Tuesday 26th December 2006quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zijn de wedstrijden voor dinsdag?
haha hier hoef je natuurlijk geen waarzegger voor te zijnquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:54 schreef Dos37 het volgende:
agh als ik nog geld had op betfair zette ik alles wel in op chelsea die scoren natuurlijk nog wel in de 90ste minuut.
Ben het er wel mee eens hoor, maar mag ik hier een paar kanttekeningen bij zetten?quote:Op zondag 24 december 2006 00:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Prachtige doelpunt van Robben diep in de blessuretijd, al is het meer de ontlading dat het doelpunt zo mooi maakte.
En wat speelde Arsenal toch prachtig, diep respect.![]()
Haha niet normaal hoe ze zoek werden gespeeld.quote:Op zondag 24 december 2006 00:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ben het er wel mee eens hoor, maar mag ik hier een paar kanttekeningen bij zetten?
2. Verdediging van Blackburn was echt brandhout op 't eind.
Misschien een keer de PL volgen, misschien dat je dan eens serieus wordt genomenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:54 schreef stevengerrard het volgende:
LFC op halve kracht na de overwinning in een zeer slechte wedstrijd. Watford speelde goed mee maar mistte gewoon stootkracht en dat beetje geluk. Bellamy was de beste man aan de kant van LFC, waarbij het spel erg choatisch was. Kuyt speelde als de laatste weken en dat is gewoon K*t met de hoofdletter K!
P.s Cantona Ronaldo beste voetballer in de PL![]()
![]()
Dat word dus voetbal dagquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:59 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tuesday 26th December 2006
Blackburn v Liverpool 16.00
Chelsea v Reading 14.00
Watford v Arsenal 18.30
Tijden zijn Nederlandse tijden
Kerel ik zit om de week in Engeland. Dus wie moet er hier nu serieus worden genomen??quote:Op zondag 24 december 2006 01:56 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Misschien een keer de PL volgen, misschien dat je dan eens serieus wordt genomen![]()
Jij iig niet, want dat je om de week in Engeland zit zegt natuurlijk niks.quote:Op zondag 24 december 2006 09:59 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Kerel ik zit om de week in Engeland. Dus wie moet er hier nu serieus worden genomen??
quote:Op zondag 24 december 2006 10:04 schreef stevengerrard het volgende:
oh ja sorry ik zou het ff op jouw niveau zeggen. Ik bezoek om de week een engelse wedstrijd in de PL. Snap je het nu wel
Uitgeluld.quote:Op zondag 24 december 2006 10:20 schreef stevengerrard het volgende:
nee gelukkig niet, anders hadden de mensen veel kots op te ruimen......Maar goed jij hebt helemaal gelijk, einde discussie
Leugenaar.quote:Op zondag 24 december 2006 09:59 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Kerel ik zit om de week in Engeland. Dus wie moet er hier nu serieus worden genomen??
Was al gepostquote:Op zondag 24 december 2006 11:57 schreef dndiek het volgende:
je had ook het programma hier neer kunnen zetten
en tot zover dndiek's subtiele TVPquote:Op zondag 24 december 2006 11:57 schreef dndiek het volgende:
je had ook het programma hier neer kunnen zetten
ik was al voorzienquote:Op zondag 24 december 2006 11:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en tot zover dndiek's subtiele TVP
quote:Op zondag 24 december 2006 11:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en tot zover dndiek's subtiele TVP
quote:Drogba: ‘Ik ben Speler v/h Jaar’
Chelsea’s Didier Drogba vindt dat hij de titel Speler van het Jaar in de Premier League verdient. De Ivoriaan maakt een uitstekend seizoen door, waarin hij al tien keer het net wist te vinden voor zijn club.
Hij is dan ook van mening dat er niemand anders is dan hij die deze prijs verdient. “Ik mag het niet bepalen, maar als ik de prijs voor beste speler van het Premiership niet win, zou dat een grote teleurstelling voor mij zijn,” aldus Drogba.
“Dit zeg ik niet om op te scheppen, maar het is gewoon de realiteit,” gaat de 28-jarige international van Ivoorkust verder tegenover SkySports. “Ik ben op dit moment gewoon de beste speler in de League.”
”Ik speel op dit moment het beste voetbal van mijn leven. Het is raar, maar alles lukt me op dit moment. Het voelt gewoon fantastisch,” vervolgt hij. “De beste speler van de wereld? Dat zeg ik niet, maar alles is mogelijk.”
Goede zaakquote:Op zondag 24 december 2006 12:01 schreef DutchGooner het volgende:
We will cut spending - Abramovich
Billionaire owner Roman Abramovich ....
Nee gaat ook niet daarom. Vind dat je als speler je zoiets gewoon niet moet zeggen. Is niet gepast en je moet gewoon je voeten laten spreken, dan heb je dit soort uitspraken gewoon niet nodig.quote:Op zondag 24 december 2006 13:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan een spits die zich iedere week helemaal kapot loopt moeijk een egoist noemen
Kansloze opmerkingquote:Op zondag 24 december 2006 01:56 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Misschien een keer de PL volgen, misschien dat je dan eens serieus wordt genomen![]()
En hoe vaak zie die nare pisnicht tterwijl jij wel in the theatre of prawns zit?quote:
Dus 3 ploeggenoten van pisnicht die boven hem staan ...quote:Op zondag 24 december 2006 13:29 schreef Dos37 het volgende:
1 didier drogba Chelsea 336
2 frank lampard Chelsea 315
3 gareth barry Aston Villa 306
4 wayne rooney Manchester United 305
5 louis saha Manchester United 299
6 el-hadji diouf Bolton Wanderers 298
7 matthew taylor Portsmouth 291
8 rio ferdinand Manchester United 283
9 kanu Portsmouth 278
10 kevin doyle Reading 269
top 10 speler van de eerste seizoens helft.
Waar is die lijst eigenlijk van?quote:Op zondag 24 december 2006 15:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Dus 3 ploeggenoten van pisnicht die boven hem staan ...
Hij is in iieder geval beter dan die kut-Portugees van SCUMquote:
Goeie vraag. Het zou misschien van de "PL Fantasy league" kunnen zijn....quote:
Ik wil helemaal geen ruzie maken, maar als hij elke week kijkt bij een andere club dan ManU dan kan hij toch ook niet serieus zeggen hoe goed Ronaldo is?quote:
Eensch, maar hij hoeft natuurlijk niet aan te komen met dat hij Ronaldo beter kan beoordelen omdat hij naar bolton of portsmouth gaat.Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 24 december 2006 17:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Beetje trieste bedoeling hier zoIedereen heeft zijn/haar eigen cluppie, laat elkaar in waarde. Dat lijkt me wel zo gezellig.
Feit blijft natuurlijk dat Man Utd op dit moment de beste club van Engeland is, ze staan niet voor nix bovenaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |