abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44714618
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Misschien idd door Ballack wat je al zei.
2 zelfde soort spelers

Ik durf ook te wedden dat zijn aantal schoten op en/of naast goal een stuk minder is, alleen zijn goal gemiddelde nog niet echt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44714956
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Die speelt ook niet heel het jaar goed en is een stuk minder dwingend sinds dat Ballack er is.

Terry komt bij Chelsea het dichtst in de buurt en verder wil ik zeggen dat als je 60-70 wedstrijden per jaar moet spelen je niet iedere wedstrijd goed kan spelen. Misschien zou dat kunnen als je 45 wedstrijden per jaar speelt. Nu moet je gewoon een aantal wedstrijden op de automatische piloot spelen
Lampard zit nu ongeveer weer op het niveau waar hij twee jaar gelden in zat hoor. Hij is dwingender dan aan het begin van het seizoen. Ballack is degene die minder vaak op komt. Lampard doet dat nu veel vaker. Bovendien geeft hij veel lijn in het spel. Als je de eerste helft zag tegen Newcastle in de Carling Cup waar hij gespaard werd. Het was een zooitje en het liep voor geen meter bij Chelsea. Toen hij er in de tweede helft in kwam, betekende dat veel meer rust aan de bal, Chelsea werd de bovenliggende partij, en Newcastle moest uiteindelijk op de knieen door een doelpunt van Drogba.

De vorm die Lampard de laatste weken etaleert, maakt hem voor mij de beste in de PL op het moment. Dat van de automatische piloot is ook bij Lampard soms van toepassing, maar die man heeft zo'n hoge ondergrens. Hij scoort altijd wel minimaal een ruim voldoende.
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:28 schreef stefmans het volgende:
Cech is ook eigenlijk altijd wel goed.
Ik mis hem
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44714987
Dat zijn ook de goede spelers. Maar Ronaldo haalt dit seizoen eigenlijk ook wel altijd een ruime voldoende
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 24 december 2006 @ 22:15:27 #129
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44719701
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:45 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Lampard zit nu ongeveer weer op het niveau waar hij twee jaar gelden in zat hoor. Hij is dwingender dan aan het begin van het seizoen. Ballack is degene die minder vaak op komt. Lampard doet dat nu veel vaker. Bovendien geeft hij veel lijn in het spel. Als je de eerste helft zag tegen Newcastle in de Carling Cup waar hij gespaard werd. Het was een zooitje en het liep voor geen meter bij Chelsea. Toen hij er in de tweede helft in kwam, betekende dat veel meer rust aan de bal, Chelsea werd de bovenliggende partij, en Newcastle moest uiteindelijk op de knieen door een doelpunt van Drogba.

De vorm die Lampard de laatste weken etaleert, maakt hem voor mij de beste in de PL op het moment. Dat van de automatische piloot is ook bij Lampard soms van toepassing, maar die man heeft zo'n hoge ondergrens. Hij scoort altijd wel minimaal een ruim voldoende.
[..]

Ik mis hem
Lampard is dit jaar weer gewoon goed maar de vorm die die 2 jaar geleden had heeft ie echt nog lang niet. Toen was ie zelfs nog topscoorder en dat als middenvelder.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_44719837
Lampard had er vorig seizoen rond deze tijd toch ook iets van 12 in?
  zondag 24 december 2006 @ 22:22:03 #131
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44719890
of was dat vorig jaar dat kan ook.
Trouwens Pardew is nou de coach an Charlton die hebben dus gewisseld.
quote:
Pardew replaces Reed at Charlton
New Charlton boss Alan Pardew
Alan Pardew guided West Ham to the FA Cup final
Charlton head coach Les Reed has left the club by mutual consent to be replaced by recently sacked West Ham United manager Alan Pardew.

Pardew has signed a three-and-a-half year deal at the Valley and becomes the team's third manager this season.

Reed was originally drafted in to replace Iain Dowie but has failed to turn the club's fortunes around.

He managed just one victory at the helm and lost to League Two side Wycombe in the Carling Cup quarter-finals.

Saturday's 2-0 defeat at Middlesbrough left Charlton seven points adrift of Premiership safety and in increasing danger of losing their top-flight status for the first time in seven years.

Reed was promoted from his job as assistant manager after Charlton parted company with Dowie 12 games into the Premiership season in the middle of November.

Former Charlton boss Les Reed
Reed was previously the FA's youth development director

Reed lasted just 41 days in charge - one of the shortest ever Premiership reigns - even though chief executive Peter Varney said his job was not under threat last week.

Dowie himself had only been appointed in the close-season to replace the long-serving Alan Curbishley, who ironically has now taken over from Pardew at Upton Park.

The news was announced at 1900 GMT on Christmas Eve and Charlton say they will make no further comment until holding a press conference at 1330 GMT on Boxing Day.

Their next match is not until Wednesday night when they entertain Fulham.

Curbishley had been in charge at The Valley for 15 years.

Pardew was sacked by West Ham two weeks ago, after just over three years in charge, less than a month after Eggert Magnusson's £85m takeover of the club.

In that time he led them into the Premiership via the play-offs and then last season took them to the FA Cup final where they were seconds away from lifting the trophy against Liverpool.

Steven Gerrard punctured their dream by hammering in a spectacular last-minute equaliser to make the score 3-3 and force a penalty shoot-out which the Hammers lost 3-1.

However, their efforts earned them a place in this season's Uefa Cup but they went out at the first hurdle to Palermo.

Pardew was previously in charge at Reading and, while there, led them into the League's second tier in 2001/02. They reached the play-offs for promotion to the Premiership the following season but failed to go up and early on in the next campaign he moved to Upton Park.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 december 2006 @ 11:37:06 #132
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_44727373
quote:
Op zondag 24 december 2006 17:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Eensch, maar hij hoeft natuurlijk niet aan te komen met dat hij Ronaldo beter kan beoordelen omdat hij naar bolton of portsmouth gaat.Dat slaat natuurlijk nergens op.
Maar met de opmerking die je eerder maakt ( The FA Premier League Part 14: Mét titelstrijd ) sla je dan wel de plank volledig mis ...
quote:
Op zondag 24 december 2006 17:09 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Doc wat ben jij een kneus, ik hoef niet in het Theatre of Dreams te zitten, ik kan het op tv goed volgen.Of wou jij zeggen dat als hij de ene week bij Portsmouth zit en de andere week bij Bolton, en ik kijk dan naar Man Utd, dat hij beter kan beoordelen hoe goed Ronaldo is?Jij bent lekker serieus te nemen
Jij moet gewoon niet zo dom doen door tegen mensen die regelmatig naar PL wedstrijden gaan - en daarnaast de volle portie aan wedstrijden via een abo zien - zeggen dat ze eens de PL moeten gaaan volgen. Leuk dat je af en toe een wedstrijdje van SCUM ziet en onngetwiijfeld een trouw MottD kijker bent - maar dat maakt je niet de persoon om tegen mensen die WEL meer zien zo'n grote muil te hebben.

Over serieus te nemen nog niet eens gesproken.

Hoeveel wedstrijden van andere teams zie jij eigenlijk volledig. Want je moet wel bedenken dat als je pisnicht de beste voetballer van de PL noemt ook alle andere voetballers vaal genoeg gezien moet hebben.

Pisnnicht is een van de betere voetballers in de PL en zal zeker de top 25 halen - en misschien de top 10 - maar hij is zeker niet de beste. Op het ogenblik - op basis van afgelopen half jaar is dat (helaas) Drogba.

[ Bericht 24% gewijzigd door Doc op 25-12-2006 13:22:00 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_44727942
quote:
Op zondag 24 december 2006 15:46 schreef Doc het volgende:

[..]

Hij is in iieder geval beter dan die kut-Portugees van SCUM
Dat is ook niet zo moeilijk..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 december 2006 @ 13:15:04 #134
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_44729713
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:23 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Diouf is de slechtste speler in de PL ooit.
En jij wil serieus genomen worden? Ik vind Diouf een onaangemane voetballer, maar de slechtste speler ooit in de PL, dat is razende kolder. Zeker dit seizoen doet-ie het vooralsnog best aardig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Doc op 25-12-2006 13:22:34 ]
pi_44729943
Het is weer duidelijk. Cantona heeft gewoon even de drang om het publiek in te springen om iemand te schoppen
We hebben allemaal gewoon wat vooroordelen. Zo vindt mcyodogg Lampard een geweldige speler. Zijn goed recht. Zo hebben we allemaal wat, met dien verschil dat SG, Doc en ik gelijk hebben
Live and let live.
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 december 2006 @ 13:24:21 #136
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_44729983
quote:
Op maandag 25 december 2006 13:22 schreef Fakir het volgende:
Het is weer duidelijk. Cantona heeft gewoon even de drang om het publiek in te springen om iemand te schoppen
We hebben allemaal gewoon wat vooroordelen. Zo vindt mcyodogg Lampard een geweldige speler. Zijn goed recht. Zo hebben we allemaal wat, met dien verschil dat SG, Doc en ik gelijk hebben
Live and let live.
Listen to what the man said
pi_44730063
quote:
Op maandag 25 december 2006 13:15 schreef Doc het volgende:

[..]

En jij wil serieus genomen worden? Ik vind Diouf een onaangemane voetballer, maar de slechtste speler ooit in de PL, dat is razende kolder. Zeker dit seizoen doet-ie het vooralsnog best aardig.
Het is wel de smerigste hond ooit
pi_44730104
Hij mag toch graag een horloge meenemen? Of was hij dat niet (WK02 Korea Japan)
pi_44730206
Volgens mij een andere Senegalees. Jammer dat het geen gouden ring was ©m_p
  maandag 25 december 2006 @ 16:28:42 #140
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44734739
Doc en Fakir, jullie hebben gelijk!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  maandag 25 december 2006 @ 17:19:17 #141
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44735360
quote:
Op maandag 25 december 2006 13:22 schreef Fakir het volgende:
met dien verschil dat SG, Doc en ik gelijk hebben
Symphatiek dat jullie Fabregas ook zo geweldig vinden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_44735746
quote:
Op maandag 25 december 2006 13:27 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Smerigste lama ooit. Diouf vind ik ook een kotsopwekkende voetballer. Jammer dat hij het dit jaar, zoals dat hele schijt-Bolton, goed doet.

Beste voetballer tot nu toe in dit seizoen PL blijf ik Drogba vinden. Eindelijk komt het er eens uit bij hem. Net als bij Essien eigenlijk. Vorig jaar vond ik hem erg tegenvallen ivm zijn Lyon-tijd, maar dit jaar is hij echt gewend aan het Engelse voetbal.
pi_44737000
quote:
Op maandag 25 december 2006 17:19 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Symphatiek dat jullie Fabregas ook zo geweldig vinden
Nou DG, na die pot van afgelopen zaterdag, sta ik niet zo te springen om die 2 cup-ties. Maar goed we merken het wel. Jullie zijn bijna net zo wisselvallig als ons.
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 december 2006 @ 19:38:39 #144
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_44737003
quote:
Op maandag 25 december 2006 13:27 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Of het de smerigste is durf ik niet te zeggen. Maar een vuillak is het zeker. Dat maakt hem echter niet de slechtste voetballer in de PL.
pi_44737026
Neuh die speelt tenslotte bij Everton
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 december 2006 @ 19:48:13 #146
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_44737112
quote:
Op maandag 25 december 2006 19:40 schreef Fakir het volgende:
Neuh die speelt tenslotte bij Everton
Zonder twiijfel
pi_44740859
Mandy?
pi_44743505
Nou ben ik niet het type die spelers blessures gaat toewensen, maar als Hunt morgen wat oploopt, ga ik er niet om jammeren.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44747022
Wie van Everton dan?
pi_44748085
quote:
Op maandag 25 december 2006 13:32 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij een andere Senegalees. Jammer dat het geen gouden ring was ©m_p
Dat was Khalilou Fadiga inderdaad. Ook wel in de PL gespeeld, al is het niet veel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')