Goede prijs, verkocht, wanneer kom je 'm halen?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:36 schreef Eland het volgende:
Wat dacht je van ¤1100 voor een 1,33 ghz 512 MB g4?
Jep, en dan heb ik over een jaar het nieuwste van het nieuwste.. Ik heb er nu écht geen geld voor. En m'n 512 MB RAM kaartje zit er net een maandje in. Én, ik ben nog superblij met m'n huidige iBookjequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Idem
[..]
Een jaar wachten?
Dan is er wel weer wat nieuwers
En dat terwijl de eerste modellen waarschijnlijk pas over een maand ofzo geleverd kunnen wordenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:44 schreef Xilantof het volgende:
Echt een gigantische rij met "vandaag" daaro op Marktplaats![]()
Té grappig
Mijn G3 iBookje is onbetaalbaar..quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef tonks het volgende:
ik vind trouwens dat apple gebruikers hun apple iets te hoog inschatten ik bedoel 500/600/700 euro vragen voor een iBook g3.
komt omdat ze allemaal ook nét iets teveel hebben betaald, dat ding nu hoerig traag is en het toch hollanders blijven die geen verlies willen makenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:35 schreef tonks het volgende:
ik vind trouwens dat apple gebruikers hun apple iets te hoog inschatten ik bedoel 500/600/700 euro vragen voor een iBook g3.
Ik vind het niet lelijk, maar in het wit is 'ie wel mooier. En de reacties blijven leuk als ik op school mijn witte iBook uit mijn tas haal. Vooral als mensen weer flink moeten kloten om op het (erg slechte) draadloze netwerk moeten komen en mijn iBook me alleen even vraagt of ik ermee wil verbinden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:48 schreef Repeat het volgende:
Damn, in het zwart is dat ding wel fucking geil![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Maarja zal irl wel meer op een "standaardlaptop" lijken dan die witte. Moet je denk ik zelf even zien.
http://www.appleinsider.com/article.php?id=1748quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:48 schreef Repeat het volgende:
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Maarja zal irl wel meer op een "standaardlaptop" lijken dan die witte. Moet je denk ik zelf even zien.
Hm, ik vind van niet. Hij is alsnog mooi gelikt. Toch? Hij is toch niet dan zo mat als die standaard laptops? Die zijn meestal van zo'n grof materiaaltje..quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:48 schreef Repeat het volgende:
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Neuh. Ik weet niet precies hoe het bij deze MacBook zit, maar bij voorgaande laptops van Apple was het altijd een eitje om er extra RAM in te zetten. Bij m'n MacBook Pro is het een klepje aan de onderkant, bij m'n iBook zat het onder het toetsenbord. Ik verwacht niet dat het bij dit model veel ingewikkelder is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:59 schreef warrel het volgende:
[..]
Is het bij dit Bookje eigenlijk niet veel lastiger om RAM in te 'bouwen'? Moet ie dan echt van tot tot teen open?
Mooi is dat jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind het niet lelijk, maar in het wit is 'ie wel mooier. En de reacties blijven leuk als ik op school mijn witte iBook uit mijn tas haal. Vooral als mensen weer flink moeten kloten om op het (erg slechte) draadloze netwerk moeten komen en mijn iBook me alleen even vraagt of ik ermee wil verbinden.
Ik had m'n RAM er helemaal zelf in gebouwd (iBookje). Áls ik het kan, is het zeker appletje eitje. Maar ik was wel trots op mezelfquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Neuh. Ik weet niet precies hoe het bij deze MacBook zit, maar bij voorgaande laptops van Apple was het altijd een eitje om er extra RAM in te zetten. Bij m'n MacBook Pro is het een klepje aan de onderkant, bij m'n iBook zat het onder het toetsenbord. Ik verwacht niet dat het bij dit model veel ingewikkelder is.
Het was nog best wel gewrik bij mij voor de module er goed in wilde vallen.. Maar, hij zit!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:04 schreef tonks het volgende:
Bij mijn iMac zit het onder het scherm 2 schroefjes losdraaien.. plaatsen en klaar is kees (5 minuten)
offtopic hoor, maar een xp pro sp2 laptop connect ook overal en altijdquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind het niet lelijk, maar in het wit is 'ie wel mooier. En de reacties blijven leuk als ik op school mijn witte iBook uit mijn tas haal. Vooral als mensen weer flink moeten kloten om op het (erg slechte) draadloze netwerk moeten komen en mijn iBook me alleen even vraagt of ik ermee wil verbinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |