abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 februari 2007 @ 02:12:13 #101
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_45961244
quote:
Op zondag 4 februari 2007 02:03 schreef TwyLight het volgende:
FredvZ, heb je html rechten?
So we just called him Fred
pi_45965854
quote:
Op zondag 4 februari 2007 01:41 schreef FredvZ het volgende:
Een snelle vraag kan toch ook in een eigen topic? Is een stuk makkelijker terugvinden
snel vragen, snel antwoorden, snel vergeten.
dat was mijn gedachte erachter.
  zondag 4 februari 2007 @ 15:24:03 #103
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_45972775
Ik heb eventueel html rechten Twylight.
pi_45972846
Mja het is niet meer nodig toch bedankt.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 19:14:01 #106
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_46049325
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
pi_46053433
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:14 schreef SpeedyRich het volgende:
ik heb het weer verknalt......

nutteloze post
Is inmiddels verwijderd, thnx.
pi_46064991
Godverdomme slakkie wat een WAARDELOOS slotje.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_46065029
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 07:58 schreef Jarno het volgende:
Godverdomme slakkie wat een WAARDELOOS slotje.
Ik neem aan over de Apple annoyances?
pi_46065041
Ja.

Maar goed, dat Apple fanboys hier geen strobreed in de weg wordt gelegd, was ondertussen wel duidelijk. Lees ook maar (WEER) eens het Vista topic door. Ma'goed, ik heb verder niet de illusie dat jullie je er a) van bewust bent, b) er mij gelijk in gaan geven en c) er wat aan gaan doen. Maar ik wou het toch maar WEER eens gezegd hebben.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_46065094
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 08:05 schreef Jarno het volgende:
Ja.

Maar goed, dat Apple fanboys hier geen strobreed in de weg wordt gelegd, was ondertussen wel duidelijk. Lees ook maar (WEER) eens het Vista topic door. Ma'goed, ik heb verder niet de illusie dat jullie je er a) van bewust bent, b) er mij gelijk in gaan geven en c) er wat aan gaan doen. Maar ik wou het toch maar WEER eens gezegd hebben.
Jarno, in de SC gaat het nu juist over OSX vs Vista vs de rest, de betreffende user heeft er zelf ook in lopen posten. Het enige wat ik zeg is, zet het daar neer en mij hoor je dan niet klagen. Ik zou niet inzien waarom we tig topics pro of anti-Mac moeten hebben. En ga vooral Mac gebruikers bashen - but kiss and make up afterwards.

Ik zal zo ff in het Vista topic gaan kijken, maar ben ff bezig met ontwaken en mijn humeur te optimaliseren voor werk.

En Apple fanboys en Apple bashers krijgen van mij net zoveel speelruimte, zolang het maar met humor gebeurd (ok, in dat licht had ik hem open kunnen houden.. ).

-edit: Vanwege mijn laatste opmerking heb ik hem weer opengegooid. Jarno, je mag ranten over Mac's en OSX-
pi_46077042
Ik vind het trouwens nog steeds dom dat er geen Apple topic mag zijn, beetje raar vind ik het ook dat omdat 1 users zich niet fatsoenlijk kan gedragen er geen topic meer mag zijn.

Iedereen weet over wie ik het heb, en iedereen weet hoe hij is dus ban die jongen lekker.
En zijn kloon's want die gaan niet bepaald ongemerkt ofzo.
pi_46079771
Klopt ik stem voor een centraal apple topic... En dan ban je maar gewoon de mensen die weer gaan trollen en ruzie maken... Dat doen jullie toch normaal ook dus waarom nu niet? Ik haat het om bij elk dom vraagje een speciaal topic te openen
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_46080204
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Klopt ik stem voor een centraal apple topic... En dan ban je maar gewoon de mensen die weer gaan trollen en ruzie maken... Dat doen jullie toch normaal ook dus waarom nu niet? Ik haat het om bij elk dom vraagje een speciaal topic te openen
Dan zou ik (persoonlijk) een topic willen zien in de trant van het centrale PHP topic en het centrale Unix/Linux topic. Echt een vraagbaak topic en niet "kijk mij eens geilen op OSX" topic. Daar zijn inmiddels meer dan genoeg varianten van te vinden in DIG.
pi_46080421
Dat bedoel ik ook niet, maar ik heb vaak genoeg gewoon wat te zeggen of te vragen en dat is dan geen heel topic waard.

En het is ook niet de bedoeling dat dat het een OS X vs. Windows topic is. maar gewoon een Apple [SC] en een topic waar je gewoon Apple gerelateerde vragen kan stellen zonder elke keer een nieuw topic te maken want nu kan je eigenlijk nergens je (kleine) vragen kwijt, en als je zoiets in een normale SC doet krijg je weer allemaal bash reacties
pi_46080490
I concur
Calmer than you are
pi_46081291
Ik denk niet dat je de Apple SC snel kan terugverwachten. Ik ken de geschiedenis wat dat betreft ook niet.

Het lijkt me dat als er een OSX support topic bestaat dat je een spin-off kan hebben naar een Apple SC - mocht er bewezen zijn dat men het aankan. Al denk ik dat de huidige SC genoeg ruimte overlaat om over Apple te praten.
pi_46081560
De Apple SC kon niet omdat meneertje Geqxon er altijd dom in deed, en het topic daarna altijd werd verneukt door gebash.
pi_46081883
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:23 schreef TwyLight het volgende:
De Apple SC kon niet omdat meneertje Geqxon er altijd dom in deed, en het topic daarna altijd werd verneukt door gebash.
Naja, goed. It takes two to tango, ik ga er verder geen woorden aan vuil maken. Het enige wat ik je kan vertellen: Een Apple SC komt er voorlopig niet.
pi_46081944
Waarom is er wel een Vista topic dan? Dus als ik die ga verneuken is het ook over? Het is tenslotte één iemand die het apple topic verneukte.
  woensdag 7 februari 2007 @ 21:28:10 #121
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46087105
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:37 schreef TwyLight het volgende:
Waarom is er wel een Vista topic dan? Dus als ik die ga verneuken is het ook over? Het is tenslotte één iemand die het apple topic verneukte.
Het was niet één persoon die de Apple reeks verneukte. Als je de Vista reeks gaat verneuken, vlieg je van het forum af. Erg simpel allemaal.
pi_46094827
En waarom die gasten die het apple topic verneukten niet? Ipv het topic te sluiten... snap de logica niet...
  donderdag 8 februari 2007 @ 06:52:07 #123
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46094868
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 06:16 schreef DutchErrorist het volgende:
En waarom die gasten die het apple topic verneukten niet? Ipv het topic te sluiten... snap de logica niet...
Het hielp simpelweg niet. En dan houdt het een keer op.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 februari 2007 @ 14:58:34 #124
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46106874
Mjah ik open gewoon voor elke apple scheet een nieuw topic. Lekker effectief, maar als moderators niet willen modereren houdt het een keer op
pi_46110069
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 21:28 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Het was niet één persoon die de Apple reeks verneukte. Als je de Vista reeks gaat verneuken, vlieg je van het forum af. Erg simpel allemaal.
Ik zeg niet dat ik het ga verneuken, ik gaf het alleen als voorbeeld.
En het was wel 1 persoon die alles veroorzaakte, want het liep allemaal gewoon goed totdat geqxon er weer bij kwam dan liep het allemaal weer uit op gebash.
pi_46110387
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:31 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik het ga verneuken, ik gaf het alleen als voorbeeld.
En het was wel 1 persoon die alles veroorzaakte, want het liep allemaal gewoon goed totdat geqxon er weer bij kwam dan liep het allemaal weer uit op gebash.
die gast is ook niet helemaal lekker.
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:38:14 #127
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_46112658
Tsja, aan de ene kant hebben de mods wel gelijk dat er toen veel te fel terug gereageerd werd, door iedereen, en dat het uitliep in een ordinaire scheldpartij, waarvoor zeker niet één persoon verantwoordelijk is te houden.

Aan de andere kant, beide keren dat de SC gesloten is was het probleem een paar weken later vanzelf opgelost geweest, omdat de persoon die de aanleiding was alsnog van heel DIG geband werd. Bovendien had Geqxon de tweede keer een tijdje iets in zijn sig staan over hoe trots hij er over was dat door zijn schuld de SC gesloten was. Tsja.

Nu is er dan het nieuwe MacBook-topic, waarin Geqxon mee praat en iedereen hem zijn gang laat gaan, zonder scheldpartijen of wat dan ook. Sterker nog, de felste reactie op Geqxon's mafheden kwam van Slarioux. Geen verschrikkelijke of onbegrijpelijke reactie, maar ik heb toch het idee dat het als 'troll uitlokken' zou worden gezien als het van iemand anders was gekomen.

En dat nieuwe MacBook topic lijkt nogal veel op een SC, dat geef ik meteen toe. Dus wordt er in het nieuwe topic gevraagd of we ontopic willen posten. Maar ja, wat is ontopic? Een Mac vs. Windows post met ingebouwde OS X vraag? Een opmerking over umlauts? Mag een simpele vraag over tabs in Safari eigenlijk wel?

Zwaar overdreven natuurlijk, maar ik bedoel heel simpel: wat is er mis met het MacBook topic zoals het ging? En als dat dan een verkapte SC lijkt, waarom niet? Het is vrij logisch dat er wat OS X of Mac vraagjes langs komen in een topic waar alle Mac fans zitten. En is die SC, al dan niet verkapt, nu echt zo erg?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_46112736
Oh, maar dan wil ik ook een Windows slowchat.
  donderdag 8 februari 2007 @ 19:18:51 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_46115900
mijn oude computer is weer aan vervanging toe.

ik kan door de bomen in het bos niet zien welke goed is en voor welke prijs.

welk topic kan ik dan het best raadplegen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_46116406
Het apple topic.
Oh, die is er niet
pi_46117344
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 19:18 schreef zoalshetis het volgende:
mijn oude computer is weer aan vervanging toe.

ik kan door de bomen in het bos niet zien welke goed is en voor welke prijs.

welk topic kan ik dan het best raadplegen?
Misschien het "is dit een goede pc voor een goede prijs"-topic?

[Centraal] Is dit een goede PC met de juiste prijs - Deel 5

Waarom dat geval niet gewoon sticky is, is mij ook niet helemaal duidelijk, maar ja...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_46117478
Omdat niet alle centrale topics sticky moeten? Centraal zetten is dan eerder een oplossing.
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:07:58 #133
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_46117713
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 19:57 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Misschien het "is dit een goede pc voor een goede prijs"-topic?

[Centraal] Is dit een goede PC met de juiste prijs - Deel 5

Waarom dat geval niet gewoon sticky is, is mij ook niet helemaal duidelijk, maar ja...
thanks dude. sticky zou idd wel handig zijn voor primaire behoeftes.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 9 februari 2007 @ 01:40:37 #134
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_46128480
Ik weet van een photoshop wedstrijd waar men 1000 euro kan winnen.. mag ik daar een bericht over plaatsen?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 09:08:10 #135
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_46130549
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 09:36:38 #136
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46130957
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:38 schreef De_Hertog het volgende:
Tsja, aan de ene kant hebben de mods wel gelijk dat er toen veel te fel terug gereageerd werd, door iedereen, en dat het uitliep in een ordinaire scheldpartij, waarvoor zeker niet één persoon verantwoordelijk is te houden.

Aan de andere kant, beide keren dat de SC gesloten is was het probleem een paar weken later vanzelf opgelost geweest, omdat de persoon die de aanleiding was alsnog van heel DIG geband werd. Bovendien had Geqxon de tweede keer een tijdje iets in zijn sig staan over hoe trots hij er over was dat door zijn schuld de SC gesloten was. Tsja.
Daar heb ik hem op aangesproken en er kwam idd geen duidelijk antwoord uit. Een beetje jammer inderdaad.
quote:
Nu is er dan het nieuwe MacBook-topic, waarin Geqxon mee praat en iedereen hem zijn gang laat gaan, zonder scheldpartijen of wat dan ook. Sterker nog, de felste reactie op Geqxon's mafheden kwam van Slarioux. Geen verschrikkelijke of onbegrijpelijke reactie, maar ik heb toch het idee dat het als 'troll uitlokken' zou worden gezien als het van iemand anders was gekomen.
Nou, dat idee heb ik niet. Maar idd, feller dan ik is het nooit geweest dus wat dat betreft doen jullie het beter dan ik.
quote:
En dat nieuwe MacBook topic lijkt nogal veel op een SC, dat geef ik meteen toe. Dus wordt er in het nieuwe topic gevraagd of we ontopic willen posten. Maar ja, wat is ontopic? Een Mac vs. Windows post met ingebouwde OS X vraag? Een opmerking over umlauts? Mag een simpele vraag over tabs in Safari eigenlijk wel?
Nee, het is verboten, allemaal een ban. Natuurlijk mag het wel.
quote:
Zwaar overdreven natuurlijk, maar ik bedoel heel simpel: wat is er mis met het MacBook topic zoals het ging? En als dat dan een verkapte SC lijkt, waarom niet? Het is vrij logisch dat er wat OS X of Mac vraagjes langs komen in een topic waar alle Mac fans zitten. En is die SC, al dan niet verkapt, nu echt zo erg?
Ach af en toe roep ik dat het ontopic moet, that's it. Misschien een editje maar dat is al teveel imo. Het kán dus blijkbaar wel goed gaan.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 09:37:12 #137
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46130967
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:08 schreef Gunner het volgende:
TomTom 6 Installeren

warez vraag
Check.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 09:37:18 #138
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46130969
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 01:40 schreef TechXP het volgende:
Ik weet van een photoshop wedstrijd waar men 1000 euro kan winnen.. mag ik daar een bericht over plaatsen?
Mail eens meer info?
  vrijdag 9 februari 2007 @ 09:37:45 #139
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46130978
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 19:57 schreef Jordy-B het volgende:

Omdat sticky's tussen de FAQ's en huisregels niet werken. En centrale topics vindt helemaal niemand terug.
pi_46131876
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:37 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Omdat sticky's tussen de FAQ's en huisregels niet werken. En centrale topics vindt helemaal niemand terug.
Nou... da's dan kut, want het topic wordt nogal weinig gebruikt, hè...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 10:25:31 #141
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46132078
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:17 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Nou... da's dan kut, want het topic wordt nogal weinig gebruikt, hè...
Yep, vandaar dat ik het bovenaan in de centrale topic lijst heb staan.
pi_46143209
TomTom op N73 kan dicht
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:23:32 #143
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_46143550
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:37 schreef Slarioux het volgende:

Mail eens meer info?
gedaan
pi_46144369
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:13 schreef Pino_666 het volgende:
TomTom op N73 kan dicht
Is dicht dankzij GC-collega Klonk.
pi_46145173
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:47 schreef slakkie het volgende:

[..]

Is dicht dankzij GC-collega Klonk.
Ik zag het ja... aangezien de officiele DIG-mods afwezig waren

Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_46160287
Mijn internet ligt er al een dikke week uit. En ik snap er niks van. Waar kan ik vragen of iemand weet waar het aan ligt?
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_46160897
-edit-
Don't

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 10-02-2007 08:33:29 ]
pi_46168666
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:46 schreef Doff het volgende:
Mijn internet ligt er al een dikke week uit. En ik snap er niks van. Waar kan ik vragen of iemand weet waar het aan ligt?
Open gewoon een topic, en gebruik de search misschien even voordat je het post om te kijken of er anderen waren die soortgelijke problemen hadden en hoe ze het hebben opgelost.

Verder zou ik bij het openen zoveel mogelijk informatie posten die relevant is voor het probleem. En verder.. FAQ - Netwerken

succes!
pi_46170482
Gedaan, dankjewel .
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_46268920
quote:
Owja?
pi_46274803
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:29 schreef slakkie het volgende:

[..]

Owja?
Naja nu niet meer zeg maar
pi_46285130
Hij heeft er wel zin in die misterpain na zijn geflopte patser topic

Mijn nieuwe pc besteld bij azerty

Heeft ie net weer een nieuwe geopend

Pc systeem 2000 euro

pi_46285433
Ik heb het topic wat opgefleurt.
pi_46285495
Haha ik zag het
pi_46302960
Kan een mod die flauwe reacties misschien verwijderen in mijn topic?
Zen Micro vriest bij het opstarten
En de TT vriest => bevriest?

bvd.
pi_46303993
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 18:47 schreef Qunix het volgende:
Kan een mod die flauwe reacties misschien verwijderen in mijn topic?
Zen Micro vriest bij het opstarten
En de TT vriest => bevriest?

bvd.
Nu wordt ook me topic verbaggert door een ene Twylight...
pi_46316208
Ik vind het sluiten van Sub titles , info vanwege het copyright op subtitles niet helemaal terecht. De TS wil iig óók zelf subtitles maken. Daar is toch niks mis mee en zit toch geen copyright op? Evenals de meeste subtitles die door de gegeven link naar een subtitle-site gemaakt zijn door individueën (en dus niet geript).
pi_46316446
ik ben het met je eens Shadow.
  woensdag 14 februari 2007 @ 23:27:27 #160
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_46316663
Zelf maken is natuurlijk geen probleem, maar de TS vraagt ook expliciet hoe je er aan komt. Op de manier zoals daar staat interpreteer ik het als een vraag om ondertitels.
Het publiceren van ondertitels van films is wel degelijk illegaal. Ondanks dat het niet de originele zijn.
pi_46317488
Oh, ok. Is diit wettelijk vastgelegd of zijn hierover gerechtelijke uitspraken of baseren jullie je voor deze regel op een uitspraak van Brein een paar jaar geleden vanwege het tijdelijk platleggen van onderteling.nl? Dat laatste is voor mij de enige bekende uitspraak daarover.

Dat slotje maakt me verder niet zoveel uit, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd waarop de betreffende regel is gebaseerd.
  donderdag 15 februari 2007 @ 00:05:03 #162
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_46318077
Onder het auteursrecht valt ook het vertalen (en daar valt ondertiteling onder) van auteursrechtelijk werk. Dit vertalen mag alleen met toestemming van de maker.
pi_46336049
Waarom wordt iemand met een vraag over Windows XP doorverwezen naar het vista topic? Zie Win XP pro 64 bit
pi_46336288
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:41 schreef Aibmi het volgende:
Waarom wordt iemand met een vraag over Windows XP doorverwezen naar het vista topic? Zie Win XP pro 64 bit
Omdat ik moe ben en de TT verkeerd las. Hij is weer open.
pi_46336358
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:47 schreef slakkie het volgende:

[..]

Omdat ik moe ben en de TT verkeerd las. Hij is weer open.
Fouten maken is menselijk
pi_46338802
Internet explorer verwijderen.

reactie slaat nergens op
want het lost het ie probleem niet op
sorry.
pi_46338901
Jawel, want dan kan hij weer browsen.
pi_46340240
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:06 schreef Schaduwtje het volgende:
Jawel, want dan kan hij weer browsen.
Dat is een alternatief

Het eigenlijk probleem bestaat nog steeds dus is het een zinloze reactie
sorry.
pi_46344360
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:47 schreef SpeedyRich het volgende:

[..]

Dat is een alternatief

Het eigenlijk probleem bestaat nog steeds dus is het een zinloze reactie
Laat hem voor zijn software betalen, dan had ie het probleem niet gehad in de first place. Ben het met je eens dat de reactie niet klopt, maar gezien het feit dat ie met illegale software werkt laat ik hem iig staan.
pi_46344583
Gaat er nog gemod worden, of zijn jullie weer moe?
pi_46344706
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 20:41 schreef slakkie het volgende:

[..]

Laat hem voor zijn software betalen, dan had ie het probleem niet gehad in de first place. Ben het met je eens dat de reactie niet klopt, maar gezien het feit dat ie met illegale software werkt laat ik hem iig staan.
Ja, al vind ik het net bij Microsoft ietsje minder erg dan andere bedrijven die veel tijd en geld in hun software-ontwikkeling moeten stoppen, gezien de schandalig (c.q. crimineel) hoge prijzen die ze voor Vista moet betalen of je wil of niet vanwege een contract me de oem-bouwers. Al iemand cheap-ass wil zijn moeten ze maar voor open source/freeware gaan en maar genoegen nemen met iets mindere features.

Maar goed, dat is een andere discussie.
pi_46344881
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 20:47 schreef TwyLight het volgende:
Gaat er nog gemod worden, of zijn jullie weer moe?
Ga jij weer lekker posten dan?
pi_46344911
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 20:56 schreef slakkie het volgende:

[..]

Ga jij weer lekker posten dan?
Waar slaat dat nou weer op?
pi_46345013
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 20:57 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op?
Waar slaat jouw reactie op?
pi_46345130
Weet je best.
Er wordt hier veel te weinig, en te laat gemodereerd en soms helemaal niet als een mod er even geen zin in heeft.
pi_46345612
Twylight, zie je PM ff.
  Redactie Games donderdag 15 februari 2007 @ 22:52:16 #177
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46349741
Waar kan ik nu terecht met m'n Apple apps gerelateerde vragen nu Apple SC dicht is? Of moet ik voor elke vraag weer een lousy topic openen?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_46350218
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar kan ik nu terecht met m'n Apple apps gerelateerde vragen nu Apple SC dicht is? Of moet ik voor elke vraag weer een lousy topic openen?
neuh dump ze maar in macbook ofzo...dat is een verkapte SC
  Redactie Games donderdag 15 februari 2007 @ 23:04:20 #179
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46350242
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:03 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

neuh dump ze maar in macbook ofzo...dat is een verkapte SC
Ik heb anders nog steeds geen antwoord op m'n alternatief voor Stuffit vraag..
pi_46368048
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan nu je vragen hierin kwijt: [Apple] Het grote OSX vragen topic deel 1
  Redactie Games vrijdag 16 februari 2007 @ 14:35:37 #181
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46368106
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:34 schreef slakkie het volgende:

[..]

Je kan nu je vragen hierin kwijt: [Apple] Het grote OSX vragen topic deel 1
Goed, scheelt weer dat ik verdwaalde vragen in het Macbook topic moet frotten...
pi_46369667
Dubbeltopic, 3 dagen later
[CSS] voor dummies - Deel 6
pi_46369745
En dicht.
pi_46369843
Snelheid

vrijdag 16 februari 2007 @ 20:56:19 #186
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46380294
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:09 schreef pberends het volgende:
Legacy-bagger op mobo's.

Ah jammer, ik vond het wel een hete discussie in DIG.
Tja, ik weet niet wat je gewend bent eigenlijk.
pi_46380638
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:56 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Tja, ik weet niet wat je gewend bent eigenlijk.
Ach, mensen pissen maar over me heen. Boeit mij het. Op fora moet je aantijgingen uiteraard niet serieus nemen.
pi_46382539
Ik heb een goed idee! Een centraal pberends-bullshit-vragen-topic!
pi_46382657
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:01 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb een goed idee! Een centraal pberends-bullshit-vragen-topic!
Hou je bek toch man.

PC-bagger brengt nou eenmaal veel vragen met zich mee. Helemaal omdat fabrikanten het allemaal nodeloos ingewikkeld maken cq veel te veel onzin verzinnen.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:08:35 #190
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46382759
Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt natuurlijk. Moet je niet klagen dat het zo moeilijk ís.
pi_46382968
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:04 schreef pberends het volgende:

[..]

Hou je bek toch man.

PC-bagger brengt nou eenmaal veel vragen met zich mee. Helemaal omdat fabrikanten het allemaal nodeloos ingewikkeld maken cq veel te veel onzin verzinnen.
Je stelt alleen debiele vragen om maar wat te vragen te hebben. Als je alle replies echt gelezen zou hebben en onthouden hebben had je nou echt wel meer verstand van zaken.
pi_46383393
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:13 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Je stelt alleen debiele vragen om maar wat te vragen te hebben. Als je alle replies echt gelezen zou hebben en onthouden hebben had je nou echt wel meer verstand van zaken.
Wat een bullshit zeg. Al die pc-vragen zijn zo tricky als de tering. Je moet het maar net weten. Mocht je m'n vragen niet leuk vinden moet je er niet op reageren.
pi_46383454
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:08 schreef Slarioux het volgende:
Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt natuurlijk. Moet je niet klagen dat het zo moeilijk ís.
Wat een bullshit weer. Ik stel gewoon relevante vragen, waarop iedereen een antwoord nodig heeft als hij een nieuwe pc koopt. Ja, of je moet een Aldi-pc kopen.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:32:29 #194
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46383653
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:26 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat een bullshit weer. Ik stel gewoon relevante vragen, waarop iedereen een antwoord nodig heeft als hij een nieuwe pc koopt. Ja, of je moet een Aldi-pc kopen.
Vast wel. Verandert niks: Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wil. Moet je niet klagen dat het zo moeilijk ís.

Je gaat consequent zeer specifiek in op de features van hardware. Je vraagt geen advies maar gerichte techische kennis. Dat het dan ingewikkeld wordt moet toch geen verrassing zijn?

En aan de andere kant maak je iedereen die er anders over denkt belachelijk met generaliserende opmerkingen. En da's geen discussieren.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:58:25 #195
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_46384615
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik weet inderdaad dat je weigert te modereren. Wat opzich best vreemd is als je moderator wil zijn. Stop er dan gewoon mee en ga lekker posten. Krampachtig legitieme onderwerpen VERBIEDEN terwijl overal gepleit wordt voor een lossere policy getuigt niet van veel feeling met je usergroep.
Ik weiger te modden idd, als dat modden betekent dat ik de godganse dag kleuterjuf zit te spelen in een klasje Apple-jehova's. Ik wil best modden hoor, als er wat te modden valt. Ik verbied niks. Ik deed het wel ja, maargoed, soepelere policy hè? Je kan slowchatten in de DIG SC, over Apple en Mac is een apart topic en voor de Macbook is er ook een reeks. Dat ik me vergiste met Tijn's post, sorry. Ik lette simpelweg niet op. En voor zover ik kan beoordelen heb ik prima feeling met mijn usergroep. Ik heb geen feeling met jou, maar dat is wat anders.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 16 februari 2007 @ 23:02:02 #196
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_46384730
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:58 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Ik weiger te modden idd, als dat modden betekent dat ik de godganse dag kleuterjuf zit te spelen in een klasje Apple-jehova's. Ik wil best modden hoor, als er wat te modden valt. Ik verbied niks. Ik deed het wel ja, maargoed, soepelere policy hè? Je kan slowchatten in de DIG SC, over Apple en Mac is een apart topic en voor de Macbook is er ook een reeks. Dat ik me vergiste met Tijn's post, sorry. Ik lette simpelweg niet op. En voor zover ik kan beoordelen heb ik prima feeling met mijn usergroep. Ik heb geen feeling met jou, maar dat is wat anders.
Aangezien de aanstichter van het gerommel simpelweg heeft toegegeven te trollen, wat ook iedereen wist behalve jij, lijkt het kleuterjuf spelen toch vooral jezelf aan te rekenen.

En ja, er is een apple topic, alleen heb je vandaag nog nadrukkelijk vermeld dat elke vorm van slowchat als niet legitiem wordt gezien, dus ga nu niet lopen doen alsof het wel mag.

Je hebt niet alleen geen feeling met mij hoor. Maar ja, dat is natuurlijk makkelijk roepen als moderator. Die Swets is zo'n lul. Hoef je verder ook niet meer over kritiek na te denken, nietwaar.
pi_46384880
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:32 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Vast wel. Verandert niks: Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wil. Moet je niet klagen dat het zo moeilijk ís.

Je gaat consequent zeer specifiek in op de features van hardware. Je vraagt geen advies maar gerichte techische kennis. Dat het dan ingewikkeld wordt moet toch geen verrassing zijn?

En aan de andere kant maak je iedereen die er anders over denkt belachelijk met generaliserende opmerkingen. En da's geen discussieren.
Echt bullshit.

En al zou ik elke keer specifiek naar features van hardware vragen, wat dan nog? Is dat verboden? Ik wil het graag uit een menselijke mond horen.

Ik maak mensen belachelijk? Zij eerder mij, met jou included. Maar dat boeit me weinig, ik ben dat soort onzin meer dan gewend.

Je mag wel wat toreranter zijn voor ander-soortige mensen dan de experts die in DIG komen.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:43:21 #198
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_46385877
Biertje jongens?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_46386142
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 23:43 schreef Megumi het volgende:
Biertje jongens?
Lekker
  vrijdag 16 februari 2007 @ 23:59:33 #200
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_46386318
en dan, dan mag je niet meer kritisch zijn ofzo?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')