iSquint.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:40 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dat wil helaas alleen met Quicktime Pro.
Very nicequote:Op zondag 4 februari 2007 22:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Zojuist besteld! De witte, 2.0, 80gb etc.
Geld net overgemaakt, zal we een paar dagen duren.
Een hoop centjes, hoop dat het iets is..
Uitproberen en kijken kan ook bij de andere vestigingen (oa. Grave) van Apple Center HTR evenals bij de Mediamarkt en uiteraard bij Machouse te Woerden.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
...Waar kan ik nu in Nederland zo een MacBook uitproberen/kopen/bekijken?
In Arnhem bij Apple Centre HTR, in Den Haag bij LJS en in Utrecht bij Apple Centre A Mac.
De rest van Nederland zal in de loop van deze week en daarop volgende weken
(vanaf 24 mei) worden voorzien van de nieuwe MacBooks. En als je echt niet kan
wachten gewoon via de online Applestore bestellen.
....
Nou wat let je?quote:Op maandag 5 februari 2007 02:20 schreef broer het volgende:
Ik kreeg de laatste paar dagen continu een Kernel Panic (of hoe heet dat?) als ik mijn Logitech usb-muis uit mijn MacBook haalde.
Aangezien ik toch toe was aan een nieuwe muis, heb ik nu een Logitech Cordless Mini Mouse gehaald. Ik ben erg benieuwd wat er gebeurt als ik die 'usb-stick' uit mijn MacBook haal.
Voor Photoshop toestanden en zware apps die afhankelijk van Rosetta zijn wel...quote:Op maandag 5 februari 2007 02:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Even vraagje...
Ik heb nu een 512mb 1.83Ghz witte Macbook en ik wil er nu misschien 2 gyg aan ram inzetten... Maar werkt dit echt veel beter of is dit het geld niet waard? Ik zag namelijk dat ze nog maar 70 euro zijn dus. 140 euro voor 2 reepjes vind ik wel meevallen.
Ik bewerk vooral foto's (.RAW)
Owja even ander onderwerp...
Ik heb de volgende spellen gespeeld op mijn macbook en die liepen wel goed:
-Quake 3 Arena (ook multiplayer)
-Sim city 4 (liep niet echt geweldig)
-Halo (ook multiplayer)
-Age of Empires 3 (ook multiplayer)
-Unreal Tournament
Dus misschien zijn dat aanraders voor mensen die willen gamen op een macbook
Ja laat ons het resultaat wetenquote:Op maandag 5 februari 2007 02:26 schreef broer het volgende:
Zodadelijk. Als ik ga slapen. Mag dat ook?
Naja ik gebruik Photoshop cs3 beta op dit moment... Maar is er een merkbaar verschil? Dat het lekkerder werkt ofzo?quote:Op maandag 5 februari 2007 02:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Voor Photoshop toestanden en zware apps die afhankelijk van Rosetta zijn wel...
okay maar wat is dan het verschil, meer programma's tegelijk draaien? start het sneller op? Is het 140 euro waard?quote:Op maandag 5 februari 2007 02:40 schreef nietzman het volgende:
Tuurlijk merk je dat, Steve zouden ze op z'n minst een klein schopje onder z'n hol moeten geven voor het standaard leveren van die dingen met maar 512mb. Niet een te grote hoor, we willen 'm niet boos hebben.
Dank je voor de heldere uitlegquote:Op maandag 5 februari 2007 02:45 schreef nietzman het volgende:
Ja, ja, ja, ja, ja, ja.
En wat is er gebeurd?quote:Op maandag 5 februari 2007 02:26 schreef broer het volgende:
Zodadelijk. Als ik ga slapen. Mag dat ook?
Dat is de reden dat ik m'n Apple-spul tegenwoordig altijd via de online store op apple.nl haal. Dan heb je ten minste niet de illusie dat zo'n kutwinkeltje je gaat helpen.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog niks gehoord van apple center lijnbaan mbt mijn batterij
Das wel een nadeel van die apple toko's. Ze hebben nog nooit gehoord van service geloof ik.
toch wel raar dat de service zo slecht is. gelden voor hun ook niet gewoon regeltjes (ik weet niet precies hoe dat allemaal zit) van dat ze een klant moeten helpen wanneer die een probleem heeft met een bij hun gekocht product? dat ze moeten bemiddelen en zo?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog niks gehoord van apple center lijnbaan mbt mijn batterij
Das wel een nadeel van die apple toko's. Ze hebben nog nooit gehoord van service geloof ik.
Dan moest ik een week wachtenquote:Op maandag 5 februari 2007 10:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik m'n Apple-spul tegenwoordig altijd via de online store op apple.nl haal. Dan heb je ten minste niet de illusie dat zo'n kutwinkeltje je gaat helpen.
Mijn ervaring met AppleCare is wel goed trouwens. De accu van m'n MBP begaf het een paar maanden geleden. Ik heb toen AppleCare gebeld en ze hebben direct geregeld dat ik bij elk willekeurig Apple verkooppunt een nieuwe accu kon ophalen.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan moest ik een week wachten.
Maar dat is inderdaad wat ik de volgende keer weer doe.
Maar dat geldt alleen voor apples aangekocht via de online store en met extra apple care?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mijn ervaring met AppleCare is wel goed trouwens. De accu van m'n MBP begaf het een paar maanden geleden. Ik heb toen AppleCare gebeld en ze hebben direct geregeld dat ik bij elk willekeurig Apple verkooppunt een nieuwe accu kon ophalen.
Volgens mij krijg je altijd sowieso een jaar AppleCare op elke Mac.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar dat geldt alleen voor apples aangekocht via de online store en met extra apple care?
Maar kan ik dan gewoon apple.nl benaderen met mijn probleem?quote:Op maandag 5 februari 2007 11:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je altijd sowieso een jaar AppleCare op elke Mac.
Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar je kunt het op z'n minst proberen. Gewoon de AppleCare supportlijn bellen.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar kan ik dan gewoon apple.nl benaderen met mijn probleem?
Ja gewoon bellen, heb ik ook gedaan omdat mijn macbook geel werd (en weer wordt)quote:Op maandag 5 februari 2007 11:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar je kunt het op z'n minst proberen. Gewoon de AppleCare supportlijn bellen.
Binnenkort even omruilen dusquote:Beste Jeroen,
De batterij voor de Macbook kan gewoon worden omgeruild met kassabon.
Met vriendelijke groet,
Kristian de Groot
Het schijnt te kunnen, maar het is mij maar één keer gelukt.quote:Op maandag 5 februari 2007 14:08 schreef Remzz het volgende:
Je kunt de Macbook toch wel dicht klappen en aan een extern scherm aansluiten? Iets wat bij de iBook niet kan...?
Mijn collega was z'n MacBook 3 weken kwijt voor reparatie (witte vlekken in het scherm), met AppleCare.quote:Op maandag 5 februari 2007 11:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mijn ervaring met AppleCare is wel goed trouwens.
Hoe dat dan? Schakeld die weer uit?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het schijnt te kunnen, maar het is mij maar één keer gelukt.
Nee, het is iets met instellen dacht ik, maar die van mij sprong gewoon constant in sleepmode als ik hem dicht deed.quote:
Hoelang duurt de bankoverschrijving meestalquote:Op zondag 4 februari 2007 22:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Zojuist besteld! De witte, 2.0, 80gb etc.
Geld net overgemaakt, zal we een paar dagen duren.
Een hoop centjes, hoop dat het iets is..
Ligt aan je bank . Van Postbank duurt het 1 dagquote:Op maandag 5 februari 2007 16:44 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hoelang duurt de bankoverschrijving meestal? En het leveren
?
Perian?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:48 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ligt aan je bank . Van Postbank duurt het 1 dag![]()
Als je dan ook nog de standaard configuratie hebt wordt het vanuit Nederland verstuurd en heb je het de volgende dag. Dus kan het binnen 3 dagen binnen zijn .
Tevens MacbookTVP.
Oja nog een vraagje : Pas heb ik hier een progje gezien voor codecs voor Quicktime , alleen ik weet niet meer hoe die heet ?
Ik heb het via abnamro gedaan richting Rabobank van hunquote:Op maandag 5 februari 2007 16:48 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ligt aan je bank . Van Postbank duurt het 1 dag![]()
Als je dan ook nog de standaard configuratie hebt wordt het vanuit Nederland verstuurd en heb je het de volgende dag. Dus kan het binnen 3 dagen binnen zijn .
Tevens MacbookTVP.
Oja nog een vraagje : Pas heb ik hier een progje gezien voor codecs voor Quicktime , alleen ik weet niet meer hoe die heet ?
Mexpert bedoel je? Alles gaat failliet hier tegenwoordig. En appeltjes kopen bij de Media Markt geloof ik niet zo in, daar heb je ook niet echt keuze.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:01 schreef Remzz het volgende:
Macstore in Enschede is failliet, gelukkig verkopen ze sinds deze week Apple´s bij de Mediamarkt, kan ik ze daar ff uittesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |