snel vragen, snel antwoorden, snel vergeten.quote:Op zondag 4 februari 2007 01:41 schreef FredvZ het volgende:
Een snelle vraag kan toch ook in een eigen topic? Is een stuk makkelijker terugvinden
Is inmiddels verwijderd, thnx.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:14 schreef SpeedyRich het volgende:
ik heb het weer verknalt......
nutteloze post
Ik neem aan over de Apple annoyances?quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:58 schreef Jarno het volgende:
Godverdomme slakkie wat een WAARDELOOS slotje.
Jarno, in de SC gaat het nu juist over OSX vs Vista vs de rest, de betreffende user heeft er zelf ook in lopen posten. Het enige wat ik zeg is, zet het daar neer en mij hoor je dan niet klagen. Ik zou niet inzien waarom we tig topics pro of anti-Mac moeten hebben. En ga vooral Mac gebruikers bashen - but kiss and make up afterwards.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:05 schreef Jarno het volgende:
Ja.
Maar goed, dat Apple fanboys hier geen strobreed in de weg wordt gelegd, was ondertussen wel duidelijk. Lees ook maar (WEER) eens het Vista topic door. Ma'goed, ik heb verder niet de illusie dat jullie je er a) van bewust bent, b) er mij gelijk in gaan geven en c) er wat aan gaan doen. Maar ik wou het toch maar WEER eens gezegd hebben.
Dan zou ik (persoonlijk) een topic willen zien in de trant van het centrale PHP topic en het centrale Unix/Linux topic. Echt een vraagbaak topic en niet "kijk mij eens geilen op OSX" topic. Daar zijn inmiddels meer dan genoeg varianten van te vinden in DIG.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Klopt ik stem voor een centraal apple topic... En dan ban je maar gewoon de mensen die weer gaan trollen en ruzie maken... Dat doen jullie toch normaal ook dus waarom nu niet? Ik haat het om bij elk dom vraagje een speciaal topic te openen
Naja, goed. It takes two to tango, ik ga er verder geen woorden aan vuil maken. Het enige wat ik je kan vertellen: Een Apple SC komt er voorlopig niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:23 schreef TwyLight het volgende:
De Apple SC kon niet omdat meneertje Geqxon er altijd dom in deed, en het topic daarna altijd werd verneukt door gebash.
Het was niet één persoon die de Apple reeks verneukte. Als je de Vista reeks gaat verneuken, vlieg je van het forum af. Erg simpel allemaal.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:37 schreef TwyLight het volgende:
Waarom is er wel een Vista topic dan? Dus als ik die ga verneuken is het ook over? Het is tenslotte één iemand die het apple topic verneukte.
Het hielp simpelweg niet. En dan houdt het een keer op.quote:Op donderdag 8 februari 2007 06:16 schreef DutchErrorist het volgende:
En waarom die gasten die het apple topic verneukten niet? Ipv het topic te sluiten... snap de logica niet...
Ik zeg niet dat ik het ga verneuken, ik gaf het alleen als voorbeeld.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het was niet één persoon die de Apple reeks verneukte. Als je de Vista reeks gaat verneuken, vlieg je van het forum af. Erg simpel allemaal.
die gast is ook niet helemaal lekker.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het ga verneuken, ik gaf het alleen als voorbeeld.
En het was wel 1 persoon die alles veroorzaakte, want het liep allemaal gewoon goed totdat geqxon er weer bij kwam dan liep het allemaal weer uit op gebash.
Misschien het "is dit een goede pc voor een goede prijs"-topic?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:18 schreef zoalshetis het volgende:
mijn oude computer is weer aan vervanging toe.
ik kan door de bomen in het bos niet zien welke goed is en voor welke prijs.
welk topic kan ik dan het best raadplegen?
thanks dude. sticky zou idd wel handig zijn voor primaire behoeftes.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Misschien het "is dit een goede pc voor een goede prijs"-topic?
[Centraal] Is dit een goede PC met de juiste prijs - Deel 5
Waarom dat geval niet gewoon sticky is, is mij ook niet helemaal duidelijk, maar ja...
Daar heb ik hem op aangesproken en er kwam idd geen duidelijk antwoord uit. Een beetje jammer inderdaad.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:38 schreef De_Hertog het volgende:
Tsja, aan de ene kant hebben de mods wel gelijk dat er toen veel te fel terug gereageerd werd, door iedereen, en dat het uitliep in een ordinaire scheldpartij, waarvoor zeker niet één persoon verantwoordelijk is te houden.
Aan de andere kant, beide keren dat de SC gesloten is was het probleem een paar weken later vanzelf opgelost geweest, omdat de persoon die de aanleiding was alsnog van heel DIG geband werd. Bovendien had Geqxon de tweede keer een tijdje iets in zijn sig staan over hoe trots hij er over was dat door zijn schuld de SC gesloten was. Tsja.
Nou, dat idee heb ik niet. Maar idd, feller dan ik is het nooit geweest dus wat dat betreft doen jullie het beter dan ik.quote:Nu is er dan het nieuwe MacBook-topic, waarin Geqxon mee praat en iedereen hem zijn gang laat gaan, zonder scheldpartijen of wat dan ook. Sterker nog, de felste reactie op Geqxon's mafheden kwam van Slarioux. Geen verschrikkelijke of onbegrijpelijke reactie, maar ik heb toch het idee dat het als 'troll uitlokken' zou worden gezien als het van iemand anders was gekomen.
Nee, het is verboten, allemaal een ban. Natuurlijk mag het wel.quote:En dat nieuwe MacBook topic lijkt nogal veel op een SC, dat geef ik meteen toe. Dus wordt er in het nieuwe topic gevraagd of we ontopic willen posten. Maar ja, wat is ontopic? Een Mac vs. Windows post met ingebouwde OS X vraag? Een opmerking over umlauts? Mag een simpele vraag over tabs in Safari eigenlijk wel?
Ach af en toe roep ik dat het ontopic moet, that's it. Misschien een editje maar dat is al teveel imo. Het kán dus blijkbaar wel goed gaan.quote:Zwaar overdreven natuurlijk, maar ik bedoel heel simpel: wat is er mis met het MacBook topic zoals het ging? En als dat dan een verkapte SC lijkt, waarom niet? Het is vrij logisch dat er wat OS X of Mac vraagjes langs komen in een topic waar alle Mac fans zitten. En is die SC, al dan niet verkapt, nu echt zo erg?
Mail eens meer info?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:40 schreef TechXP het volgende:
Ik weet van een photoshop wedstrijd waar men 1000 euro kan winnen.. mag ik daar een bericht over plaatsen?
Omdat sticky's tussen de FAQ's en huisregels niet werken. En centrale topics vindt helemaal niemand terug.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:57 schreef Jordy-B het volgende:
Waarom dat geval niet gewoon sticky is, is mij ook niet helemaal duidelijk, maar ja...
Nou... da's dan kut, want het topic wordt nogal weinig gebruikt, hè...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Omdat sticky's tussen de FAQ's en huisregels niet werken. En centrale topics vindt helemaal niemand terug.
Yep, vandaar dat ik het bovenaan in de centrale topic lijst heb staan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nou... da's dan kut, want het topic wordt nogal weinig gebruikt, hè...
Ik zag het ja... aangezien de officiele DIG-mods afwezig warenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:47 schreef slakkie het volgende:
[..]
Is dicht dankzij GC-collega Klonk.
Open gewoon een topic, en gebruik de search misschien even voordat je het post om te kijken of er anderen waren die soortgelijke problemen hadden en hoe ze het hebben opgelost.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:46 schreef Doff het volgende:
Mijn internet ligt er al een dikke week uit. En ik snap er niks van. Waar kan ik vragen of iemand weet waar het aan ligt?
Owja?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:20 schreef DutchErrorist het volgende:
Er zijn twee dezelfde topics
[The Holy Wars] Alles vs alles deel 3
[alles vs alles] Het grote Holy War topic, deel 3.
Nu wordt ook me topic verbaggert door een ene Twylight...quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:47 schreef Qunix het volgende:
Kan een mod die flauwe reacties misschien verwijderen in mijn topic?
Zen Micro vriest bij het opstarten
En de TT vriest => bevriest?
bvd.
Omdat ik moe ben en de TT verkeerd las. Hij is weer open.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:41 schreef Aibmi het volgende:
Waarom wordt iemand met een vraag over Windows XP doorverwezen naar het vista topic? Zie Win XP pro 64 bit
Fouten maken is menselijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:47 schreef slakkie het volgende:
[..]
Omdat ik moe ben en de TT verkeerd las. Hij is weer open.
Dat is een alternatiefquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:06 schreef Schaduwtje het volgende:
Jawel, want dan kan hij weer browsen.
Laat hem voor zijn software betalen, dan had ie het probleem niet gehad in de first place. Ben het met je eens dat de reactie niet klopt, maar gezien het feit dat ie met illegale software werkt laat ik hem iig staan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:47 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Dat is een alternatief
Het eigenlijk probleem bestaat nog steeds dus is het een zinloze reactie
Ja, al vind ik het net bij Microsoft ietsje minder erg dan andere bedrijven die veel tijd en geld in hun software-ontwikkeling moeten stoppen, gezien de schandalig (c.q. crimineel) hoge prijzen die ze voor Vista moet betalen of je wil of niet vanwege een contract me de oem-bouwers. Al iemand cheap-ass wil zijn moeten ze maar voor open source/freeware gaan en maar genoegen nemen met iets mindere features.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:41 schreef slakkie het volgende:
[..]
Laat hem voor zijn software betalen, dan had ie het probleem niet gehad in de first place. Ben het met je eens dat de reactie niet klopt, maar gezien het feit dat ie met illegale software werkt laat ik hem iig staan.
Ga jij weer lekker posten dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:47 schreef TwyLight het volgende:
Gaat er nog gemod worden, of zijn jullie weer moe?
neuh dump ze maar in macbook ofzo...dat is een verkapte SCquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar kan ik nu terecht met m'n Apple apps gerelateerde vragen nu Apple SC dicht is? Of moet ik voor elke vraag weer een lousy topic openen?
Ik heb anders nog steeds geen antwoord op m'n alternatief voor Stuffit vraag..quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
neuh dump ze maar in macbook ofzo...dat is een verkapte SC
Je kan nu je vragen hierin kwijt: [Apple] Het grote OSX vragen topic deel 1quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waar kan ik nu terecht met m'n Apple apps gerelateerde vragen nu Apple SC dicht is? Of moet ik voor elke vraag weer een lousy topic openen?
Goed, scheelt weer dat ik verdwaalde vragen in het Macbook topic moet frotten...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:34 schreef slakkie het volgende:
[..]
Je kan nu je vragen hierin kwijt: [Apple] Het grote OSX vragen topic deel 1
Tja, ik weet niet wat je gewend bent eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:09 schreef pberends het volgende:
Legacy-bagger op mobo's.
Ah jammer, ik vond het wel een hete discussie in DIG.
Ach, mensen pissen maar over me heen. Boeit mij het. Op fora moet je aantijgingen uiteraard niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet wat je gewend bent eigenlijk.
Hou je bek toch man.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:01 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb een goed idee! Een centraal pberends-bullshit-vragen-topic!
Je stelt alleen debiele vragen om maar wat te vragen te hebben. Als je alle replies echt gelezen zou hebben en onthouden hebben had je nou echt wel meer verstand van zaken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Hou je bek toch man.
PC-bagger brengt nou eenmaal veel vragen met zich mee. Helemaal omdat fabrikanten het allemaal nodeloos ingewikkeld maken cq veel te veel onzin verzinnen.
Wat een bullshit zeg. Al die pc-vragen zijn zo tricky als de tering. Je moet het maar net weten. Mocht je m'n vragen niet leuk vinden moet je er niet op reageren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je stelt alleen debiele vragen om maar wat te vragen te hebben. Als je alle replies echt gelezen zou hebben en onthouden hebben had je nou echt wel meer verstand van zaken.
Wat een bullshit weer. Ik stel gewoon relevante vragen, waarop iedereen een antwoord nodig heeft als hij een nieuwe pc koopt. Ja, of je moet een Aldi-pc kopen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:08 schreef Slarioux het volgende:
Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wilt natuurlijk. Moet je niet klagen dat het zo moeilijk ís.
Vast wel. Verandert niks: Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wil. Moet je niet klagen dat het zo moeilijk ís.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een bullshit weer. Ik stel gewoon relevante vragen, waarop iedereen een antwoord nodig heeft als hij een nieuwe pc koopt. Ja, of je moet een Aldi-pc kopen.
Ik weiger te modden idd, als dat modden betekent dat ik de godganse dag kleuterjuf zit te spelen in een klasje Apple-jehova's. Ik wil best modden hoor, als er wat te modden valt. Ik verbied niks. Ik deed het wel ja, maargoed, soepelere policy hè? Je kan slowchatten in de DIG SC, over Apple en Mac is een apart topic en voor de Macbook is er ook een reeks. Dat ik me vergiste met Tijn's post, sorry. Ik lette simpelweg niet op. En voor zover ik kan beoordelen heb ik prima feeling met mijn usergroep. Ik heb geen feeling met jou, maar dat is wat anders.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad dat je weigert te modereren. Wat opzich best vreemd is als je moderator wil zijn. Stop er dan gewoon mee en ga lekker posten. Krampachtig legitieme onderwerpen VERBIEDEN terwijl overal gepleit wordt voor een lossere policy getuigt niet van veel feeling met je usergroep.
Aangezien de aanstichter van het gerommel simpelweg heeft toegegeven te trollen, wat ook iedereen wist behalve jij, lijkt het kleuterjuf spelen toch vooral jezelf aan te rekenen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik weiger te modden idd, als dat modden betekent dat ik de godganse dag kleuterjuf zit te spelen in een klasje Apple-jehova's. Ik wil best modden hoor, als er wat te modden valt. Ik verbied niks. Ik deed het wel ja, maargoed, soepelere policy hè? Je kan slowchatten in de DIG SC, over Apple en Mac is een apart topic en voor de Macbook is er ook een reeks. Dat ik me vergiste met Tijn's post, sorry. Ik lette simpelweg niet op. En voor zover ik kan beoordelen heb ik prima feeling met mijn usergroep. Ik heb geen feeling met jou, maar dat is wat anders.
Echt bullshit.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Vast wel. Verandert niks: Je kan het zo moeilijk maken als je zelf wil. Moet je niet klagen dat het zo moeilijk ís.
Je gaat consequent zeer specifiek in op de features van hardware. Je vraagt geen advies maar gerichte techische kennis. Dat het dan ingewikkeld wordt moet toch geen verrassing zijn?
En aan de andere kant maak je iedereen die er anders over denkt belachelijk met generaliserende opmerkingen. En da's geen discussieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |