quote:Op dinsdag 26 december 2006 14:30 schreef Dos37 het volgende:
Chelsea zal wel winnen in de 80ste 92ste minuut
ach gut, het zit jullie wel tegen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:13 schreef mcyodogg het volgende:
Veel lulliger kan je geen punten verspelen met een buitenspeldoelpunt(alweer), en een eigengoal.
Het zit diep he?quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:23 schreef M0NTANA het volgende:
Spurs eindigen dit seizoen tóch nog boven AFC.

Ja ongelofelijk hoe kun je ze allemaal missen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:52 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zie net de kansen van Liverpool
Bellamy![]()
Crouch![]()
Maar het overkomt wel altijd Liverpool. In eigen land al jaren geen titelkandidaat meer...quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:07 schreef stevengerrard het volgende:
Deze wedstrijden mag je gewoonweg niet verliezen en zeker niet als je na 35 min gewoon met 0-3 voor moet staan.
Die scoort er aardig op los de laatste tijd.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:52 schreef popolon het volgende:
1-0 Arsenal, Gilberto.
daar heb je volledig gelijk in en het is veelste lang geleden dat LFC de titel won, laat staan tot de laatste speelrondes meedeed. Houllier was een periode waar LFC haar eigen identiteit verloor en alleen de Cups heeft gewonnen. Met Benitez aan het roer zie je daadwerkelijk een andere stijl van management, scouting en tactiek. Daarbij blijf ik erbij dat Benitez zeker dit seizoen nog de hand boven het hoofd gehouden dient te worden. Echter mocht hij niet bij de 1e 4 eindigen en CL mislopen dan ben ik bang dat er bovenin gemopperd gaat worden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:49 schreef DeVinger het volgende:
Jawel, CL is natuurlijk fantastisch (helemaal manier waarop), FA is ook hartstikke mooi, maar uiteindelijk wil je toch de beste van je eigen land zijn over langere tijd.
Leuk elftal hoor die Liverpool, maar de laatste maanden maken ze op mij een matige indruk. Het team is naar mijn mening té kwetsend en dan met name de verdediging. Verder laten ze het ook vaak afweten tegen de grote clubs als Arsenal en Chelsea. Verder gun ik Benitez het beste, want het is een hele goede coach. Maar of Liverpool dit seizoen weer hoge ogen gaat gooien ? Neh voorlopig zeker niet of ze moeten dit keer wél goed gaan inkopen en dan heb ik het over echte versterkingen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:57 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
daar heb je volledig gelijk in en het is veelste lang geleden dat LFC de titel won, laat staan tot de laatste speelrondes meedeed. Houllier was een periode waar LFC haar eigen identiteit verloor en alleen de Cups heeft gewonnen. Met Benitez aan het roer zie je daadwerkelijk een andere stijl van management, scouting en tactiek. Daarbij blijf ik erbij dat Benitez zeker dit seizoen nog de hand boven het hoofd gehouden dient te worden. Echter mocht hij niet bij de 1e 4 eindigen en CL mislopen dan ben ik bang dat er bovenin gemopperd gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |