Je zat er dichtbij kan ik zeggen.quote:Op zondag 24 december 2006 20:36 schreef SuperRogier het volgende:
Hummz ik win nooit wat![]()
maargoed..
* Denkt na over nieuw onderschrift
Henk ten Cate geeft aan hoe dichtquote:Op zondag 24 december 2006 23:15 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Je zat er dichtbij kan ik zeggen.
Op eerste kerstdag, vanavond dus, zit ik tot (ws.) 21:00 bij mijn oudjes, dus als er hier dan nog überhaupt mensen zijn die een uitslag willen zien volgens de regels dan moeten we nu uitstel afspreken of iemand anders moet m verzorgenquote:Op maandag 25 december 2006 01:20 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Ook Ten Cate snapt niets van die verstokte onderschriftposters op kerstavond
Vind ik ook. We zien wel hoe het loopt.quote:Op maandag 25 december 2006 10:43 schreef SCH het volgende:
Misschien een beetje coulant zijn met de deadlines these days???
Ik kijk pokerquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zit iedereen nog aan het kerstdinee ?![]()
idd dineequote:Op dinsdag 26 december 2006 00:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zit iedereen nog aan het kerstdinee ?![]()
Vanmiddag na het voetbal mag ookquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
Voor Bayswater / Eb of Beschouw is het toch tijd geworden om hier de uitslag neer te zetten , zodat we weer verder kunnen gaan met een nieuwe foto.
Mwanatabu, gebruikersnaam of numero uno moet uitslag doen. Geduld is een schone zaak.quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
Voor Bayswater / Eb of Beschouw is het toch tijd geworden om hier de uitslag neer te zetten , zodat we weer verder kunnen gaan met een nieuwe foto.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mwanatabu, gebruikersnaam of numero uno moet uitslag doen. Geduld is een schone zaak.
Met kerst trekken we er maar wat langer voor uit. Bijna iedereen ligt nu toch met een volle pens uit te buiken in bed.
quote:~Mr.T-rex~
~Jongens, het is kerstmis, dan mag ik m'n oude team toch wel wat puntjes cadeau doen?~
quote:~existenz~
~Ook Ten Cate snapt niets van die verstokte onderschriftposters op kerstavond~
quote:~gebruikersnaam~
~Kijk, zo groot is het gat tussen ons en de koploper op dit moment~
-2ptquote:~Maikalo~
~Zo groot is die dildo die ik in je reet ga duwen Maarten!~
Met dus nog 5 dagen en 25 punten (30 punten verschil) te gaan gaat het tussen EnGCatjuh en Beschouw. Mwanatabu heeft nog een kleine kans op de 1e en 2e plek en toma nog een kleine kans op de 3e plek. Maar de rest is al gelopen voor de top 3quote:Op dinsdag 26 december 2006 15:13 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
EnGCatjuh 172
Beschouw 171
Mwanatabu 150
toma 138
existenz 116
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |