Dat kan ook in Safari. Maar waar ik op duidde is dat ik het makkelijk in de achtergrond in een tabje kan zetten, dat ik er zometeen even naar kijk. Dat mis ik in FF. Zelfs als met formulieren, als ik dan meerdere torrents zoek type ik het in, Command + Enter, dan opent hij de zoekresultaten in de achtergrond in een tabje, en kan ik nog een zoekcommando invoerenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dubbelklik op Saft -> rechtermuisknop op Saft -> Zoek met google naar "Saft" -> klaar.
FF
thanksquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Finder->Lijstweergave selecteren bij je Harde schijf.
Dan naar View-> en <Appeltje><J> -> All Windows.
Kan 't nog ingewikkelder?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat kan ook in Safari. Maar waar ik op duidde is dat ik het makkelijk in de achtergrond in een tabje kan zetten, dat ik er zometeen even naar kijk. Dat mis ik in FF. Zelfs als met formulieren, als ik dan meerdere torrents zoek type ik het in, Command + Enter, dan opent hij de zoekresultaten in de achtergrond in een tabje, en kan ik nog een zoekcommando invoeren
Het is rete simpel. Je voert de normale actie uit, net als normaal, maar dan hou je de appel toets ingedrukt. In dat geval doet hij exact hetzeflde als normaal, maar opent hij de nieuwe pagina / het resultaat van de zoekopdracht in een nieuwe tab.quote:
Hij komt uit de macstore uit de voorraad. ik heb 'm zelf pas 2 weken. Maar belangrijker... de batterij capaciteit zit rond 94% en daalt... met slechts 7 loadcycli.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:49 schreef Geqxon het volgende:
7 loadcycles in 2 months, wow
Doe je erg netjes, in het begin zat ik constant op de accu te werken. In tegenstelling tot nu, bijna enkel en alleen op stroom. 9 maanden en iets van 80-90 cycles.
Nou precies, dat was ook mijn ervaring met m'n powerbook. En net toen hij onder de 100% doek werd hij omgeruild in het exchange program. Die zit nu na 132 cycli nog op 4472 van de originele 4400mAhquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:51 schreef Tijn het volgende:
Dat is wel apart, swets. Mijn MBP zit na 166 cycles nu op max 93%, maar toen ik deze accu net had, zat ik zelfs boven de 100%.
thnx!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:55 schreef nietzman het volgende:
Onder Appletje+i.
Heb je ook op 'Wijzig alle' gedrukt?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:11 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
thnx!
hij past de icoontjes niet allemaal aan is dat normaal?
Mjah, mijn batterij zuigt dus gewoonquote:
Mijn luidspreker-instellingen staan onder F3 en F4...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Krijg de hik; zit al jaren achter OSX en nu merk ik dat je met CTRL+F4 ook kunt tabben door je applicaties. En met CTRL+F3 door je dock kunt scrollen....
Druk de FN toets inquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mijn luidspreker-instellingen staan onder F3 en F4...
Gaat vast niet werken op een macbook..
Fok heeft wel CTRL+S en CTRL+P voor preview, CTRL+A vor active topics en CTRL+M voor je MyAT, dus dat kan maar zoquote:Maar wat ik wel raar vind, heeft het Forum van Fok een speciale functie voor safari voor het doorbladeren van topicpagina's?
Bijvoorbeeld dit topic heeft nu 6 pagina's, als ik CTRL+1 of 2,3,4,5,6 op m'n toetsenbord indruk springt ie over naar de pagina die correspondeert met je nummer die je intoetst
Is fixed, bleek geen OSX probleem te zijn, maar bash gerelateerd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:18 schreef slakkie het volgende:
Crosspost: [Linux/Unix] [/Gurus/helpen/newbies]$ ./deel 15
Eh.... why not? Ik keur het af, maar het kan wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:20 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Hoe zit het met downloaden van software? Is dit een beetje mogelijk voor de Macbook? iwork bijvoorbeeld?
Als ik het geld had, zou ik et kopenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eh.... why not? Ik keur het af, maar het kan wel.
Het standaard smoesje. Heb je het geld niet, dan heb je er het recht niet het te hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:33 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Als ik het geld had, zou ik et kopen![]()
![]()
En dat een minuut lang met het moederneukende Macbook keyboardquote:Your score: 463 keys per minute ~ 92 words per minute
Language/mode: classic-du
Ranking: Very fast.
Comparison: 3% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 97% have a lower or equal result.
You typed: olifant provincie bubbels poppenhuis jongeren raam ringen nest raam giraf wereldkampioen bessen thuiszorg ongedadresser sinterklaas prestaties muntgeld terreinen krans actie schildpad keyboard televisie vluchtelingenwerk giraf provincie krans zoetstof keyboard programma sneeuwballen lollies applaus nederlands kathoeloek beurs zang kookpunt plannet biologie zomercollectie schaaf werkeloos depot trein bankbillejetten klem goud broodrooster naald protugees voetbal koplamp engels sneeuwpop trein schaatsen vrijwilliger ko
Mistakes: ongedadresser(ongeadresseerd), kathoeloek(katholiek), plannet(planeet), bankbillejetten(bankbiljetten), protugees(portugees)
Klopt, daarom moet je die film dan downloadenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ga ook niet stiekem de bioscoop in omdat ik geen geld voor een kaartje heb.
Volgende huidige wetgeving mag je films dan ook downloaden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:24 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Klopt, daarom moet je die film dan downloaden![]()
![]()
Ja wat? Toch nog steeds meer dan 100% capaciteit?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:55 schreef de_sapje het volgende:
Ehh oke dat coconutbattery werkt niet helemaal perfect volgens mij. Een paar uurtjes later:
[afbeelding]
Nog een tip: Niet met je fikken of lippen aan het scherm zitten, want daar wordt het zo vies vanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:52 schreef Perruche het volgende:
hoi, even een update! Macbook in tha house! en oh wat issie fijn. Dat front Row vind ik dus echt mooi he, voor luie mensen zoals ik met zo'n afstandsbedieninkje![]()
Ook toetsenbord fijn, stuk beter dan mn HP die ik had, en opstareten / afsluiten gaat heeeerlijk snel, en gelukkig is dat OSX een stuk eenvoudiger dan ik dacht...!
ff com.apple.safari.plist wegmikken en in Schijfhulpprogramma 'volumebevoegdheden herstellen' kan soms wonderen doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:27 schreef Q. het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Safari sinds de laatste update (of ligt het aan 10.4.8) erg instabiel vindt, ding vliegt er continue uit. Ik zou bijna Camino gaan gebruiken.
Aanzetten in je preferences.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:13 schreef slakkie het volgende:
Hoe krijg je trouwens tabs in Safari?
Ik kan je een lange argumentatie geven, maar de korte variant is: Dat kan niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:59 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe krijg ik een AVI file in iTunes ZONDER dat ik het eerst moet converteren en dat ik alle huidige nummers/podcats/videos blijf houden?
Hij wil het dus kunnen zonder het te converteren, iets dat je voor zover ik het zie met jouw methode alsnog moet doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:28 schreef de_sapje het volgende:
Open het bestand in Quicktime, File > Save As, kies 1 van de 2 opties, en het bestand wat je daaruit krijgt sleep je naar iTunes.
Als je "self-contained movie" kiest heb je alleen nog dat bestand nodig, als je "reference movie" kiest krijg je een bestand wat je kan importeren in iTunes, maar alleen de verwijzing naar het originele bestand bevat; dan heb je dus alsnog het originele bestand nodig.
Dat wil helaas alleen met Quicktime Pro.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:28 schreef de_sapje het volgende:
Open het bestand in Quicktime, File > Save As, kies 1 van de 2 opties, en het bestand wat je daaruit krijgt sleep je naar iTunes.
Als je "self-contained movie" kiest heb je alleen nog dat bestand nodig, als je "reference movie" kiest krijg je een bestand wat je kan importeren in iTunes, maar alleen de verwijzing naar het originele bestand bevat; dan heb je dus alsnog het originele bestand nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |