Het is net Jenner. Eerst zevenenvijftig schijnbewegingen, die op gegeven moment iedereen wel kent. Dan gaat ie eens denken of hij een voorzet moet gaan geven en tegen die tijd is de hele defensie weer op orde.quote:Op zondag 24 december 2006 17:46 schreef DutchGooner het volgende:
Ach, iedereen die een beetje de PL volgt kan zijn oordeel wel trekken over dat mietje die eigenlijk nooooooooit meer voor manyoo wilde spelen van de zomer.
Feit is dat ie op dit moment aardig balt, kan met een paar weken weer afgelopen zijn.
Wat snap je hiet niet aan?quote:Op zondag 24 december 2006 17:53 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Jammer dat jullie zo over hem denken, vooralomdat ie al weken het publiek van de tegenstander stilkrijgt.Gisteren MOTM.Trouwens Scholes heeft de goal van het jaar al gemaakt.
En die van Scholes was idd aardig en zal ongetwijfeld wel in de top 5 komen.quote:[b]Op zondag 24 december 2006 17:46 schreef
Feit is dat ie op dit moment aardig balt, kan met een paar weken weer afgelopen zijn.
Waaraan?quote:Op zondag 24 december 2006 17:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat snap je hiet niet aan?
[..]
En die van Scholes was idd aardig en zal ongetwijfeld wel in de top 5 komen.
Ozo, uhm dat kun je over elke speler zeggen dat het met een aantal weken voorbij is.quote:Op zondag 24 december 2006 17:58 schreef methodmich het volgende:
Dat ie goed speelt, maar dat dat volgens DG binnen een paar weken weer voorbij kan zijn.
Dat is toch zo, voorbeelden zat lijkt mij.quote:Op zondag 24 december 2006 17:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ozo, uhm dat kun je over elke speler zeggen dat het met een aantal weken voorbij is.
Idd, maar ik bevestigde jouw uitspraak ook, want elke speler kan wegzakken.quote:Op zondag 24 december 2006 18:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is toch zo, voorbeelden zat lijkt mij.
Zeg ik ook niet, ik vroeg dat omdat ik je vraag niet snaptequote:Op zondag 24 december 2006 18:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ontken dat ie goed speelt.
Je bedoelt Ljungberg?quote:Op zondag 24 december 2006 18:09 schreef fanneke het volgende:
C. R. is en blijft een kutvoetballer.
Type (en niet qua voetbalkwaliteiten) Maradona, Figo, Leonardo en 10-tallen andere portugezen en Italianen etc.
Altijd maar janken, zeuren, schwalbes, tegenstanders kaarten aannaaien etc.
Ik walg van dat soort spelers
![]()
Eindelijk iemand die het ziet hoe die jongen is verandert.quote:Op zondag 24 december 2006 18:12 schreef Erwtensoep het volgende:
C. Ronaldo is van een redementloze pingeldoos gegroeid tot een van de beste spelers van de PL. Ondanks dat het een jankerd is zie ik hem graag spelen.
Frank Lampardquote:Op zondag 24 december 2006 18:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wacht nog op een speler die heel het jaar goed speelt
Die speelt ook niet heel het jaar goed en is een stuk minder dwingend sinds dat Ballack er is.quote:
Diouf is de slechtste speler in de PL ooit.quote:
Misschien idd door Ballack wat je al zei.quote:Op zondag 24 december 2006 18:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lampard is minder dan de laatste 2 seizoenen
Hij is al weken foutloosquote:Op zondag 24 december 2006 18:28 schreef stefmans het volgende:
Cech is ook eigenlijk altijd wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |