Zoiets kan ik misschien wel proberen denk ik.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:44 schreef Zyggie het volgende:
Kan je niet een aparte partitie maken en de rest formateren en windows xp er weer opgooien?
Je kunt alleen formatteren met een opstart CD van Windows XP (of Vista natuurlijk). Als je de opstart CD's voor je systeem niet meer hebt dan kun je ze waarschijnlijk voor verzendkosten nog wel nabestellen bij Dell, moet je even bellen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:56 schreef Melkchocolade het volgende:
Ja....maar er is 1 probleem ik heb dus geen windows XP cd DELL...........
en de schijf kan niet geformateerd worden omdat er dus het besturings systeem op staat![]()
Dat is wel een goed idee ik zal eens een OEM van XP downloadenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Je kunt alleen formatteren met een opstart CD van Windows XP (of Vista natuurlijk). Als je de opstart CD's voor je systeem niet meer hebt dan kun je ze waarschijnlijk voor verzendkosten nog wel nabestellen bij Dell, moet je even bellen.
De licentiecode zit als het goed is op een sticker aan de zijkant van je PC, dus je zou het ook met een gedownloade OEM versie kunnen proberen. (OEM dus, niet retail)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |