quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:06 schreef Messenga het volgende:
Persoonlijke ruzie's vogel je maar uit via msn of mail.
quote:azaroth
Sneijder zichtbaar blij met late groeispurt; al een kop groter dan de doelen van de f-jes
quote:vitessezuid113
tijdens sneijders wekelijkse taallessen smeken de supporters hem dit keer mee te doen a.s zondag om kans te maken op de 3 punten .
quote:existenz
Sneijder, dvdk en zijn vrienden staan existenz op te wachten op trainingsvelden Ajax.
quote:denthemen
Prullenbak: Het begon bij een bultje dokter
quote:Zjakkie
Ledenaantal van de fanclub van Sneijder verdriedubbeld
quote:Camplo
Drillinstructors in de rij voor nieuwe scheldwoorden van Sneijder.
quote:Beschouw
Handel in gestolen fotocamera's verplaatst van Centraal Station naar Amsterdam Arena
quote:TheVulture
"He Wes, jij hebt de naam van een kamper en wij het uiterlijk, kunnen we een deal sluiten?"
quote:Bayswater
Filmopnames nederlandse remake The Young Ones begonnen
quote:dvdk
edit
[ Bericht 30% gewijzigd door Messenga op 22-12-2006 00:14 ]
quote:gebruikersnaam
Executieverkoop laatste miniatuurvoetbalpoppetjes van Brian Roy trekt maar 3 belangstellende
quote:vrolijke-frits
Actiegroep 'Pleit Wesley vrij!' protesteert tegen schorsing Sneijder
quote:AirRaid
Mari van de Ven, Maik de Boer en Leco Zadelhoff komen met nieuwe programma. Pimp my voetballer
quote:dramslag
Na Roodkapje is nu ook ontvoerde Laaf Sneijder teruggevonden.
quote:Maikalo
Wesley Sneijder poseert bij nieuwe huis Edgar Manucharyan. Buren staan klaar voor eventuele ondersteuning.
quote:toma
Papier hier,.... Papier hier.
Supporter : "Check dit als ik een geel of rood papiertje ingooi begint ie me uit te schelden"
quote:numero_uno
Dus zo groot is die sleutelhanger in het echt
quote:Mwanatabu
Sneijder laat lachend zien aan mooiweersupporters waar hij hun kritiek naartoe verwijst
quote:Eb
Nadat de journalist van het regionale dagblad 'Achterhoek Actueel' had gevraagd: 'En, Johnny, heb je nog meer van die goals als tegen Zulte Waregem voor ons in petto?', viel er een korte stilte.
Het waren er maar 19quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:24 schreef Beschouw het volgende:
Wat een werk!
Was een poosje bezig ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Maar 19? Is toch veel? Topic loopt dus als een trein.![]()
Komt door al die achterlijke tvp'squote:Op vrijdag 22 december 2006 16:32 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Was een poosje bezig ja.
Is in tijden volgens mij niet meer zo druk geweest dan nu![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:32 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Was een poosje bezig ja.
Is in tijden volgens mij niet meer zo druk geweest dan nu![]()
succes!quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ga me even door 20 onderschriften heen worstelen.
quote:azaroth
Sneijder zichtbaar blij met late groeispurt; al een kop groter dan de doelen van de f-jes
quote:AirRaid
Mari van de Ven, Maik de Boer en Leco Zadelhoff komen met nieuwe programma. Pimp my voetballer
quote:denthemen
Prullenbak: Het begon bij een bultje dokter
-2ptquote:vrolijke-frits
Actiegroep 'Pleit Wesley vrij!' protesteert tegen schorsing Sneijder
hier je poedelprijsquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:08 schreef Beschouw het volgende:
Valt nog mee dat je mij geen poedelprijs hebt gegeven![]()
dankje fritsquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Poedelprijsnou ja, ieder zijn smaak!
Even goede vrienden toch EnGCatjuh?!![]()
Ik vond persoonlijk die van gebruikersnaam echt briljant!
Volgende foto!
Die was idd erg sterk, maar dan moest je wel beetje de actualiteiten op sbs6quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Poedelprijsnou ja, ieder zijn smaak!
Even goede vrienden toch EnGCatjuh?!![]()
Ik vond persoonlijk die van gebruikersnaam echt briljant!
Volgende foto!
dat is geen disqualificatie waard volgens mij. Maar goed, jury beslist!quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:27 schreef existenz het volgende:
[..]
Die was idd erg sterk, maar dan moest je wel beetje de actualiteiten op sbs6gevolgd hebben om hem echt te snappen
disqualificatiequote:Op vrijdag 22 december 2006 20:10 schreef Eb het volgende:
[..]
dat is geen disqualificatie waard volgens mij. Maar goed, jury beslist!
gebruikersnaam![]()
Zou behoorlijk competitievervalsing geweest zijn... En zo graag wil ik die prijs nou ook weer niet hebben..quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:08 schreef Beschouw het volgende:
Valt nog mee dat je mij geen poedelprijs hebt gegeven![]()
Vandaar ook dequote:Op zaterdag 23 december 2006 15:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
@ existenz/gebruikersnaam: ik volg helaas nooit actualiteiten op SBS![]()
Volgens mij was het zelfs de openerquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:35 schreef existenz het volgende:
[..]
Vandaar ook de. Dat Brian Roy ging stoppen met zijn poppetjes was daar groot nieuws
![]()
Done..quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:53 schreef Maikalo het volgende:
TheVulture heeft trouwens precies hetzelfde onderschrift als gebruikersnaam. Misshien iets om aan te passen.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitslag.
quote:~Beschouw~
~Primeur in voetbal: wisselspeler wordt met menselijk kanon het veld ingeschoten~
quote:~Eb~
~Werpen van projectielen op het veld door supporters neemt bizarre vormen aan~
quote:Bayswater
~Aangebracht magneetveld onder kunstgras problematisch voor Winston Bogarde~
-2ptquote:~Camplo~
~Afrikaanse voetbalbond probeert niveau op te krikken; trainingen met Kung Fu technieken mislukken echter jammerlijk~
Slechts aangetrouwd in de derde graad van mijn vaders zesde vrouw (die met die lipschotel)quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:31 schreef Beschouw het volgende:
He Wanatabu, is die Ogaloeloe familie van je?
nieuwe rondequote:
Dat was dan zeker anderhalf uur geleden, aan de edit van Bayswater te zienquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[..]
Eerst stond er eentje met Paul Scholes
En die van Beschouwquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:43 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dat was dan zeker anderhalf uur geleden, aan de edit van Bayswater te zien![]()
Wat is een Rollo?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:45 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Bedenk goed, wat je met je laatse Rollo doet!
Ken je die reclame nietquote:
quote:~numero_uno~
~Zweedse vrouw bespringt nationale elftal Oekraïne~
quote:~gebruikersnaam~
~Spelers bedanken de scheidsrechter na onverdiende overwinning~
quote:~Mwanatabu~
~The Axe Effect...~
-2ptquote:~Zjakkie~
~Bayswater besprongen na eindelijk weer een leuke foto geplaatst te hebben bij Fok!'s voetbalfoto onderschrift.~
Rolo's ken ik wel jaquote:Op zondag 24 december 2006 17:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Ken je die reclame nietMet die man en de olifant:
http://www.ster.nl/ster?nav=rhmmLsHCjENpCsC&pane=rlomLsHCjENzCOM&cmercial=xbmnLsHCjEfDqDnDIkC&popup=mediaspeler
http://www.lowenl.com/homepage/gif/loekie_strip.swf
Alleen had ik een "L" teveel
Puh ik denk ik doe eens aardig voor Bayswater. De vriendjespolitiek is hier ook ver te zoeken hequote:Helemaal mee eens Zjakkie, maar beinvloeden van de scheidsrechter kan natuurlijk niet. Ik heet geen Braamhaar.
Je zat er dichtbij kan ik zeggen.quote:Op zondag 24 december 2006 20:36 schreef SuperRogier het volgende:
Hummz ik win nooit wat![]()
maargoed..
* Denkt na over nieuw onderschrift
Henk ten Cate geeft aan hoe dichtquote:Op zondag 24 december 2006 23:15 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Je zat er dichtbij kan ik zeggen.
Op eerste kerstdag, vanavond dus, zit ik tot (ws.) 21:00 bij mijn oudjes, dus als er hier dan nog überhaupt mensen zijn die een uitslag willen zien volgens de regels dan moeten we nu uitstel afspreken of iemand anders moet m verzorgenquote:Op maandag 25 december 2006 01:20 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Ook Ten Cate snapt niets van die verstokte onderschriftposters op kerstavond
Vind ik ook. We zien wel hoe het loopt.quote:Op maandag 25 december 2006 10:43 schreef SCH het volgende:
Misschien een beetje coulant zijn met de deadlines these days???
Ik kijk pokerquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zit iedereen nog aan het kerstdinee ?![]()
idd dineequote:Op dinsdag 26 december 2006 00:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zit iedereen nog aan het kerstdinee ?![]()
Vanmiddag na het voetbal mag ookquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
Voor Bayswater / Eb of Beschouw is het toch tijd geworden om hier de uitslag neer te zetten , zodat we weer verder kunnen gaan met een nieuwe foto.
Mwanatabu, gebruikersnaam of numero uno moet uitslag doen. Geduld is een schone zaak.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
Voor Bayswater / Eb of Beschouw is het toch tijd geworden om hier de uitslag neer te zetten , zodat we weer verder kunnen gaan met een nieuwe foto.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mwanatabu, gebruikersnaam of numero uno moet uitslag doen. Geduld is een schone zaak.
Met kerst trekken we er maar wat langer voor uit. Bijna iedereen ligt nu toch met een volle pens uit te buiken in bed.
quote:~Mr.T-rex~
~Jongens, het is kerstmis, dan mag ik m'n oude team toch wel wat puntjes cadeau doen?~
quote:~existenz~
~Ook Ten Cate snapt niets van die verstokte onderschriftposters op kerstavond~
quote:~gebruikersnaam~
~Kijk, zo groot is het gat tussen ons en de koploper op dit moment~
-2ptquote:~Maikalo~
~Zo groot is die dildo die ik in je reet ga duwen Maarten!~
Met dus nog 5 dagen en 25 punten (30 punten verschil) te gaan gaat het tussen EnGCatjuh en Beschouw. Mwanatabu heeft nog een kleine kans op de 1e en 2e plek en toma nog een kleine kans op de 3e plek. Maar de rest is al gelopen voor de top 3quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:13 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
EnGCatjuh 172
Beschouw 171
Mwanatabu 150
toma 138
existenz 116
En toch ga ik Maikalo en vrolijkefrits proberen voor te blijven, en ik wil vitessezuid nog inhalen voor de verdeling van de prijzen. Daar richt ik me opquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Met dus nog 5 dagen en 25 punten (30 punten verschil) te gaan gaat het tussen EnGCatjuh en Beschouw. Mwanatabu heeft nog een kleine kans op de 1e en 2e plek en toma nog een kleine kans op de 3e plek. Maar de rest is al gelopen voor de top 3![]()
Nou, dan ik nog aardig meee, gezien het feit dat ik pas sinds eind november meedoe.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Met dus nog 5 dagen en 25 punten (30 punten verschil) te gaan gaat het tussen EnGCatjuh en Beschouw. Mwanatabu heeft nog een kleine kans op de 1e en 2e plek en toma nog een kleine kans op de 3e plek. Maar de rest is al gelopen voor de top 3![]()
Het was ook niet meer dan een berekeningquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:01 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En toch ga ik Maikalo en vrolijkefrits proberen voor te blijven, en ik wil vitessezuid nog inhalen voor de verdeling van de prijzen. Daar richt ik me op
quote:~Mwanatabu~
~Kahn: "Kijk uit, halve zool!"
Rus: "Hier, heb je de andere helft ook!"~
quote:~TheVulture~
~"Hier, een schop voor je Khanis"~
quote:~SCH~
~"Had je die fiets maar terug moeten geven"~
-2ptquote:~Mr._T-Rex~
~Kahn gaat wel erg voor voor afscheid na winnen champions league~
wat ga je doenquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:30 schreef existenz het volgende:
Ik zal trouwens eens kijken of ik een applicatie in elkaar kan zetten die alle resultaten kan parsen in een database + foto's.
of ik op een eenvoudige manier iets kan fixen met de stand ed.quote:
je deed nieteens mee deze rondequote:Op woensdag 27 december 2006 02:49 schreef Bayswater het volgende:
Smerige uitslag, weer alles naar gebruikersnaam zijn vriendjes. Ik ben gezien hier.
Iets fixen met de stand? Geen onoirbare praktijken hier hè?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:39 schreef existenz het volgende:
[..]
of ik op een eenvoudige manier iets kan fixen met de stand ed.
quote:Op woensdag 27 december 2006 02:49 schreef Bayswater het volgende:
Smerige uitslag, weer alles naar gebruikersnaam zijn vriendjes. Ik ben gezien hier.
quote:Op woensdag 27 december 2006 12:34 schreef SCH het volgende:
Ik weet ook al lang wie er gaat winnen hoor
Zelfs als Beschouw niet meedoet
Kerst is voorbij, dan mag ik toch weer ouwehoerenquote:Op woensdag 27 december 2006 12:33 schreef Beschouw het volgende:
Je kent Bayswater toch? Meent ie geen bal van.
denk ik
Jij wil geen lijstjes van foto's + onderschriftenquote:Op woensdag 27 december 2006 12:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Iets fixen met de stand? Geen onoirbare praktijken hier hè?![]()
Nog een hapje kerstkrans? Heb er nog een stuk of 3 in de kast staanquote:
nee liever een nieuwe harde schijf. M'n pc is gecrasht,quote:Op woensdag 27 december 2006 19:06 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nog een hapje kerstkrans? Heb er nog een stuk of 3 in de kast staan![]()
Kom ze maar brengen.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:06 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nog een hapje kerstkrans? Heb er nog een stuk of 3 in de kast staan![]()
Had je eerder moeten zijn, ben net vanavond door Spijkenisse geredenquote:
Had je wel even langs kunnen komen. Koffie is zo gemaakt.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:20 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Had je eerder moeten zijn, ben net vanavond door Spijkenisse gereden![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:23 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Had je wel even langs kunnen komen. Koffie is zo gemaakt.
quote:~Bayswater~omdat je nog steeds meedoet
~Charisteas voorlopig nog niet op een voetstuk bij Feyenoord~
quote:~toma~
~Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.
Je bent een debiel als je Charisteas geen kans gunt. ~
quote:~Weeb1~
~Hier klopt iets niet.~
-2ptquote:~EnGCatjuh~
~Charisteas opgesloten in Glazen Huis~
quote:
Daar gaan we aan werkenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:06 schreef SCH het volgende:
Vrij matige ronde, moet ik jullie namens de jury mededelen. De kwaliteit moet volgend jaar echt weer omhoog
Dan hoef ik niet meer mee te doen, dan kom ik zwaar onder 0 uitquote:Op donderdag 28 december 2006 18:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind trouwens dat degene die de jurering doet, volgend jaar ook een punt moet krijgen, om verschillende redenen:
1) Eigenlijk kost het jureren meer werk dan het bedenken van een onderschrift. Zeker in het begin, met die codes enzo, kost het wat moeite. Er gaat toch tijd in zitten, je moet objectief zijn, blabla.
2) Doordat de #1 een ronde niet mee kan doen, is dit voordelig voor de rest van de top 3. Omdat de nummer 2 wel die punt extra krijgt voor het meedoen aan de volgende foto, is het verschil tussen de nummers 1 en 2 nog maar 1 punt. Dit vind ik te weinig en oneerlijk.
Een andere optie is natuurlijk het laten vervallen van de +1 bonus voor het meedoen. Dat was een aardige bonus die het topic heeft opgestart, maar lijkt me nu overbodig.
Ja, dat vind ikquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:01 schreef Bayswater het volgende:
Ik heb ook wat gevonden, maar ben het weer kwijt.
Was het zwart met wit?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:01 schreef Bayswater het volgende:
Ik heb ook wat gevonden, maar ben het weer kwijt.
quote:
Hier zitten ze tussen:quote:
hierquote:
quote:SCH
"Dank je............dank je wel voor alles"
quote:Zjakkie
"Ik had hier toch geen buikschuif moeten maken"
quote:SuperRogier
"Waarom kom ik nou altijd met mijn handschoen verstrikt in het net?"
-2ptquote:vitessezuid113
'' Waar zijn mijn lenzen nou jongens , ik kan anders die bal niet zien ''
hihihiquote:
Ik heb vanmiddag al gekeken. Het is trouwens 'opnieuw'quote:Op donderdag 28 december 2006 20:24 schreef Bayswater het volgende:
Volgens mij heb je niet echt kritisch gekeken. Overnieuw maar.
Algemeen aanvaarde contaminaties zijn tegenwoordig toegestaan.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:24 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al gekeken. Het is trouwens 'opnieuw'
Die werd vierde. Als in plaats van een paal hij nou een been van een speler vast had ofzo, dan had ie gewonnen.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:31 schreef SCH het volgende:
Ik had gezworen dat die van Schorpioen zou winnen.
Dat hoeft ook weer niet , heb liever dat ze zondag dan nog ff winnenquote:Op donderdag 28 december 2006 23:02 schreef Beschouw het volgende:
vitessezuid113 weer poedelprijs. Laat Aad de Mos zich daar eens druk over maken.
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:06 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Koné en Jaliens beelden met hints het product duo penotti uit
LIKES met een S op het eindequote:Op vrijdag 29 december 2006 07:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook weer niet , heb liever dat ze zondag dan nog ff winnen![]()
NO ONE LIKE US WE DON'T CARE
daar laat ik het maar bij , ben wel benieuwd naar stats hoe vaak ik dat ding nu al wel niet al heb gehad.
Ik ookquote:Op donderdag 28 december 2006 20:31 schreef SCH het volgende:
Ik had gezworen dat die van Schorpioen zou winnen.
Heb de mijne al ge-edit.... zo beter?quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Al 2 siamese tweeling-grappen
Al 2 Duo Penotti-grappen
Wordt vervelend nu.
Ook mijn onderschrift is veranderd, wist niet dat iemand zich er aan kon irriterenquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Al 2 siamese tweeling-grappen
Al 2 Duo Penotti-grappen
Wordt vervelend nu.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:12 schreef Beschouw het volgende:
Super Rogier zal toch wel thuis zijn?
quote:Maikalo
"Swinging Negro's" minder succesvol dan gedacht
quote:gebruikersnaam
bal met touwtje aan het dak blijkt hilarisch
quote:toma
Vrouwen-magneet van Koné onthuld grote geheimen.
-2ptquote:denthemen
Nike presenteert nieuwe ballen van 2007
Dacht dat jij weg was...quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:14 schreef toma het volgende:
ik voel weer duo penoti grappen aankomen
Ik ben Robinho wel. Mag jij de olifant zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:35 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
EnGCatjuh en Beschouw strijden om onderschrift-award
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben Robinho wel. Mag jij de olifant zijn.
Kleiner dan, overtreffende trapquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:36 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Gravesen: "Mijn piemel is helemaal niet kleiner als die van jou"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |