abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games woensdag 31 januari 2007 @ 23:43:50 #201
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45869326
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:34 schreef Geqxon het volgende:
Sorry, ik was vergeten dat niet iedereen superieur is en met een topsnelheid van over de 490 keys per second kan typen.
Als je je "toekomstige" vriendin (al zie ik dat nog niet snel voor me) zelfmoord wil laten plegen, moet je dit vooral zeggen...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 31 januari 2007 @ 23:51:59 #202
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_45869565
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:01 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Eh, had jij ook geen Mac??

Appeltje+R is tenminste over heel het OS hetzelfde, in tegenstelling tot WIndows XP waar je elke keer wat anders moet doen.

Daarnaast is Appeltje+R makkelijker te typen dan F5.
Tabbladen wisselen in Firefox: Alt + Appeltje en de pijltjes
Tabbladen wisselen in Adium: Appeltje en de pijltjes
Tabbladen wisselen in X-Chat: Appeltje + Shift en de pijltjes.

Elk programma kent F5 voor refreshen daarentegen.

Zoals gewoonlijk is je argumentatie weereens belabberd. Leer jezelf eens aan om iets te zeggen als "Nou ja, ik vind [plak hier je mening] gewoon, geen idee waarom" en hou daarna je bek.
pi_45869767
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:51 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Tabbladen wisselen in Firefox: Alt + Appeltje en de pijltjes
Tabbladen wisselen in Adium: Appeltje en de pijltjes
Tabbladen wisselen in X-Chat: Appeltje + Shift en de pijltjes.

Elk programma kent F5 voor refreshen daarentegen.

Zoals gewoonlijk is je argumentatie weereens belabberd. Leer jezelf eens aan om iets te zeggen als "Nou ja, ik vind [plak hier je mening] gewoon, geen idee waarom" en hou daarna je bek.
Total Commander kent F5 voor kopieren, niet voor refreshen. En zo kan ik wel door gaan.

In OS X is het zo, dat als er ergens een refresh met het keyboard aangeroepen kan worden, dat het dan Command + R is. Punt.

En je tab verhaal is pas echt belabberd. Bij Adium kun je het instellen dat het met Appeltje + Shift + Pijltjes moet, net zoals het in Safari en X-Chat gaat. Firefox is met zijn CTRL + Tab een geval apart, maar wie gebruikt er Firefox als je Safari hebt (met zijn veel betere tab support).
pi_45870064
Jeeh... ik ga vrijdag ook mijn macbook halen!

Alvast bedankt voor al die superhandige tips hierzo Heb met de komst van Vista maar besloten dat ik voor Apple ga, geen diepe argumentatie, maar als ik dan toch een nieuwe computer moet heb ik er net zo lief een die goed werkt (windows luistert niet zo goed naar mij )

ik kan nieeeet wachten!!!!
  Redactie Games donderdag 1 februari 2007 @ 00:21:39 #205
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45870386
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:10 schreef Perruche het volgende:
Jeeh... ik ga vrijdag ook mijn macbook halen!

Alvast bedankt voor al die superhandige tips hierzo Heb met de komst van Vista maar besloten dat ik voor Apple ga, geen diepe argumentatie, maar als ik dan toch een nieuwe computer moet heb ik er net zo lief een die goed werkt (windows luistert niet zo goed naar mij )

ik kan nieeeet wachten!!!!
Dit klinkt ook echt als een vrouw...

Ze zijn ook een stuk sneller met leveren trouwens, een vriendin van me had er vorige week 1 op internet besteld. Binnen 2 werkdagen was het ding al bij haar thuis
pi_45870442
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:21 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Dit klinkt ook echt als een vrouw...
jij gaat door voor de magnetron

ja, weet je, vroegah, toen snapte ik windows nog. Maar nu, nou, neuh. En danz ie je zo'n mac, en die doen gewoon wat je wil (en de ultieme vrouwen argumentatie - ze zijn zo mohooooi....! en zo lief klein en licht )
  Redactie Games donderdag 1 februari 2007 @ 00:30:59 #207
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45870634
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

jij gaat door voor de magnetron

ja, weet je, vroegah, toen snapte ik windows nog. Maar nu, nou, neuh. En danz ie je zo'n mac, en die doen gewoon wat je wil (en de ultieme vrouwen argumentatie - ze zijn zo mohooooi....! en zo lief klein en licht )
Behalve dat ie mooi is kun je met je Mac-je ook veel dingetjes die je met Vista tegenwoordig kan doen. Met het verschil dat het op een Apple'tje al veel langer bestaat
pi_45870757
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:30 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Behalve dat ie mooi is kun je met je Mac-je ook veel dingetjes die je met Vista tegenwoordig kan doen. Met het verschil dat het op een Apple'tje al veel langer bestaat
Inderdaad, multi-tasking kan pas vanaf Windows Vista
pi_45870791
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:30 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

ja joh, vista is gewoon te laat... en daarnaast moet je echt een kei snelle PC hebben joh, voor al dat gebagger met die plaatjes. Gelukkig heb k wel eens met een mac gewerkt enzo, dus in ieder geval heb ik lichtelijk een idee waar ik aan begin.

Kwam trouwens laatst zo in een applestore, stond daar zo het een exemplaar van hetallereerste model wat toen in (1984?) is uitgebracht... zo lief en lelijk
  Redactie Games donderdag 1 februari 2007 @ 00:44:07 #210
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45870955
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:37 schreef Perruche het volgende:

[..]

ja joh, vista is gewoon te laat... en daarnaast moet je echt een kei snelle PC hebben joh, voor al dat gebagger met die plaatjes. Gelukkig heb k wel eens met een mac gewerkt enzo, dus in ieder geval heb ik lichtelijk een idee waar ik aan begin.

Kwam trouwens laatst zo in een applestore, stond daar zo het een exemplaar van hetallereerste model wat toen in (1984?) is uitgebracht... zo lief en lelijk
Sinds wanneer is een computer knuffelbaar geworden...
pi_45870976
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Best vermakelijk, zo'n macbook!

[afbeelding]

[afbeelding]
Maar hij bevalt dus prima. Gistervond lukte het allemaal nog niet zo, vooral met internetverbinding (hoop gedoe, weet ook niet waarom), maar nu is ' ie helemaal Ik luister nu muziekjes en ben alles aan het instellen. Heerlijk!
en photobooth gevonden zie ik

waarom het internet instellen lastig was begrijp ik niet zo, het is echt plug&play normaalgesproken
pi_45870978

Oermac
pi_45870979
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:52 schreef Geqxon het volgende:

[..]

De U van Umlaut, de ALT van Alternatieve toetsenkeuze.
en de E van Apostrophe! en de N van Tilde!
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:50 schreef Geqxon het volgende:
Photo Booth is inderdaad leuk, tot je het een paar maanden later amper meer gebruikt en je je doodschaamt om de foto's die je er mee gemaakt hebt
haha, post anders eens een paar op fok!
pi_45871178
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:44 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]

Oermac

iMac

Helaas een paar maanden geleden verkocht, maar hij doet het nog perfect. De nieuwe eigenaar is er nog altijd blij mee
  donderdag 1 februari 2007 @ 00:55:48 #215
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_45871199
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:44 schreef de_sapje het volgende:

[..]

en de E van Apostrophe! en de N van Tilde!
[..]
Zoals wel vaker snapt Geqxon de oh zo logische redenatie niet helemaal. Het idee is dat je de letter gebruikt die over alle talen het meest voorkomt. Dat is dus een ü, een é en een ñ. Voor die letters kun je snel alt-letter, letter intikken.

En ik kan me best voorstellen dat het voor 'beginners' onlogisch klinkt, zeker als je de Windows manier gewend bent. Maar het probleem met de windows manier is dat niet iedere computer hetzelfde is ingesteld, en dat ' + e = é heel erg irritant is bij bijvoorbeeld programmeren. De Apple manier is dan praktisch en uniform, alleen best onlogisch als je Windows gewend bent, dat kan ik me wel voorstellen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_45871201
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:44 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Sinds wanneer is een computer knuffelbaar geworden...
sinds het woord computer vervangen wordt door appel

ja joh, voor mij is alles knuffelbaar, ook ijsklontjes.

maar goed ik ga me nest in het wordt ook wel offtopic, knuffelen met computers.

Apple. Maakt de computer knuffelbaar.
pi_45871221
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:44 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]

Oermac
die inderdaad die heeft mn pa nog gehad. Geen idee waarvoor ie m gebruikte. Wel machtig hoor...

[ Bericht 2% gewijzigd door Perruche op 01-02-2007 00:58:11 (zpelvaud) ]
  Redactie Games donderdag 1 februari 2007 @ 00:58:05 #218
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45871242
Jammer dat Safari nog steeds gebukt gaat over die stomme Fok! Bug , issie al opgelost Slarioux?
pi_45871324
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:56 schreef Perruche het volgende:

[..]

die inderdaad die heeft mn pa nog gehad. Geen idee waarvoor ie m gebruikte. Wel machtig hoor...
het was wel echt een computer voor grafische vormgevers e.d. , volgens mij draait Photoshop 1.0 er nog op
pi_45871360
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 00:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]

[afbeelding]

iMac

Helaas een paar maanden geleden verkocht, maar hij doet het nog perfect. De nieuwe eigenaar is er nog altijd blij mee

iMac G4 20", toch zeker één van de mooiste macs ooit. Ik hoop stiekem als 30ste verjaardags mac een 24" iMac G4

Zag je hoe ik die é deed? alt+e - e , supersnel, supermakkelijk
pi_45871432
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 01:04 schreef Geqxon het volgende:

[..]

[afbeelding]

iMac G4 20", toch zeker één van de mooiste macs ooit. Ik hoop stiekem als 30ste verjaardags mac een 24" iMac G4

nü bréékt me de klømp

Een 30" iMac G4 is wel het laatste wat ik zou verwachten op een 30e verjaardag, misschien wordt het weer eens tijd voor een nieuwe supercube 8)
  Redactie Games donderdag 1 februari 2007 @ 01:11:22 #222
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45871496
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 01:04 schreef Geqxon het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik vond dit maar een lelijk gammel apparaat, die G5 desktop en die broodrooster vond ik toch wel toffer..
pi_45871509
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 01:08 schreef Beathoven het volgende:

[..]

nü bréékt me de klømp

Een 30" iMac G4 is wel het laatste wat ik zou verwachten op een 30e verjaardag, misschien wordt het weer eens tijd voor een nieuwe supercube 8)

Met een Intel Core Octo en 32GB RAM
  Redactie Games donderdag 1 februari 2007 @ 02:52:25 #224
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45872703
Iso's fikken op een mac? Hoe werkt dat? Ik weet hoe je normaal cd's moet fikken kwestie van je bestanden in finder selecteren en verslepen na het CD-icoontje. Maar als ik dat met een .iso bestand doe dan komt het .iso bestand erop en niet daadwerkelijk de DVD-image...
  donderdag 1 februari 2007 @ 03:02:57 #225
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_45872797
...met disk utility.
Ik ga naar huis.
  Redactie Games donderdag 1 februari 2007 @ 03:05:26 #226
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45872814
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 03:02 schreef nietzman het volgende:
...met disk utility.
Ah, oke tnx. Dan weet ik iig waar ik moet beginnen met zoeken naar een CD/DVD brandprogramma. Hoop dat ie ook bootsectors mee pakt. Zoals van een Linux-distributie of Windows...
pi_45875198
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:59 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Total Commander kent F5 voor kopieren, niet voor refreshen. En zo kan ik wel door gaan.

In OS X is het zo, dat als er ergens een refresh met het keyboard aangeroepen kan worden, dat het dan Command + R is. Punt.

En je tab verhaal is pas echt belabberd. Bij Adium kun je het instellen dat het met Appeltje + Shift + Pijltjes moet, net zoals het in Safari en X-Chat gaat. Firefox is met zijn CTRL + Tab een geval apart, maar wie gebruikt er Firefox als je Safari hebt (met zijn veel betere tab support).
Je kunt zeggen wat je wilt, maar de tabs in FF2 zijn veel beter dan in Safari hoor.
pi_45880073
Ik wil graag in 1 klap m'n vensterweergave veranderen zodat alle vensters in de lijstweergave worden geopend. Is dit mogelijk? Ik weet dat hetzelfde met kolomweergave wel kan, maar die weergave vind ik soms wat storend vanwege het 'meeschuivend' effect.
  Redactie Games donderdag 1 februari 2007 @ 14:19:06 #229
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45882138
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 13:10 schreef Beathoven het volgende:
Ik wil graag in 1 klap m'n vensterweergave veranderen zodat alle vensters in de lijstweergave worden geopend. Is dit mogelijk? Ik weet dat hetzelfde met kolomweergave wel kan, maar die weergave vind ik soms wat storend vanwege het 'meeschuivend' effect.
Finder->Lijstweergave selecteren bij je Harde schijf.
Dan naar View-> en <Appeltje><J> -> All Windows.
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:59:50 #230
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_45885617
Even tussendoor he, maar hoe zit het qua uitbreiden van geheugen voor de iMac? Kan je dit makkelijk zelf doen?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  Redactie Games donderdag 1 februari 2007 @ 16:01:35 #231
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45885671
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:59 schreef Tomasso het volgende:
Even tussendoor he, maar hoe zit het qua uitbreiden van geheugen voor de iMac? Kan je dit makkelijk zelf doen?
Ik zou het niet weten, maar het nare is dat alles geïntegreerd is met dat apparaat, hence de kleine ruimte die het apparaat in beslag neemt..

Maar het zal heus wel kunnen...
pi_45885728
Ben vandaag naar de Apple Store in lijnbaan geweest . Die zwarte ziet er goed uit, maar die witte heeft iets aparts .
hi
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:04:12 #233
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_45885757
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:01 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten, maar het nare is dat alles geïntegreerd is met dat apparaat, hence de kleine ruimte die het apparaat in beslag neemt..

Maar het zal heus wel kunnen...
Ik weet dat je bij m'n iBook allang maar ff het toetsenbord eraf hoeft te halen en 2 of 4 schroefjes los hoeft te maken. Binnen 30 seconden zit je bij je geheugen.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:05:26 #234
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_45885783
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:59 schreef Tomasso het volgende:
Aangenomen dat je het over het nieuwste model iMac hebt, zoals de titel van dit artikel al aangeeft is dat erg makkelijk
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Redactie Games donderdag 1 februari 2007 @ 16:07:26 #235
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45885844
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:04 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik weet dat je bij m'n iBook allang maar ff het toetsenbord eraf hoeft te halen en 2 of 4 schroefjes los hoeft te maken. Binnen 30 seconden zit je bij je geheugen.
iBook, is niet hetzelfde als een iMac. Met de Macbook is het ook supermakkelijk... die ruimte zit gewoon bij je accu. Maar goed, dingen zoals behuizing van je iMac afhalen e.d. zit ik toch niet om te springen...
pi_45888268
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:05 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Aangenomen dat je het over het nieuwste model iMac hebt, zoals de titel van dit artikel al aangeeft is dat erg makkelijk
boh ej, dat zou wel mooi zijn. Is geheugen voor een mac eigenlijk duur? en, noob vraag... je zet hem uit, doet je nieuwe geheugen erin, en het werkt? Niet dat het al gelijk nodig is maar wie weet over een jaar of 2, is wat GB erbij toch wel handig...
  Redactie Games donderdag 1 februari 2007 @ 17:19:49 #237
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45888403
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 17:15 schreef Perruche het volgende:

[..]

boh ej, dat zou wel mooi zijn. Is geheugen voor een mac eigenlijk duur? en, noob vraag... je zet hem uit, doet je nieuwe geheugen erin, en het werkt? Niet dat het al gelijk nodig is maar wie weet over een jaar of 2, is wat GB erbij toch wel handig...
Schat, ga voor 1 gig of 2 gig. Dan hoef je je de komende 4 jaar niet meer druk te maken
  donderdag 1 februari 2007 @ 17:29:07 #238
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_45888741
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 17:15 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja, zo werkt het. In dat artikel kun je ook zien hoe makkelijk het is. Overigens krijg je bij een iMac standaard 1 GB verdeeld in 2 x 512, dat is dus wel jammer: je houd altijd een reepje over bij upgraden.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Redactie Games donderdag 1 februari 2007 @ 17:35:05 #239
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45888960
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 17:29 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ja, zo werkt het. In dat artikel kun je ook zien hoe makkelijk het is. Overigens krijg je bij een iMac standaard 1 GB verdeeld in 2 x 512, dat is dus wel jammer: je houd altijd een reepje over bij upgraden.
Volgens mij was er een reden waarom er 2 reepjes in zaten ipv 1 ivm de core duo processor. Met 1 reepje van 1 gig, presteerde de macbook slechter dan met 2 reepjes van 512Mb. Ik ben het artikel kwijt, maar ik meende het eerder eens gelezen te hebben...
pi_45888994
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 17:19 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Schat, ga voor 1 gig of 2 gig. Dan hoef je je de komende 4 jaar niet meer druk te maken
mops, ik heb ook een bankrekening. die vindt ook niet alles leuk . En daarnaast vraag ik me af of ik het nou echt merk met beetje internetten/fotobeweren/mailen etc...

nee zonder gein, had graag een snellere/duurdere gehaald maar met een halfjaar buitenland voor de deur a.s. maandag heb ik daar zowel het geld als de tijd niet voor, dus het is wel handig dat dat gewoon te upgraden valt... (hoewel ik nou ook weer niet zo'n ontzettende noob ben dat ik dat niet al stiekem een beetje wist )
  Redactie Games donderdag 1 februari 2007 @ 17:38:19 #241
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45889077
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 17:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

mops, ik heb ook een bankrekening. die vindt ook niet alles leuk . En daarnaast vraag ik me af of ik het nou echt merk met beetje internetten/fotobeweren/mailen etc...

nee zonder gein, had graag een snellere/duurdere gehaald maar met een halfjaar buitenland voor de deur a.s. maandag heb ik daar zowel het geld als de tijd niet voor, dus het is wel handig dat dat gewoon te upgraden valt... (hoewel ik nou ook weer niet zo'n ontzettende noob ben dat ik dat niet al stiekem een beetje wist )
Schat, kijk een hele lieve meneer aan in de Apple store aan en die fixt het wel voor je. Hoef jij je nageltjes er niet aan te breken en je verliest ook niet de garantie door eventueel je eigen onhandigheid..
  donderdag 1 februari 2007 @ 17:39:39 #242
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_45889132
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 17:35 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Volgens mij was er een reden waarom er 2 reepjes in zaten ipv 1 ivm de core duo processor. Met 1 reepje van 1 gig, presteerde de macbook slechter dan met 2 reepjes van 512Mb. Ik ben het artikel kwijt, maar ik meende het eerder eens gelezen te hebben...
Dat had te maken met Dual Channel geheugen en de geïntegreerde videokaart, dacht ik. Maar ik reageerde nog steeds op die vragen over de iMac, niet de MacBook. De iMac heeft geen geïntegreerde kaart, en dus niet hetzelfde probleem. Als je bij je iMac 3 GB bestelt krijg je wel een onevenwichtige verdeling, bijvoorbeeld.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Redactie Games donderdag 1 februari 2007 @ 17:40:36 #243
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45889161
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 17:39 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dat had te maken met Dual Channel geheugen en de geïntegreerde videokaart, dacht ik. Maar ik reageerde nog steeds op die vragen over de iMac, niet de MacBook. De iMac heeft geen geïntegreerde kaart, en dus niet hetzelfde probleem. Als je bij je iMac 3 GB bestelt krijg je wel een onevenwichtige verdeling, bijvoorbeeld.
Ah, k dat was het ja...
pi_45889563
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 17:38 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Schat, kijk een hele lieve meneer aan in de Apple store aan en die fixt het wel voor je. Hoef jij je nageltjes er niet aan te breken en je verliest ook niet de garantie door eventueel je eigen onhandigheid..
je nagel breken omdat je geheugen wil verwisselen

het -gehalte valt nog wel mee heur

toch bedankt enzo, maar denk dat mn macbookje het wel puik zal doen kan niet wachten tot vrijdag!!!
pi_45891251
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:56 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Je kunt zeggen wat je wilt, maar de tabs in FF2 zijn veel beter dan in Safari hoor.
Ik vind 1 het in Safari beter. Zo kun je een formulier naar een nieuw tabblad submitten door Tab ingedrukt te houden, kun je in de adresbalk een adres intypen en in een nieuw tabblad laten openen, en als je dan shift ingedrukt houdt word hij zelf automatisch actief. Hetzelfde voor de google-toolbar. Dit mis ik in FF2 een beetje

Als ik bijvoorbeeld dit reageervenster in een nieuwtabblad wil, zodat ik even naar de vorige pagina kan gaan, dan doe ik Command + L , Command + Enter, en heb ik deze pagina in een nieuw tabblad. Als ik Command + Shift + Enter had gedaan was hij zelfs actief geworden

*1 Zo beter Slarioux?
pi_45898893
Tabben in Safari is duidelijlk veel beter als je Saft hebt geinstalleerd...
Calmer than you are
pi_45899290
Mmm, daar deed ik het weer. Command + L, Tabje naar de google toolbar, Saft ingetypt, Command + Enter, en hij opent de google search naar Saft op de achtergrond. Dan kan ik daar zo even naar kijken.

Dat is zo heerlijk in Safari
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:20:09 #248
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_45899853
Dubbelklik op Saft -> rechtermuisknop op Saft -> Zoek met google naar "Saft" -> klaar.
FF
pi_45899995
Ik snap niet waar jullie het over hebben
hi
pi_45903512
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:23 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik snap niet waar jullie het over hebben
weeej dan ben ik niet de enige. Zullen we een poll maken beter tabben in safari of in FF2?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')