Beide duels gaan aan Robben voorbij.
Wat een praatjes weer, jij bent aan het eind van het seizoen gewoon degene die zijn weddenschap gaat verliezenquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:23 schreef M0NTANA het volgende:
Spurs eindigen dit seizoen tóch nog boven AFC.
Moet jij niet manyoo gaan "supporteren"?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tegen de hekkensluiter zo spelen is toch schaamteloos hoorMaar goed wel fijn dat ze de 3 punten zullen pakken, alhoewel ik nooit te vroeg moet juich met dit Arsenal......
Daar ga ik vanaf het begin van het seizoen eigenlijk al vanuit, maar hopen mag toch?quote:Op woensdag 27 december 2006 13:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat een praatjes weer, jij bent aan het eind van het seizoen gewoon degene die zijn weddenschap gaat verliezen
Absoluut, eerlijkheid siert de mens.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar ga ik vanaf het begin van het seizoen eigenlijk al vanuit, maar hopen mag toch?
Die fouten maakte hij wel op een positie die hem gewoon niet ligt.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:25 schreef mcyodogg het volgende:
Boulahrouz heeft te veel fouten gemaakt om nu dingen te gaan eisen. Carvalho is wat dat betreft veel betrouwbaarder. 6 tegengoals in de laatste 3 wedstrijden is overigens wel kut. Tis dat Chelsea veel scoort anders was er nog veel meer misgegaan. Terry en Cech moeten maar snel terug zijn.
Ik dacht dat hij gewoon rechtsback kon spelen. En dat kan ie ook, dat bewees is wel tegen Barcelona. Maar dan is het bij Boulahrouz weer zo dat ie een week later gedold wordt door Robbie Keane.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die fouten maakte hij wel op een positie die hem gewoon niet ligt.
Ook bij Oranje is dat zo.
En 6 tegengoals in 3 wedstrijden.. dus geef anders Boulahrouz nou eens de kans !
Alex, Boulahrouz..Nog meer wensen wat bij Chelsea onder contract staatquote:Op donderdag 28 december 2006 17:40 schreef AminBen het volgende:
Boulahrouz mag anders best naar Madrid komen, we hebben nog een verdediger nodig![]()
Klaag niet zo.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:25 schreef mcyodogg het volgende:
. Terry en Cech moeten maar snel terug zijn.
Kopen ze wel weer een nieuwe, upson bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klaag niet zo.
Chelsea heeft helemaal niets te klagen gehad de laatste 2 jaar mbt blessures in vergelijking met bv. Arsenal en Liverpool.
Boeien? Dan mag je nog wel willen dat ze snel terugkomen. Het is duidelijk dat ze 'onmisbaar' zijn tot nu toe.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klaag niet zo.
Chelsea heeft helemaal niets te klagen gehad de laatste 2 jaar mbt blessures in vergelijking met bv. Arsenal en Liverpool.
Opdaampen Ronaldo is van ons.quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:28 schreef Grimm het volgende:
Chelsea
Essien mag anders wel naar man.utd komen, ow en jullie hebben vast nog wel een zak met geld voor die jankerd van een Ronaldo, shevchenko mag ook wel
Ja en SG mag z'n jack weer aanquote:Op woensdag 27 december 2006 14:38 schreef Doc het volgende:
Mijn naasten vonden het wel fijn dat nu mijn Carragher shirt in de was mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |