Als je fan bent kijk je al het meezit maar ook als het tegenzit. Doe je dit niet ben je in mijn optiek geen fan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben dan een fan van Arsenal, maar als supporter moet je objectief blijven. Aan je reacties te merken heb je vaak hier moeite mee
Is het niet makkelijker om gewoon Chelsea te schrijvenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kalou had niet voor 't geld moeten kiezen maar 't kleine stapje hogerop (lees: PSV). Verder jammer dat Ch¤lski gewonnen heeft, had die marge graag weer gehad
vandaag was het toch niet mistig???quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:54 schreef stevengerrard het volgende:
LFC op halve kracht na de overwinning in een zeer slechte wedstrijd. Watford speelde goed mee maar mistte gewoon stootkracht en dat beetje geluk.
op heathrow verwacht men morgen weer normaal te kunnen vliegenquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:12 schreef DeVinger het volgende:
Geniaal trouwens, de dag dat wij vertrokken uit London (vorige week weekendje london en West Ham - Manchester meegepikt), begon het mistig te worden. Wij waren een van de laatste vluchten, zelfs tijdens het landen op schiphol maandag zagen we al mist. Sindsdien pot en pot dicht rondom London.
Wie is beter dan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:54 schreef stevengerrard het volgende:
P.s Cantona Ronaldo beste voetballer in de PL![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
vandaag was het toch niet mistig???
![]()
Henry, Gerrard, Lampard, Nolan, Fabregas moet ik doorgaan!quote:
Henry presteert lekker dit seizoen, Lampard en Gerrard zijn niet dominant genoeg, Fabregas is niet in vorm en Nolan is een grapquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:13 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Henry, Gerrard, Lampard, Nolan, Fabregas moet ik doorgaan!
Tquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:13 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Oh ja echt Ronaldo is lekker dominant aanwezig!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Henry presteert lekker dit seizoen, Lampard en Gerrard zijn niet dominant genoeg, Fabregas is niet in vorm en Nolan is een grap
Niet dat ik C. Ronaldo slecht vind, maar vooral dat laatste is een heel goed puntquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer je een rijtje van de 10 beste maakt zit C.Ronaldo daar wel tussen. Wie exact de beste is, kan je toch niet bepalen, heeft te maken met persoonlijke voorkeur voor speelstijl.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
Lekker van Scholes hoor!
Koppen kan die welquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:28 schreef Ludacriss het volgende:
Tja Kalou heeft ook gewoon pech.
NOS zo. Het staat pas 0-2 bij mijquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stop ik met kijken en dan scoort Robben!! (Stream had geen beeld meer)
Filmpje ?
Persie, Drogba...quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:13 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
1-2 alweer:pquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:30 schreef AminBen het volgende:
[..]
NOS zo. Het staat pas 0-2 bij mij![]()
Ow ik dacht dat ik te laat wasquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:30 schreef AminBen het volgende:
[..]
NOS zo. Het staat pas 0-2 bij mij![]()
Drogba wou nog een goaltje meepikken iddquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die ene schopte bijna Robben's schot weg
Crespo 1e speeldagquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:34 schreef Ludacriss het volgende:
Scoorde Chelsea ook niet vorig jaar in de laatste minuut tegen Wigan?
Klopt en jawel, zeker een keer of 5 dit seizoenquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:33 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Oh ja echt Ronaldo is lekker dominant aanwezig!!
Daarbij is Nolan zeker geen grap, maar ja je zou hem nog wel niet 90 minuten live hebben zien spelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |