abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 december 2006 @ 17:46:46 #101
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44713359
Ach, iedereen die een beetje de PL volgt kan zijn oordeel wel trekken over dat mietje die eigenlijk nooooooooit meer voor manyoo wilde spelen van de zomer.
Feit is dat ie op dit moment aardig balt, kan met een paar weken weer afgelopen zijn.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_44713491
quote:
Op zondag 24 december 2006 17:46 schreef DutchGooner het volgende:
Ach, iedereen die een beetje de PL volgt kan zijn oordeel wel trekken over dat mietje die eigenlijk nooooooooit meer voor manyoo wilde spelen van de zomer.
Feit is dat ie op dit moment aardig balt, kan met een paar weken weer afgelopen zijn.
Het is net Jenner. Eerst zevenenvijftig schijnbewegingen, die op gegeven moment iedereen wel kent. Dan gaat ie eens denken of hij een voorzet moet gaan geven en tegen die tijd is de hele defensie weer op orde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 24 december 2006 @ 17:53:14 #103
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44713575
Jammer dat jullie zo over hem denken, vooralomdat ie al weken het publiek van de tegenstander stilkrijgt.Gisteren MOTM.Trouwens Scholes heeft de goal van het jaar al gemaakt.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  zondag 24 december 2006 @ 17:56:52 #104
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44713700
quote:
Op zondag 24 december 2006 17:53 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Jammer dat jullie zo over hem denken, vooralomdat ie al weken het publiek van de tegenstander stilkrijgt.Gisteren MOTM.Trouwens Scholes heeft de goal van het jaar al gemaakt.
Wat snap je hiet niet aan?
quote:
[b]Op zondag 24 december 2006 17:46 schreef
En die van Scholes was idd aardig en zal ongetwijfeld wel in de top 5 komen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 24 december 2006 @ 17:57:59 #105
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44713731
quote:
Op zondag 24 december 2006 17:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Wat snap je hiet niet aan?
[..]

En die van Scholes was idd aardig en zal ongetwijfeld wel in de top 5 komen.
Waaraan?
LUHG
pi_44713764
Dat ie goed speelt, maar dat dat volgens DG binnen een paar weken weer voorbij kan zijn.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 24 december 2006 @ 17:59:56 #107
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44713790
quote:
Op zondag 24 december 2006 17:58 schreef methodmich het volgende:
Dat ie goed speelt, maar dat dat volgens DG binnen een paar weken weer voorbij kan zijn.
Ozo, uhm dat kun je over elke speler zeggen dat het met een aantal weken voorbij is.
LUHG
  zondag 24 december 2006 @ 18:00:08 #108
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44713794
quote:
Op zondag 24 december 2006 17:57 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Waaraan?
Ik geloof niet dat ik ontken dat ie goed speelt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 24 december 2006 @ 18:00:36 #109
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44713806
quote:
Op zondag 24 december 2006 17:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ozo, uhm dat kun je over elke speler zeggen dat het met een aantal weken voorbij is.
Dat is toch zo, voorbeelden zat lijkt mij.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 24 december 2006 @ 18:02:45 #110
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44713852
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:00 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dat is toch zo, voorbeelden zat lijkt mij.
Idd, maar ik bevestigde jouw uitspraak ook, want elke speler kan wegzakken.
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:00 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik ontken dat ie goed speelt.
Zeg ik ook niet, ik vroeg dat omdat ik je vraag niet snapte
LUHG
pi_44713905
Ik wacht nog op een speler die heel het jaar goed speelt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44713915
Kan ik mij nu toch mooi een mening geven over C. Ronaldo, vorige week live zien spelen uit bij West Ham.
Één ding is zeker: hij is altijd dreigend.
Natuurlijk zullen nu een hoop mensen zeggen dat het onzin is en dat hij alleen maar nutteloze schijnbewegingen heeft.
Bullshit. Als hij zijn trucjes leert doseren en bovenal effectiever wordt, dan kan hij een hele grote worden.
Ikzelf denk overigens dat hij de nieuwe Figo wordt; als hij later ook vatsig is en geen loopvermogen meer heeft, gaat hij ook alleen maar passen en liggen.
Maargoed, wat betreft de C. Ronaldo van nu. Je kunt zeggen wat je wil, maar hij komt minstens 10x in de buurt van de goal per wedstrijd. Hij is altijd dreigend (of het nu voor de goal, of ver van de goal is). Altijd in de weer, zoekt altijd zijn man op. Tegen West Ham precies hetzelfde, alleen kan hij gewoon echt niet afmaken. Het is dan ook geen spits, maar een aanvaller. 10+ goals en een hoop assists is echt prima voor zijn soort speler.
  zondag 24 december 2006 @ 18:09:28 #113
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_44714017
C. R. is en blijft een kutvoetballer.
Type (en niet qua voetbalkwaliteiten) Maradona, Figo, Leonardo en 10-tallen andere portugezen en Italianen etc.
Altijd maar janken, zeuren, schwalbes, tegenstanders kaarten aannaaien etc.

Ik walg van dat soort spelers
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_44714102
C. Ronaldo is van een redementloze pingeldoos gegroeid tot een van de beste spelers van de PL. Ondanks dat het een jankerd is zie ik hem graag spelen.
Houd van een lijntje.
pi_44714119
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:09 schreef fanneke het volgende:
C. R. is en blijft een kutvoetballer.
Type (en niet qua voetbalkwaliteiten) Maradona, Figo, Leonardo en 10-tallen andere portugezen en Italianen etc.
Altijd maar janken, zeuren, schwalbes, tegenstanders kaarten aannaaien etc.

Ik walg van dat soort spelers
Je bedoelt Ljungberg?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 24 december 2006 @ 18:15:40 #116
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44714181
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:12 schreef Erwtensoep het volgende:
C. Ronaldo is van een redementloze pingeldoos gegroeid tot een van de beste spelers van de PL. Ondanks dat het een jankerd is zie ik hem graag spelen.
Eindelijk iemand die het ziet hoe die jongen is verandert.
LUHG
  zondag 24 december 2006 @ 18:16:25 #117
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44714197
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wacht nog op een speler die heel het jaar goed speelt
Frank Lampard
LUHG
pi_44714223
Diouf is erger
pi_44714333
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Frank Lampard
Die speelt ook niet heel het jaar goed en is een stuk minder dwingend sinds dat Ballack er is.

Terry komt bij Chelsea het dichtst in de buurt en verder wil ik zeggen dat als je 60-70 wedstrijden per jaar moet spelen je niet iedere wedstrijd goed kan spelen. Misschien zou dat kunnen als je 45 wedstrijden per jaar speelt. Nu moet je gewoon een aantal wedstrijden op de automatische piloot spelen
  zondag 24 december 2006 @ 18:23:14 #120
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44714388
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:17 schreef Erasmusch het volgende:
Diouf is erger
Diouf is de slechtste speler in de PL ooit.

@DAM, ik vind Lampard iig de speler die de meeste wedstrijden per jaar een hoog niveau haalt.
LUHG
pi_44714422
Lampard is minder dan de laatste 2 seizoenen
  zondag 24 december 2006 @ 18:28:42 #122
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44714501
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lampard is minder dan de laatste 2 seizoenen
Misschien idd door Ballack wat je al zei.
LUHG
  zondag 24 december 2006 @ 18:28:49 #123
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_44714504
Cech is ook eigenlijk altijd wel goed.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zondag 24 december 2006 @ 18:31:06 #124
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44714571
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:28 schreef stefmans het volgende:
Hij is al weken foutloos
LUHG
pi_44714587
Ik was jullie even kwijt.
pi_44714618
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Misschien idd door Ballack wat je al zei.
2 zelfde soort spelers

Ik durf ook te wedden dat zijn aantal schoten op en/of naast goal een stuk minder is, alleen zijn goal gemiddelde nog niet echt
pi_44714956
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die speelt ook niet heel het jaar goed en is een stuk minder dwingend sinds dat Ballack er is.

Terry komt bij Chelsea het dichtst in de buurt en verder wil ik zeggen dat als je 60-70 wedstrijden per jaar moet spelen je niet iedere wedstrijd goed kan spelen. Misschien zou dat kunnen als je 45 wedstrijden per jaar speelt. Nu moet je gewoon een aantal wedstrijden op de automatische piloot spelen
Lampard zit nu ongeveer weer op het niveau waar hij twee jaar gelden in zat hoor. Hij is dwingender dan aan het begin van het seizoen. Ballack is degene die minder vaak op komt. Lampard doet dat nu veel vaker. Bovendien geeft hij veel lijn in het spel. Als je de eerste helft zag tegen Newcastle in de Carling Cup waar hij gespaard werd. Het was een zooitje en het liep voor geen meter bij Chelsea. Toen hij er in de tweede helft in kwam, betekende dat veel meer rust aan de bal, Chelsea werd de bovenliggende partij, en Newcastle moest uiteindelijk op de knieen door een doelpunt van Drogba.

De vorm die Lampard de laatste weken etaleert, maakt hem voor mij de beste in de PL op het moment. Dat van de automatische piloot is ook bij Lampard soms van toepassing, maar die man heeft zo'n hoge ondergrens. Hij scoort altijd wel minimaal een ruim voldoende.
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:28 schreef stefmans het volgende:
Ik mis hem
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44714987
Dat zijn ook de goede spelers. Maar Ronaldo haalt dit seizoen eigenlijk ook wel altijd een ruime voldoende
  zondag 24 december 2006 @ 22:15:27 #129
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44719701
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:45 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Lampard zit nu ongeveer weer op het niveau waar hij twee jaar gelden in zat hoor. Hij is dwingender dan aan het begin van het seizoen. Ballack is degene die minder vaak op komt. Lampard doet dat nu veel vaker. Bovendien geeft hij veel lijn in het spel. Als je de eerste helft zag tegen Newcastle in de Carling Cup waar hij gespaard werd. Het was een zooitje en het liep voor geen meter bij Chelsea. Toen hij er in de tweede helft in kwam, betekende dat veel meer rust aan de bal, Chelsea werd de bovenliggende partij, en Newcastle moest uiteindelijk op de knieen door een doelpunt van Drogba.

De vorm die Lampard de laatste weken etaleert, maakt hem voor mij de beste in de PL op het moment. Dat van de automatische piloot is ook bij Lampard soms van toepassing, maar die man heeft zo'n hoge ondergrens. Hij scoort altijd wel minimaal een ruim voldoende.
[..]

Ik mis hem
Lampard is dit jaar weer gewoon goed maar de vorm die die 2 jaar geleden had heeft ie echt nog lang niet. Toen was ie zelfs nog topscoorder en dat als middenvelder.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_44719837
Lampard had er vorig seizoen rond deze tijd toch ook iets van 12 in?
  zondag 24 december 2006 @ 22:22:03 #131
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44719890
of was dat vorig jaar dat kan ook.
Trouwens Pardew is nou de coach an Charlton die hebben dus gewisseld.
quote:
Pardew replaces Reed at Charlton
New Charlton boss Alan Pardew
Alan Pardew guided West Ham to the FA Cup final
Charlton head coach Les Reed has left the club by mutual consent to be replaced by recently sacked West Ham United manager Alan Pardew.

Pardew has signed a three-and-a-half year deal at the Valley and becomes the team's third manager this season.

Reed was originally drafted in to replace Iain Dowie but has failed to turn the club's fortunes around.

He managed just one victory at the helm and lost to League Two side Wycombe in the Carling Cup quarter-finals.

Saturday's 2-0 defeat at Middlesbrough left Charlton seven points adrift of Premiership safety and in increasing danger of losing their top-flight status for the first time in seven years.

Reed was promoted from his job as assistant manager after Charlton parted company with Dowie 12 games into the Premiership season in the middle of November.

Former Charlton boss Les Reed
Reed was previously the FA's youth development director

Reed lasted just 41 days in charge - one of the shortest ever Premiership reigns - even though chief executive Peter Varney said his job was not under threat last week.

Dowie himself had only been appointed in the close-season to replace the long-serving Alan Curbishley, who ironically has now taken over from Pardew at Upton Park.

The news was announced at 1900 GMT on Christmas Eve and Charlton say they will make no further comment until holding a press conference at 1330 GMT on Boxing Day.

Their next match is not until Wednesday night when they entertain Fulham.

Curbishley had been in charge at The Valley for 15 years.

Pardew was sacked by West Ham two weeks ago, after just over three years in charge, less than a month after Eggert Magnusson's £85m takeover of the club.

In that time he led them into the Premiership via the play-offs and then last season took them to the FA Cup final where they were seconds away from lifting the trophy against Liverpool.

Steven Gerrard punctured their dream by hammering in a spectacular last-minute equaliser to make the score 3-3 and force a penalty shoot-out which the Hammers lost 3-1.

However, their efforts earned them a place in this season's Uefa Cup but they went out at the first hurdle to Palermo.

Pardew was previously in charge at Reading and, while there, led them into the League's second tier in 2001/02. They reached the play-offs for promotion to the Premiership the following season but failed to go up and early on in the next campaign he moved to Upton Park.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 december 2006 @ 11:37:06 #132
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_44727373
quote:
Op zondag 24 december 2006 17:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Eensch, maar hij hoeft natuurlijk niet aan te komen met dat hij Ronaldo beter kan beoordelen omdat hij naar bolton of portsmouth gaat.Dat slaat natuurlijk nergens op.
Maar met de opmerking die je eerder maakt ( The FA Premier League Part 14: Mét titelstrijd ) sla je dan wel de plank volledig mis ...
quote:
Op zondag 24 december 2006 17:09 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Doc wat ben jij een kneus, ik hoef niet in het Theatre of Dreams te zitten, ik kan het op tv goed volgen.Of wou jij zeggen dat als hij de ene week bij Portsmouth zit en de andere week bij Bolton, en ik kijk dan naar Man Utd, dat hij beter kan beoordelen hoe goed Ronaldo is?Jij bent lekker serieus te nemen
Jij moet gewoon niet zo dom doen door tegen mensen die regelmatig naar PL wedstrijden gaan - en daarnaast de volle portie aan wedstrijden via een abo zien - zeggen dat ze eens de PL moeten gaaan volgen. Leuk dat je af en toe een wedstrijdje van SCUM ziet en onngetwiijfeld een trouw MottD kijker bent - maar dat maakt je niet de persoon om tegen mensen die WEL meer zien zo'n grote muil te hebben.

Over serieus te nemen nog niet eens gesproken.

Hoeveel wedstrijden van andere teams zie jij eigenlijk volledig. Want je moet wel bedenken dat als je pisnicht de beste voetballer van de PL noemt ook alle andere voetballers vaal genoeg gezien moet hebben.

Pisnnicht is een van de betere voetballers in de PL en zal zeker de top 25 halen - en misschien de top 10 - maar hij is zeker niet de beste. Op het ogenblik - op basis van afgelopen half jaar is dat (helaas) Drogba.

[ Bericht 24% gewijzigd door Doc op 25-12-2006 13:22:00 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_44727942
quote:
Op zondag 24 december 2006 15:46 schreef Doc het volgende:

[..]

Hij is in iieder geval beter dan die kut-Portugees van SCUM
Dat is ook niet zo moeilijk..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 december 2006 @ 13:15:04 #134
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_44729713
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:23 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Diouf is de slechtste speler in de PL ooit.
En jij wil serieus genomen worden? Ik vind Diouf een onaangemane voetballer, maar de slechtste speler ooit in de PL, dat is razende kolder. Zeker dit seizoen doet-ie het vooralsnog best aardig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Doc op 25-12-2006 13:22:34 ]
pi_44729943
Het is weer duidelijk. Cantona heeft gewoon even de drang om het publiek in te springen om iemand te schoppen
We hebben allemaal gewoon wat vooroordelen. Zo vindt mcyodogg Lampard een geweldige speler. Zijn goed recht. Zo hebben we allemaal wat, met dien verschil dat SG, Doc en ik gelijk hebben
Live and let live.
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 december 2006 @ 13:24:21 #136
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_44729983
quote:
Op maandag 25 december 2006 13:22 schreef Fakir het volgende:
Het is weer duidelijk. Cantona heeft gewoon even de drang om het publiek in te springen om iemand te schoppen
We hebben allemaal gewoon wat vooroordelen. Zo vindt mcyodogg Lampard een geweldige speler. Zijn goed recht. Zo hebben we allemaal wat, met dien verschil dat SG, Doc en ik gelijk hebben
Live and let live.
Listen to what the man said
pi_44730063
quote:
Op maandag 25 december 2006 13:15 schreef Doc het volgende:

[..]

En jij wil serieus genomen worden? Ik vind Diouf een onaangemane voetballer, maar de slechtste speler ooit in de PL, dat is razende kolder. Zeker dit seizoen doet-ie het vooralsnog best aardig.
Het is wel de smerigste hond ooit
pi_44730104
Hij mag toch graag een horloge meenemen? Of was hij dat niet (WK02 Korea Japan)
pi_44730206
Volgens mij een andere Senegalees. Jammer dat het geen gouden ring was ©m_p
  maandag 25 december 2006 @ 16:28:42 #140
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44734739
Doc en Fakir, jullie hebben gelijk!
LUHG
  maandag 25 december 2006 @ 17:19:17 #141
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44735360
quote:
Op maandag 25 december 2006 13:22 schreef Fakir het volgende:
met dien verschil dat SG, Doc en ik gelijk hebben
Symphatiek dat jullie Fabregas ook zo geweldig vinden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_44735746
quote:
Op maandag 25 december 2006 13:27 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Smerigste lama ooit. Diouf vind ik ook een kotsopwekkende voetballer. Jammer dat hij het dit jaar, zoals dat hele schijt-Bolton, goed doet.

Beste voetballer tot nu toe in dit seizoen PL blijf ik Drogba vinden. Eindelijk komt het er eens uit bij hem. Net als bij Essien eigenlijk. Vorig jaar vond ik hem erg tegenvallen ivm zijn Lyon-tijd, maar dit jaar is hij echt gewend aan het Engelse voetbal.
pi_44737000
quote:
Op maandag 25 december 2006 17:19 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Symphatiek dat jullie Fabregas ook zo geweldig vinden
Nou DG, na die pot van afgelopen zaterdag, sta ik niet zo te springen om die 2 cup-ties. Maar goed we merken het wel. Jullie zijn bijna net zo wisselvallig als ons.
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 december 2006 @ 19:38:39 #144
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_44737003
quote:
Op maandag 25 december 2006 13:27 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Of het de smerigste is durf ik niet te zeggen. Maar een vuillak is het zeker. Dat maakt hem echter niet de slechtste voetballer in de PL.
pi_44737026
Neuh die speelt tenslotte bij Everton
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 december 2006 @ 19:48:13 #146
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_44737112
quote:
Op maandag 25 december 2006 19:40 schreef Fakir het volgende:
Neuh die speelt tenslotte bij Everton
Zonder twiijfel
pi_44740859
Mandy?
pi_44743505
Nou ben ik niet het type die spelers blessures gaat toewensen, maar als Hunt morgen wat oploopt, ga ik er niet om jammeren.
pi_44747022
Wie van Everton dan?
pi_44748085
quote:
Op maandag 25 december 2006 13:32 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij een andere Senegalees. Jammer dat het geen gouden ring was ©m_p
Dat was Khalilou Fadiga inderdaad. Ook wel in de PL gespeeld, al is het niet veel.
www.thuisuiteten.nl
pi_44749480
Hup Tottenham.

Wedstrijden om 14:00 begonnen:
Tottenham - Aston Villa 0-0
Chelsea - Reading 0-0
West Ham - Portsmouth 0-1
  dinsdag 26 december 2006 @ 14:30:55 #152
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44749578
Hup Reading maarja dat zal wel ijdele hoop zijn. Chelsea zal wel winnen in de 80ste minuut
pi_44749614
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 14:30 schreef Dos37 het volgende:
Chelsea zal wel winnen in de 80ste 92ste minuut
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44749636
Shit dat had de 1-0 moeten zijn voor Tottenham.
pi_44749673
1-0 Drogba
pi_44750003

beetje slechte kwaliteit, maar ach.
pi_44750039
Whoehoe 1-0 tottenham!
pi_44750061
Defoe scoort
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_44750089
Leek mij hands voor Reading
  dinsdag 26 december 2006 @ 16:01:10 #160
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44750109
chelsea dus 2-2 gespeeld
pi_44750115
Veel lulliger kan je geen punten verspelen met een buitenspeldoelpunt(alweer), en een eigengoal.
pi_44750151
Reading

Ze durfde wel de aanval te zoeken, aardige 2e helft gezien..
  dinsdag 26 december 2006 @ 16:21:30 #163
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_44750198
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 16:13 schreef mcyodogg het volgende:
Veel lulliger kan je geen punten verspelen met een buitenspeldoelpunt(alweer), en een eigengoal.
ach gut, het zit jullie wel tegen.

pi_44750212
Lekker tottenham gewonnen met 2-1. Al was het wel op het nippertje.
pi_44750224
Jammer dalijk loopt dat stomme Man U nog uit ook

Pompey weer 3 punten.

Hopelijk punt verlies voor Arsenal en Bolton
  dinsdag 26 december 2006 @ 16:23:51 #166
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44750245
Spurs eindigen dit seizoen tóch nog boven AFC.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 26 december 2006 @ 16:25:24 #167
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44750268
United trouwens zonder Ferdinand, Carrick en Giggs. Ronaldo en Saha zitten op de bank. Alex spaart dus duidelijk zijn krachten voor later deze week.
pi_44750279
Lekker Royals, bedankt Essien!
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_44750330
Grote kans voor Rooney. Gaat maar net naast.
  dinsdag 26 december 2006 @ 16:38:01 #170
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44750347
Ja idd fuck wat een kans. Hij is nog niet in de vorm van vorig seizoen.
pi_44750387
Essien eigen goal, zonde...
  dinsdag 26 december 2006 @ 16:42:09 #172
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44750400
Wigan haalt slim het tempo eruit, want het hoge tempo is een groot wapen van ManU.
LUHG
  dinsdag 26 december 2006 @ 16:49:04 #173
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_44750499
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 16:23 schreef M0NTANA het volgende:
Spurs eindigen dit seizoen tóch nog boven AFC.
Het zit diep he?

De sperz hebben weer eens gewonnen en jullie posten gelijk weer. opvallend

Mooi weer supporters
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 26 december 2006 @ 16:52:42 #174
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44750533
Zie net de kansen van Liverpool
Bellamy
Crouch
LUHG
pi_44750724
1-0 Ronaldo
  dinsdag 26 december 2006 @ 17:09:01 #176
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44750739
WTF bij mij lopen ze nog het veld op. Maarja goed nieuws
  dinsdag 26 december 2006 @ 17:10:02 #177
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44750754
Wat een luxe, een aantal goede spelers op de bank zetten.Vervolgens wisselen en gelijk scoren
LUHG
pi_44750785
2-0 Ronaldo
  dinsdag 26 december 2006 @ 17:12:11 #179
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44750794
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 17:11 schreef venomsnake het volgende:
2-0 Ronaldo
In 2en
LUHG
  dinsdag 26 december 2006 @ 17:17:50 #180
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44750899
haha Ronaldo
  dinsdag 26 december 2006 @ 17:19:01 #181
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44750908
Ronaldo scoort 2x in 5 minuten, wat een kutvoetballer
De ManU fans krijgen weer 12 Cantona's voor kerst
LUHG
  dinsdag 26 december 2006 @ 17:19:53 #182
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_44750920
Blackburn al een tijdje op 1-0 door McCarthy
  dinsdag 26 december 2006 @ 17:23:25 #183
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44750940
3-0 Ole Gunnar!
LUHG
  dinsdag 26 december 2006 @ 18:00:14 #184
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44751023
3-1 geworden dus. Weer naar 4 punten zowieso als leiders het nieuwe jaar in
pi_44751094
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 16:52 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zie net de kansen van Liverpool
Bellamy
Crouch
Ja ongelofelijk hoe kun je ze allemaal missen.
Maar goed ik blijf positief: Een bezoekje aan blackburn en niemand heeft een been gebroken.
pi_44751101
Liverpool - Blackburn was de wedstrijd van Friedel. Liverpool was oppermatig vooral de 1e helft waarbij Crouch 3!!! opgelegde kansen miste, Bellamy een pingel moest hebben vanwege vasthouden van Neill. Maar zoals zovaak maak jij de kansen niet, dan doet de tegenstander dit! En ja hoor, 3 minuten in de 2e helft een goede steekpass van Tugay wordt terug getrokken door pedersen en Mc carthy met de 1-0. Geheel tegen de verhouding in maar zo werkt het nu eenmaal. Benitez wisselt gelijk Crouch voor Kuyt en LFC dringt aan. Alonso speelde een zeer matte wedstrijd en had geluk dat hij nog de w90 minuten volmaakte!. Echter daarbij had hij wel 2 weergaloze schoten die wederom de MotM Friedel met hulp van de paal, er uit wist te houden. Deze wedstrijden mag je gewoonweg niet verliezen en zeker niet als je na 35 min gewoon met 0-3 voor moet staan. Echter het gebeurde dus wel en zaterdag wacht de moeilijke uit match tegen de Spurs.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_44751348
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:07 schreef stevengerrard het volgende:
Deze wedstrijden mag je gewoonweg niet verliezen en zeker niet als je na 35 min gewoon met 0-3 voor moet staan.
Maar het overkomt wel altijd Liverpool. In eigen land al jaren geen titelkandidaat meer...
Ik vraag me echt af of Benitez daar de juiste man voor is.
  dinsdag 26 december 2006 @ 18:36:41 #188
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44751444
Arsenal is begonnen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_44751462
Benitez is daadwerkelijk wel de juiste man die LFC omhoog heeft gebracht, althans het gat kleiner gemaakt heeft. Zie de winst in de CL ( en degene die zeggen dat het mazzel was vergeten dat er zak goede clubs in de rondes verslagen zijn), Fa cup waar hij toch een aardige hand in heeft gehad uiteraard met de hulp van SG. Dus ik denk wel dat Benitez de juiste man is op de juiste plek echter:

Wat het LFC altijd de laatste jaren aan heeft onbreekt is een echte Killer in combinatie met de slechte uit wedstrijden qua punten. Dit seizoen zijn de moeilijkste uit wedstrijden geweest waarbij je alleen bij Sheffield en Chelsea aanspraak had op een beter resultaat. De andere uit wedstrijden mag je verloren en is LFC ook daadwerkelijk terecht met 0 punten naar huis gestuurd.

Daarbij kan het routatie systeem het enige zijn wat nadelig is aan Benitez. Zie Crouch vanmiddag, normaal gesproken had hij er zeker 2 ingekopt maar die jongen krijgt geen minuten waardoor hij gigantisch uit vorm raakt. Als je dan ook nog 5 min in de 2e helft gewisseld word omdat je zoveel kansen mist is dat neit ten goede aan je zelfvertrouwen.

Nee ik wil Benitez dit seizoen zeker nog wel de hand boven het hoofdje houden maar dat hangt ook af wat ze de 2e helft presteren en of hij in Jan er wat bij haalt en zo ja wie dan!
You'll never walk alone.
pi_44751533
Jawel, CL is natuurlijk fantastisch (helemaal manier waarop), FA is ook hartstikke mooi, maar uiteindelijk wil je toch de beste van je eigen land zijn over langere tijd.
  dinsdag 26 december 2006 @ 18:52:41 #191
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44751574
1-0 Arsenal, Gilberto.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_44751589
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:52 schreef popolon het volgende:
1-0 Arsenal, Gilberto.
Die scoort er aardig op los de laatste tijd.
pi_44751595
7 al idd in de comp
  dinsdag 26 december 2006 @ 18:56:49 #194
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44751649
En 1-1 alweer.
pi_44751652
1-1
pi_44751663
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:49 schreef DeVinger het volgende:
Jawel, CL is natuurlijk fantastisch (helemaal manier waarop), FA is ook hartstikke mooi, maar uiteindelijk wil je toch de beste van je eigen land zijn over langere tijd.
daar heb je volledig gelijk in en het is veelste lang geleden dat LFC de titel won, laat staan tot de laatste speelrondes meedeed. Houllier was een periode waar LFC haar eigen identiteit verloor en alleen de Cups heeft gewonnen. Met Benitez aan het roer zie je daadwerkelijk een andere stijl van management, scouting en tactiek. Daarbij blijf ik erbij dat Benitez zeker dit seizoen nog de hand boven het hoofd gehouden dient te worden. Echter mocht hij niet bij de 1e 4 eindigen en CL mislopen dan ben ik bang dat er bovenin gemopperd gaat worden.
You'll never walk alone.
pi_44751674
Verdomme Arsenal
  dinsdag 26 december 2006 @ 19:06:29 #199
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44751812
Watford heeft al wel 11 goals, zul je zien dat ze er vandaag een paar bij scoren.
pi_44751844
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:57 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

daar heb je volledig gelijk in en het is veelste lang geleden dat LFC de titel won, laat staan tot de laatste speelrondes meedeed. Houllier was een periode waar LFC haar eigen identiteit verloor en alleen de Cups heeft gewonnen. Met Benitez aan het roer zie je daadwerkelijk een andere stijl van management, scouting en tactiek. Daarbij blijf ik erbij dat Benitez zeker dit seizoen nog de hand boven het hoofd gehouden dient te worden. Echter mocht hij niet bij de 1e 4 eindigen en CL mislopen dan ben ik bang dat er bovenin gemopperd gaat worden.
Leuk elftal hoor die Liverpool, maar de laatste maanden maken ze op mij een matige indruk. Het team is naar mijn mening té kwetsend en dan met name de verdediging. Verder laten ze het ook vaak afweten tegen de grote clubs als Arsenal en Chelsea. Verder gun ik Benitez het beste, want het is een hele goede coach. Maar of Liverpool dit seizoen weer hoge ogen gaat gooien ? Neh voorlopig zeker niet of ze moeten dit keer wél goed gaan inkopen en dan heb ik het over echte versterkingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')