Dan hoef ik niet meer mee te doen, dan kom ik zwaar onder 0 uitquote:Op donderdag 28 december 2006 18:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind trouwens dat degene die de jurering doet, volgend jaar ook een punt moet krijgen, om verschillende redenen:
1) Eigenlijk kost het jureren meer werk dan het bedenken van een onderschrift. Zeker in het begin, met die codes enzo, kost het wat moeite. Er gaat toch tijd in zitten, je moet objectief zijn, blabla.
2) Doordat de #1 een ronde niet mee kan doen, is dit voordelig voor de rest van de top 3. Omdat de nummer 2 wel die punt extra krijgt voor het meedoen aan de volgende foto, is het verschil tussen de nummers 1 en 2 nog maar 1 punt. Dit vind ik te weinig en oneerlijk.
Een andere optie is natuurlijk het laten vervallen van de +1 bonus voor het meedoen. Dat was een aardige bonus die het topic heeft opgestart, maar lijkt me nu overbodig.
Ja, dat vind ikquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:01 schreef Bayswater het volgende:
Ik heb ook wat gevonden, maar ben het weer kwijt.
Was het zwart met wit?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:01 schreef Bayswater het volgende:
Ik heb ook wat gevonden, maar ben het weer kwijt.
quote:
Hier zitten ze tussen:quote:
hierquote:
quote:SCH
"Dank je............dank je wel voor alles"
quote:Zjakkie
"Ik had hier toch geen buikschuif moeten maken"
quote:SuperRogier
"Waarom kom ik nou altijd met mijn handschoen verstrikt in het net?"
-2ptquote:vitessezuid113
'' Waar zijn mijn lenzen nou jongens , ik kan anders die bal niet zien ''
hihihiquote:
Ik heb vanmiddag al gekeken. Het is trouwens 'opnieuw'quote:Op donderdag 28 december 2006 20:24 schreef Bayswater het volgende:
Volgens mij heb je niet echt kritisch gekeken. Overnieuw maar.
Algemeen aanvaarde contaminaties zijn tegenwoordig toegestaan.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:24 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al gekeken. Het is trouwens 'opnieuw'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |