Whehehe. Briljant. Fantastische figuren.quote:(Beauty en de) Nerds nemen wraak
Ze studeerden aan de universiteit van Twente en leidden een normaal leven. Dat is op zijn kop komen te staan toen Arjan en Erik Snippe besloten mee te doen aan Beauty & De Nerd. Elke maandag zijn ze te zien op RTL 5 en ook Jensen adopteerde de nerdy tweeling. Samen blijken ze erg succesvol en dat heeft geleid tot een spin-off van het programma: Revenge of the Nerds.
Geheel in de stijl van Katja vs de Rest van BNN - ook al zo'n succesvol programma - gaan Erik en Arjan het elke week tegen elkaar opnemen; wie versiert het snelst een vrouw, wie kleedt zich het best, et cetera et cetera. Albert Verlinde meldde in RTL Boulevard dat het programma in het voorjaar van 2007 op de buis te zien moet zijn.
Zou zomaar erg geestig kunnen worden.
Ah gossiequote:Op donderdag 14 december 2006 11:48 schreef T1andonly het volgende:
In Nederland laten ze tegenwoordig iedereen op TV komen. Zelfs de politieke debatten worden op TV gewonnen, niet op basis van argumenten maar wie het mooist kan praten.Het publiek ver-simpelt gewoon. De simpele mensen uit X-factor/Idols en ook hier benadrukken dat weer eens.
Meen je dat!?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:45 schreef Natalie het volgende:
Verlegen jongetjes waren 't.
Ze maken toch gewoon hetzelfde programma? Wat nou 'ripoff'?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:14 schreef Repeat het volgende:
sneue bedoeling zeg, dat rtl.
Dat hele beauty en de nerd nl versie was trouwens een belachelijk slechte ripoff van beauty and the geek
hou op man, het is zoveel slechterquote:Op woensdag 20 december 2006 17:18 schreef ShowChat het volgende:
[..]
Ze maken toch gewoon hetzelfde programma? Wat nou 'ripoff'?
Nja oké, zo bedoel je.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:22 schreef Repeat het volgende:
[..]
hou op man, het is zoveel slechter
ja joh?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:18 schreef cheaSy_ het volgende:
Die foto is gewoon gespiegelt !
Waar?quote:Op maandag 25 december 2006 17:31 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
abunai FTW
daar heb ik de gasten gezien althans
beide heren behoren tot de organisatie van de animeconventie Abunai dat elk jaar gehouden wordt op het terrein van de Universiteit Twentequote:
Lache!quote:Revenge of the Nerds van start op 1 januari
De tweelingbroers Erik en Arjan Snippe, bekend van de Nederlandse versie van Beauty en De Nerd, nemen het vanaf maandag 1 januari tegen elkaar op in het nieuwe programma Revenge Of The Nerds. De broers staan in dit programma voor een grote uitdaging: in vijf weken worden zij omgetoverd van nerd tot hunk. Gezond verstand hebben ze al, het ontbreekt hen alleen nog aan uiterlijke verzorging, sociale vaardigheden, sportiviteit en kracht.
Aan het einde van de race staat hen een aantrekkelijke hoofdprijs te wachten; een date met een droomvrouw naar een exotisch oord. Per aflevering staat er één missie centraal. Naast deze missies gaan Erik en Arjan elke avond naar de sportschool voor een uurtje bodybuilding, krijgen zij kookles, bezoeken zij regelmatig de zonnebank om hun bleke huid te bruinen, zodat zij op alle fronten goed beslagen ten ijs komen. Tijdens alle missies worden zij gecoached door een gedreven deskundige.
Na elke training gaan de nerds een duel met elkaar aan, waarin de geleerde vaardigheden worden getest. Het grote avontuur begint met een speeddate, waarin zij korte gesprekjes moeten voeren met diverse geïnteresseerde dames. Revenge of the Nerds is vanaf maandag 1 januari wekelijks tussen 20.30 en 21.05 te zien bij RTL 5.
Ik ging even op onderzoek uit, en ik kwam uit bij deze foto:quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:57 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
beide heren behoren tot de organisatie van de animeconventie Abunai dat elk jaar gehouden wordt op het terrein van de Universiteit Twente![]()
it's an Otaku thing![]()
Ik kwam ze tegen in de trein en in het echt zijn ze nog erger.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:57 schreef Avani het volgende:
Het idee is leuk, de nerds vind ik wel superfreaky.
Soms vind je mensen gewoon eng, dat heb ik bij hun.Dat zachte praten... dat politiek correcte... dat schaapachtige lachen...aaaaah
Dat geloof ik best.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:51 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik kwam ze tegen in de trein en in het echt zijn ze nog erger.
En nog ego hebben ook nog.
Ja ze laten zich gewoon commercieel uitbuiten. Deze nerds hebben dan nog een beetje vermakelijke dingen omdat ze zelf ook weten dat ze "uitgebuit" worden.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:37 schreef maaike1987 het volgende:
vind het wel belachlijk.. net zoals herman en die twee rare van x factor.. word zo uitgebuit![]()
Ik denk dat Renate geen van beide wil.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:37 schreef pberends het volgende:
Ik denk dat Erik en Arjan beide Renate willen...
Ik denk dat Renate beide tegelijk wil.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat Renate geen van beide wil.
Welke van de twee zou er nou op staan?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:18 schreef cheaSy_ het volgende:
Die foto is gewoon gespiegelt !
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:42 schreef pberends het volgende:
Waarschijnlijk iemanden die op hun moeder lijkt.
Ja, hoe hebben ze die 25 dozen bij elkaar geraapt... maar de Arjan & Erik-droomvrouwen geven zich natuurlijk ook niet op voor zo'n commercieel pulpprogramma.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:31 schreef Hexagon het volgende:
Mwa ik heb al zo'n idee dat dat niks wordt met die dames. Die passen gewoonweg niet bij Arjan & Erik. Ze kunnen best wel een meisje krijgen als ze hun best een beetje doen. Maar wel een van een ander type.
Beetje dom dat ze daar niet echt rekening mee hielden bij het selecteren van de dames.
Ja, het is weer erg goedkoop, maar bij Beauty en de Nerd kon je ook al zien dat het een goedkoop programma was. Van die halve make-oversquote:Op maandag 1 januari 2007 21:16 schreef GSMboy het volgende:
Die auto van ze slaat om de haverklap af, en RTL kan niet eens fatsoenlijke t-shirts laten maken, Je zag al dat het hartje met die meid al losliet....
Niet een textielvinyl
Dat liedje van die Indische waterlelies uit de Efteling?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:02 schreef heinl het volgende:
Hoe heet dat (achtergronds)nummer dat je hoorde toen ze in dat busje (geweldig busje!) zaten?
haha, inderdaadquote:Op maandag 1 januari 2007 23:17 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat liedje van die Indische waterlelies uit de Efteling?
Wat een lol ook, het is dus gewoon een vieze hoer die graag op tv wil. Waarschijnlijk om een tv-carriere te forcerenquote:Op maandag 1 januari 2007 23:08 schreef Rnnz het volgende:
Dat ene meisje wat is uitgekozen door de nerds (weet haar naam niet) is ook bij Valerio's Datingshow geweest. Ze is dus behoorlijk op zoek...? :S
Zoals zovelen:quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:47 schreef Zuignapje het volgende:
Ik heb het gemist.
En ben daar erg blij om.
die 6 weken houdt rtl wel volquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vond het maar niks. Als ik de kijkcijfers zo zie dan denk ik dat Erik en Arjan snel van de buis verdwijnen
..
"Hee, mijn hoofd komt op tv."quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Waar dachten die vrouwen aan toen ze zich hiervoor opgaven?
Ik geef het je te doen bij Vos Gym.quote:
Kom op zegquote:
Bekendheid, Geld waarmee ze hun studie kunnen financieren, 'Meer zelfvertrouwen' (Al betwijfel ik datquote:Op maandag 8 januari 2007 20:56 schreef lilalush het volgende:
Per toeval zap ik langs Revenge of the Nerds. Wat BEZIELT die jongens om aan zo'n draak van een programma mee te doen? Tenenkrommend zeg........
Lelijk is nog niet het probleem. Er zijn genoeg 'lelijke' personen met een hartstikke leuke persoonlijkheid die wel gewoon aan een vrouw komen.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind hen gewoon echt, lelijk.
En irritant.
Maar vooral, lelijk.
Denk dat ze met het verkeerde programma mee doen.
Ja, maar ze zijn ook irritantquote:Op maandag 8 januari 2007 21:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Lelijk is nog niet het probleem. Er zijn genoeg 'lelijke' personen met een hartstikke leuke persoonlijkheid die wel gewoon aan een vrouw komen.
Gaat het jou echt alleen maar om het uiterlijk bij een man?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Nah, ik keek weer even. Ik vind ze echt overdreven lelijk
Nee, ik zei ook dat ze irritant zijnquote:Op maandag 8 januari 2007 21:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gaat het jou echt alleen maar om het uiterlijk bij een man?![]()
Het is toch niet dat mannen alleen maar naar het uiterlijk bij vrouwen kijken !![]()
Ja zoquote:Op maandag 8 januari 2007 21:05 schreef lilalush het volgende:
Het is denk ik de combinatie: niet mooi zijn, houterig overkomen, niet vlot babbelen, geen kinlijn waardoor ze beiden een beetje een sloom uiterlijk hebben.......
En ik geloof nooit dat dit programma bij gaat dragen aan een verbetering voor de boys.
tja ac die moeten er ook zijn dnek ik zoquote:Op maandag 8 januari 2007 21:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn god, die doos Sylvia van dat dozenprogramma.![]()
Kijk dan niet. Post dan niet. Period. Next.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar ik erger me echt dood aan hen![]()
Kunnen ze elkaar bevredigen naast elkaar?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:03 schreef static het volgende:
Wel vreemd dat de ene links- en de andere rechtshandig is.
Nou het is tegenwoordig natuurlijk wel lastig beoordelen of die sjaal nou wel of niet bij de outfit hoort.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:50 schreef ibrilman37 het volgende:
Grappig: de jas aannemen en weghangen, en niet wachten tot ze de sjaal ook had afgedaan.
En dat gedoe met de tandenstokers aan tafel![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:03 schreef Vivi het volgende:
Ze hebben van die irritante fluisterstemmen
Niet dusquote:Op maandag 22 januari 2007 16:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
Vanavond krijgen ze geloof ik eindelijk wat logopedie-lesjes
Inderdaad...heel irritant, ik kan er echt niet naar kijkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:03 schreef Vivi het volgende:
Ze hebben van die irritante fluisterstemmen
Blaat. Het is homo.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou zo'n sjaaltje vind ik wel mooi, maar dan wel bij een mooie man
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:23 schreef Mr_Booze het volgende:
Hebben ze nou lipstick.. op die tweede lijkt net op dat karikatuurtje van koefnoen die huisvrouw.![]()
Wat is het dan wel? Die glanzend rode lippen van ze zou een gemiddelde vrouw jaloers op zijn.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze hebben geen lippenstift op hoor.
Gewoon, hun lippen. Was me al eerder opgevallen dat die van hun zo donker zijn. Maar het is echt geen lippenstift hoor, geloof mequote:Op maandag 29 januari 2007 18:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat is het dan wel? Die glanzend rode lippen van ze zou een gemiddelde vrouw jaloers op zijn.
Ik ken weinig hetero mannen die van nature zulke rode lippen hebben.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Gewoon, hun lippen. Was me al eerder opgevallen dat die van hun zo donker zijn. Maar het is echt geen lippenstift hoor, geloof me.
Ja en een beetje hun twee.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Moet dat Harmke Pijpers voorstellen?
Als nerds vond ik ze stoerder en mannelijker.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Stoerder? Van nerds naar homo's. Dat is wel een stuk stoerder ja
Ik ook.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Als nerds vond ik ze stoerder en mannelijker.
zal wel weer een stijlelement ofzo zijn in zo'n winkelquote:Op maandag 29 januari 2007 20:37 schreef pberends het volgende:
Huh, pashokjes die doorzichtig zijn?
Dat lijkt me echt vreselijk! Zeker een idee van zo'n mode-nicht. Je hebt dus pashokjes die totaal onbruikbaar zijn... what's the deal with that.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:41 schreef pietje008 het volgende:
[..]
zal wel weer een stijlelement ofzo zijn in zo'n winkel
denk dat er weinig mensen gebruik maken van die hokjes![]()
Fout... het zijn nu homofiele nerds.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een kneuzen zeg....het zijn en blijven kneuzen ten top.
Das wel een vrouwtje hoor... beetje te goed voor Erikquote:
Volgens mij is ze zeer keurig opgevoed, en neemt ze niet zomaar een vriend, maar wil meteen een Brad Pitt met de manieren van een echte gentleman.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan trouwens niet begrijpen waarom zij vrijgezel is.
En ze dacht dat te vinden in Erik?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij is ze zeer keurig opgevoed, en neemt ze niet zomaar een vriend, maar wil meteen een Brad Pitt met de manieren van een echte gentleman.
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:56 schreef Merson het volgende:
Ze hadden ze moeten leren zuipen en zware shag roken. Dan waren die stemmen misschien veranderd.
Hee dat ben ik. Iemand enig idee hoe ik met haar in contact kan komen?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij is ze zeer keurig opgevoed, en neemt ze niet zomaar een vriend, maar wil meteen een Brad Pitt met de manieren van een echte gentleman.
Ik heb totaal geen idee waarom ze meedoet aan zo'n programma. Daar lijkt me niet het type voor. Misschien een attention-whore actie...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En ze dacht dat te vinden in Erik?![]()
Typisch RTL...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is nog opgenomen op de dag van de storm...wat een drama zeg.
Ook al wil je dat graag, weet je hoe kansloos het is, als je het daadwerkelijk vraagt...hier op een forum?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hee dat ben ik. Iemand enig idee hoe ik met haar in contact kan komen?
Revenge of the Nerds #2...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hee dat ben ik. Iemand enig idee hoe ik met haar in contact kan komen?
Weet je hoe kansloos het is om er überhaubt op te reagerenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ook al wil je dat graag, weet je hoe kansloos het is, als je het daadwerkelijk vraagt...hier op een forum?![]()
Gelukkig heb je in ieder geval zelfkennis.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Weet je hoe kansloos het is om er überhaubt op te reageren![]()
Ze staat denk ik al jaren droog, en nu moet het dan maar (ook al is het met een nerd)!quote:Op maandag 29 januari 2007 20:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En ze dacht dat te vinden in Erik?![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je in ieder geval zelfkennis.![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Arjan lijkt trouwens een beetje op Jamai. Austin Powers![]()
![]()
Ze wilde alleen maar op reis!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:10 schreef pberends het volgende:
Wat een hoer.
Ze is juist uiterst kieskeurig.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:10 schreef pberends het volgende:
Wat een hoer.
Ik zei het toch. Echt zo'n dame'tje uit een uiterst goed gezin. Zo'n figuur die graag op der nette moeder wil lijken.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze is juist uiterst kieskeurig.![]()
Ik voldoe niet aan zn eisenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:11 schreef pietje008 het volgende:
"ik wil wel mee, maar ik ga niet met hem neuken"
leuk, zo keihard afgewezen worden op tv...
''Maar hij moet niets verwachten van mijn kant...quote:Op maandag 29 januari 2007 21:11 schreef Merson het volgende:
Gaat die met twee chicks op vakantie en naait die er geen één. [14.gif]
Net toen de het meest spannende moment van de uitzending kwam, gaat natuurlijk weer mijn telefoon over!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:11 schreef pietje008 het volgende:
"ik wil wel mee, maar ik ga niet met hem neuken"
leuk, zo keihard afgewezen worden op tv...
Ach je kan een ezel ook de paardenrennen niet laten winnenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:25 schreef pberends het volgende:
Tis echt zonde dit programma, ik had verwacht dat er van hopeloze zaken nog veel goeds gemaakt kon worden, maar dat blijkt niet zo te zijn. Gemiste kans.
Groot probleem is dat de dames die wel geschikt zijn voor Erik en Arjan zich natuurlijk niet aanmelden.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach je kan een ezel ook de paardenrennen niet laten winnen
Die dames pasten ook totaal niet bij Arjan en Erik. Ze hadden beter wat rustigere meer verlegen dames kunnen charteren. Een paar die zich wel in het wereldje van A en E kunnen inleven.
Maar dat maakt het natuurlijk minder sensationeel.
Die hele meidengroep bestond uit een stel aandachtshoeren die het allemaal niet zagen zitten. Maarja, er waren camera's bij he.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:17 schreef Neuralnet het volgende:
Ik vermoed dat ze naar aanleiding van dit programma beter in de smaak zullen vallen bij anderen. Eric kan daarom beter iemand anders meenemen op droomreis dan iemand die zich bij voorbaat al afwijzend opstelt.
De TV visagisten zijn sneue verwijfde nichten. Om eerlijk te zijn vind ik het een acheruitgang qua look voor 2. Tenzij het natuurlijk nichten zijn ,.. maar als ik het goed begrijp zijn ze wel straight. Dus die look kan echt niet .. en dan die sjaaltjes .. ieeeiiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:16 schreef Hexagon het volgende:
Die gasten waren ook niet in staat om ook maar een spontaan gesprek met die dames te voeren. Ze missen echt compleet alle vormen van charme, humor, charmisma, interesse, inlevingsvermogen en gezelligheid waarmee je een ietwat leuke dame het hof kan maken.
Wat je zegt in die auto. Jammer dat je date dan in het water valt. Maar ook daar had hij het erg gezellig kunnen maken en idd erg goede gesprekken kunnen voeren. Maar het enige dat ie deed was kankeren en stressen.
Het lijkt me toch niet zo moeilijk om na te denken over hoe normale mannen een vrouw charmeren en dat proberen na te doen. Maar kennelijk denken ze met hun nieuwe look genoeg te hebben (die nog altijd erg lelijk is).
Het is erger dan hel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
4 uur in de auto zitten naast zo'n nerd die bijna niks zegt, wat een hel moet dat voor die meid geweest zijn
Inderdaad, dat konden die meiden uit Beauty and the Nerd dan een stuk beter.. heeft nog best wat leuke gesprekken opgeleverd waaruit bleek dat ze nog humor hadden ook ('mooie ronde getallen'quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is erger dan hel.
Maar aan de andere kant zíj had ook kunnen beginnen met praten... over van alles en nog wat..
Ik zou zelf sterke verhalen gaan vertellen ...
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Och, weer zo'n arme schat die twijfelt aan zijn eigen seksualiteit![]()
Zeker want ik meende dat het 7 uur duurdequote:
Man oh man wat zou je mooie gesprekken kunnen voeren ... ben jaloers dat ik niet in die auto zat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeker want ik meende dat het 7 uur duurde
Maargoed als er twee mensen niet bij elkaar passen waren het die wel. Wat dat betreft is de selectie van meiden al ruk. Maar het inzicht van A en E in wat voor dame wel bij ze past ook.
omg die nieuwe looks zijn inderdaad afzichtelijkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De TV visagisten zijn sneue verwijfde nichten. Om eerlijk te zijn vind ik het een acheruitgang qua look voor 2. Tenzij het natuurlijk nichten zijn ,.. maar als ik het goed begrijp zijn ze wel straight. Dus die look kan echt niet .. en dan die sjaaltjes .. ieeeii
Heheh ja ik had er ook wel in zijn plaats willen zittenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Man oh man wat zou je mooie gesprekken kunnen voeren ... ben jaloers dat ik niet in die auto zat.
Lik toch m'n sterquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Och, weer zo'n arme schat die twijfelt aan zijn eigen seksualiteit![]()
Wat is DDR? Een ram-soort?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:50 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
tja ik weeet het niet hoor met die nieuwe looks.....
althans ik zie ze niet zo rondlopen op Abunai/Animecon straks O_o;;;;;
anyway hier spreekt een jongen die ongeveer dezelfde hobbies erop na houdt (DDR en Anime)
een kapper en lenzen doen al wonderen
Dat was toch oost Duitsland ?quote:
Ik welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:50 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
tja ik weeet het niet hoor met die nieuwe looks.....
Ik verbaas me er elke keer ook weer over hoe ze soms de looks van iemand juist nog meer verneuken. Bijvoorbeeld een lelijk meisje met mooi lang haar knippen ze kort en gooien er een of andere felle onnatuurlijke kleur in (blauw, roze enz.). Hoe ergquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De TV visagisten zijn sneue verwijfde nichten. Om eerlijk te zijn vind ik het een acheruitgang qua look voor 2. Tenzij het natuurlijk nichten zijn ,.. maar als ik het goed begrijp zijn ze wel straight. Dus die look kan echt niet .. en dan die sjaaltjes .. ieeeii
inderdaadquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:47 schreef Lambiekje het volgende:
En volgens mij hebben die gozers nog nooit iets anders gegeten als aardappels ... wat een heerlijk gestuntel met de pasta.
En hij ging ook nog serieus aanwijzingen gevenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:53 schreef SEMTEX het volgende:
Het treurigste moment vond ik, toen Erik zijn date meenam naar een tochtig plekje, waar ze, 'hoe romantisch', samen Warhammerpoppetjes gingen schilderen. OMFG.
DDR staat voor veel mensen voor het vroegere Duitsland en als dat niet het geval is voor DDR-ram geheugenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Of in het geval van Arjan en Erik Dance Dance Revolution.
Sprekend Annemarie Jorritsmaquote:Op maandag 29 januari 2007 15:19 schreef pberends het volgende:
Van complete nerds tot complete homo's!
[afbeelding]
Arjan
Arjan een hele verbetering, maar wederom erg homo. Dat haar is totaal niet mannelijk, en geverfd haar slaat ook nergens op, omdat het dan niet lang mee gaat. Ook hij een homo-sjaaltje en nog steeds een bril.
Een programma om er echte mannen van te maken... jaja.
Volgens mij haal je de 2 door elkaar of je moet een nieuwe bril kopen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:58 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat die Arjen een stuk lelijker is dan die andere.
Erik vind ik nog wel redelijk gelukt. Maar ze zouden eigenlijk wat spraaktraining moeten krijgen ofzo. Alleen als je ze hoort praten, gaan mijn haren al recht overeind staan.
Volgens mij niet, aangezien Arjen die is met dat geverfde haar en die nu een look-a-like van Annemarie Jorritsma is geworden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij haal je de 2 door elkaar of je moet een nieuwe bril kopen.
Ik vind Erik nog verwijfder hoor. Maar Jorritsma is ook niet echt vrouwlijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:56 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Volgens mij niet, aangezien Arjen die is met dat geverfde haar en die nu een look-a-like van Annemarie Jorritsma is geworden.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:55 schreef Stansfield het volgende:
Die fanny één van de beauty's uit beauty and the nerd staat bijna elke dag in de spits met een advertentie voor de masterbeurs ofzo. Dat ze haar daar voor vragen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |