Done..quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:53 schreef Maikalo het volgende:
TheVulture heeft trouwens precies hetzelfde onderschrift als gebruikersnaam. Misshien iets om aan te passen.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitslag.
quote:~Beschouw~
~Primeur in voetbal: wisselspeler wordt met menselijk kanon het veld ingeschoten~
quote:~Eb~
~Werpen van projectielen op het veld door supporters neemt bizarre vormen aan~
quote:Bayswater
~Aangebracht magneetveld onder kunstgras problematisch voor Winston Bogarde~
-2ptquote:~Camplo~
~Afrikaanse voetbalbond probeert niveau op te krikken; trainingen met Kung Fu technieken mislukken echter jammerlijk~
Slechts aangetrouwd in de derde graad van mijn vaders zesde vrouw (die met die lipschotel)quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:31 schreef Beschouw het volgende:
He Wanatabu, is die Ogaloeloe familie van je?
nieuwe rondequote:
Dat was dan zeker anderhalf uur geleden, aan de edit van Bayswater te zienquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[..]
Eerst stond er eentje met Paul Scholes
En die van Beschouwquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:43 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dat was dan zeker anderhalf uur geleden, aan de edit van Bayswater te zien![]()
Wat is een Rollo?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:45 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Bedenk goed, wat je met je laatse Rollo doet!
Ken je die reclame nietquote:
quote:~numero_uno~
~Zweedse vrouw bespringt nationale elftal Oekraïne~
quote:~gebruikersnaam~
~Spelers bedanken de scheidsrechter na onverdiende overwinning~
quote:~Mwanatabu~
~The Axe Effect...~
-2ptquote:~Zjakkie~
~Bayswater besprongen na eindelijk weer een leuke foto geplaatst te hebben bij Fok!'s voetbalfoto onderschrift.~
Rolo's ken ik wel jaquote:Op zondag 24 december 2006 17:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Ken je die reclame nietMet die man en de olifant:
http://www.ster.nl/ster?nav=rhmmLsHCjENpCsC&pane=rlomLsHCjENzCOM&cmercial=xbmnLsHCjEfDqDnDIkC&popup=mediaspeler
http://www.lowenl.com/homepage/gif/loekie_strip.swf
Alleen had ik een "L" teveel
Puh ik denk ik doe eens aardig voor Bayswater. De vriendjespolitiek is hier ook ver te zoeken hequote:Helemaal mee eens Zjakkie, maar beinvloeden van de scheidsrechter kan natuurlijk niet. Ik heet geen Braamhaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |