Stel je vraag eens in DIG FB, ik denk dat de meeste users hier (including me) het toch erg prettig vinden om het hier nog even specifiek over de MacBook te kunnen hebben en niet over alle andere Aplle producten willen praten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:22 schreef De_Hertog het volgende:
Is dit topic nog wel nodig nu de slowchat er weer is? Er komen toch een hoop specifieke Mac gebruikersvragen langs, het lijkt me handig als die allemaal een beetje bij elkaar staan...
Ben je één en al oor? Whehehe, woordgrapjequote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:17 schreef Furia het volgende:
Edit: ik kan de vraag wel direct aan oor richten!!!! VERTEL!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:08 schreef Eland het volgende:
[..]
Ben je één en al oor? Whehehe, woordgrapje![]()
![]()
![]()
Jep, mee eens. Ik wil weten wat jullie specifiek avonturieren met het MacBookje. Ben ik zomer 2007 overal op voorbereid..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Stel je vraag eens in DIG FB, ik denk dat de meeste users hier (including me) het toch erg prettig vinden om het hier nog even specifiek over de MacBook te kunnen hebben en niet over alle andere Aplle producten willen praten.
Kun je zo lang wachten? Tegen die tijd is er vast weer een geyle nieuwe applequote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:38 schreef warrel het volgende:
[..]
Jep, mee eens. Ik wil weten wat jullie specifiek avonturieren met het MacBookje. Ben ik zomer 2007 overal op voorbereid..![]()
Ouch.. Duurt nog zo laaaaang..
Ik kan niet anders dan zo lang wachten.. Ik heb er momenteel geen geld voor, wel voor rijlessen, vakantie naar Denemarken, studie..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:05 schreef Furia het volgende:
[..]
Kun je zo lang wachten? Tegen die tijd is er vast weer een geyle nieuwe apple![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:08 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan zo lang wachten.. Ik heb er momenteel geen geld voor, wel voor rijlessen, vakantie naar Denemarken, studie..
En jep, tegen die tijd zijn de specs vast weer een stuk beter. En ik houd nog zo van m'n huidige 12" G3 iBookje..En ik heb er in mei net 512 MBRAM bij gezet..
Vooral zo'n lieve als de mijnes..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:45 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
Dan mag het he, iBookjes hebben ook bestaansrecht
![]()
![]()
Sjee! Die dozen zijn al zo mooi! Ik heb de doos van m'n 12" G3 iBookje ook nog steeds. En de bruine doos er omheen ook nog steeds.. Om de mooie doos mooi te houden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:26 schreef Xilantof het volgende:
De drie beloofde uitpakfoto's:
1: De vervoerdoos. Vrij standaard:
[afbeelding]
2: Als je die opendoet doet zie je de originele doos zitten, met linksboven al het magische woord "MacBook".
[afbeelding]
3: En de doos zelf. Mooi, dun, stijlvol.
[afbeelding]
Viel me op... Je ziet op foto's vaak de geopende doos... en dat een "plaat" met dei gaten er in. Ik kon niet thuisbrengen wat dat nou was. Maar dat is dus ook dat PS (piepschuim). Erg mooi
En ik zie een vlek op mijn sensor. Dat wordt weer even swabben.
Dat gedweep met die Mac-dozen heb ik dus nooit begrepen. Zo mooi zijn ze nu ook weer nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:22 schreef warrel het volgende:
[..]
Sjee! Die dozen zijn al zo mooi! Ik heb de doos van m'n 12" G3 iBookje ook nog steeds. En de bruine doos er omheen ook nog steeds.. Om de mooie doos mooi te houden.![]()
Als ik 'm eigenste kamertje heb, komt ie vast aan de muur.
Het blijft een computerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:08 schreef warrel het volgende:
Oh! Jawel! Ik weet nog. Ik was een pubertje van 17, en ik kwam uit m'n werk (ik was piepmiep) en m'n vader zou m'n iBookje halen. Hij zei dat hij dat niet had gedaan!Ik was woest.
Ik stampte naar m'n kamer, en toen ik binnen kwam zag ik 'm staan. De bruine doos, ik maakte 'm voorzichtig open. Toen kwam die mooie witte doos er uit. En m'n hart ging tekeer! Zucht..
Op dat moment heb ik denk ik zoveel hormonen door m'n lijf laten gieren dat ik niets anders kon doen dan me er aan hechten.. Hihi..![]()
Freakquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:21 schreef warrel het volgende:
Ik heb me gehecht aan m'n iBookje.. Soms ga ik een paar dagen weg. Ergens slapen waarvan ik weet dat ik er geen internet zal hebben. En dan zie ik m'n lieve iBookje op m'n bureau liggen. En of ik pak 'm lekker in en knuffel 'm welterusten en stop 'm in m'n lade. Of ik neem 'm toch maar mee omdat ie anders zo alleen is..
Ik weet 't, maar ik kan het niet helpen..![]()
Herkenbaar x heel veelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:21 schreef warrel het volgende:
Ik heb me gehecht aan m'n iBookje.. Soms ga ik een paar dagen weg. Ergens slapen waarvan ik weet dat ik er geen internet zal hebben. En dan zie ik m'n lieve iBookje op m'n bureau liggen. En of ik pak 'm lekker in en knuffel 'm welterusten en stop 'm in m'n lade. Of ik neem 'm toch maar mee omdat ie anders zo alleen is..
Hihi, niet voor schamen hoor. Dat hoort gewoon!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:43 schreef Furia het volgende:
[..]
Herkenbaar x heel veel
Zelfs van die dozen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik bewaar zelfs stickers en vastmaakfrutseltjes die ervanaf komenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:46 schreef warrel het volgende:
[..]
Hihi, niet voor schamen hoor. Dat hoort gewoon!![]()
![]()
Ik heb ook echt alles nog! Zelfs de meeste ijzerdraadjes die de snoertjes bij elkaar houden.. En de sticker durf ik niet op m'n fiets te plakken.. Oh, en haha, ik heb het plastic dat om m'n iPods zat ook nog.. En de afstandsbediening hangt boven m'n bed..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:05 schreef Furia het volgende:
[..]
Maar ik bewaar zelfs stickers en vastmaakfrutseltjes die ervanaf komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de sticker wel op mijn fiets!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:13 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik heb ook echt alles nog! Zelfs de meeste ijzerdraadjes die de snoertjes bij elkaar houden.. En de sticker durf ik niet op m'n fiets te plakken.. Oh, en haha, ik heb het plastic dat om m'n iPods zat ook nog.. En de afstandsbediening hangt boven m'n bed..![]()
Wordt hij dan pas geleverd of is er dan wat speciaals?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:59 schreef JoMo0 het volgende:
Ik bewaar ook alle verpakkingen .. Wat maakt het uit![]()
Nog wachten tot 27 augustus voor mijn Macbook![]()
![]()
Ik zal mijne even oppoetsen (hij is al gebruikt jaquote:Op zondag 4 juni 2006 11:23 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik wil meer foto's zien, die doos geloof ik wel ;-)
Schiet op mênquote:Op zondag 4 juni 2006 11:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zal mijne even oppoetsen (hij is al gebruikt ja) en dan even foto's maken in de loop van vandaag.
Voor 12 uur bedoel je?quote:Op zondag 4 juni 2006 11:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik zal mijne even oppoetsen (hij is al gebruikt ja) en dan even foto's maken in de loop van vandaag.
Wat een lekker ding zegquote:Op zondag 4 juni 2006 12:59 schreef Xilantof het volgende:
Even snel gemaakt
Had mijn studiootje wat onhandig geplaatst ivm reflecties. Maar ik ga ze nog wel mooier maken.
Hier iig alvast 4 foto's.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jullie eerste iPod is aanstaande zo te horen..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:21 schreef warrel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |