Als er niet voor Robben was gefloten denk je dan echt dat Kalou die bal er nog zo makkelijk in mag schieten?quote:
D'r werd minstens een grote kans ontnomen. Met 1-3 is het aardig klaar.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:30 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als er niet voor Robben was gefloten denk je dan echt dat Kalou die bal er nog zo makkelijk in mag schieten?
Keeper en verdediger deden niets meer.
ik ben het een keer met je eens vandaagquote:
leg uit...quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:51 schreef mcyodogg het volgende:
Dik en dik genaaid
nee Heskey stond gelijk met de keeper, en Bouhlarouz stond er nog. Weliswaar buiten het veld maar hij nam nog steeds deel aan het spel.quote:
Niks genaaid, op de 2-2 valt helemaal niets af te dwingen. Wigan toont de gehele 2e helft meer strijdlust en is dreigender dan Chelsea.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:51 schreef mcyodogg het volgende:
Dik en dik genaaid
mij is geleerd, als je buiten het veld staat (niet in actie), dat je dan niet actief meedoet aan het spel. Ergo, buitenspel en Chelsea is genaaid.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:53 schreef fanneke het volgende:
[..]
nee Heskey stond gelijk met de keeper, en Bouhlarouz stond er nog. Weliswaar buiten het veld maar hij nam nog steeds deel aan het spel.
Hij zit nu helemaal aan de buis gekluisterd(het staat immers 2-2), geen wonder dat hij niet meer reageertquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoals je al kon verwachten, geen antwoord
Dan zou ik de regels nog maar eens beter leren!quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
mij is geleerd, als je buiten het veld staat (niet in actie), dat je dan niet actief meedoet aan het spel. Ergo, buitenspel en Chelsea is genaaid.
Hij zit 24/7 thuis voetbal te kijken achter de pcquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij zit nu helemaal aan de buis gekluisterd(het staat immers 2-2), geen wonder dat hij niet meer reageert
Ik zie het aanvallers vaker doen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:57 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dan zou ik de regels nog maar eens beter leren!
Dat zou mooi zijn. Dan zou iedere verdediger bij een gevaarlijke situatie buiten het veld gaan staan, waardoor de aanvaller buitenspel staat.
nog iets, je ziet Bouhlarouz toch weer naar Heskey lopen? Dus nog steeds in actie.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
mij is geleerd, als je buiten het veld staat (niet in actie), dat je dan niet actief meedoet aan het spel. Ergo, buitenspel en Chelsea is genaaid.
Meh, ik heb nog altijd het idee dat er gefloten had moeten worden. Maar als iemand met een scheidsrechterscursus jou gelijk geeft, kan ik er mee leven.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
nog iets, je ziet Bouhlarouz toch weer naar Heskey lopen? Dus nog steeds in actie.
anders niet?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:02 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Meh, ik heb nog altijd het idee dat er gefloten had moeten worden. Maar als iemand met een scheidsrechterscursus jou gelijk geeft, kan ik er mee leven.
Anders hou ik een nog zwaarder kut gevoel over aan dit puntverliesquote:
Nou jongens hij leeft weerquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:08 schreef mcyodogg het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Wat bedoel je, hij leeft weer? Ik post de hele wedstrijd hierquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou jongens hij leeft weer![]()
Maar leuk voor Robben, heeft een lange tijd niet meer gescoord![]()
Laten we hopen van niet. Spel is niet om aan te zien.quote:
Proficiat. Was met de hakken over de sloot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |