En toch ga ik Maikalo en vrolijkefrits proberen voor te blijven, en ik wil vitessezuid nog inhalen voor de verdeling van de prijzen. Daar richt ik me opquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Met dus nog 5 dagen en 25 punten (30 punten verschil) te gaan gaat het tussen EnGCatjuh en Beschouw. Mwanatabu heeft nog een kleine kans op de 1e en 2e plek en toma nog een kleine kans op de 3e plek. Maar de rest is al gelopen voor de top 3![]()
Nou, dan ik nog aardig meee, gezien het feit dat ik pas sinds eind november meedoe.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Met dus nog 5 dagen en 25 punten (30 punten verschil) te gaan gaat het tussen EnGCatjuh en Beschouw. Mwanatabu heeft nog een kleine kans op de 1e en 2e plek en toma nog een kleine kans op de 3e plek. Maar de rest is al gelopen voor de top 3![]()
Het was ook niet meer dan een berekeningquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:01 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En toch ga ik Maikalo en vrolijkefrits proberen voor te blijven, en ik wil vitessezuid nog inhalen voor de verdeling van de prijzen. Daar richt ik me op
quote:~Mwanatabu~
~Kahn: "Kijk uit, halve zool!"
Rus: "Hier, heb je de andere helft ook!"~
quote:~TheVulture~
~"Hier, een schop voor je Khanis"~
quote:~SCH~
~"Had je die fiets maar terug moeten geven"~
-2ptquote:~Mr._T-Rex~
~Kahn gaat wel erg voor voor afscheid na winnen champions league~
wat ga je doenquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:30 schreef existenz het volgende:
Ik zal trouwens eens kijken of ik een applicatie in elkaar kan zetten die alle resultaten kan parsen in een database + foto's.
of ik op een eenvoudige manier iets kan fixen met de stand ed.quote:
je deed nieteens mee deze rondequote:Op woensdag 27 december 2006 02:49 schreef Bayswater het volgende:
Smerige uitslag, weer alles naar gebruikersnaam zijn vriendjes. Ik ben gezien hier.
Iets fixen met de stand? Geen onoirbare praktijken hier hè?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:39 schreef existenz het volgende:
[..]
of ik op een eenvoudige manier iets kan fixen met de stand ed.
quote:Op woensdag 27 december 2006 02:49 schreef Bayswater het volgende:
Smerige uitslag, weer alles naar gebruikersnaam zijn vriendjes. Ik ben gezien hier.
quote:Op woensdag 27 december 2006 12:34 schreef SCH het volgende:
Ik weet ook al lang wie er gaat winnen hoor
Zelfs als Beschouw niet meedoet
Kerst is voorbij, dan mag ik toch weer ouwehoerenquote:Op woensdag 27 december 2006 12:33 schreef Beschouw het volgende:
Je kent Bayswater toch? Meent ie geen bal van.
denk ik
Jij wil geen lijstjes van foto's + onderschriftenquote:Op woensdag 27 december 2006 12:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Iets fixen met de stand? Geen onoirbare praktijken hier hè?![]()
Nog een hapje kerstkrans? Heb er nog een stuk of 3 in de kast staanquote:
nee liever een nieuwe harde schijf. M'n pc is gecrasht,quote:Op woensdag 27 december 2006 19:06 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nog een hapje kerstkrans? Heb er nog een stuk of 3 in de kast staan![]()
Kom ze maar brengen.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:06 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nog een hapje kerstkrans? Heb er nog een stuk of 3 in de kast staan![]()
Had je eerder moeten zijn, ben net vanavond door Spijkenisse geredenquote:
Had je wel even langs kunnen komen. Koffie is zo gemaakt.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:20 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Had je eerder moeten zijn, ben net vanavond door Spijkenisse gereden![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:23 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Had je wel even langs kunnen komen. Koffie is zo gemaakt.
quote:~Bayswater~omdat je nog steeds meedoet
~Charisteas voorlopig nog niet op een voetstuk bij Feyenoord~
quote:~toma~
~Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.
Je bent een debiel als je Charisteas geen kans gunt. ~
quote:~Weeb1~
~Hier klopt iets niet.~
-2ptquote:~EnGCatjuh~
~Charisteas opgesloten in Glazen Huis~
quote:
Daar gaan we aan werkenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:06 schreef SCH het volgende:
Vrij matige ronde, moet ik jullie namens de jury mededelen. De kwaliteit moet volgend jaar echt weer omhoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |